Auteur Topic: [D] Dag 8 - Anaconda's don't  (gelezen 5106 keer)

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [D] Dag 8 - Anaconda's don't
« Reactie #40 Gepost op: 10-12-2020, 22:48:38 »
Ik denk dat ik vandaag voor Bjorrn ga.

Op stemdag 2 was het gelijkspel tussen Vermoljoen en Sanmol. Vermoljoen was Taylor. Als Sanmol wolf is, verwacht ik dat een aantal wolven die dag daarom Vermoljoen hebben gestemd om zo Sanmol te redden.

Als we kijken wie die dag vermoljoen stemden: Monkey, Convans, Chipie, DRenziboy, Lucy en Daisy.
Als we het schema van belg volgen en daarmee Lucy vertrouwen. (dat is de reden waarom Sanmol nu verdacht is) Dan zou dat betekenen dat er geen enkele wolf op Vermoljoen stemde. (hooguit Monkeysuncle) Het lijkt me heel sterk dat er geen wolf is geweest die de moord op een soortgenoot zou voorkomen. Oftewel: Sanmol is denk ik geen wolf.


Edit: Frank had wel op Vermoljoen gestemd. Foutje van mij...
« Laatst bewerkt op: 10-12-2020, 22:54:39 door Brtdm »
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [D] Dag 8 - Anaconda's don't
« Reactie #41 Gepost op: 10-12-2020, 22:50:18 »
Vnid ki koo hroo.

Online Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 8 - Anaconda's don't
« Reactie #42 Gepost op: 10-12-2020, 22:53:05 »
Uitstekend plan allemaal. Met dit tempo winnen we het nooit, maar goed, stem dan maar op mij, dan zie je nog een burger, en dan gaan jullie morgen maar op Sanmol
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Online monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 8 - Anaconda's don't
« Reactie #43 Gepost op: 10-12-2020, 22:59:33 »
Er vanuit gaande dat team Marina (Spacy, Ycaris, Brtdm & Michael) onschuldig is ....

Mooie analyse van ons stemgedrag LM maar ik vind het uitgangspunt dat je hierboven hanteert niet geheel terecht.

Probleem is dat we niet weten wat Robbieazerty heeft gestemd. Marina of Ariana, ik weet het niet. Ik weet wel dat ik onschuldig ben dus als Lucy geen wolf is en dus de groepjes kloppen, dan moet Molfreak Arno wolf zijn met HIDM Hautoa FrankLapidus en waarschijnlijk Bjorrn.

Maar dat past helemaal niet bij mijn gevoel. Molfreak Arno is zo'n apart spelende speler met allerhande theorieën die soms maar half kloppen, ik denk dat hij geen onderdeel is van een roedel.

In plaats daarvan denk ik dat er een wolf zit in team Marina, het "stille" team. Brtdm roert zich de laatste dagen een beetje maar eigenlijk blijft dat hele groepje lang onder de radar en dat voelt niet lekker.
My fall will be for you

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 8 - Anaconda's don't
« Reactie #44 Gepost op: 10-12-2020, 23:08:07 »
Ik denk dat ik vandaag voor Bjorrn ga.

Op stemdag 2 was het gelijkspel tussen Vermoljoen en Sanmol. Vermoljoen was Taylor. Als Sanmol wolf is, verwacht ik dat een aantal wolven die dag daarom Vermoljoen hebben gestemd om zo Sanmol te redden.

Als we kijken wie die dag vermoljoen stemden: Monkey, Convans, Chipie, DRenziboy, Lucy en Daisy.
Als we het schema van belg volgen en daarmee Lucy vertrouwen. (dat is de reden waarom Sanmol nu verdacht is) Dan zou dat betekenen dat er geen enkele wolf op Vermoljoen stemde. (hooguit Monkeysuncle) Het lijkt me heel sterk dat er geen wolf is geweest die de moord op een soortgenoot zou voorkomen. Oftewel: Sanmol is denk ik geen wolf.


Edit: Frank had wel op Vermoljoen gestemd. Foutje van mij...

Interessante theorie, die ik op zich wel steun. Wat daarbij interessant is is dat Frank als eerste op Vermoljoen stemde. Het was voor hem wellicht makkelijker geweest om op iemand te stemmen waar al een stem op stond. Wat dan vooral interessant is wie er op het laatst bij komen vliegen op het moment dat het spannend wordt. Dat zijn Convans en monkeysuncle....

Probleem is dat we niet weten wat Robbieazerty heeft gestemd. Marina of Ariana, ik weet het niet. Ik weet wel dat ik onschuldig ben dus als Lucy geen wolf is en dus de groepjes kloppen, dan moet Molfreak Arno wolf zijn met HIDM Hautoa FrankLapidus en waarschijnlijk Bjorrn.

Als Bjorrn een wolf blijkt te zijn dan kunnen we op basis daarvan verder werken, en lijkt de theorie dus te kloppen. Is dat niet het geval dan kan het stille groepje ook in beeld komen. Echter vind ik dan nog steeds Lucy verdachter ivm haar rol in dat hele proces.

Online Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 8 - Anaconda's don't
« Reactie #45 Gepost op: 10-12-2020, 23:11:36 »
Interessante theorie, die ik op zich wel steun. Wat daarbij interessant is is dat Frank als eerste op Vermoljoen stemde. Het was voor hem wellicht makkelijker geweest om op iemand te stemmen waar al een stem op stond. Wat dan vooral interessant is wie er op het laatst bij komen vliegen op het moment dat het spannend wordt. Dat zijn Convans en monkeysuncle....

Als Bjorrn een wolf blijkt te zijn dan kunnen we op basis daarvan verder werken, en lijkt de theorie dus te kloppen. Is dat niet het geval dan kan het stille groepje ook in beeld komen. Echter vind ik dan nog steeds Lucy verdachter ivm haar rol in dat hele proces.

Uhm ik vind dit juist een teken dat het wel Sanmol is. Frank stemt op Vermoljoen om Sanmol te redden, ze zijn beide wolf.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Online monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 8 - Anaconda's don't
« Reactie #46 Gepost op: 10-12-2020, 23:14:04 »
Ook die begrijp ik niet. Als Bjorrn een wolf blijkt te zijn, dan kan de laatste wolf nog steeds in de stille club zitten.

Als Bjorrn wolf is wordt hoofdverdediger Lucy wel weer verdachter. En als Lucy wolf is kan de groepjestheorie de prullenbak in.

Ik snap dan alleen niet als Bjorrn wolf is en Lucy niet, waarom hij zich dan in het Billie groepje plaatste  ???

EDIT Dit was dus een reactie op LuchtManiak
My fall will be for you

Online Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 8 - Anaconda's don't
« Reactie #47 Gepost op: 10-12-2020, 23:15:45 »
Ook die begrijp ik niet. Als Bjorrn een wolf blijkt te zijn, dan kan de laatste wolf nog steeds in de stille club zitten.

Als Bjorrn wolf is wordt hoofdverdediger Lucy wel weer verdachter. En als Lucy wolf is kan de groepjestheorie de prullenbak in.

Ik snap dan alleen niet als Bjorrn wolf is en Lucy niet, waarom hij zich dan in het Billie groepje plaatste  ???

EDIT Dit was dus een reactie op LuchtManiak

Ja ik ga mezelf toch niet onnodig verdacht maken daar, ik heb gewoon de waarheid gesproken.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: [D] Dag 8 - Anaconda's don't
« Reactie #48 Gepost op: 10-12-2020, 23:17:17 »
Ik snap niet waarom Sanmol het minst verdacht is omdat hen vroeg op Frank gestemd hebben maar ik heel verdacht ben volgens LM terwijl ik ook vroeg op Frank gestemd had en bovendien heel actief tegen Frank gecampaigned heb vanaf dag 1
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 8 - Anaconda's don't
« Reactie #49 Gepost op: 10-12-2020, 23:25:40 »
@Bjornn: Frank stemde heel vroeg op Vermoljoen (als eerste). Als Frank Sanmol wilde redden waren er andere spelers logischer geweest om te targetten. Ik denk dat Frank gewoon Vermoljoen heeft gekozen als simpel eerste goodytarget waarin veel mensen mee zouden gaan.

@Monkeysuncle omdat liegen over de keuze ook zou zijn opgevallen. Als hij bijvoorbeeld team Rihanna of Mariah had genoemd was dat ook opgevallen.

@Lucy omdat jij een van de eerste op Convans was en het leven van JaccoS hebt gespaard ten koste van Haotoa in ronde 3. De stoorwolf hult dit soort stemmen in nevelen, maar als Convans inderdaad een burger was en Jacco een wolf ben jij daarmee heel verdacht qua stemgedrag. Niet het meeste verdacht, maar wel op het lijstje.

Online Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 8 - Anaconda's don't
« Reactie #50 Gepost op: 10-12-2020, 23:25:51 »
Ja en ik heb op Frank gestemd op een belangrijk moment, toen het nog beide kanten op kon, dus dat was een belangrijke stem in de goede richting juist. + Ik heb op dag 1 al op Sanmol gestemd, die dus nu een wolf blijkt te zijn, maar goed daar komen jullie morgen wel achter.

Daarbij, ik heb vaker mijn verdenkingen uitgesproken, omdat ik net als jullie op zoek ben naar de wolven en door zoveel mogelijk te delen helpt dat de groep weer verder.
Sanmol die volgt zowat elke stemronde heel makkelijk de groep, en bijna elke keer is dat wanneer we een burger lynchen.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Online monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 8 - Anaconda's don't
« Reactie #51 Gepost op: 10-12-2020, 23:29:43 »
@Monkeysuncle omdat liegen over de keuze ook zou zijn opgevallen. Als hij bijvoorbeeld team Rihanna of Mariah had genoemd was dat ook opgevallen.

Ok misschien heb je gewoon gelijk hoor. Morgen ga ik zelf ook nog even onderzoek plegen, nu slapen. ::zwaai::
My fall will be for you

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: [D] Dag 8 - Anaconda's don't
« Reactie #52 Gepost op: 10-12-2020, 23:41:00 »
Ik ben druk op zoek naar de hints van Sanmol over hun rol, maar ik kan ze niet vinden. Op één mogelijke na, maar dan had ik er meer verwacht. En het kan ook toeval zijn.
Nieky grab a life vest!

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [D] Dag 8 - Anaconda's don't
« Reactie #53 Gepost op: 10-12-2020, 23:44:39 »
Dnek btree an ::jaja::.

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: [D] Dag 8 - Anaconda's don't
« Reactie #54 Gepost op: 10-12-2020, 23:52:22 »
Ik doe mn best maar is lastig  :-\\ Hoeveel zijn het er? En welke dag bv de eerste?
Nieky grab a life vest!

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: [D] Dag 8 - Anaconda's don't
« Reactie #55 Gepost op: 11-12-2020, 00:02:04 »
@LM

Uhm maar we hebben helemaal geen aanwijzingen dat Jacco wolf is en Hautoa niet? Niemand heeft nog de Cardi rol geclaimd die Jacco geclaimd had, dus ik zie niet in waarom Jacco een wolf zou zijn. Hautoa daarentegen kan nog altijd prima een wolf zijn...
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [D] Dag 8 - Anaconda's don't
« Reactie #56 Gepost op: 11-12-2020, 00:04:00 »
Belg had als Nikki toch ook een hint gekregen richting Jacco? Dus Jacco lijkt me vrijwel zeker Cardi.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [D] Dag 8 - Anaconda's don't
« Reactie #57 Gepost op: 11-12-2020, 06:20:45 »
Dnek btree an ::jaja::.
Zeg het gewoon... ::)

Ariana dus?
« Laatst bewerkt op: 11-12-2020, 06:22:49 door SpacyColours »
Sky might be falling but remember you can fly

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [D] Dag 8 - Anaconda's don't
« Reactie #58 Gepost op: 11-12-2020, 06:33:56 »
Zeg het gewoon... ::)

Ariana dus?

In dat geval hebben ze bevestiging dat Sanmol een wolf is die een burgerrol claimt, want ik ben Ariana.

Online Freak123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is wat het lijkt definieert mij wel
Re: [D] Dag 8 - Anaconda's don't
« Reactie #59 Gepost op: 11-12-2020, 07:46:01 »
Maar dat past helemaal niet bij mijn gevoel. Molfreak Arno is zo'n apart spelende speler met allerhande theorieën die soms maar half kloppen, ik denk dat hij geen onderdeel is van een roedel.
Haha, dit ben ik helemaal, ik ben binnenkort te zien op een youtube versie van widm, Namenlijk "de mol Oosterhout" en daar ben ik ook zo. Ik heb nu eenmaal een heel andere kijk op dingen.  Maar dit past inderdaad niet bij een roedel, mijn roedel had mij al lang een beetje gas terug laten nemen.