Auteur Topic: [RNA] Dag 6 - Tijd voor een functie elders  (gelezen 2113 keer)

Offline Brent

  • Forumlid
Re: [RNA] Dag 6 - Tijd voor een functie elders
« Reactie #40 Gepost op: 27-04-2021, 12:05:26 »
Voorzitter,

Bij deze geef ik aan dat ik pertinent weiger een meerderheid op Chardo te steunen, behoudens ik dit met mijn eigen leven zou moeten bekopen. Zijn partij is namelijk de enige partij die goedkeuring wou geven voor de Pokémon-wet, waarbij je favoriete Pokémon verplicht vermeld moet zijn op je identiteitskaart. Zo'n vooruitstrevend kamerlid de laan in sturen zou een gigantische blamage zijn voor onze algehele samenleving.
IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE

Online monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [RNA] Dag 6 - Tijd voor een functie elders
« Reactie #41 Gepost op: 27-04-2021, 12:09:23 »
Voorzitter,

Ik wil deze keer niet degene zijn die de beslissing neemt, aangezien ik mij blijk te hebben vergist in Kamerlid Ieky
My fall will be for you

Offline Chardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • True Art
Re: [RNA] Dag 6 - Tijd voor een functie elders
« Reactie #42 Gepost op: 27-04-2021, 12:17:35 »

In dat geval ben ik van plan op Chardo te stemmen. FrankL wil ik nog wel overwegen, maar D*N lijkt me gezien zijn rol in de Chipie verdachtmaking minder waarschijnlijk.

Voorzitter,

Mag ik naar een andere Tweede Kamer? Want met dit soort aantijgingen van iemand die nota bene The Big Puzzle gewonnen schijnt te hebben gewonnen (!), zie ik weinig toekomst nog in dit huis.


Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

En voorzitter, dit is gewoon spelen met mijn privé! Dat vind ik echt niet oké! Dit is zo'n wanstaltige, bizarre opmerking!

Voorzitter,

Bij deze geef ik aan dat ik pertinent weiger een meerderheid op Chardo te steunen, behoudens ik dit met mijn eigen leven zou moeten bekopen. Zijn partij is namelijk de enige partij die goedkeuring wou geven voor de Pokémon-wet, waarbij je favoriete Pokémon verplicht vermeld moet zijn op je identiteitskaart. Zo'n vooruitstrevend kamerlid de laan in sturen zou een gigantische blamage zijn voor onze algehele samenleving.

Voorzitter, tot slot, ik wil mevrouw Ent danken voor haar steun. Deze indiening staat inderdaad al een lange tijd op ons programma. Menig kiezer van andere partijen hebben hier ook in toegestemd. Maar wij hebben naar de feedback geluisterd van de opstandelingen die ertegen zijn. Dat snap ik heel goed en daarom streven wij voor hen die geen keuze kunnen maken naar een poky monogame samenleving, waarin meerdere Pokémon op de identificatie mogelijk zijn. Mocht er over dit onderwerp nog onduidelijkheden zijn, dan sta ik eenieder graag te woord.
« Laatst bewerkt op: 27-04-2021, 12:45:17 door Chardo »

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: [RNA] Dag 6 - Tijd voor een functie elders
« Reactie #43 Gepost op: 27-04-2021, 12:32:29 »
Voorzitter,

Omdat ik mij zo aan een take away walk ga wagen en niet weet hoe de rest van de dag eruit gaat zien ga ik mijn stem uitbrengen:

Chardo

Sorry als het fout is, maar bij jou is m’n gevoel het sterkst ::hug::
Nieky grab a life vest!

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [RNA] Dag 6 - Tijd voor een functie elders
« Reactie #44 Gepost op: 27-04-2021, 12:43:57 »
Voorzitter,

Ik blijf denk ik bij Frank. Ik wil best geloven dat hij niet veel tijd heeft gehad, maar dat spreekt hem natuurlijk ook weer niet vrij. We kunnen tot nu toe ontzettend weinig opmaken uit zijn verdenkingen, wat het beoordelen erg lastig maakt.

Wel wil ik mevrouw Brent bedanken voor haar uitgebreide verklaring. Ik weet nog niet goed wat ik er mee moet, maar ben wel bereid Brent nog een dagje langer in de kamer te houden.

Bij Chardo heb ik nog twijfels. Hij zorgde er uiteindelijk toch een beetje voor dat Chip de kamer verliet, al was het onbewust. Het kan dat hij als populist even de verdenking op een mede-populist wilde leggen zolang niemand mee leek te gaan. Dat is dan faliekant mislukt. Of toch gelukt, aangezien het hem een stuk minder verdacht maakt.
Maar uiteindelijk geloof ik nog niet helemaal in Chardo als populist.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Chardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • True Art
Re: [RNA] Dag 6 - Tijd voor een functie elders
« Reactie #45 Gepost op: 27-04-2021, 13:01:36 »
Voorzitter,

Zou de heer Tdm of iemand anders die zich geroepen voelt daartoe een klein overzicht kunnen tonen van wie er nou precies bewezen zijn, wie mogelijk onschuldig zijn en wie er nog op het moment in het rood staan? Tot die tijd zou ik graag een korte pauze in het debat willen aanvragen.

Online monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [RNA] Dag 6 - Tijd voor een functie elders
« Reactie #46 Gepost op: 27-04-2021, 13:11:43 »
Voorzitter,

Dat vertragen zorgt alleen maar voor een kans voor de populisten om zonder meerderheid de stemming te laten mislukken. Dit getalm maakt mij eigenlijk wel zekerder van mijn zaak.

Fabiann, Hillo, Molfreak Arno, Vermoljoen, Brtdm en ik zijn (vrijwel) safe en daarmee WouterV ook.

Ik stem op Chardo

My fall will be for you

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [RNA] Dag 6 - Tijd voor een functie elders
« Reactie #47 Gepost op: 27-04-2021, 13:14:04 »
Voorzitter,

Ook ik zie dat overzicht graag gemaakt worden. Ik steun de heer Chardo in zijn verzoek om tot dan het debat even te pauzeren.

Verder vraag ik de heer Brtdm om tijdens deze pauze te reflecteren op zijn verdenkingen richting mij. Ik heb geen idee wat ik verder nog kan doen om hem te overtuigen van mijn onschuld.
Frankje Lapi

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [RNA] Dag 6 - Tijd voor een functie elders
« Reactie #48 Gepost op: 27-04-2021, 13:22:54 »
Voorzitter,

alstublieft:



aangezien Krol t/m nacht 3 overleefde, kan er maximaal 1 populist zitten tussen Convans, Vermoljoen, Monkeysuncle, Molfreak Arno en mijzelf. 
Henk kan overigens ook Hillo of wouterv hebben veranderd. In dat geval hebben we een probleem en kunnen we alleen van Fabiann 100% zeggen dat hij geen pupulist is.

Tussen Brent, Chardo, D*N, FrankLapidus, Kaaasje en MitchK zitten sowieso 2 of 3 wolven.


Daarnaast kan ik zelf MitchK vrijspreken, maar dan moet u mij maar net geloven.
« Laatst bewerkt op: 27-04-2021, 13:33:00 door Brtdm »
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Online monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [RNA] Dag 6 - Tijd voor een functie elders
« Reactie #49 Gepost op: 27-04-2021, 13:33:22 »
Voorzitter,

Het vertragen lijkt mij een populisten tactiek. Ik ben benieuwd of er mensen mee willen stemmen, vooral van de onzekere factoren lijkt het me danig interessant om eens te kijken wat zij gaan doen.
My fall will be for you

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [RNA] Dag 6 - Tijd voor een functie elders
« Reactie #50 Gepost op: 27-04-2021, 13:40:20 »
voorzitter,

Ik bedenk me opeens iets..

Van Haga kon een rol van een verlatend kamerlid overnemen. Het is mogelijk dat dit chipie is geweest en dat zou betekenen dat van Haga nu populist is.

In het ergste geval zou dat betekenen dat we nu nog met 5 populisten zitten.
In het beste geval zitten we overigens met nog maar 2 populisten.



Vraagje aan de voorzitter:
stel dat van Haga de rol van Krol heeft overgenomen... Mag deze dan ook nog iemand tot populist maken?
Want dan zitten we in het ergste geval nu nog met 6 populisten..


Van Haga kon trouwens ook nog de rol van Luchtmaniak overnemen. Klaver dus, en had wellicht de keuze om populist te worden.
« Laatst bewerkt op: 27-04-2021, 13:51:31 door Brtdm »
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [RNA] Dag 6 - Tijd voor een functie elders
« Reactie #51 Gepost op: 27-04-2021, 14:36:44 »
Voorzitter,

Ik twijfel of we vandaag tot een meerderheid (moeten) komen. De kans bestaat dat de populisten ons op een traditionele politicus willen laten stemmen of weigeren te zorgen voor de meerderheidsstem op een populist. Maar goed, aangezien ex-Kamerlid Swifty de waarheid sprak en geen enkel belang had om Kamerlid monkeysuncle een andere rol toe te dichten, steun ik de motie van laatstgenoemde om Chardo te lasteren.

Dank u wel.
🜃

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [RNA] Dag 6 - Tijd voor een functie elders
« Reactie #52 Gepost op: 27-04-2021, 14:41:32 »
voorzitter,
Ik stem voorlopig gewoon op FrankLapidus. Mocht een meerderheid niet lukken, ben ik bereid te switchen naar Chardo.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Online monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [RNA] Dag 6 - Tijd voor een functie elders
« Reactie #53 Gepost op: 27-04-2021, 14:42:15 »
Voorzitter,

Ik wil deheer N er met klem op wijzen dat er hoogstwaarschijnlijk geen extra informatie gaat komen en dat die er alleen komt wanneer we meer weten over de rol van Kamerleden. Ik ben verheugd dat hij meestemt op C. Hardo en hoop dat er nog minstens 5 dit gaan doen, naast wij drie bewezen burgers.

Pak uw verantwoordelijkheid!
My fall will be for you

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [RNA] Dag 6 - Tijd voor een functie elders
« Reactie #54 Gepost op: 27-04-2021, 14:51:12 »
Voorzitter,

Ondanks eerder gewekt onderling vertrouwen tussen de heer C. Hardo en mij begin ik toch te twijfelen. Misschien ben ik wel verblind omdat we allebei 17 zijn en dat schept toch een band. Dat hij zoals eerder aangegeven bereid is onze vertrouwensband te verbreken is als een dolk in mijn hart. Dus naast dat ik nu de hele dag naar een Taylor Swift album ga luisteren, ga ik ook mijn verantwoordelijkheid pakken en op Chardo stemmen.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Aurynn

  • Forumlid
  • Leer lezen!
Re: [RNA] Dag 6 - Tijd voor een functie elders
« Reactie #55 Gepost op: 27-04-2021, 14:54:22 »
voorzitter,

Ik bedenk me opeens iets..

Van Haga kon een rol van een verlatend kamerlid overnemen. Het is mogelijk dat dit chipie is geweest en dat zou betekenen dat van Haga nu populist is.

In het ergste geval zou dat betekenen dat we nu nog met 5 populisten zitten.
In het beste geval zitten we overigens met nog maar 2 populisten.



Vraagje aan de voorzitter:
stel dat van Haga de rol van Krol heeft overgenomen... Mag deze dan ook nog iemand tot populist maken?
Want dan zitten we in het ergste geval nu nog met 6 populisten..


Van Haga kon trouwens ook nog de rol van Luchtmaniak overnemen. Klaver dus, en had wellicht de keuze om populist te worden.
Dank voor uw vraag,

De zetelrover mag een kracht eventueel opnieuw gebruiken. Uw hypothese zou theoretisch dan ook mogelijk zijn. Ik hoop u hierbij voldoende geďnformeerd te hebben.
Ten eerste is het Alberto!
En ten tweede: We're gonna start a fire!

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [RNA] Dag 6 - Tijd voor een functie elders
« Reactie #56 Gepost op: 27-04-2021, 15:07:48 »
Voorzitter,

dank voor uw uitleg.

Dit betekend we niemand voor 100% goed kunnen noemen.
Van Fabiann, Convans, Vermoljoen en Monkey weten we in ieder geval dat ze geen van Haga zijn.

Op voorwaarde dat wouter niet veranderd is door Krol, dan kunnen we ook aannemen dat putyourHANSup en hillo ook goed zijn. Hillo al helemaal, want die heeft een niet tegengeclaimde rol. Hans zou in theorie nog een onveranderde van Haga kunnen zijn.

Voorlopig zullen we denk ik vooral ons best moeten doen om de populisten die dit vanaf het begin af aan waren eruit te halen. En Van Haga zou ook fijn zijn voor de informatie.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [RNA] Dag 6 - Tijd voor een functie elders
« Reactie #57 Gepost op: 27-04-2021, 15:16:09 »
Forsitter,

Ik stem op Chardo

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [RNA] Dag 6 - Tijd voor een functie elders
« Reactie #58 Gepost op: 27-04-2021, 15:23:25 »
Voorzitter,

Scherpe observaties Brtdm! Dat zet het een en ander wel in perspectief. Optimistisch gezien kan van haga ook nog de rol van Pieter hebben overgenomen.

Aangezien de heren monkeysuncle, Fabiann, hillo en nu ook Convans al op Chardo hebben gestemd, en zelfs met de observaties van Brtdm kunnen zij onmogelijk allemaal populist zijn. En aangezien Swifty hem ook verdacht vond, en we een meerderheid moeten hebben, ga ik mee op Chardo . Dat hij de eerste dag op mr chipie gestemd heeft was wel risicovol zonder de andere stemmen te weten. Dat doet me wel twijfelen maar kan ook een risicovolle strategie zijn geweest die goed heeft uitgepakt.

Online monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [RNA] Dag 6 - Tijd voor een functie elders
« Reactie #59 Gepost op: 27-04-2021, 15:31:34 »
Voorzitter,

Ik heb al een tijd niet zoveel gehoord van de heren Vermoljoen en Molfreak Arno. Hebben zij ook nog een mening in deze?
« Laatst bewerkt op: 27-04-2021, 15:45:31 door monkeysuncle »
My fall will be for you