Auteur Topic: [D] Dag 7 - Scheiße  (gelezen 4659 keer)

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [D] Dag 7 - Scheiße
« Reactie #60 Gepost op: 9-12-2020, 11:24:26 »
Dan raad ik jullie nog even aan mijn eerste posts heel goed door te kijken. Ik heb namelijk toen al gehint naar mijn rol.

Succes ::ok::

Maar ben ik de enige die het niet snapt dan? Er wordt gesproken over een kroon. Queen B is er al uit, Queen of shade ook. En de Prinses is al geclaimed door Luchtmaniak.

Wat zie ik over het hoofd?


Oh wacht. Ik denk dat ik het eindelijk doorheb...
In de tekst staat ook nog 'stel' en 'liefde'. Maar dan kan je toch gewoon zeggen dat je Marina bent? Die loopt geen enkel gevaar bij bekendheid. Of ben je onderdeel van een stel? In dat geval heb je nog geen rol geclaimed. En dan vind ik het opvallend dat je openingspost nog naar zo veel rollen te herleiden is.

Ik vertrouw je voorlopig dan maar, maar dat komt vooral omdat Marina sowieso verder niks van zich heeft laten horen.
« Laatst bewerkt op: 9-12-2020, 11:37:45 door Brtdm »
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline belg

  • Forumlid
Re: [D] Dag 7 - Scheiße
« Reactie #61 Gepost op: 9-12-2020, 11:39:33 »
Die hint is dus op meerdere manieren te interpreteren. Is dat bewust gedaan en zo ja: waarom?

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: [D] Dag 7 - Scheiße
« Reactie #62 Gepost op: 9-12-2020, 11:48:37 »
Ik ben het wel eens dat Hillo beter nu gewoon de rol kan claimen. Het is nu voor de wolven toch wel duidelijk en als je het echt bent, loop je ook geen gevaar dat de echte je gaat tegenspreken toch?
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 7 - Scheiße
« Reactie #63 Gepost op: 9-12-2020, 11:57:33 »
Hillo zou natuurlijk ook nog twee wolven gekoppeld kunnen hebben. Ik heb de Cupido's van vorige potjes ook nooit begrepen, dat die zichzelf aan iemand anders koppelden. Liefde ok, maar zo'n weerwolf-geliefde is meer een blok aan je been dan een handige partner.

EDIT Ook twee burgers natuurlijk of burger-wolf.
My fall will be for you

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: [D] Dag 7 - Scheiße
« Reactie #64 Gepost op: 9-12-2020, 11:58:46 »
Het spel is als Cupido leuker als je zelf geliefde bent
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [D] Dag 7 - Scheiße
« Reactie #65 Gepost op: 9-12-2020, 11:59:20 »
Ik aanvaard de stemmen op mij, maar dan hoop ik dat het duidelijk wordt, wie hierop aangestuurd heeft zodat jullie de volgende dagen de wolven vinden!

Brtdm zijn reactie vind ik nu ook alweer verdacht...
« Laatst bewerkt op: 9-12-2020, 12:01:20 door Convans »

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 7 - Scheiße
« Reactie #66 Gepost op: 9-12-2020, 12:00:38 »
Het spel is als Cupido leuker als je zelf geliefde bent

Ik vind het juist leuk als ik iets meer weet over twee andere spelers, maar dat is smaak  ::)
My fall will be for you

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: [D] Dag 7 - Scheiße
« Reactie #67 Gepost op: 9-12-2020, 12:08:44 »
Ja true dat kan ook ::jaja::
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline belg

  • Forumlid
Re: [D] Dag 7 - Scheiße
« Reactie #68 Gepost op: 9-12-2020, 12:34:14 »
@alle Convans-stemmers:
Waarom zou wolf Convans tijdens de eerste stemming zichzelf zo in de kijker werken door last-minute Sanmol te redden ten koste van Vermoljoen?

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [D] Dag 7 - Scheiße
« Reactie #69 Gepost op: 9-12-2020, 12:47:29 »
Ja, ik twijfel ook nog. Convans heeft wel een aantal opvallende dingen gedaan. Misschien iets té opvallend.
En daarnaast pushte hij gisteren al snel richting Frank.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 7 - Scheiße
« Reactie #70 Gepost op: 9-12-2020, 12:56:08 »
Ik heb bij alle vier de overgebleven Billie-stemmers wel voors en tegens. Het kan natuurlijk ook nog zo zijn dat Frank geen wolf was en Convans Sanmol als medewolf redde. Maar dan klopt de telling in groep Mariah weer niet  ???
My fall will be for you

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: [D] Dag 7 - Scheiße
« Reactie #71 Gepost op: 9-12-2020, 13:33:43 »
Ik denk niet dat ik mezelf nog meer kan verdedigen dan ik al gedaan heb. Ik snap niet zo goed waarom monkey en belg nog steeds op me stemmen terwijl er nog geen tegengeluid is. ::ohno::

Eerlijk gezegd twijfel ik nu wel aan Convans en neig ik toch meer naar Sanmol.
Nieky grab a life vest!

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 7 - Scheiße
« Reactie #72 Gepost op: 9-12-2020, 13:44:59 »
Ik denk niet dat ik mezelf nog meer kan verdedigen dan ik al gedaan heb. Ik snap niet zo goed waarom monkey en belg nog steeds op me stemmen terwijl er nog geen tegengeluid is. ::ohno::

Eerlijk gezegd twijfel ik nu wel aan Convans en neig ik toch meer naar Sanmol.

Ik heb eerlijk gezegd geen idee, ik hou mijn opties open. Ik vind Convans' reacties net wat natureller overkomen dan de jouwe, alhoewel ik zo'n "I give up, stem maar op mij" post vaker zie bij wolven dan bij burgers. Sanmol kan ook nog maar ik vermoed nog steeds dat Mitchkox Sanmol heeft gezien. Dat kan ik mis hebben natuurlijk, maar de posts van Mitchkox lijken er wel op.

Jij doet een soort vage claim, laat ons beslissen wat je zou kunnen zijn, geeft verder geen info, terwijl je ondertussen wel roept dat alle rollen zich bekend moeten maken.

Dat juist Brtdm je verdedigt helpt ook niet  ;)
My fall will be for you

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: [D] Dag 7 - Scheiße
« Reactie #73 Gepost op: 9-12-2020, 13:56:21 »
Ik heb nooit geroepen dat alle rollen zich bekend moeten maken. Zelfs expliciet benoemd dat dat niet de bedoeling was nog. Ik heb geopperd dat we het over die mogelijkheid moesten hebben. En dat vind ik nog steeds, want als we de helft kunnen confirmen kan dat veel waard zijn. Helemaal in combinatie met de theorie van belg. Maargoed, ‘men’ is het niet eens met dat voorstel dus dan doen we het niet.

Volgens mij valt het wel mee hoe vaag mijn claim is, de helft lijkt het wel te snappen in elk geval. ::ok::
Nieky grab a life vest!

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 7 - Scheiße
« Reactie #74 Gepost op: 9-12-2020, 14:02:43 »
Volgens mij valt het wel mee hoe vaag mijn claim is, de helft lijkt het wel te snappen in elk geval. ::ok::

Haha dit komt me bekend voor van een paar dagen geleden, dat we zo gezellig heen en weer aan het kletsen waren. Zullen we de vloer weer aan anderen geven?

Nog even dan: Ik snap je claim wel hoor, alleen wat is dan de reden dat je niet vertelt wie je gekoppeld hebt?
My fall will be for you

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [D] Dag 7 - Scheiße
« Reactie #75 Gepost op: 9-12-2020, 14:03:52 »
Dat juist Brtdm je verdedigt helpt ook niet  ;)

Nou.. Verdedigt...

Ik geef hem het voordeel van de twijfel omdat hij Marina lijkt te zijn en nog niemand deze rol geclaimd heeft. Maar ik vind Hillo juist verdacht, omdat hij zo vaag blijft doen over zijn rol. Zijn beginpost kon naar 4 rollen verwijzen en als straks 'de echte' Marina zich meldt, kan hij nog steeds zeggen dat hij gekoppeld is en dat dat de hint uit zijn eerste post was.


Nog even dan: Ik snap je claim wel hoor, alleen wat is dan de reden dat je niet vertelt wie je gekoppeld hebt?
Iets met 'wolven lezen ook mee'? mogelijk 2 tegelijk eruit is niet echt in ons voordeel.

Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline belg

  • Forumlid
Re: [D] Dag 7 - Scheiße
« Reactie #76 Gepost op: 9-12-2020, 14:05:30 »
@hillo:
Waarom durf je niet gewoon zeggen: "Ik ben cupido"?

Je moet daarom niet zeggen wie je gekoppeld hebt.

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 7 - Scheiße
« Reactie #77 Gepost op: 9-12-2020, 14:08:28 »
Oh ik had het juist anders geïnterpreteerd, maar Cupido zou ook kunnen  :-X
Misschien werken de hints toch niet zoals je hoopt Hillo, misschien beter alsnog maar een solid claim doen?
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 7 - Scheiße
« Reactie #78 Gepost op: 9-12-2020, 14:09:21 »
Iets met 'wolven lezen ook mee'? mogelijk 2 tegelijk eruit is niet echt in ons voordeel.

Ligt eraan wie hij gekoppeld heeft en of daar een wolf tussen zit. Als hij bijvoorbeeld SpacyColours aan jou gekoppeld heeft dan zou ik dat graag weten, want jullie zijn in mijn hoofd beide verdachten. Als de wolven dan jullie eten dan gaat er misschien 1 burger extra uit, maar dan weten we wel een heel stuk meer. Team Marina, waar jij, Spacy, Michael90 en Ycaris in zitten vind ik nu het spannendste groepje. Maar goed hillo's keuze, als hij Marina is.
My fall will be for you

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [D] Dag 7 - Scheiße
« Reactie #79 Gepost op: 9-12-2020, 14:11:20 »
Maar cupido weet niet of degenen die hij gekoppeld heeft goed zijn of niet. Als je dit openbaar maakt, dan weten de wolven dat wel. Als er 2 gewone burgers gekoppeld zijn, weet ik wel wie er volgende nacht niet meer wakker worden.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?