Hey mijn eerste van 2 molletjes Lang geleden man, goed je weer eens te zien op het forum!
Zeker lang geleden! Passie voor het programma in de loop van de jaren een beetje kwijtgeraakt waardoor ik minder reden had om online te komen
Maar ik kijk met een heel goed gevoel terug op ons seizoen! Het was een super leuke groep en ik vind het altijd nog een eer dat ik de Mol heb mogen zijn. Momenten zoals zenuwachtig zijn elke keer dat ik een privé berichtje kreeg van slimme kandidaten zoals Vermoljoen, tips aan mijn in real life vrienden vragen hoe je zo lang mogelijk op kan blijven om 's nachts een mollenactie uit te voeren (iets met koeien?), mijn schriftje vol schrijven met de grootste onzin zodat ik foto's kon sturen van "moet je 'ns kijken hoe fanatiek ik ben!!" en niet op m'n telefoon durven kijken nadat ik mingeld fruit had gevangen (ik was echt BANG voor jullie reacties
) zijn me echt bijgebleven. En hoewel het dagelijks leven beetje in de weg stond aan het eind, zou ik het voor geen goud hebben willen missen!
Succes aan alle kandidaten en uiteraard de mol dit seizoen