Auteur Topic: [D] Dag 2 - Pretty when I die  (gelezen 14988 keer)

Offline Ricardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 2 - Pretty when I die
« Reactie #120 Gepost op: 29-11-2020, 16:26:56 »
Ik twijfel ook op hen te stemmen. Ik denk aan de ene kant dat het beter is voor het hoofd, maar wie ben ik om het voor hen te bepalen. Ik hoop dat iemand nog een goede link heeft naar een wolf. En Sanmol als er wat is mijn Discord staat open ::hug::.
Så hva gjør vi nå?

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [D] Dag 2 - Pretty when I die
« Reactie #121 Gepost op: 29-11-2020, 16:29:13 »
Euh.. wacht?

Gaan we nu niet allemaal heel erg makkelijk op Sanmol?  ::rofl::

Ik zei Sanmol is niet uitgesloten als wolf, maar toch denk ik eerder dat Sanmol geen wolf is.

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [D] Dag 2 - Pretty when I die
« Reactie #122 Gepost op: 29-11-2020, 16:33:26 »
Dapper Sanmol voor het delen en ook vanuit mij sterkte. Mijn Discord staat ook open mocht je het fijn vinden ::hug::

Ik kies ervoor om niet voor Sanmol of Vermoljoen te gaan. Ondanks dat er wel wat hints zijn ben ik niet overtuigd en ben ik eerder benieuwd naar anderen. Ik stem dus voor Molfreak Arno.

Zelf denk ik eerder aan Vermoljoen dan aan Sanmol als wolf. Uit de hint en het lunchslachtoffer kan ik ook nog niet veel halen

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: [D] Dag 2 - Pretty when I die
« Reactie #123 Gepost op: 29-11-2020, 16:41:51 »
Ik ga zo stemmen, maar moet heel eerlijk bekennen dat ik de eerste dagen altijd complete chaos vind. Omdat er vrij veel gepost wordt en ik snel door het topic heen lees en dan altijd 10x terug moet kijken wie wat eerder al gezegd had.

Samenvattend van alles so far baseer ik m’n stem op: een Billie stemmer, want daar is de kans voor mij 2/4, aangezien ik er zelf ook in zit. En verder een ongefundeerd onderbuikgevoel, dat me het meestcrichting Convans duwt dit keer.
Nieky grab a life vest!

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [D] Dag 2 - Pretty when I die
« Reactie #124 Gepost op: 29-11-2020, 16:53:10 »
Dank jullie allemaal voor alle steun - het doet me veel goed  ::hug::. Vooral een grote shout-out naar Lucy voor alle lieve woordjes (ja, I really said that!). For the record mocht ik erin blijven dan zal ik alsnog elke dag gaan stemmen, want ik doe het jullie niet aan om twee keer iemand te verliezen aan jullie kant. Ik ga nu weer onder de beddengoed kruipen.

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline Freak123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is wat het lijkt definieert mij wel
Re: [D] Dag 2 - Pretty when I die
« Reactie #125 Gepost op: 29-11-2020, 17:09:57 »
Echt veel beterschap Sanmol. Ik ken je nog niet goed maar je lijkt me een zeer sterk persoon die veel respect verdient.  ::bravo::

Btw, als ik het goed heb zit ik toch ook in een groepje dat het niet kan zijn want de Ariana groep (waar ik eigelijk moest inzitten) en de Lana groep (waar ik uiteindelijk als enigste in zat) zijn toch niet verdacht?

Offline belg

  • Forumlid
Re: [D] Dag 2 - Pretty when I die
« Reactie #126 Gepost op: 29-11-2020, 17:16:01 »
Dat klopt inderdaad. Ik heb het aangepast in mijn post
« Laatst bewerkt op: 29-11-2020, 17:22:04 door belg »

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 2 - Pretty when I die
« Reactie #127 Gepost op: 29-11-2020, 17:25:30 »
Als Lucy de waarheid spreekt dan is groep Mariah misschien nog wel verdachter dan groep Billie, want daar zijn al 6 stemmen gemeld terwijl we nog niet weten of Bjorrn op Billie heeft gestemd. Er lijken dan 2 wolven in de groep Ricardo, JaccoS, HIDM, LuchtManiak, Hautoa en belg te zitten.

Ricardo sluit ik voorlopig even uit, want die heeft zichzelf in die groep geplaatst. Zou briljant zijn maar ook levensgevaarlijk. Zie bv Molfreak Arno die nu z'n stem op Lana gebruikt om juist niet verdacht te zijn.

Belg lijkt me ook niet, want het plan is echt goed geweest, veel beter dan de random stemmen.

Dus 2 uit 4 mogelijkheden. Ik neig eerlijk gezegd het meest naar meelopers zoals Jacco en in iets mindere mate LuchtManiak. De twee H's kan ook nog hoor  ???
My fall will be for you

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [D] Dag 2 - Pretty when I die
« Reactie #128 Gepost op: 29-11-2020, 17:32:57 »
Kunnen we nog op iemand een meerderheid krijgen los van Sanmol?

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [D] Dag 2 - Pretty when I die
« Reactie #129 Gepost op: 29-11-2020, 17:34:03 »
Kunnen we nog op iemand een meerderheid krijgen los van Sanmol?

Volgens mij alleen Vermoljoen?

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 2 - Pretty when I die
« Reactie #130 Gepost op: 29-11-2020, 17:39:51 »
Even een update vanuit mijn perspectief. Mrchipie spreekt hier 100 procent de waarheid. Gisteren ging ik even ''out'' en naar een hele donkere plek in mijn hoofd. Ik zit niet lekker in mijn vel, en gisteren was ik er even helemaal klaar mee. Ik heb duidelijk een break nodig. Ik heb daarom op mijzelf gestemd, want het maakte mij niet uit alsof ik er nou in of uit bleef. Mrchipie was bezorgd over mij en contacteerde mij op Instagram om te vragen hoe het met mij ging. Dat vind ik trouwens heel lief van hem en waardeer ik ook echt ::hug::. Ik heb ook met D*N gesproken en hij adviseerde mij om in het spel te blijven. Wat mij betreft heeft iedereen het recht om op mij te stemmen en het maakt mij het ook niet uit als je dat doet. Ik laat mijn eigen stem gewoon staan, maar daar zullen de wolven vast hun voordeel uithalen. Mocht ik gaan kijk dan vooral naar die mensen zou ik zeggen.

Dit bericht had ik over het hoofd gezien toen ik mijn vorige bericht postte. Sterkte Sanmol, hopelijk gaat het snel beter :)

Ik neig eerlijk gezegd het meest naar meelopers zoals Jacco en in iets mindere mate LuchtManiak.

Op basis waarvan kan je mij een meeloper noemen? Volgens mij heb ik mijn 2 stemmen tot nu toe steeds uitgebracht op personen waar tot dat moment nog 0 stemmen voor stonden. Uiteraard ben ik wel meegegaan in de theorie van belg om zo te stemmen op de songs, aangezien ik zelf geen beter plan had en deze theorie mij nuttig leek.

Verder heb ik kritische vragen aan oa Ricardo en Frank gesteld, waar ik ook niet vaak anderen over hoor spreken. Deze bewering van jou vind ik dus totale onzin monkeysuncle, en brengt jou wat meer in mijn vizier. Schuld naar “the good diva’s” afschuiven is ook een strategie  ::vergroot::

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 2 - Pretty when I die
« Reactie #131 Gepost op: 29-11-2020, 17:47:48 »
Lol gaat t erover dat ik zei dat ik wolf  in de groepsapp  ::rofl::
Dat was een joke, en ik moest m'n rol toen nog zien  ::jaja::

Als nog iemand er iets over zegt eet ik diegene vannacht op  >:D
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [D] Dag 2 - Pretty when I die
« Reactie #132 Gepost op: 29-11-2020, 17:50:18 »
Lol gaat t erover dat ik zei dat ik wolf  in de groepsapp  ::rofl::
Dat was een joke, en ik moest m'n rol toen nog zien  ::jaja::

Als nog iemand er iets over zegt eet ik diegene vannacht op  >:D

Welk lied heb je gestemd?

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [D] Dag 2 - Pretty when I die
« Reactie #133 Gepost op: 29-11-2020, 17:50:25 »
hoi ik stem op bjorn omdat hij zei dat hij een wolf is dag
Sky might be falling but remember you can fly

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [D] Dag 2 - Pretty when I die
« Reactie #134 Gepost op: 29-11-2020, 17:57:07 »
hoi ik stem op bjorn omdat hij zei dat hij een wolf is dag

Ik ook!

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [D] Dag 2 - Pretty when I die
« Reactie #135 Gepost op: 29-11-2020, 18:02:38 »
Ik blijf bij verwolfjoen ::joehoe::
chipsverslaafde <3

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 2 - Pretty when I die
« Reactie #136 Gepost op: 29-11-2020, 18:15:00 »
Op basis waarvan kan je mij een meeloper noemen? Volgens mij heb ik mijn 2 stemmen tot nu toe steeds uitgebracht op personen waar tot dat moment nog 0 stemmen voor stonden. Uiteraard ben ik wel meegegaan in de theorie van belg om zo te stemmen op de songs, aangezien ik zelf geen beter plan had en deze theorie mij nuttig leek.

Verder heb ik kritische vragen aan oa Ricardo en Frank gesteld, waar ik ook niet vaak anderen over hoor spreken. Deze bewering van jou vind ik dus totale onzin monkeysuncle, en brengt jou wat meer in mijn vizier. Schuld naar “the good diva’s” afschuiven is ook een strategie  ::vergroot::

Ja klopt LM, in mijn hoofd was jij meegegaan met Belg op HIDM en Ricardo, maar teruglezend blijk je de eerste stemmer te zijn. Dat maakt je niet minder verdacht  ::vergroot::, maar mijn meeloper-kwalificatie is wellicht wat overdreven.

Zo hard jezelf verdedigen trouwens is dan wel weer wolfs  ;D
My fall will be for you

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 2 - Pretty when I die
« Reactie #137 Gepost op: 29-11-2020, 18:16:04 »
Waarom zegt Bjorrn niet op wie hij gestemd heeft qua liedjes?  ???
My fall will be for you

Offline Hautoa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Snorriaantje
Re: [D] Dag 2 - Pretty when I die
« Reactie #138 Gepost op: 29-11-2020, 18:17:34 »
Ik heb de hele dag weinig tijd gehad en heb net pas een groot deel terug kunnen lezen.

Ik zie nog geen reden om op Sanmol te stemmen, dus dat doe ik daarom ook (nog) niet. Molfreak Arno doet inderdaad erg raar, maar ik vraag me af of dit nou echt (onervaren) wolvengedrag is. Ik denk dat de andere wolven hem allang teruggefloten zouden hebben.

De theorie dat de Billie en Mariah-groepen een wolf bevatten, kan ik me in vinden als Lucy de waarheid spreekt. Mijn stem gaat nu daarom naar Lucy, omdat we deze onzekerheid dan uit zouden kunnen sluiten.
...if one only remembers to turn on the light.

Offline Molduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • keep calm and be happy’s
Re: [D] Dag 2 - Pretty when I die
« Reactie #139 Gepost op: 29-11-2020, 18:25:07 »
Sterkte en beterschap sanmol. Ik vind molfreak Arno het meeste verdacht
deelnemer WIDMO 18 :)