Auteur Topic: [CL] Dag 2: Eerste slachtoffer  (gelezen 52255 keer)

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Dag 2: Eerste slachtoffer
« Reactie #80 Gepost op: 23-01-2020, 22:47:38 »
Mhuah ik ben t wel met Frank eens though. Ik snap dat t misschien gewoon leuk bedoeld is maar we moeten al zoveel lezen :-X
Lezen is een goeie hobb.....ugh ik krijg het bijna niet uit m'n strot

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: Dag 2: Eerste slachtoffer
« Reactie #81 Gepost op: 23-01-2020, 22:57:57 »
LdH staat nu wel bovenaan mijn verdachtenlijstje. Ik vond het al heel raar dat hij mij er plotseling van verweet dat ik overal in meeloop, terwijl ik volgens mij vanaf het begin al steeds mijn eigen plan heb getrokken en eigen visie heb gevolgd. En dat hij geen slecht gevoel krijgt van Daisy, die nog bijna niet heeft kunnen meedoen. Maar ook dat hij nog even mrchipolata pushte, wat uiteindelijk reden was dat ik op hem stemde (daar liep ik dan wel weer in mee).

(ik had namelijk eerder op de dag al op Swifty gestemd, maar ging uiteindelijk toch twijfelen omdat ze zich best goed verdedigde en de argumenten tegen haar niet zo sterk waren. Meneer chipje viel gewoon op omdat hij op alles en iedereen reageert. Kan ook dat hij gewoon een enthousiaste gozer is, zoals eerder gezegd - en als hij eruit zou gaan en onschuldig zou zijn zou ik me echt kut voelen. ::rofl:: ::hug:: Maar ja, ik gun het niemand om er onschuldig uit te gaan.

Aangezien ik morgenmiddag weg moet, ga ik voor die tijd al stemmen, en ik weet niet of ik 's avonds op tijd terug ben om die nog te veranderen. Dus als iemand daar nog invloed op wil uitoefenen, schroom niet.
« Laatst bewerkt op: 23-01-2020, 22:59:58 door SpacyColours »
Sky might be falling but remember you can fly

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dag 2: Eerste slachtoffer
« Reactie #82 Gepost op: 23-01-2020, 23:00:31 »
Ik zal mijn stem op Swifty even verduidelijken:
Ze was bij de directeursstemming eerst voor random stemmen, omdat we toch geen informatie hadden. Dan werd er een aantal keer genoemd dat random stemmen verdacht was om dan daarna op Brtdm te stemmen met de reden dat hij heel goed bezig was dus haar mening om random te stemmen werd opeens veranderd.
Ik denk dat ze dacht dat ze verdacht zou worden als ze random zou gaan en heeft ze daarom toch met een reden gestemd.
Vooral gebaseerd op hetgeen dat MM zei en met mijn theorie dat sommigen van de overvallers op Molebuster hebben gestemd, zie ik (nog) geen reden om mijn stem deze ronde te veranderen. Swifty stemde namelijk ook op Molebuster.


Het was duidelijk dat het stemmen niet random ging gebeuren, dus ging ik over naar een stem op Brtdm en ik heb dat gewoon openlijk vooraf aangekondigd. Niets raars aan.
Dat ik op Molebuster ging stemmen was ook duidelijk, zie mijn bericht over hem, dat hij wel in andere topics schrijft en niet hier en dat ik dat verdacht vind. Wat mij dus duidelijk onverdacht maakt.
Maar dank voor je uitleg van je stem op mij. Ik geef aan dat MoleBuster verdacht is en jij stemt daarna op mij en MoleBuster blijkt overvaller te zijn. Wat zegt dat over jou?
Keep calm and eat chocolates!

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dag 2: Eerste slachtoffer
« Reactie #83 Gepost op: 23-01-2020, 23:03:53 »
Mr chipolata  ::rofl::
Mr chipje  ::rofl::

Ik vind dit spel, in combinatie met 34 mensen, hilarisch en wil dit het hele jaar spelen  ::bravo::
Frankje Lapi

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Dag 2: Eerste slachtoffer
« Reactie #84 Gepost op: 23-01-2020, 23:06:05 »
Ik geef aan dat MoleBuster verdacht is en jij stemt daarna op mij en MoleBuster blijkt overvaller te zijn. Wat zegt dat over jou?
Ik heb een verkeerde inschatting gemaakt. Ik dacht dat een inactief iemand nooit een bankovervaller zou kunnen zijn, maar blijkbaar was hij dat toch wel. Ik wou niet op iemand stemmen waarvan ik niet dacht dat hij een overvaller zou kunnen zijn. Jij was mijn hoofdverdachte en voorlopig blijf je dat nog, maar ik moet gewoon nog eens goed naar anderen kijken, want anders ga ik in een tunnelvisie belanden  :)
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: Dag 2: Eerste slachtoffer
« Reactie #85 Gepost op: 23-01-2020, 23:07:20 »
Nee zeg dan moet ik elke avond zo belachelijk veel lezen ;D
Elke keer als ik iets wil posten krijg ik een melding. “Er zijn inmiddels al 6 reacties geplaatst.” Be easy ::rofl::
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Dag 2: Eerste slachtoffer
« Reactie #86 Gepost op: 23-01-2020, 23:08:02 »
Meneer chipje viel gewoon op omdat hij op alles en iedereen reageert. Kan ook dat hij gewoon een enthousiaste gozer is, zoals eerder gezegd - en als hij eruit zou gaan en onschuldig zou zijn zou ik me echt kut voelen. ::rofl:: ::hug:: Maar ja, ik gun het niemand om er onschuldig uit te gaan.
Tja ik ben ziek dus heb niet veel te doen en vindt het erg leuk om zoiets te spelen met mensen en hou heel erg van spelletjes en puzzels so, als ik eruit  ga zou ik het vooral sad vinden omdat ik dan niet meer kan mee puzzelen en praten.
heb 2 weken geleden met mensenkennis veel geld gewonnen dus dat zit ook wel goed
chipsverslaafde <3

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: Dag 2: Eerste slachtoffer
« Reactie #87 Gepost op: 23-01-2020, 23:08:40 »
Staat dit er niet bij? Bjorrn was gewoon een gegijzelde.
Dan denk ik dat de overvallers ook gewoon dachten dat Bjorrn en Lucy en koppel waren, en ze zo twee vliegen in één klap konden slaan. (wat Lucy al eigenlijk vrijpleit)

@Frankla Pidus: same! ::bravo::
« Laatst bewerkt op: 23-01-2020, 23:11:05 door SpacyColours »
Sky might be falling but remember you can fly

Offline B&W

  • Forumlid
Re: Dag 2: Eerste slachtoffer
« Reactie #88 Gepost op: 23-01-2020, 23:08:51 »
Ik was verbaasd dat Molebuster 14 (!) stemmen kreeg. Misschien is z'n naam door 6/7 mensen genoemd, maar 14? Had dat niet aan zien komen. Ik denk dat er zeker wel overvallers op Molebuster hebben gestemd, omdat dat vertrouwen wekt. Ik weet alleen niet waar Molebusters stem op Bjorrn vandaan kwam?

Iemand zei net dat Jacco de eerste was die serieus Molebusters naam noemde. Als dat echt klopt, dan zou ik Jacco zeker wel durven te schrappen voor de komende paar stemmingen. Te risicovol om dat over een mede-overvaller te zeggen, toch?

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Dag 2: Eerste slachtoffer
« Reactie #89 Gepost op: 23-01-2020, 23:09:10 »
Mr chipolata  ::rofl::
Mr chipje  ::rofl::
nu al leuke bijnamen haha
chipsverslaafde <3

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Dag 2: Eerste slachtoffer
« Reactie #90 Gepost op: 23-01-2020, 23:12:11 »
Ik was verbaasd dat Molebuster 14 (!) stemmen kreeg. Misschien is z'n naam door 6/7 mensen genoemd, maar 14? Had dat niet aan zien komen. Ik denk dat er zeker wel overvallers op Molebuster hebben gestemd, omdat dat vertrouwen wekt. Ik weet alleen niet waar Molebusters stem op Bjorrn vandaan kwam?
idem met mij hoor ik wist sowieso dat ik 3 a 4 stemmen zou krijgen maar 8? vooral kaasje vindt ik verdacht aangezien ik hem/haar bijna niet heb gezien en al hellemaal niet heb horen zeggen over dat ie mij verdacht vond.
chipsverslaafde <3

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: Dag 2: Eerste slachtoffer
« Reactie #91 Gepost op: 23-01-2020, 23:15:48 »
Kaaasje is een zij ;)
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Dag 2: Eerste slachtoffer
« Reactie #92 Gepost op: 23-01-2020, 23:16:27 »
Dan is het trouwens interessant om te zien wie Lucy zogenaamd verdacht vond
.... :P
chipsverslaafde <3

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Dag 2: Eerste slachtoffer
« Reactie #93 Gepost op: 23-01-2020, 23:31:21 »
Dan is het trouwens interessant om te zien wie Lucy zogenaamd verdacht vond
Belg, Jacco en Mrchipie stemden op Lucy.
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Dag 2: Eerste slachtoffer
« Reactie #94 Gepost op: 23-01-2020, 23:33:43 »
Belg, Jacco en Mrchipie stemden op Lucy.
Daarnaast hadden Mollenmania en Frank gezegd op haar te gaan stemmen(en dat uiteindelijk niet gedaan)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Dag 2: Eerste slachtoffer
« Reactie #95 Gepost op: 23-01-2020, 23:40:00 »
mijn stem op lucy was duidelijk he jongens, maar geloof nu wel dat zei het niet is (ik ga dit bericht opslaan al is ze het wel dan heb ik mijn geldprijs met mn mensenkennis niet verdiend)
« Laatst bewerkt op: 23-01-2020, 23:49:17 door mrchipie »
chipsverslaafde <3

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Dag 2: Eerste slachtoffer
« Reactie #96 Gepost op: 23-01-2020, 23:47:51 »
Ik ben er ook van overtuigd dat ze het niet is.
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dag 2: Eerste slachtoffer
« Reactie #97 Gepost op: 24-01-2020, 00:08:06 »
Dan is het trouwens interessant om te zien wie Lucy zogenaamd verdacht vond

Waarom vind je dat precies interessant? Als de overvallers Bjorrn doodden in de hoop dat Lucy mee zou sterven zou je als overvaller je juist niet op Lucy of Bjorn richten omdat dan bij de lunch duidelijk zou worden dat ze een gegijzelde was. Daarnaast als lucy daadwerkelijk lynch geworden zou zijn en Bjorrn zou meesterven zouden de wolven een lunch verspild hebben aan Bjorrn. Of bedoel je dat ook?

En tada Ldh zette Lucy even richting goed. Voor t geval ze wel zou sterven met Bjorrn en blijkt dat ze goed is?

Eens met dat mensen die actief pushten om Molebuster te stemmen minder verdacht zijn, meestemmers niet. Miek bijvoorbeeld, niet gehoord en wel op MB gestemd, waar ben je miekje? ::joehoe::

D*N ik heb mijn mening al gegeven over inactieven stemmen. Ik vind ook idd dat Molebuster niet inactief was, maar iemand die niks inhoudelijks toevoegde, dat vind ik wel een gegronde reden om iemand te stemmen.

Of het duidelijk was dat Molebuster lynch zou worden weet ik niet, moet ik morgen voor teruglezen en even kijken wie stil heeft meegestemd en wie actief aan het pushen was.

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dag 2: Eerste slachtoffer
« Reactie #98 Gepost op: 24-01-2020, 00:13:24 »
Yeah lekker bezig! Dat is alvast een overvaller minder  ::bravo::


Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dag 2: Eerste slachtoffer
« Reactie #99 Gepost op: 24-01-2020, 00:19:59 »
Morgen hoef ik niet te werken, dus meer tijd overdag  ::bravo:: welterusten menschen  ::ok::