Auteur Topic: [U] Dag 9 - De Driedubbele Moord  (gelezen 4166 keer)

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [U] Dag 9 - De Driedubbele Moord
« Reactie #40 Gepost op: 18-08-2020, 12:44:18 »
Nee, tuurlijk. Respect hebben voor elkaar is ook zeker goed.

Maar ik denk dat je dan het bericht van bjorrn niet goed hebt gelezen.

Ten eerste gebruikt hij hier gewoon hun
En het tweede stuk lees ik als 'Sanmol is verdacht omdat hun het persoonlijk opvat' (zelfde tactiek als Daisy? 2 potjes terug)
'Als ik zelf naar iemand anders zou switchen, zou dat een domme actie van mezelf zijn, want die kan ik niet onderbouwen.'

En dan snap ik de reactie van Bjorrn, omdat jij wat fel naar hem reageert.

Maargoed, hier laat ik het bij. Volgens mij heeft niemand hier verkeerde intenties. Ik ben blij dat iedereen meedoet, laten we leuk met elkaar om blijven gaan.

Ik reageer niet fel? Dit is letterlijk hoe ik normaal ook praat  ::rofl::. Misschien zijn wij friezen gewoon te confronterend in ons taalgebruik.

Als ie t niet is zit ik ernaast, maarja veel meer hebben we toch niet om nu op af te gaan en dus maar naar een minder goed te onderbouwen persoon switchen is ook dom.

Ik bedoelde trouwens die eerste ''t''. Zoals ik zei hoop ik dat het een foutje was met geen slechte intenties.

Had ik trouwens al VRIJMETSELAAR gezegd  ::trots::. Schaakmat Robbie.

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [U] Dag 9 - De Driedubbele Moord
« Reactie #41 Gepost op: 18-08-2020, 12:50:20 »
Ik denk dat die 't verwees naar wolf.
Als hij het niet is
Als zij het niet is
Als hun het niet is
Als ie het niet is



OT:

Okeeee.
En nu twijfel ik dus of Sanmol als wolf hun dood nog een dagje uitstelt of dat Sanmol echt geen wolf is.
Maakt ook niet uit, mijn stem op Robbie blijft staan.

Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Online Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [U] Dag 9 - De Driedubbele Moord
« Reactie #42 Gepost op: 18-08-2020, 12:56:21 »
Omdat Sanmol toch weet dat het  afgelopen is.

Ik ga me nu helemaal niet meer zelfmoorden op Sanmol’s bevel, dan stemmen jullie mij er maar gewoon uit.  ::)

En Bjorrn heeft je nergens het genoemd  :-*

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [U] Dag 9 - De Driedubbele Moord
« Reactie #43 Gepost op: 18-08-2020, 13:02:37 »
Waarom niet? Dan stemmen we vandaag ook nog even Vermoljoen eruit. En morgen KD.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [U] Dag 9 - De Driedubbele Moord
« Reactie #44 Gepost op: 18-08-2020, 13:04:34 »
Waarom niet? Dan stemmen we vandaag ook nog even Vermoljoen eruit. En morgen KD.

Omdat Robbie een wolf is. Duh.

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [U] Dag 9 - De Driedubbele Moord
« Reactie #45 Gepost op: 18-08-2020, 13:21:40 »
Ik denk dat we in ieder geval kunnen stellen dat Sanmol of de laatste wolf is of geen wolf is.

Opoffering als wolf, terwijl er nog een is zou echt behoorlijk knullig zijn.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Online Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [U] Dag 9 - De Driedubbele Moord
« Reactie #46 Gepost op: 18-08-2020, 13:26:46 »
Had ik trouwens al VRIJMETSELAAR gezegd  ::trots::. Schaakmat Robbie.

Nog even snel een quote maken trouwens voor het geval er straks berichten worden ge-edit ofzo.  ::hypocriet::



Waarom niet? Dan stemmen we vandaag ook nog even Vermoljoen eruit. En morgen KD.
Vooral omdat ik me niet in zelfmoord wil laten forceren op deze manier. :)

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [U] Dag 9 - De Driedubbele Moord
« Reactie #47 Gepost op: 18-08-2020, 14:51:55 »
Eigenlijk wil ik hier niks over zeggen want de discussie is net wat bedaard.

Vervelend dat je je aangevallen voelt Sanmol en dat je ervaart dat anderen je dom noemen. Ik vind je persoonlijk zeker niet dom. Ja misschien reageer je soms wat heftig en misschien vergroot je dat ook nog wel uit omwille van het spel. En misschien ook niet.
Ik heb een specifiek plan van je wel dom genoemd. Net als ik andere plannen wel eens dom of irritant heb genoemd van andere mensen. Vind ik jou daarom dom? Nee. Had ik beter/anders kunnen verwoorden wat ik van je plan vond? Ja

Dat wou ik toch nog even kwijt.

OT: Ik ben even de weg kwijt. Ik krijg bijna de neiging om op Vermoljoen ofzo te stemmen  :o Ik weet niet of stemmen op robbieazerty nou wel de slimste keus is. En op Sanmol weet ik het ook niet, ook al verdenk ik Sanmol nog steeds van wolf zijn. En ik weet ook niet of Sanmols post nou genoeg is om aan dood te gaan...

En ergens gaat ook nog door mijn hoofd dat Brtdm bijvoorbeeld ook een volgeling kan zijn die ons allemaal misleidt.

Ik ben verward!

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [U] Dag 9 - De Driedubbele Moord
« Reactie #48 Gepost op: 18-08-2020, 14:53:35 »
Wat is hier opeens allemaal aan het gebeuren? Sanmol gaat sowieso dood door het verboden woord, dus dan schakel ik nu over naar Robbie.
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Online Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [U] Dag 9 - De Driedubbele Moord
« Reactie #49 Gepost op: 18-08-2020, 14:59:33 »
Ik weet ook niet of Sanmol's post genoeg is om aan dood te gaan.

Maar als iedereen zijn stem naar mij switcht, kan ik nog wel het woord vrijmetselaar posten. Dan hebben Sanmol en ik evenveel kans om dood te gaan aangezien we beiden het verboden woord hebben gepost.

Zo, en dan is het nu aan jullie om in te schatten of dit genoeg is om Sanmol en mij dood te laten gaan en dan alsnog op iemand anders te stemmen of toch op Sanmol of mij te stemmen just in case dit niet genoeg is om ons beiden dood te laten gaan.

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [U] Dag 9 - De Driedubbele Moord
« Reactie #50 Gepost op: 18-08-2020, 15:03:50 »
Iedereen gaat dood!  ::rofl:: :o ???

Nou, dan ga ik eens voor KD. Zijn claim was het minst duidelijk. Hij had ook kunnen zeggen dat hij bodyguard was ipv 'een belangrijke rol'.

Maar Terug naar Vermoljoen klinkt ook leuk.

Zolang Kaaasje, Bjorrn en ik maar blijven leven.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [U] Dag 9 - De Driedubbele Moord
« Reactie #51 Gepost op: 18-08-2020, 15:08:37 »
Tja, dan zeg ik ook maar even vrijmetselaar, vrijmetselaar, vrijmetselaar. Hoeven we die discussie ook niet te hebben. :)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [U] Dag 9 - De Driedubbele Moord
« Reactie #52 Gepost op: 18-08-2020, 15:13:48 »
En nu ga ik weer iets heel doms zeggen:
Kunnen niet alle nog onbetrouwbare burgers zich opofferen. Dan blijven Kaaasje, Bjorrn en ik over met max 2 wolven. Dan zouden we toch moeten winnen.
(Maargoed werkt alleen als iedereen meegaat en dat zal niet gebeuren. Oftewel dom plan.)


Volgens mij spelen we dit spel niet helemaal zoals het bedoeld is.  ???
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [U] Dag 9 - De Driedubbele Moord
« Reactie #53 Gepost op: 18-08-2020, 15:18:25 »
Hahahaha  ::rofl::

Wat een spel is dit toch weer!  ;D

Moet je natuurlijk wel even KD nomineren, of had je dat al gedaan?


@brtdm, maar een van jullie kan ook nog volgeling zijn dus als wij alledrie blijven leven kan het nog mis gaan.

Edit: at nieuwe posts, nee volgens mij is dit ook niet helemaal hoe het bedoeld is om het zo te spelen. Dit had Lucy vast ook niet in gedachte bij de rolomschrijvingen :P
« Laatst bewerkt op: 18-08-2020, 15:20:10 door Kaaasje »

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [U] Dag 9 - De Driedubbele Moord
« Reactie #54 Gepost op: 18-08-2020, 15:42:14 »
De volgeling zou in dit slachtveld inderdaad een probleem kunnen vormen.
Stel dat bovenstaande mensen er allemaal aan gaan, dan worden we morgen wakker met in het gekste geval een volgeling, Vermoljoen als laatste wolf en 1 burger. En daarom zou je nu op Vermoljoen moeten stemmen, dan gebeurt dat niet. Daarvoor zijn we vandaag nog met genoeg burgers.

Maar ik weet alleen nog niet of dit allemaal wel doorgaat en daarnaast of dit de manier is hoe we het willen spelen.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: [U] Dag 9 - De Driedubbele Moord
« Reactie #55 Gepost op: 18-08-2020, 15:45:02 »
Hi lieve spelers, dit is natuurlijk niet hoe het spel werkt. Graag geen misbruik maken van een regel. De regel is er om te voorkomen dat je te makkelijk elkaar kunt vrijpleiten als Vrijmetselaars. Achteraf had ik natuurlijk bij Ricardo’s actie al in moeten grijpen, maar ik kon ook niet weten dat jullie ineens allemaal suïcidaal zouden worden.

Het is niet toegestaan om het over de vrijmetselaars te hebben en Sanmol, Robbie en KD zullen vannacht niet sterven.
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [U] Dag 9 - De Driedubbele Moord
« Reactie #56 Gepost op: 18-08-2020, 15:46:18 »
Top! (nouja, niet zozeer voor onze kansen, maar wel voor het spel)

Dan gaan we gewoon weer terug naar de Sanmol (en ik Robbie) toch?
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Online Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [U] Dag 9 - De Driedubbele Moord
« Reactie #57 Gepost op: 18-08-2020, 16:00:57 »
 ::ok::

En de volgeling maakt volgens mij niet uit als die nog leeft en de wolven dood zijn.
Citaat
Volgeling
De volgeling is een gewone burger, maar hij wint als het weerwolventeam wint. De ziener ziet hem als burger.

Als alle wolven dood zijn, hebben de burgers gewoon. Als de volgeling dan nog leeft, maakt dat voor ons niet meer uit, want die heeft dan automatisch verloren omdat ie er niet in geslaagd is de wolven in leven te houden.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [U] Dag 9 - De Driedubbele Moord
« Reactie #58 Gepost op: 18-08-2020, 16:03:08 »
You know what (en dit word vast weer als een wolven actie van mij gezien) - Vermoljoen is opeens op mijn lijstje gestegen en ik ga hem nomineren door al dit gedoe ::joehoe::.  Ik stap van Robbieazerty en KD. af gebaseerd door de kamikaze actie. Alleen Vermoljoen bleef dan over, dus nu gaan al mijn alarmbellen af. Het zou zomaar eens kunnen dat hij (indien er al een wolf dood is) de laatste wolf is. En ik wil gewoon iedereen genomineerd zien  dat ook ::rofl::.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [U] Dag 9 - De Driedubbele Moord
« Reactie #59 Gepost op: 18-08-2020, 16:44:25 »
Wat een twists vandaag!  ::rofl:: Oké, dus lang verhaal kort: Sanmol, Robbie en ik leven allemaal nog wel en we hebben nog niet gewonnen. :-\\ Aan de ene kant jammer, maar ergens ook wel begrijpelijk van de kant van Lucy.

Ik twijfel nu een beetje wat te doen: wat Sanmol zegt kan logisch zijn, maar misschien is het riskant om van plan A af te wijken.
Het advies van Sanmol kan in dezen enigszins gekleurd zijn  ;), dus ik hoor graag de mening van de burgemeester, Bjorrn en Kaaasje.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.