Hoeveel tijd stak je in de voorbereiding ?
Was het lastig voor een goede saboteur te kiezen?
Veel, dat is door de jaren heen ook meer geworden, maar je doet dat nooit alleen. Ik heb het al vaker benadrukt: zonder de hulp van goede creatieve mensen ben je nergens.
Nee, dat valt goed mee. In 2021 hebben de kandidaten dat natuurlijk zelf gedaan door de twist die we bedacht hadden. Alle andere mollen is gewoon een kwestie van voors- en tegens afwegen, discussiëren en dan kom je als hosts tot een keuze.
Nu we er toch zijn: wat vinden jullie van troeven? Do's and dont's?
Als host troeven in een spel verwerken? Of bedoel als je als speler troeven inzetten? Of allebei?
En als jullie tussen deze kandidaten een Mol zouden moeten kiezen, wie zouden jullie dan kiezen?
Ik denk dat iedereen in deze groep het wel zou kunnen, denk je ook niet, Chowi?
Aangezien ik bloeddorstig ben vermoord, kom ik dan bij de afvallers terecht?
Vraag voor onze gasten ook: hebben jullie het spel al actief gevolgd? Wie van alle afvallers stonden op jullie verdachtenlijstjes?
Ik moet zeggen dat ik het spel niet 100% actief heb gevolgd, komt ook omdat ik het ontzettend druk heb. (voornaamste reden dat ik nu ook geen co-host ben). Ik ben wel een beetje door de opdrachten heen gebladerd en heb wel acties gezien waarvan ik dacht: hmm... raar, maar ik heb geen actieve speurmodus aangezet omdat ik het zo druk heb gehad de afgelopen maanden.