Auteur Topic: [U] Dag 2 - Moord op de Vrijmetselaar  (gelezen 5757 keer)

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [U] Dag 2 - Moord op de Vrijmetselaar
« Reactie #120 Gepost op: 4-08-2020, 18:08:23 »
Ik nomineer Mitchkox. Is op basis van wat Convans over hem zei en aangezien ik ook de meelopers redelijk verdacht vind, dus 1+1=2.

Ik ga niet mee op KD en Spacy he? Dus meeloper klopt niet helemaal. Daarnaast gaf ik mijn lijstje met de verdachte personen aan, waarop ik mijn keuze heb gebaseerd :P

Offline catshee

  • Forumlid
Re: [U] Dag 2 - Moord op de Vrijmetselaar
« Reactie #121 Gepost op: 4-08-2020, 18:14:46 »
Heb niet het idee dat we het tussen KD of Spacy moeten zoeken, voor die laatste zie ik verder vooral mensen meeliften en heb het gevoel dat als hij slecht was er misschien toch een paar wolfjes zouden lobbyen om te stemmen tegen KD of Daisy?
Michael90: Gooit als eerste een verdenking op Brtdm. Inclusief nominatie meteen de toon zetten om mensen mee te laten gaan? Geeft verder ook geen argumentatie. Geeft wel aan dat we moeten lynchen, want anders helpen we de wolven.
Zoals ik zei denk KD/Spacy niet en vond verdenking tegen Daisy niet substantieel genoeg. Ik wil daarom Michael90 nomineren. Naast dat ik me in bovenstaande observatie van Mitch kan vinden is hij verder ook vrij stil geweest tot nu toe, dus worst case scenario lynchen we dan een stille random stemmende burger.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [U] Dag 2 - Moord op de Vrijmetselaar
« Reactie #122 Gepost op: 4-08-2020, 18:34:31 »
Ik ben het er mee eens dat we moeten uitkijken dat we niet mensen die stil zijn moeten vergeten terwijl de rest elkaar aan het uitmoorden is, maar op dit moment zijn het er teveel en stemmen jullie ook allemaal verschillend hierin  ::). Er zullen vast wolven tussen de stille mensen zitten maar het is voor mij teveel een shot in the dark.

Convans blijf ik verdacht vinden door eerder genoemde reden: "Hallo ik wil burgemeester worden, oh trouwens iemand die dit zo doet als ik is zeer onverdacht!". Probeert iets te hard zichzelf vrij te pleiten.

Daarnaast vind ik Daisy ook verdacht. Ik ben het eens met Convans (which by the way, gross!) dat ze rare opmerkingen maakt die haar wolfig ( ::regenboog::) maken.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [U] Dag 2 - Moord op de Vrijmetselaar
« Reactie #123 Gepost op: 4-08-2020, 18:53:52 »
Ehm Daisy het klopt wat je zegt, maar het is dag 1? we weten nog niks. Dus het is nog best logisch dat ik mee ga op jou of spacy.
chipsverslaafde <3

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [U] Dag 2 - Moord op de Vrijmetselaar
« Reactie #124 Gepost op: 4-08-2020, 19:19:18 »
Ehm Daisy het klopt wat je zegt, maar het is dag 1? we weten nog niks. Dus het is nog best logisch dat ik mee ga op jou of spacy.

Is wel wat voor te zeggen, maar ik hoop juist dat meer mensen verdenkingen uitspreken. Dan vind ik meelopen verdacht. Geef iig een reden waarom je Spacy verdenkt, niet alleen maar omdat er al meer stemmen op zijn.
Dit geldt overigens ook voor andere Spacy stemmers hoor. Voor mij is een stem op jou net zo'n gok als een stem van jou op Spacy ::jaja::


Daarnaast vind ik Daisy ook verdacht. Ik ben het eens met Convans (which by the way, gross!) dat ze rare opmerkingen maakt die haar wolfig ( ::regenboog::) maken.

Dus ik spreek me uit en ik ben een wolf, en ik zeg niks en ik ben ook een wolf. Leg me dan in hemelsnaam uit hóe ik het spel als burger moet spelen, want ik snap er nu niks meer van. ???

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [U] Dag 2 - Moord op de Vrijmetselaar
« Reactie #125 Gepost op: 4-08-2020, 19:28:02 »
Dus ik spreek me uit en ik ben een wolf, en ik zeg niks en ik ben ook een wolf. Leg me dan in hemelsnaam uit hóe ik het spel als burger moet spelen, want ik snap er nu niks meer van. ???
Je moet het spelen zoals die ene keer dat je de witte weerwolf was en je dat zelf niet meer wist  ::vergroot:: ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: [U] Dag 2 - Moord op de Vrijmetselaar
« Reactie #126 Gepost op: 4-08-2020, 19:39:03 »
Net alles bijgelezen. Dit is het moment waarop Nieky z’n chaos everywhere plaatje hoort te posten...

Ik kan me goed vinden in de redenatie van Catshee maar dan verspil ik m’n stem omdat we geen meerderheid op een random meeloper krijgen. Dus ga ik ook meelopen en kiezen tussen Spacy en Daisy (klinkt als de nieuwe Suske en Wiske) en dan geef ik die laatste het voordeel van de twijfel. Sorry Spacy! ::joehoe::
« Laatst bewerkt op: 4-08-2020, 19:48:13 door hillo »
Nieky grab a life vest!

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: [U] Dag 2 - Moord op de Vrijmetselaar
« Reactie #127 Gepost op: 4-08-2020, 19:52:57 »
Je moet het spelen zoals die ene keer dat je de witte weerwolf was en je dat zelf niet meer wist  ::vergroot:: ;D

Ow ja, dat was wel grappig :P

Makkelijk meestemmen vind ik dus verdacht.
... en aangezien ik ook de meelopers redelijk verdacht vind ...

 ::jaja::

Net alles bijgelezen. Dit is het moment waarop Nieky z’n chaos everywhere plaatje hoort te posten...

Ik kan me goed vinden in de redenatie van Catshee maar dan verspil ik m’n stem omdat we geen meerderheid op een random meeloper krijgen. Dus ga ik ook meelopen en kiezen tussen Spacy en Daisy (klinkt als de nieuwe Suske en Wiske) en dan geef ik die laatste het voordeel van de twijfel. Sorry Spacy! ::joehoe::

Hmm, meelopen is best wel verdacht ::vergroot:: ik nomineer hillo.
2024: wie is de Mol?

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [U] Dag 2 - Moord op de Vrijmetselaar
« Reactie #128 Gepost op: 4-08-2020, 19:53:27 »
Dus als ik het goed begrijp zijn Spacy en Daisy hier het meest verdacht.   ???

Ik snap het zelf niet helemaal. Spacy was volgens mij de eerste die een naam noemde. Iemand vond dat verdacht en iedereen gaat er in mee. Daisy zie ik de logica al helemaal niet.

Mensen, het is dag 2! Iedereen is nog aan het speculeren. Iedereen die domweg meegaat met degene met de meeste stemmen vind ik zelf verdachter. Oké, we hebben niet veel beters, maar daarom heb ik een vanochtend een random stem uitgebracht.

Zelf verdenk ik Convans en KD. nog wel een beetje. Maar ook meer gevoel, dan dat ik het goed uit kan leggen.

Spacy was voor mij een van de minst verdachte en heb daarom ook niet op hem gestemd.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: [U] Dag 2 - Moord op de Vrijmetselaar
« Reactie #129 Gepost op: 4-08-2020, 19:57:13 »
Ik snap het zelf niet helemaal. Spacy was volgens mij de eerste die een naam noemde. Iemand vond dat verdacht en iedereen gaat er in mee. Daisy zie ik de logica al helemaal niet.

Dat gebeurt wel meer, toch? Dat diegene die eerst een naam oppert getarget wordt?

Er is nu gewoon weinig tot geen informatie dus zoals zo vaak is ronde 1 min of meer een gok.
2024: wie is de Mol?

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [U] Dag 2 - Moord op de Vrijmetselaar
« Reactie #130 Gepost op: 4-08-2020, 20:02:08 »
Dat gebeurt wel meer, toch? Dat diegene die eerst een naam oppert getarget wordt?

Ja en daarom heb ik Micheal en Spacy ook direct geschrapt van mijn verdachtenlijstje. Dan ben je gewoon echt niet slim bezig als wolf.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Online Ricardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [U] Dag 2 - Moord op de Vrijmetselaar
« Reactie #131 Gepost op: 4-08-2020, 20:55:01 »
Welterusten allemaal! ::bravo::
Så hva gjør vi nå?

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: [U] Dag 2 - Moord op de Vrijmetselaar
« Reactie #132 Gepost op: 4-08-2020, 20:56:20 »
Na lang overleg besloot de burgemeester samen met de volksvergadering dat SpacyColour de dader moest zijn!

Ze legden hem op de brandstapel, maar...

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Het is weer nacht, en alle nachtelijke rollen mogen voor woensdag 20:00 uur hun eventuele acties doorgeven. Ik zal er morgen pas later zijn om het topic te openen, zeker na 21:30.
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!