Aflevering 3PB heeft last van opsluitingsproblemen?!
Yooo hosts!!
Ik kan niet wachten om bevrijd te worden, maar kunnen jullie even een link ofzo delen van die YouTube video zodat ik weet wat de tussenstand is?
Heel veel berichten over het songfestival en tambour circle verder:
Ja hoor, aflevering 3 en we zijn er zowaar nog steeds! Wie had dat gedacht? Ik heb denk ik in verhouding nog wel weinig gebiecht, dus ik heb even zin om een flink verhaal te houden. Robbie en JW zullen wel geshockeerd zijn dat ik nog maar zo weinig voorkom want die weten hoeveel ik normaal gezien biecht. Nou hey ho, let's go 
Laat ik beginnen bij de vorige executie. Ik was daar eigenlijk helemaal niet gespannen voor. Ik had een goed gevoel bij de test en ik had ook nog wel het gevoel dat mensen op mij ingezet hadden. Met de joker nog op zak afvallen was zuur geweest natuurlijk maar ach, een beetje risico kan geen kwaad toch? Sommige kijkers trekken het niet goed dat ik niet zenuwachtig was voor de executie (Dag Chardo!) maar ik zit er gewoon lekker in oke! Dan de afvaller, Arno. Lag dit in de lijn der verwachtingen voor mij? Ja, misschien wel
Vind ik het jammer? Ja, best wel. Arno is echt een zachtaardig persoon en die kunnen we er in deze fanatieke groep goed bij hebben. Ik was blij dat hij steeds meer op begon te leven maar ik heb ook het gevoel dat iemand ervoor gezorgd heeft dat hij er op mij uit getunneld is, daarover in mijn biecht later meer... Ik schiet er in ieder geval na Lan weer niks mee op want er is weer iemand uit die ik totaal niet verdacht, waar blijft die shock exit nou? 
OMG! We hebben gewoon een muziekaflevering, wat leuk! Ik hou van muziek. Ik luister muziek in de bus, ik luister muziek als ik buiten aan het lopen ben, ik luister muziek tijdens het afwassen, onder de douche, op school, eigenlijk overal. Dit belooft dus sowieso veel goeds! Inmiddels vraag ik me echt af hoe ik ervoor sta in de groep. Omtrent de executie hebben 3 personen mij soortgelijk bericht met dat ze minder of niet op me in gaan zetten, daar waar ze alledrie toch eerst op mij aan het focussen waren. Wessel, Ricardo en Niels, ik weet niet of jullie dit onderling hebben afgesproken maar vanaf moment 1 valt mij al op dat jullie elkaar volgen in jullie gedrag richting mij. Jullie bespreken dit vast wel met elkaar. Prima als jullie me minder gaan verdenken hoor, misschien moet ik me dan maar weer eens wat Molser gaan gedragen. Ik heb zoveel verdiend de laatste tijd natuurlijk, het moet niet gekker worden toch? 
Sinds de afgelopen test zijn mijn verdenkingen flink op de schop aan het gaan. Er komen steeds meer mensen bij en dat wil ik niet. Ik moet echt mensen gaan uitsluiten anders ben ik gezien. Mensen die ik eerst verdacht, verdenk ik nu minder, maar ook andersom. Deze aflevering wil ik dus echt weer gebruiken om te testen en goed te observeren. Ik ga me op verschillende manieren gedragen om te kijken wie er reageren en op welke manieren ze dat doen. De pot is op dit moment niet prioriteit nummer 1 voor mij. In aflevering 2 heb ik 1500 euro verdiend samen met Ricardo en nu ga ik misschien ook wel weer wat verdienen, maar ik weet nog niet zo goed of ik dat wel wil. Ik heb liever die verdachte positie weer terug maar ik weet niet of dat nog gaat lukken 
Opdracht 1, ah jongens, wat maken we er hier weer lekker een potje van met z'n allen. We zijn amper bezig of er zijn hier en daar al overtredingen gemaakt omdat mensen de regels niet lezen. Echt ik moet zo lachen met deze groep, al vraag ik me af of Dennis er ook zo over denkt na het 7x benadrukken van de slechts 4 regels die er waren 
We kunnen Pieter dus gaan bevrijden. PieterBasje die, op mysterieuze wijze, ineens verdwenen was uit de groep. Via wat filmpjes hadden we ontdekt dat hij in de kelder van D*N verstopt zat. We kwamen namelijk op een filmpje terecht van een jongetje wat niks zei. Eventjes was er lichte twijfel over wie dit was, maar toen we het handschrift op de papiertjes zagen wisten we genoeg 
Na wat likes verder is Pieter weer vrij en kon hij overal weer praten. Lieve mensen, jullie moeten je even voorstellen, PieterBasje is natuurlijk een Duracell-konijn (ja Midas, jij ook). Als hij ineens wegvalt, dan is er in onze groep ineens 50% minder activiteit. Die jongen stuitert iedere hotelkamer door. Als dat dan ineens weg is, dan mis je toch wel wat. Ik was dus erg blij dat we hem weer bevrijdt hadden 
De opdracht zelf, ja..... Ik denk dat ik deze ga proberen te gebruiken om mezelf verdacht te maken. Ik heb het idee dat nog steeds niet iedereen de kaders begrijpt. De warrige Frank gaat dat eens even lekker voeden. Ik ga gewoon mee in het zaaien van verwarring, wellicht probeer ik anderen nog overtredingen te laten maken. Ik ben sowieso niet van plan om mijn eigen missie te behalen. Dag jongens, ik heb weer genoeg m'n goede kant laten zien. Nu weer even tijd om iets te verknallen 
Tussen de opdrachten door praat je natuurlijk steeds meer met elkaar en ik ga echt steeds meer van de groep houden. Ik kan echt ontzettend veel lachen in de Discord. Ik kan ook echt wel praten over dingen buiten het spel. Laat ik eens even kort de tijd nemen om wat over jullie individuele persoonlijkheden te zeggen! (ja, ik kan soms ook wel aardig zijn en dit moet er gewoon eventjes uit)
Om Ricardo kan ik altijd echt lachen, dat is echt een goede jongen. Leuk ook om te merken dat Ricardo verschillende kanten heeft, hij heeft een serieuze spelkant maar ook een vrolijke speltechnische kant en dat vind ik tof!
PieterBasje straalt gewoon positiviteit uit, daar word ik standaard vrolijk van.
Niels en ik spelen altijd hard tegen hard, maar diep van binnen zijn we echt goede vrienden en praat ik graag met hem. Onze wegen kruisen wel vaker de laatste tijd dus we leren elkaar steeds beter kennen, wij versterken denk ik elkaars fanatisme enorm
Wessel heb ik dankzij dit spel leren kennen maar bloeit ook steeds meer op, ik vind hem een leuke frisse wind die de boel ook lekker op scherp houdt.
Midas is ons andere Duracell-konijntje die ook zulk lekker kinderlijk enthousiasme in zich heeft. Hij heeft echt 1 van de schattigste lachjes die ik ooit heb gehoord.
Nieky is nog wat afzijdiger in de groep maar wel iemand die het spel volgensmij slim speelt. Ik zou het leuk vinden om hem nog wat vaker te spreken dus hier ga ik nog even in investeren!
Tycho is iemand die net als mij geslepen te werk gaat en ik vind het heerlijk om met hem hierover te sparren. Ik kan ook met hem lachen omdat we allebei van die domme dingen in het spel kunnen uithalen.
MollenvangR, jouw grapjes, wat moeten we toch zonder ze. Je bent een sfeermaker en of dat nou tactiek van je is of niet, jij zorgt er zeker voor dat wij elkaar niet 24/7 in de haren vliegen en zo'n persoon kan je er altijd goed bij hebben!
Chowi heeft het denk ik zwaar, zo als enige vrouw tussen dit mannelijke gezelschap, je moet het maar doen. Chowi houdt zich goed staande en, hoewel ze hard en fanatiek kan spelen, heeft ze volgensmij een hartje van goud. Net als bij Wessel ben ik dankbaar voor haar als nieuwe frisse wind!
OKE! GENOEG POSITIEF GEZWETS!
MIJN BIECHT LOOPT NOG VERDER MAAR IK TYP TE VEEL! Dus de rest komt er zo achteraan ergens!