Auteur Topic: [RH] Dag 2 - Op het verkeerde been gezet  (gelezen 27333 keer)

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [RH] Dag 2 - Op het verkeerde been gezet
« Reactie #200 Gepost op: 23-06-2020, 19:50:46 »
- Lapidus, elke keer extra olie op het vuur en zorgen dat we wel ècht Tim stemmen
Heb er weer een nieuwe bijnaam bij  :P zeg maar gewoon Frank
Frankje Lapi

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [RH] Dag 2 - Op het verkeerde been gezet
« Reactie #201 Gepost op: 23-06-2020, 19:51:09 »
Meisjes weten niks van computers, laat staan hacken

Kijk, dat schiet op, dat pleit al direct een stuk of vijf van ons vrij ;D
Keep calm and eat chocolates!

Offline Ricardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [RH] Dag 2 - Op het verkeerde been gezet
« Reactie #202 Gepost op: 23-06-2020, 19:51:17 »
Als ik ooit cupido ben in een potje met Convans en mrchipie ship ik die. De jacht op de hackers is op het moment nog moeilijk al stond de_witte ook op mijn houd-hem-in-de-gaten-lijstje.
Så hva gjør vi nå?

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [RH] Dag 2 - Op het verkeerde been gezet
« Reactie #203 Gepost op: 23-06-2020, 19:53:35 »
note to self: volgende weerwolvenpotje minder actief meespelen  ::hypocriet::
Wit is ook een kleur!

Offline Aurynn

  • Forumlid
  • Leer lezen!
Re: [RH] Dag 2 - Op het verkeerde been gezet
« Reactie #204 Gepost op: 23-06-2020, 19:54:44 »
Heb er weer een nieuwe bijnaam bij  :P zeg maar gewoon Frank
Ik was de eerste helft vergeten en vooral heel lui om terug te scrollen. Hoi Frank  ::rofl::
Ten eerste is het Alberto!
En ten tweede: We're gonna start a fire!

Online TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [RH] Dag 2 - Op het verkeerde been gezet
« Reactie #205 Gepost op: 23-06-2020, 19:55:05 »
note to self: volgende weerwolvenpotje minder actief meespelen  ::hypocriet::

Note to self: Niet meer meedoen aan weerwolven als het verstoppen van hints onderdeel uitmaakt van het spel ::)
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Ester.vdw

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [RH] Dag 2 - Op het verkeerde been gezet
« Reactie #206 Gepost op: 23-06-2020, 19:57:08 »
Okey, ik heb nu eindelijk alles gelezen en ben een aantal interessante dingen tegengekomen.
Ik ga op chippie stemmen, want ik denk dat jullie met kl al heel snel in een soort KLM tunnelvisie zijn gesprongen. We hebben geen idee of dat daadwerkelijk het woord gaat zijn en morgen hebben we daar zekerheid over en kan de hint pas echt goed benuttigd worden.

Offline Ester.vdw

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [RH] Dag 2 - Op het verkeerde been gezet
« Reactie #207 Gepost op: 23-06-2020, 19:59:18 »
Verder weet ik dus niet of Convans die met verdenkingen op chipie te vertrouwen is en het is dus nogsteeds een grote gok..... De verdenking kwam wel erg uit het niets en voor een hacker zie ik geen redenen om een medehacker zomaar onder de aandacht te brengen. Dan zouden we dus convans kunnen vertrouwen als chipie hacker blijkt.

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [RH] Dag 2 - Op het verkeerde been gezet
« Reactie #208 Gepost op: 23-06-2020, 19:59:48 »
Note to self: Niet meer meedoen aan weerwolven als het verstoppen van hints onderdeel uitmaakt van het spel ::)

Ik denk idd dat er ieder spel wel een link met vliegtuigen kan gelegd worden naar jou.. Verander van hobby  ;D

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [RH] Dag 2 - Op het verkeerde been gezet
« Reactie #209 Gepost op: 23-06-2020, 19:59:56 »
Mochten er toch nog genoeg mensen zijn geweest die zijn geswitched naar mij dan denk ik dat je daarbij wel wat hackers kunt vinden...
Succes in dat geval. Mocht ik toch niet de meeste stemmen blijken te hebben. Dan hoop ik dat Michael's hint goed is geïnterpreteerd.

En voor Michael. Begin als Tim een hacker is je volgende hint alsjeblieft niet met een E
Wit is ook een kleur!

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [RH] Dag 2 - Op het verkeerde been gezet
« Reactie #210 Gepost op: 23-06-2020, 20:00:07 »
Verder weet ik dus niet of Convans die met verdenkingen op chipie te vertrouwen is en het is dus nogsteeds een grote gok..... De verdenking kwam wel erg uit het niets en voor een hacker zie ik geen redenen om een medehacker zomaar onder de aandacht te brengen. Dan zouden we dus convans kunnen vertrouwen als chipie hacker blijkt.

Daar ben ik het nog steeds niet mee eens.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Ester.vdw

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [RH] Dag 2 - Op het verkeerde been gezet
« Reactie #211 Gepost op: 23-06-2020, 20:02:14 »
Ik heb een reden voor mijzelf om andere mensen meer te verdenken, ik denk dat Tim goed is. Ik heb hier echter geen bewijzen voor. Als de letter van morgen/vanavond een m is dan is het wel heel obvious. Tenzij er mensen in de reisbranche werken.

Dit klonk wel verwijzend naar het hebben van daadwerkelijke informatie trouwens
Dingen die Brent zei over het verdenken van Tim klonken wel heel erg direct. Vooral als je erbij zegt: maar ik kan niet zeggen waarom.
Dan probeer je misschien jezelf ziener te laten lijken om vertrouwd te worden, maar ik denk niet dat ik geloof dat hij dat is....
Als Tim toch een hacker blijft zou het kunnen though...

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [RH] Dag 2 - Op het verkeerde been gezet
« Reactie #212 Gepost op: 23-06-2020, 20:03:03 »

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [RH] Dag 2 - Op het verkeerde been gezet
« Reactie #213 Gepost op: 23-06-2020, 20:03:52 »
Als Tim een hacker blijkt te zijn gaat er een van de andere hackers geweest zijn die probeert te doen alsof hij ziener is. Dat zou Brent of Ricardo kunnen zijn
Wit is ook een kleur!

Offline Brent

  • Forumlid
Re: [RH] Dag 2 - Op het verkeerde been gezet
« Reactie #214 Gepost op: 23-06-2020, 20:05:40 »
Ik ben geen ziener, welke ziener is er nu zo dom om in het begin te gillen dat hij overtuigd is dat iemand een hacker is.
IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE

Offline Ester.vdw

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [RH] Dag 2 - Op het verkeerde been gezet
« Reactie #215 Gepost op: 23-06-2020, 20:05:45 »
Daar ben ik het nog steeds niet mee eens.

I mean, ja je kan dan jezelf vertrouwbaar laten lijken, maar het kost je toch een hacker en dat voelt voor een hacker nooit goed om te doen. Als er uiteindelijk een discussie komt over of we je nu wel of niet kunnen vertrouwen kan je altijd nog door de ziener gecontrolleerd worden en val je alsnog door de mand.

Ik denk dat hackers sowieso op een mede hacker stemmen als die al veel verdacht wordt, maar echt volledig uit het niets een mede hacker gaan verdenken is wel next level en ik denk niet dat iemand dat zou doen...

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [RH] Dag 2 - Op het verkeerde been gezet
« Reactie #216 Gepost op: 23-06-2020, 20:06:51 »
Nee, maar de kans dat vandaag iemand anders dan Tim het spel zou verlaten is ook niet zo groot.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Ester.vdw

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [RH] Dag 2 - Op het verkeerde been gezet
« Reactie #217 Gepost op: 23-06-2020, 20:07:14 »
Ik ben geen ziener, welke ziener is er nu zo dom om in het begin te gillen dat hij overtuigd is dat iemand een hacker is.

Dan is je verdenking echt nergens op gebaseerd though.
Als het niet door je rol komt dat je informatie niet kan vertellen zie ik niet in waarom je niet zou kunnen uitleggen waarom je hem verdenkt.

Offline Brent

  • Forumlid
Re: [RH] Dag 2 - Op het verkeerde been gezet
« Reactie #218 Gepost op: 23-06-2020, 20:08:18 »
Dan is je verdenking echt nergens op gebaseerd though.
Als het niet door je rol komt dat je informatie niet kan vertellen zie ik niet in waarom je niet zou kunnen uitleggen waarom je hem verdenkt.
Klopt, ik wou gewoon Tim snel uit het spel omdat hij me ook vroeg uit Big Brother wou. Dus nu staan we weer gelijk

::zwaai::
IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [RH] Dag 2 - Op het verkeerde been gezet
« Reactie #219 Gepost op: 23-06-2020, 20:09:17 »
Dan is je verdenking echt nergens op gebaseerd though.
Als het niet door je rol komt dat je informatie niet kan vertellen zie ik niet in waarom je niet zou kunnen uitleggen waarom je hem verdenkt.

De eerste die de naam van Tim noemt is Jacco volgens mij. Kunnen we die dan vrijpleiten als Tim een hacker blijkt te zijn?
Wit is ook een kleur!