Auteur Topic: [CL] Dag 3: Frankfürter Würstchen  (gelezen 60471 keer)

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dag 4: Frankfürter Würstchen
« Reactie #320 Gepost op: 26-01-2020, 18:45:00 »
Dank voor de tips en evt. hints Swifty  ::hug::

Mijn stem gaat naar Jacco, Nieky of Lucy.
Frankje Lapi

Offline Convans

  • Forumlid
Re: Dag 4: Frankfürter Würstchen
« Reactie #321 Gepost op: 26-01-2020, 18:59:42 »
Nog een uurtje en er ontbreken nog 7 stemmen

Offline DikkeControleur

  • Forumlid
  • Laat iedereen in zijn waarde.
Re: Dag 4: Frankfürter Würstchen
« Reactie #322 Gepost op: 26-01-2020, 19:02:24 »
 ::bravo::
MM chapeau. Ik hou van zo’n inhoudelijk sterke post. Je fileert Lucy fraai.
 ::joehoe::
Ik ben niet dik! Ik ben de Dikke Controleur.

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Dag 4: Frankfürter Würstchen
« Reactie #323 Gepost op: 26-01-2020, 19:03:51 »
aaaaah weet het gewoon niet meer nu ::rofl::
ik denk dat ik toch voor swifty ga ::bravo::
chipsverslaafde <3

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dag 4: Frankfürter Würstchen
« Reactie #324 Gepost op: 26-01-2020, 19:06:02 »
 ::love:: Mollenmania  ::bravo::
Frankje Lapi

Offline DikkeControleur

  • Forumlid
  • Laat iedereen in zijn waarde.
Re: Dag 4: Frankfürter Würstchen
« Reactie #325 Gepost op: 26-01-2020, 19:11:03 »
Ik zou bijna switchen naar Swifty  .
Gewoon om te weten of ze goed of slecht is. Want dan zou een analyse van wat er tegen en over haar gezegd is best veel informatie opleveren.
Toch blijf ik bij mijn ingestuurde stem omdat ik best arrogant ben en in mijn eigen keuze geloof 🤔

Het wordt denk ik sowieso een goede uitslag om verder mee te komen morgen.
Ik ben niet dik! Ik ben de Dikke Controleur.

Offline Brent

  • Forumlid
Re: Dag 4: Frankfürter Würstchen
« Reactie #326 Gepost op: 26-01-2020, 19:22:19 »
Tot slot nog een oproep aan de ziener: benader per pm de gegijzelden die je gezien hebt en meldt hen de overvallers die je zag. Zij kunnen dan de overvallers die je hebt gezien laten wegstemmen door dat hier in de groep te gooien.
Mag dit wel? Hadden de spelleiders gisteren niet gezegd dat het spel zich in het topic moest plaatsvinden?
IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: Dag 4: Frankfürter Würstchen
« Reactie #327 Gepost op: 26-01-2020, 19:29:00 »
Let er ook op dat er nog een theorie was dat in ieder groepje in principe een overvaller zit, om de anderen in de gaten te kunnen houden. Groepjes die tot dusverre in het verhaal zijn gevormd:

Dag 0:
Uitkijk: Kaaasje, Molduck, Miek1999, Bjorrn, TimvDons, Nieky, Tim579, Molebuster, L Lawliet, Hautoa en Ennasil.
Kluis: Belg, D*N, Vermoljoen, LdHmolletje, Jann, Jacco, SanderFMC, Dikke Controleur, Linus, Focus en Mollenmania.
Geld: De_witte, Mrchipie, Lama1997, Robbieazerty, Daisy, B&W, SpacyColours, Lucy, Swifty, MV en FrankLapidus.
Een mogelijke hint die mij wel opviel, maar volgens mij nog niet is besproken, was deze:

Citaat
Er stonden 50 worsten verpakt voor de ingang van de ECB! Voor de personen die het geld aan het drukken waren, waren er zelfs 2 worsten per persoon omdat de targets makkelijk behaald werden, puik werk! Even leken alle zorgen vergeten..

Waarom twee worsten voor de mensen die geld raapten?
Sky might be falling but remember you can fly

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dag 4: Frankfürter Würstchen
« Reactie #328 Gepost op: 26-01-2020, 19:31:04 »
Omdat je honger krijgt als je in de drukkerij werkt.....

Maar de verdeling is 2-1-1 qua worsten... Dus wat zou die hint betekenen volgens jou?
Wit is ook een kleur!

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Dag 4: Frankfürter Würstchen
« Reactie #329 Gepost op: 26-01-2020, 19:35:35 »
Waarom twee worsten voor de mensen die geld raapten?
ja sorry had gewoon honger oke... ::schaam::
chipsverslaafde <3

Offline Convans

  • Forumlid
Re: Dag 4: Frankfürter Würstchen
« Reactie #330 Gepost op: 26-01-2020, 19:37:23 »
Nog altijd 5 stemmen nodig, een 2-daagse deadline helpt niet, integendeel  :-X

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: Dag 4: Frankfürter Würstchen
« Reactie #331 Gepost op: 26-01-2020, 19:39:55 »
Ik ben blij dat het meteen achternalopen heet als je het met iemand eens bent ::ok::

Dus dan loopt Frank achter Mollenmania aan toch? En Focus achter Frank? Goed punt hoor!

Ook lekker quotes out of context halen, dit slaat natuurlijk nergens op ::) Maar het is goed hoor jongens stem maar op mij, dan zullen we als ik straks dood ben nog wel zien wie er ineens verdacht overkomen ::rofl::
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: Dag 4: Frankfürter Würstchen
« Reactie #332 Gepost op: 26-01-2020, 19:41:16 »
Ja, weet ik niet - sowieso, blijven er nog 9 worstjes over, als alle anderen er maar één kregen.

De verdeling is niet per sé 2-1-1 qua worsten, maar als je het wel op die manier bekijkt zou ik eerder zeggen dat het 2-1-1-1 is - eentje voor Brtdm.

De hint klinkt voor mij in elk geval niet logisch, maar ik vond het toch gewoon opvallend, dus misschien is er wel íets mee.

ja sorry had gewoon honger oke... ::schaam::
::rofl::
Sky might be falling but remember you can fly

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dag 4: Frankfürter Würstchen
« Reactie #333 Gepost op: 26-01-2020, 19:45:30 »
wellicht zitten er dan 2 overvallers bij de gelddrukkers en 1 in elke andere groep? Maar dat zou dan dus ook betekenen dat Brtdm ook een overvaller is......

Maar dat zou, als het waar is, te veel verraden vind ik. Zo'n grote hint gaan de spelleiders toch niet geven?
Wit is ook een kleur!

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Dag 4: Frankfürter Würstchen
« Reactie #334 Gepost op: 26-01-2020, 19:46:08 »
10 worsten voor de Bankdirecteur. Klinkt als een plan!
(al moet ik zeggen dat ik tegenwoordig nog maar zelden vlees eet..)
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline ennasil

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dag 4: Frankfürter Würstchen
« Reactie #335 Gepost op: 26-01-2020, 19:49:01 »
Nou het heeft ff geduurd, maar ik ben er weer hoor  ::rofl:: Druk met studie en werk.

Vind het lastig om te onthouden wie wat heeft gezegd met pagina's vol berichten en gebruikersnamen die ik amper ken, maar heb een keuze gemaakt op basis van wat me het meeste is bijgebleven!  ::jaja::

Offline B&W

  • Forumlid
Re: Dag 4: Frankfürter Würstchen
« Reactie #336 Gepost op: 26-01-2020, 19:49:16 »
Ik heb alles bijgelezen maar ik wil niet op iemand stemmen zonder toelichting, dus ik houd het voor nu even simpel, omdat ik nu even krap voor de deadline zit.

Ik stem nu op L Lawliet omdat ik me zeer sterk afvraag wat hij hier doet, hij geen poging doet om iets inhoudelijks te zeggen en hij zei dat inactievelingen stemmen een slecht idee was precies op het moment dat DC online kwam en de focus dus naar Molebuster zou verschuiven. Maakt dus best een kans om wolf te zijn.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Dag 4: Frankfürter Würstchen
« Reactie #337 Gepost op: 26-01-2020, 19:50:33 »
En MV voegt volgens mij weer totaal niks toe. Al 3x een solo-stem uitgebracht en maakt niet echt logische keuzes. Alleen vanwege de verwarring zou ik al bijna op hem stemmen.

Als ik niks toevoeg zou ik zeggen: gewoon doen  ::ok:: Weet je wie weinig toevoegen? De stille Willies die weinig posten. Mocht ik er zo uit vliegen dan weten jullie in ieder geval wie je wel moet hebben... ;)

Maar uhm... moet ik dan met de massa meestemmen als ik iemand niet verdenk? De eerste keer bij MB was ik voorstander van het wegstemmen van MB, maar heb ik dat uiteindelijk niet gedaan om te zien welke kant de stemming op zou gaan en of ik daar informatie uit kon halen.

Bij LDH heb ik niet op hem gestemd, omdat ik hem niet verdacht. Bij beide stemmingen hing er al een sfeer van die gaat weg of werd er in ieder geval heel erg op een bepaalde persoon gestuurd... en dat is er nu ook: Swifty, Witte of ik. En zowel Swifty als Witte verdenk ik niet, dus daar ga ik niet op stemmen en kies ik mijn eigen plan namelijk D*N (weigert stem te onderbouwen op LDH), Lucy (gaat makkelijk mee met verdenkingen, zie post MM) of Lawliet (voegt niks toe dan vage posts, onderbouwt niks) om de redenen die ik al eerder heb onderbouwd.
« Laatst bewerkt op: 26-01-2020, 19:53:33 door MollenvangR-Art »

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dag 4: Frankfürter Würstchen
« Reactie #338 Gepost op: 26-01-2020, 19:51:35 »
Ik heb alles bijgelezen maar ik wil niet op iemand stemmen zonder toelichting, dus ik houd het voor nu even simpel, omdat ik nu even krap voor de deadline zit.

Ik stem nu op L Lawliet omdat ik me zeer sterk afvraag wat hij hier doet, hij geen poging doet om iets inhoudelijks te zeggen en hij zei dat inactievelingen stemmen een slecht idee was precies op het moment dat DC online kwam en de focus dus naar Molebuster zou verschuiven. Maakt dus best een kans om wolf te zijn.

Ik snap je redenatie niet helemaal.... MB was toch een overvaller? Of bedoel je dat DC, Lawliet en MB alledrie overvallers zijn in jouw ogen?
Wit is ook een kleur!

Offline Molduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • keep calm and be happy’s
Re: Dag 4: Frankfürter Würstchen
« Reactie #339 Gepost op: 26-01-2020, 19:52:09 »
Net pas alles bijgelezen. Had  een druk weekend. Alles wat er over mij gezegd wordt klinkt logisch. Ik ga snel bedenken wat ik ga doen stemmen.
deelnemer WIDMO 18 :)