Omg die jury chat over mijn bondjes en final 2's

.
Wel leuk om alles terug te lezen van iedereen!
Vooral het verloop van de battle met Hans, MU, Brent en ik is waarschijnlijk nieuwe informatie voor veel mensen. Hans had van tevoren wel een beetje laten doorschemeren dat hij minder betrokken was bij het spel dan ik, en dat het hem toch iets minder ligt al dat gekonkel. Echter toen het duidelijk werd dat Brent en MU dezelfde getallen hadden opgegraven als ik maar dan in minder beurten, wilde ik er alles aan doen om te zorgen dat Hans het spel zou verlaten ipv ikzelf.
Ik besloot te liegen over de inhoud van gat 4, waar ik die 9 punten uitgevist had, dus ik zei dat daar slechts 4 punten lagen, en in gat 2 lagen 5 punten, dus hij kon beter die pakken...
Een half uur erna zei Hans me dat hij het prima vond als hij eruit ging ipv ik, dus leuk was het niet toen ie er achteraf achter kwam dat ik loog

. Gelukkig heb je het me vergeven Hans, buiten het spel om zou ik nooit tegen je liegen

.
En heel nice om de toelichtingen bij de stemmen terug te lezen, ongelooflijk hoe verdeeld de juryleden waren, een niptere overwinning is er misschien nog nooit geweest op dit forum!
Mijn eerste en waarschijnlijk mijn laatste gewonnen tactische forumspel denk ik, want nu zal iedereen wel onto mijn villainess gameplay zijn