Plottwist coming
Citaat van: Nieky op 31-05-2022, 16:50:17
Hoi Frank,
Even hier aangezien ik op werklaptop niet op discord ga/zit;
Ik heb wel zin in iets meer chaos. Zullen we samen afspreken dat ik een bepaald (klein) bedrag uit de pot 'jat' of ben je bang dat je je perfecte reputatie dan teveel ten grabbel gooit?

Ik hoor het wel.

Hey Niek, dit vind ik wel interessant. De boel op de schop gooien kan altijd. Wat is je idee hier verder bij? 
Geen idee, beetje chaos. 
Kijken hoe mensen reageren als er dadelijk 500 euro uit de pot verdwenen is en in mijn kontzak zit
.
Wie er heel fel wordt en wie juist gelaten. Vind ik wel interessante informatie
Dat vind ik inderdaad ook interessant. Goed plan, doen we! 
Ik steel 500 euro uit de pot!
(Ik laat dit gaan mits Dennis / Tim dit ook goed vinden)
Helemaal prima 
Hallo
Tijdje niet gebiecht; komt omdat er wat minder actie geweest is. Ricardo en ik hebben geluk gehad dat we er nog in zitten. Aangezien ik een weekend weg was heb ik geprobeerd (lastig zonder info) te spreiden tussen Chowi en Gerrit. Gerrit is het niet weten we inmiddels dus het vermoeden van aflevering 2 of 3 (b)lijkt te kloppen. Chowi is de Mol.
Waarom zet je anders in size 1 ergens achter dat je niet mee gaat roeien? 
Daarnaast zit ze vaak op posities die handig zijn als Mol en ook het feit dat ze haar lijstje niet wilde delen bewijst haar rol. Doordat mensen haar verdenken moesten we wel die info verkiezen tussen geld / een opdracht.
Deel 1 van de test ben ik voor 80% op Chowi gegaan en de overige vragen gespreid om zo de kans te verkleinen dat ik onderaan eindig mocht zij het niet zijn. Komende 10 vragen gaan vol op haar. Ik voel namelijk dat ik goed zit..
Groetjes