Auteur Topic: [sequester] bar  (gelezen 3787 keer)

Offline Brent

  • Forumlid
Re: [sequester] bar
« Reactie #100 Gepost op: 23-08-2021, 12:55:05 »
Ik wil hier graag reageren. Ik zie totaal geen reden om jouw niet te mogen. Wellicht komt dat beeld vooral omdat wij weinig contact hebben met elkaar tijdens de spellen/buiten de spellen om. Wellicht heb ik de schijn tegen omdat ik je vaak direct het spel uit wil hebben (Big Brother, Weerwolven en Sequester), maar dat is puur speltechnisch/strategisch. Ze zeggen vaak dat je grootste tegenstanders zo snel mogelijk moet uitschakelen.

Ik vind het in ieder geval jammer om te lezen dat je de indruk hebt dat ik je niet zou mogen. Als ik die indruk heb gewekt, dan biedt ik hierbij mijn excuses voor aan ::sorry::
Ojee wat goed en lief dat je hier nog op reageert! Ik moet ook wel bekennen dat ik mijn biechten vaak schreef op momenten dat ik geďrriteerd of lastig was. Niet per se over het spel, maar meer als ik een keertje afleiding nodig had. Lekker hard Eurovision hits knallen en dan maar aan het schrijven slaan zonder er verder veel bij na te denken.

Daardoor komt het allemaal wat hard over, mijn excuses daarvoor. Ik had wel inderdaad het gevoel dat je me ‘weer’ meteen uit het spel wilde hebben. Maar ik was ook bezig met jou uit het spel te krijgen, dus dat is van mij een beetje hypocriet om te zeggen als ik dit opnieuw lees. Hopelijk spelen we ooit eens een spel samen waar we beiden tot een late fase er in kunnen blijven!
IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [sequester] bar
« Reactie #101 Gepost op: 23-08-2021, 12:55:13 »
@ Hans: Wat mij betreft ging het niet over inactiviteit maar meer over met iedereen contact hebben op z’n tijd.
Ik heb me daar dit spel bewust op gericht. En alleen Mitch lukte me dat niet echt, tot aan de finale waar we allebei niet inzaten dan :P Bij andere spellen zoek ik vaak bewust geen contact met sommige spelers omdat je ook tegenstanders nodig hebt. Maar dit was voor mij vooral een sociaal spel. En ik had de indruk dat de met meerdere spelers vrijwel geen contact had, waardoor zij makkelijker op jou gingen stemmen dan op iemand anders.

Qua activiteit ga ik je nooit meer onderschatten, die fout heb ik 1x gemaakt en maak ik niet weer :P

Wel heel fijn om jouw biechten te lezen Hans. Een paar eyeopeners voor mij. Vooral die ronde dat je afviel.

Bij de finalestemmen is het achteraf vooral Tims stem die de doorslag gaf, als ik het zo lees. Verrassend!
Het lag duidelijk heel erg dicht bij elkaar. De winnaar was niet te voorspellen.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [sequester] bar
« Reactie #102 Gepost op: 23-08-2021, 12:59:06 »
Mitch, echt hč… ik ben geen final 4 waardig want geen duels. MU is de winst waardig want maar 1 duel. Eh ???
Hij was collateral samaar die ronde. We moesten hem stemmen om Brent te laten duelleren :P


Tim, wat is er toch allemaal gebeurd in Big Brother? Zij lijken een heel andere persoon in jou te zien dan de Tim die ik ken?

Hans en Bjorn uren gebeld? Wat een inzet! MU en ik hadden dat misschien ook moeten doen :P
Keep calm and eat chocolates!

Offline Brent

  • Forumlid
Re: [sequester] bar
« Reactie #103 Gepost op: 23-08-2021, 13:04:10 »
Big Brother Discord was de leukste hel die ik ooit heb meegemaakt
IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [sequester] bar
« Reactie #104 Gepost op: 23-08-2021, 13:15:01 »
Ojee wat goed en lief dat je hier nog op reageert! Ik moet ook wel bekennen dat ik mijn biechten vaak schreef op momenten dat ik geďrriteerd of lastig was. Niet per se over het spel, maar meer als ik een keertje afleiding nodig had. Lekker hard Eurovision hits knallen en dan maar aan het schrijven slaan zonder er verder veel bij na te denken.

Daardoor komt het allemaal wat hard over, mijn excuses daarvoor. Ik had wel inderdaad het gevoel dat je me ‘weer’ meteen uit het spel wilde hebben. Maar ik was ook bezig met jou uit het spel te krijgen, dus dat is van mij een beetje hypocriet om te zeggen als ik dit opnieuw lees. Hopelijk spelen we ooit eens een spel samen waar we beiden tot een late fase er in kunnen blijven!

Ik snap dat volledig. Toen jouw naam werd geopperd (volgens mij niet direct door mijzelf) dacht ik ook: Daar gaan we weer. Stem ik weer Brent als eerste weg. Maar ik merkte wel dat ik wel moest om mijzelf enigszins veilig te kunnen spelen omdat ik al van diverse personen gehoord had dat ze op mij gingen stemmen. Voordeel was wel dat er een grote kans was geweest dat ik dan een concurrent kwijt zou kunnen raken maar ik was wel al voorbereid op een duel omdat ik had verwacht dat jij mij zou kiezen.

Bij de finalestemmen is het achteraf vooral Tims stem die de doorslag gaf, als ik het zo lees. Verrassend!
Het lag duidelijk heel erg dicht bij elkaar. De winnaar was niet te voorspellen.

Het ironische was dat ik om 13.50 in het reuzenrad zat en in de veronderstelling was dat we tot 20.00 uur hadden. Ik had nog niet gestemd omdat ik er echt niet over uit was op wie ik moest stemmen. Zoals ik al aangaf bij de stem zou ik nadat ik afviel waarschijnlijk voor Bjorn gestemd hebben. Maar in de loop van het spel vond ik Brent wel steeds sterker worden. Dus ik hoopte dat ik uiteindelijk niet tussen een van hun twee moest kiezen. Dat werd het dus wel en ik vond het echt lastig. ::schaam::

Tim, wat is er toch allemaal gebeurd in Big Brother? Zij lijken een heel andere persoon in jou te zien dan de Tim die ik ken?

Dat is een goede vraag. De enige echte reden die ik kan bedenken is dat ik, voor het eerst trouwens, opeens veel competities won en daarmee power. Dat in combinatie met het feit dat het bondje waar ik onderdeel van uitmaakte in het begin direct de sterkte spelers/hechte groepjes het spel uitwerkte (Brent, Chardo, Lyra, Lucy etc. (Ik vergeet er vast nog een paar)) en ik daar vooral het ‘gezicht’ van was. Een andere reden kan ik niet direct bedenken om eerlijk te zijn….
« Laatst bewerkt op: 23-08-2021, 13:20:04 door TimvDons »
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: [sequester] bar
« Reactie #105 Gepost op: 23-08-2021, 13:33:44 »
@ Hans: Wat mij betreft ging het niet over inactiviteit maar meer over met iedereen contact hebben op z’n tijd.
Ik heb me daar dit spel bewust op gericht. En alleen Mitch lukte me dat niet echt, tot aan de finale waar we allebei niet inzaten dan :P Bij andere spellen zoek ik vaak bewust geen contact met sommige spelers omdat je ook tegenstanders nodig hebt. Maar dit was voor mij vooral een sociaal spel. En ik had de indruk dat de met meerdere spelers vrijwel geen contact had, waardoor zij makkelijker op jou gingen stemmen dan op iemand anders.
Aah thanks voor de opheldering! Ja, dat is wel een belangrijk onderscheid inderdaad: activiteit en babbelen met je medespelers. Bij Sequester zijn die sociale contacten enorm belangrijk. Daar ben ik inmiddels ook wel achter gekomen.

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [sequester] bar
« Reactie #106 Gepost op: 23-08-2021, 13:45:04 »
Omg die jury chat over mijn bondjes en final 2's  ::rofl::.
Wel leuk om alles terug te lezen van iedereen!

Vooral het verloop van de battle met Hans, MU, Brent en ik is waarschijnlijk nieuwe informatie voor veel mensen. Hans had van tevoren wel een beetje laten doorschemeren dat hij minder betrokken was bij het spel dan ik, en dat het hem toch iets minder ligt al dat gekonkel. Echter toen het duidelijk werd dat Brent en MU dezelfde getallen hadden opgegraven als ik maar dan in minder beurten, wilde ik er alles aan doen om te zorgen dat Hans het spel zou verlaten ipv ikzelf.
Ik besloot te liegen over de inhoud van gat 4, waar ik die 9 punten uitgevist had, dus ik zei dat daar slechts 4 punten lagen, en in gat 2 lagen 5 punten, dus hij kon beter die pakken...

Een half uur erna zei Hans me dat hij het prima vond als hij eruit ging ipv ik, dus leuk was het niet toen ie er achteraf achter kwam dat ik loog  :-X. Gelukkig heb je het me vergeven Hans, buiten het spel om zou ik nooit tegen je liegen  ::hug::.

En heel nice om de toelichtingen bij de stemmen terug te lezen, ongelooflijk hoe verdeeld de juryleden waren, een niptere overwinning is er misschien nog nooit geweest op dit forum!
Mijn eerste en waarschijnlijk mijn laatste gewonnen tactische forumspel denk ik, want nu zal iedereen wel onto mijn villainess gameplay zijn  ;D


Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Lodewijk van Lodenstein

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De Mol kan ook een ander plan hebben
Re: [sequester] bar
« Reactie #107 Gepost op: 23-08-2021, 20:31:23 »
LEUK GESPEELD HOOR MENSEN en gefeliciteerd met de winst Bjorn! ::bravo::

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: [sequester] bar
« Reactie #108 Gepost op: 24-08-2021, 07:13:32 »
Ja Swifty, Tim was een BEEST in Big Brother en vreselijk vervelend!!! ;D
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [sequester] bar
« Reactie #109 Gepost op: 24-08-2021, 08:03:08 »
Speel ik eens een spel totaal anders dan dat ik altijd speel (Villian-achting?) is het weer niet goed  ;D :P
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela