Auteur Topic: De Eilandraad  (gelezen 12889 keer)

Offline Brent

  • Forumlid
Re: De Eilandraad
« Reactie #80 Gepost op: 24-09-2021, 22:44:03 »
Brent: Wie is volgens jou de zwakste schakel in jullie team?

Aangezien dit pas onze eerste eilandraad is ben ik van mening dat er weinig zwakke schakels in ons team zitten. Maar als ik een naam moet noemen, dan vrees ik dat dat Noortje zal zijn. Zeer lieve meid, daar niet van, maar ze voegt helaas het minste toe aan het team. Tijdens de eerste ronde waren er meerdere mensen die minder hebben toegevoegd, maar het niet-maken van de Sudoku opdracht in de vorige ronde vond ik zeer jammer van Noortje. Daar hebben we veel geluk gehad uiteindelijk. Als iets niet goed lukt, dan vind ik dat je het op z'n minst moet proberen.
IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE

Offline Dylan the Man

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Eilandraad
« Reactie #81 Gepost op: 25-09-2021, 00:49:27 »
Waarop moeten mensen hun stem baseren deze ronde volgens jou?

Op basis van de toekomst. Een persoon die sterker is in proeven zorgt er niet voor dat we volgende week hier weer zitten.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Eilandraad
« Reactie #82 Gepost op: 25-09-2021, 18:49:33 »
Stem bevestigingen zijn verstuurd, eilandraden komen iets later op de avond online! Onderweg naar huis :)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Noortje <3 Hairy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Eilandraad
« Reactie #83 Gepost op: 25-09-2021, 19:24:59 »
Citaat
Noortje: Je hebt al een zwarte stem vanwege de vorige proef. Zit je daar erg mee?

Nee, mensen zullen altijd hun hart volgen en liefde overwint alles!

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Eilandraad
« Reactie #84 Gepost op: 25-09-2021, 22:26:06 »
Dag 8: Eilandraad #3.1 Maji


And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Eilandraad
« Reactie #85 Gepost op: 25-09-2021, 22:27:02 »
Dag 8: Eilandraad #3.3 Upepo




Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
« Laatst bewerkt op: 25-09-2021, 22:46:31 door D*N »
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: De Eilandraad
« Reactie #86 Gepost op: 25-09-2021, 22:37:08 »
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline Dylan the Man

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Eilandraad
« Reactie #87 Gepost op: 25-09-2021, 22:42:26 »
Ik haat jullie, slangen! En onthoud, dit is niet RN's best friend race  ::zwaai::

Offline Noortje <3 Hairy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Eilandraad
« Reactie #88 Gepost op: 27-09-2021, 12:20:55 »
Wat een verraad! Na alles wat ik gedaan heb!  :o

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Eilandraad
« Reactie #89 Gepost op: 30-09-2021, 15:27:50 »
Dag 11: Eilandraad #4.1 Ardhi



Welkom Ardhi bij de Eilandraad. Bij de eilandraad worden de acties die je hebt ondernomen verantwoord. Dus voordat jullie je stem gaan uitbrengen, heb ik nog wat vragen voor jullie.




Okwonko: Welke thema gaat kamp aarde voor bidden?
Brtdm: Tot nu toe zijn er alleen nog maar “echte spelers” uit jullie kamp gestemd. Ben je bang dat de schaduwen de overhand gaan nemen in kamp aarde?
Erica: Wat moet er in dit kamp gebeuren om beter te functioneren tijdens de proeven volgens jou?
Mrchipie: Je hebt goed je best gedaan bij de immuniteitsproef, wat wil je tegen de rest van het kamp zeggen voor deze stemming?
Stien: Heeft jullie strijdlied verdiend verloren volgens jou? Hadden jullie trouwens ook een strijdlied in het leger?
Rik: Hoeveel twists en turns verwacht jij nog in dit spel?

Regels stemmen:
- Gestemd=Gestemd. Je kan je stem niet veranderen als die eenmaal gegeven is.
- Je stemt voor de deadline, ben je te laat of stem je niet, dan stem je automatisch op jezelf. Hetzelfde geldt voor het beantwoorden van je eilandraad vraag.
- De spelleiding zal een bevestiging geven dat je stem is ontvangen (zelfde voor idol inzetten). Stem je heel kort voor de deadline, dan is het je eigen verantwoordelijkheid dat je stem aankomt.
- Bij een gelijke stand wordt er eerst gekeken naar de verkregen stemmen op voorgaande eilandraden. Is het dan nog steeds gelijk dan volgt er een tie-breaker.
- Je kan een hidden immunity idol inzetten wanneer je maar wilt, tot de deadline. Deze mag je zowel op jezelf als op iemand anders spelen. Alle stemmen voor die persoon gelden dan niet meer en de persoon met het op één na hoogste aantal stemmen verlaat het spel.
- Wanneer je bent weggestemd, heb je geen contact meer met deelnemers nog in het spel over spelgerelateerde zaken.

Er kan op iedereen gestemd worden,
Deadline: Zaterdag 2 oktober 20:00

***Dit topic is alleen voor het beantwoorden van de eilandraadvragen. Dus graag geen andere berichten. Mensen die niet in het spel zitten worden verzocht hier niet te posten!***
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: De Eilandraad
« Reactie #90 Gepost op: 30-09-2021, 16:48:47 »

Mrchipie: Je hebt goed je best gedaan bij de immuniteitsproef, wat wil je tegen de rest van het kamp zeggen voor deze stemming?

Dat ik 95 procent heb bijgedragen aan de opdrachten deze week! en er verder nul komma nul dingen worden gezegd of overlegt daarbij. ik heb het ingezongen (Wat gewoon oke klonk, beetje naar om dat te zeggen but oke), plaatjes gemaakt, geedit, tekst gemaakt met okwando. Ik heb al het werk in gestoken om er toch iets moois van te maken en ben er ook trots op ::bravo::

Dus stem alsjeblieft iemand weg die niks heeft bijdraagt deze week. daarbij ben ik ook erg waardevol in andere opdrachten die nog kunnen komen. en wees geen kamp uit survivor 41 ::schaam::

Danku
chipsverslaafde <3

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: De Eilandraad
« Reactie #91 Gepost op: 30-09-2021, 17:14:55 »
Dag 11: Eilandraad #4.2 Upepo



Welkom Upepo bij de Eilandraad. Bij de eilandraad worden de acties die je hebt ondernomen verantwoord. Dus voordat jullie je stem gaan uitbrengen, heb ik nog wat vragen voor jullie.





Grace: Jij hebt aangegeven een sterk kamp te willen vormen. Welke rol speel jij daar zelf in?
Tobia: Je was erg afwezig deze week. Sterker nog, D*N en ik hebben geen enkele activiteit van jou gezien bij zowel de immuniteitsproef als de luxeproef. Daarom krijg jij bij dezen een zwarte stem voor deze eilandraad. Waarom zou jouw kamp jou niet moeten wegstemmen?
Juma: Jij hebt een zwarte stem omdat je vorige keer niet gestemd hebt. Vrees je hierdoor voor jouw Survivor-leven?
Brent: Jullie begonnen met een winning streak, maar deze lijkt nu echt voorbij. Hoeveel vertrouwen heb jij nog in jouw kamp?
Arnoud: Waar baseer jij deze week jouw stem op?
Drenziboy: Jij hebt samen met Arno erg je best gedaan deze week. Denk je dat dit jouw positie hier verbetert?
Molfreak Arno: Vorige week zei je dat je iets te bewijzen had. Is dit gelukt?

Regels stemmen:
- Gestemd=Gestemd. Je kan je stem niet veranderen als die eenmaal gegeven is.
- Je stemt voor de deadline, ben je te laat of stem je niet, dan stem je automatisch op jezelf. Hetzelfde geldt voor het beantwoorden van je eilandraad vraag.
- De spelleiding zal een bevestiging geven dat je stem is ontvangen (zelfde voor idol inzetten). Stem je heel kort voor de deadline, dan is het je eigen verantwoordelijkheid dat je stem aankomt.
- Bij een gelijke stand wordt er eerst gekeken naar de verkregen stemmen op voorgaande eilandraden. Is het dan nog steeds gelijk dan volgt er een tie-breaker.
- Je kan een hidden immunity idol inzetten wanneer je maar wilt, tot de deadline. Deze mag je zowel op jezelf als op iemand anders spelen. Alle stemmen voor die persoon gelden dan niet meer en de persoon met het op één na hoogste aantal stemmen verlaat het spel.
- Wanneer je bent weggestemd, heb je geen contact meer met deelnemers nog in het spel over spelgerelateerde zaken.

Er kan op iedereen gestemd worden,
Deadline: Zaterdag 2 oktober 20:00

***Dit topic is alleen voor het beantwoorden van de eilandraadvragen. Dus graag geen andere berichten. Mensen die niet in het spel zitten worden verzocht hier niet te posten!***
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: De Eilandraad
« Reactie #92 Gepost op: 30-09-2021, 17:24:45 »
Drenziboy: Jij hebt samen met Arno erg je best gedaan deze week. Denk je dat dit jouw positie hier verbetert?

In mijn vrije tijd vind ik het wel eens leuk om Engelse nummers een Nederlandse tekst te geven en vice versa. Dus dit was een kleine moeite. ;)
Desalniettemin was het wel een deel van het grotere geheel, dus in dat opzicht heb ik er denk ik wel goed aan gedaan.
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Freak123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is wat het lijkt definieert mij wel
Re: De Eilandraad
« Reactie #93 Gepost op: 30-09-2021, 17:40:29 »
Molfreak Arno: Vorige week zei je dat je iets te bewijzen had. Is dit gelukt?

Absoluut, ik vind het jammer dat we er niet mee gewonnen hebben maar ik heb mijn creatieve en talentvolle kant laten zien dus ik denk dat ik wel heb bewezen dat ik iets kan.

Offline Okwonko

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Turn your wounds into wisdom
Re: De Eilandraad
« Reactie #94 Gepost op: 30-09-2021, 17:49:52 »
Okwonko: Welke thema gaat kamp aarde voor bidden?

We hebben al meermaals laten zien dat we in kennis best goed zijn. De topografie ronde wonnen we glansrijk en in de stoelendans waren we ook sterk. Dat soort proeven liggen ons denk ik.  ::jaja::

Kennis is Macht (Elke willekeurige molloot)
In het niet weten van sommige dingen ligt een groot stuk wijsheid (Hugo de Groot)

Offline Rik

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • het leven is voor mij gewoon ontzettend zwaar
Re: De Eilandraad
« Reactie #95 Gepost op: 30-09-2021, 19:48:54 »
Rik: Hoeveel twists en turns verwacht jij nog in dit spel?
Met een deelnemersaantal van 32 kunnen er zo veel dingen gebeuren. Op korte termijn misschien een hussel? Het zou zo maar eens werkelijkheid kunnen worden dus je moet op alles voorbereid zijn. Ik verwacht verder geen seizoensbepalende twists meer zoals de schaduwaccounts, het is al ingewikkeld zat ;D
Zzzzzzzzzzz

Offline Army Stien

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Eilandraad
« Reactie #96 Gepost op: 30-09-2021, 20:22:27 »
Stien: Heeft jullie strijdlied verdiend verloren volgens jou? Hadden jullie trouwens ook een strijdlied in het leger?

Moeilijk te zeggen, bij zulke proeven is het altijd een beetje subjectief en ik ben natuurlijk niet onpartijdig in deze situatie. Ik ben heel trots op de effort van MrChipie bij deze proeven, en Okwonko heeft ook heel veel bijgedragen, dus bedankt heren!
De rest van ons kamp had helaas weinig tijd deze week, en met zo'n korte deadline kun je natuurlijk die pech een beetje hebben...

Ik heb er alle vertrouwen in dat we vanaf komende week weer meer tijd gaan hebben en dan krijgen we misschien weer een opdracht die ons heel erg ligt. Het kan elke week weer helemaal anders zijn bij Survivor dus daar hoop ik op  ::jaja::.

En bij het leger was ons strijdlied YMCA van de Village People, en dan waren we allemaal verkleed als die soldaat  ::joehoe::. Of zit daar geen soldaat in?

Offline Juma

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Current status: Dancing
Re: De Eilandraad
« Reactie #97 Gepost op: 30-09-2021, 20:49:33 »
Juma: Jij hebt een zwarte stem omdat je vorige keer niet gestemd hebt. Vrees je hierdoor voor jouw Survivor-leven?

Eigenlijk niet, mijn stem ben ik blijkbaar vergeten te versturen vorige week. Ik had gehoopt hier nu niet al te staan, maar het is niet anders. Ik denk dat ik wel als redelijk sociaal persoon in de groep lig en ik heb nog niet echt mijn krachten kunnen laten zien, maar er zitten volgens mij anderen minder in de groep. Ik ben ook totaal geen gevaar met mijn kwaliteiten tijdens de soloproeven zoals mijn kampgenoten hebben gezien.
D-A-N-C-E

Offline Brent

  • Forumlid
Re: De Eilandraad
« Reactie #98 Gepost op: 30-09-2021, 23:07:12 »
Brent: Jullie begonnen met een winning streak, maar deze lijkt nu echt voorbij. Hoeveel vertrouwen heb jij nog in jouw kamp?

Mijn vertrouwen is groot, want ik ben nog steeds van mening dat we de zwakste schakel vorige week naar huis gebonjourd hebben. De concurrentie deze keer was zeer sterk, aangezien vuur een solide prestatie heeft neergezet. Desondanks denk ik dat wij fier mogen zijn op ons strijdlied, het zit echt goed in elkaar. Mijn vertrouwen in Kamp Upepo en mijn kampgenoten is nog steeds enorm groot, wij gaan het maken!
IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE

Offline Arnoud

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Vertrouwen is goed, controle is beter
Re: De Eilandraad
« Reactie #99 Gepost op: 1-10-2021, 13:02:34 »
Arnoud: Waar baseer jij deze week jouw stem op?

Net als vorige week kijk ik naar de prestaties bij de opdrachten.
Molfreak Arno en DRenziboy hebben zich enorm ingezet voor het strijdlied, dus op hen stem ik zeker niet. Dat zou onrechtvaardig zijn.
De anderen dragen ook hun steentje bij in het kamp, waardoor de keuze deze week iets moeilijker is.
Wanneer ik me laat leiden door de zwarte stemmen, komen zowel Juma als Tobia in het vizier. Ik vraag me af hoe actief Tobia volgende week kan/wil zijn... Hopelijk is alles oké met hem, want de voorbije weken deed hij wel gewoon mee.