Auteur Topic: CSC 2: De Afleveringen  (gelezen 34121 keer)

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: CSC 2: De Afleveringen
« Reactie #60 Gepost op: 11-02-2005, 19:14:12 »
Aflevering 17

Chriz: ‘Bijna alle troeven zijn gespeeld. Om bij de besten komen, hebben ze veel moeite gedaan, maar uit 34 kandidaten zijn er dan nog 5 overgebleven. Voor een laatste keer een eilandraad en dan zal krijgen de overgebleven kandidaten een eerste kans krijgen om zich te bewijzen tijdens de sociale proef. Sterker nog, het is een grote kans dat het de laatste kans is. Wie zal er naast Linda in de finale komen te staan en wie valt er deze week af?

Battle-Mountain:
De 5 kandidaten zijn druk in de weer met de opdracht. Iedereen is paniekerig bezig met het zoeken naar een oplossing. Daisy pakt 2 takjes en wrijft ze tegen elkaar. Het helpt niet, de takjes zijn veel te vochtig en de ijzige wind maakt het bijna onmogelijk. LC kijkt om zich heen en loopt op iemand af van de crew: ‘Heppie een aansteker?’ De man schudt zijn hoofd. Lorelei heeft haar hoop gevestigd op de kleine skihut onderaan de berg. Ze wil daar een aansteker gaan halen. Molcrazy heeft ondertussen een diepe kuil gegraven en helemaal onderin waar het windvrij is, maakt hij een stapeltje. Door 2 stenen snel tegen elkaar aan te wrijven en daar tussen een paar strookjes hooi te stoppen, hoopt hij te winnen en verdraaid, het lukt hem ook nog. Ver voor de anderen ook maar een poging heeft gedaan, is het de deksele Molcrazy gelukt. Chriz: ‘Gefeliciteerd, Molcrazy. Jij wint deze laatste test en wint daarmee immuniteit! Molcrazy: ‘Allee,zeg, maar dat is aardig!’

Eilandraad-iglo:
Chriz: ‘Goed, daar zijn we dan weer. Eilandraad-iglo, Molcrazy, nogmaals gefeliciteerd. Een plaatsje bij de laatste 4 is alles wat je nodig had, denk ik.’ Molcrazy: ‘Ik ben enorm opgelucht. Nu heb ik alles weer in eigen hand om die finale te halen.’ Chriz: ‘Jep, en voor Daisy, Lorelei, D**n en LC geldt dat niet. Jullie hebben niet alles in eigen hand. Nu afvallen is zuur, heel zuur.’ Lorelei: ‘Laten we maar snel gaan beginnen dan.’ Chriz: ‘Vooruit, ik zal de spanning er niet langer inhouden. Jullie mogen 1 voor 1 gaan stemmen. Molcrazy: ‘Ik wil graag mijn zwarte stem inzetten.’ Chriz: ‘Okee.’

Kandidaat 1: ‘Ik stem op LC, omdat ik met de anderen de sociale proef wil spelen.’
Kandidaat 2: ‘Mijn stem gaat uit naar LC. Ik verwacht in hem een grote concurrent voor de sociale proef.’
Kandidaat 3: ‘Ik stem op D**n, hij is door teveel rondes heen gemazzeld.’
Kandidaat 4: …

Chriz: ‘De stemmen zijn weer geteld. De spannendste eilandraad tot nu toe, denk ik…Stem 1: D**n Stem 2: LC. D**n: ‘Het blijft spannend voor ons.’ Chriz: ‘Stem 3: D**n Stem 4: LC….Lorelei en Daisy, gefeliciteerd. Ook jullie zitten bij de laatste 4 en mogen de sociale proef gaan spelen. Voor wie zou de laatste stem zijn, voor D**n of LC? Stem 5:………LC! LC: ‘Verdorie, weer vlak voor het einde.’ Chriz: ‘Spijtig, LC. Maar het is jou niet gegund.’ LC: ‘Dat is erg jammer.’ Chriz: ‘Natuurlijk wil ik je wel uitnodigen om plaats te nemen in de Raad der CSC, samen met Gerard, Lola, EIDM en Grace.’ LC: ‘Okee.’ Chriz: ‘Je zult worden overgevlogen naar het Chriz’Resort op de CSC-eilanden waar ook de anderen zullen zijn.’ LC neemt geëmotioneerd afscheid van de 4 andere kandidaten. Nu er nog maar zo weinig over zijn, blijkt des te meer hoe hecht ze hebben samengeleefd.’

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: CSC 2: De Afleveringen
« Reactie #61 Gepost op: 11-02-2005, 19:14:57 »
Skihut ‘Ne l’exotique pas ici’
De 4 overgebleven kandidaten mochten even ontsnappen uit de koude buitenwereld en zijn overgebrachten naar een skihut die in geen geval l’Exotique is. Opeens gaat met een klap de deur van de hut open en opeens……’Biertjuh?’ Het is natuurlijk Chriz die ala Rudi de skihut binnenstapt. Na al die weken krijgen de 4 kandidaten een lekker biertje. Daar waren ze wel aan toe. Chriz: ‘Het is eindelijk zover, mensen. Vandaag gaan we beginnen aan het 1ste finalespel. We gaan hier in de skihut de sociale proef spelen. Voor de hut staat mijn privé-jet al klaar, degene die de sociale proef het beste doet, vliegt linea directa naar het Chriz’ resort op de CSC-eilanden om zich voor te bereiden op de finale.

Chriz: ‘Voor we gaan beginnen is het tijd om terug te krijgen op dit avontuur. Het is al zolang geleden dat jullie 4 kopjes tussen die 30 andere kopjes stonden op het jacht. Hals over kop begon het spel opeens, hoe was dat voor jullie?’ Lorelei: ‘Ik was bloedfanatiek en begon als een gek te zwemmen, voor me zag ik alleen Gerard en ik wist dat ik het ging halen.’ Molcrazy: ‘Ik kwam vlak achter Lorelei aan en samen met Gerard besloten we om elkaar te helpen.’ Lorelei: ‘Een geweldig gevoel om als eersten die kooi te bereiken.’ Daisy: ‘Ik weet nog goed dat ik één van de laatsten was, ik werd geholpen door Lebon Simon, het is jammer dat hij er zo snel uitlag.’

Chriz: ‘En toen moesten de teams bekend gemaakt worden. D**n, jij werd gelijk aangesteld tot leider.’ D**n: ‘Ik was daar enorm trots op. Ik vond ook dat we een leuk team hadden.’ Daisy: ‘Het was balen dat D**n weg ging, maar met Test was ik ook enorm blij.’ Molcrazy: ‘Ik was blij met de wisseling van leiders. Pfft! Gelukkig 1 vrouw op ons eiland.’

Chriz: ‘Team Geel zat op de eerste eilandraad, een eerste breuk en dat in jouw team, Daisy.’ Daisy: ‘Jep, maar iedereen was het ermee eens. Annuh moest gaan, het is een schat, maar ze paste niet in ons team. Daarnaast is Annuh natuurlijk een bloedlinke kandidaat zoals vorig jaar al bleek.’

Chriz: ‘Die week erop was het de beurt aan D**n en Lorelei om naar de eilandraad te gaan en de teams werden opnieuw ingedeelt. D**n verloor zijn leiderschap. D**n: ‘Iedereen denkt dat ik dat heel erg vond, maar om 4 volwassen mensen te ‘leiden’ terwijl jezelf veel jonger bent, dat is niet te doen. Toen ik daarna bij TEST kwam was ik blij dat ik in de schaduw van Test verder kon.’

Chriz: ‘Charlies Angels bleek een supersterk team te zijn, maar geen van hen zit bij de laatste 4. Een tikkeltje van de onvoorspelbaarheid van de CSC. Het team dat het meeste te lijden kreeg was het team van Lorelei en Molcrazy; de Gracious Cobra’s.’ Lorelei: ‘De eerste en de vierde eilandraad in de tijd van de Cobra’s moesten we naar de eilandraad. We voelden ons ook niet sterk en daarom stemden we de zwaksten weg, om qua concurrentie toch nog enigszins sterk te blijven ten opzichte van de andere groepen.’

Chriz: ‘Na die 4 weken werden de kampen opnieuw ingedeelt. Lorelei en Daisy wisselden van leider en D**n moest op een haartje na gaan, nipt wist hij te winnen van Nelis. D**n: ‘Dat was zwaar, ik dacht bij mezelf; als ik nu niet ga, dan volgende week. We moeten die immuniteitsproef winnen en zo geschiedde.’ 

Chriz: ‘Ville vertrok en toen kwam Kerstavond…’ Molcrazy: ‘Dat lijkt alweer zo ver weg. Achteraf gezien was dat misschien wel 1 van de hoogtepunten van de hele expeditie.’ Lorelei: ‘Het is niet normaal wat zo’n kerstmaaltijd met je doet en dan nog al die gezelligheid. Je wordt weggerukt uit dat tropische sfeertje en opeens ben je helemaal in de kerstsfeer.’

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: CSC 2: De Afleveringen
« Reactie #62 Gepost op: 11-02-2005, 19:15:34 »
Chriz: ‘En Molcrazy kon de kerstgedachte niet van zich afzetten. Hij bracht stiekum voedsel naar de Mangrove.’ Molcrazy: ‘Hehe, ja, dat werd me denk ik niet in dank afgenomen, maar goed. Die arme Mangrovers, ik kon het niet over mijn hart verkrijgen.’

Chriz: ‘De samensmelting kwam eraan en een dubbele eilandraad. Niemand was veilig, want de andere kampen bepaalden. Daisy: ‘Ja, dan baal je enorm. Molice stemde in met het plan om op iemand van het andere kamp te stemmen.’ Lorelei: ‘En boontje kwam om z’n loontje. Unaniem stemden we hem weg.’ Molcrazy: ‘Bij ons waren de stemmen meer verdeelt. Linda of Gerard. Linda is echt zo’n sociale knuffelbeer en Gerard is Tarzan himself. 2 grote concurrenten en wie moesten we nu uitschakelen?’ Daisy: ‘Mijn hart brak toen ik zag dat Linda door mijn meesterstem moest vertrekken, maar zo is het spel.’

Chriz: ‘Toen kwam opeens Lola erbij, een kandidaat die jullie nog nauwelijks gezien hadden.’ D**n: ‘En wat de boer niet kent, dat eet hij niet. Lola kon dus gelijk weer gaan, wat ons betreft.’ Lorelei: ‘Het was erg jammer voor haar, maar wij wouden ook graag winnen. Iedereen integreerde snel, maar Lola kon geen aansluiting vinden.’ Molcrazy: ‘Vind je het gek? Na al die dagen Mangrove zag ze eruit als die oma uit de Addams Family.’

Chriz: ‘1 voor 1 gingen ze eruit en uiteindelijk gingen jullie 4-en, Grace en LC hiernaartoe. Het koude Antartica…’ Daisy: ‘Het is hier prachtig en slapen in die koude tenten, dat is weer Survival op zich.’ D**n: ‘Ik heb het gevoel dat wij alles hebben meegemaakt. Wij verdienen het.’ Molcrazy: ‘En nu is het tijd om het uit te spelen. We zijn zover gekomen en nog steeds is de kans maar 50% dat we in de finale komen.’ Lorelei: ‘Dus kom maar op met die vragen.’ Chriz: ‘Ik zal eerlijk bekennen dat ik enkelen van jullie hier verwacht had en sommigen ook niet, maar zo is het spel en dat is het mooie…goed, zal ik dan maar beginnen met de eerste vraag?’…..

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: CSC 2: De Afleveringen
« Reactie #63 Gepost op: 18-02-2005, 11:32:42 »
Aflevering 18

Chriz: ‘Eindelijk is het zover. Op 29 oktober 2005 begon een avontuur voor 34 mensen die zichzelf zagen als echte Survivors. Op een waar slagveld vochten ze uit wie het waard was om zich ‘De Ultieme CSC-Survivor 2005’ te noemen. En nu is de slag bijna gespeeld. De finaleplaatsen zullen snel worden ingevuld. Na wekenlang knokken en vechten, zijn zij over voor de grand final!

Skihut ‘Ne l’exotique pas ici’
Chriz: ‘Dat waren de 20 vragen, moeilijk?’ Molcrazy: ‘Ach, het was te doen. Ik heb er een goed gevoel over.’ Daisy: ‘Dat was even hard nadenken.’ Chriz: ‘Goed, de test wordt nu nagekeken. Ik stel voor dat jullie teruggaan naar jullie iglo. Al met al moeten jullie nog steeds zien te survivalen. Ik zie jullie morgenvroeg weer.’

Voor de kandidaten-iglo:
Chriz: ‘Het is 7 uur ’s ochtends, erg vroeg, maar we hebben dan ook een lange dag voor de boeg. Hier heb ik de envelop met de uitslag van de sociale proef, maar die open ik nog niet. De helicopter staat klaar. Jullie hebben het puik gedaan hier, maar we gaan terug naar de CSC-eilanden.’

Baronië:
Chriz: ‘Welkom terug op Baronië. Voelt het een beetje vertrouwd?’ D**n: ‘Het voelt als thuiskomen.’ Chriz: ‘Dan is het nu tijd om bekend te maken wie de Sociale proef gewonnen heeft…… Terwijl het ‘Welcome to the jungle’ van Guns ’n Roses gespeeld wordt, verschijnt er op een groot bord met vuurwerk langzaam maar zeker een naam…..Chriz: ‘De winnaar van de sociale proef en finalist van het CSC-spel is geworden…….MOLCRAZY!’ Molcrazy: ‘HOPPA! Yes! Yes!’ Molcrazy is erg uitgelaten. Lorelei, Daisy en D**n staan er even beteuterd bij te kijken, maar dan is het Lorelei die als eerste Molcrazy om de nek vliegt: ‘Je hebt het verdiend, jongen.’ Ook D**n en Daisy feliciteren hun vriend. Chriz: ‘Het scheelde een haar, Molcrazy was net iets sneller klaar als Daisy. Een minuut was het verschil en om het nog erger te maken, ook Daisy en Lorelei hadden evenveel goede antwoorden, maar Molcrazy was het snelst.’ Daisy: ‘Jammer, maar ik niks aan te doen.’ Chriz: ‘Molcrazy, heel erg gefeliciteerd met je finaleplek en voor de andere drie is het extra zuur. Zij moeten namelijk naar de allerlaatste eilandraad. Molcrazy, ook jij mag hierin meestemmen.’ Molcrazy knikt, zonder een duidelijke emotie weer te geven.

Eilandraadeiland:
Chriz: ‘Daar zijn we dan weer. Elke week heb ik hier mensen gezien, mixed emotions. Eilandraadeiland….jullie weten allemaal hoe het werkt. Voor een allerlaatste keer beslist de groep. D**n, Daisy en Lorelei veel succes.

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: CSC 2: De Afleveringen
« Reactie #64 Gepost op: 18-02-2005, 11:34:01 »
Kandidaat 1: ‘Het is moeilijk een keuze te maken, maar een ieder speelt nu voor zichzelf. Het is tijd om de concurrentie uit te schakelen, dus helaas…..D**n!’
Kandidaat 2: …..

Chriz: ‘Goed, dat was jullie allerlaatste eilandraad. Na het moment van vreugde van Molcrazy is het nu tijd voor een moment van verdriet, afvallen vlak voor de finale is zuurder dan zuur. Ik zal de stemming bekend maken. Stem 1: D**n Stem 2: D**n Chriz: ‘De spanning stijgt….D**n, nog 1 stem en het is over voor jou.’ D**n: ‘Kom maar op.’ Chriz: ‘Stem 3: D**n.’  D**n: ‘Helaas, mijn mede-kandidaten gunnen mij de finale niet.’ Daisy: ‘We gunden je het wel.’ Molcrazy slaat een arm om D**n heen. Ondertussen feliciteren de twee dames elkaar. Zij staan tegenover elkaar in de laatste proef. D**n: ‘Ik zal niet de finale spelen, maar ik kom terug. Reken maar!’ Chriz: ‘D**n, we zien je inderdaad snel terug in de Raad der CSC. Jij en Molcrazy, zullen nu naar de Chriz’ Mansion worden gebracht, want het spel is nog steeds niet gespeeld. Lorelei en Daisy blijven nog over.

Chriz’ Mansion:
In de Chriz’ Mansion worden Molcrazy en Linda beiden opgeslote in een aparte kamer. Ze mogen nog niet van elkaar weten dat ze finalisten zijn. De afvallers: Grace, D**n, LC, Gerard, Lola en EIDM zitten samen bij het zwembad in de achtertuin. D**n en de anderen praten snel even bij. EIDM: ‘Daisy of Lorelei, dat wordt spannend.’ Gerard: ‘Ik kan niet wachten tot de finale begint. De beslissing ligt bij ons.’ Grace: ‘We moeten nog een voorzitter hebben.’ D**n: ‘Ik stel voor dat dat Lola wordt, zij als MangroveQueen heeft dat wel verdiend.’ De anderen stemmen in en zo wordt Lola tot voorzitter van de Raad der CSC gekroond.

Baronië:
Het is akelig stil geworden op Baronië. Nog steeds geen douche gehad en ondervoed zijn alleen Lorelei en Daisy overgebleven. Daisy: ‘Wat de uitslag ook wordt, wij hebben het toch maar mooi volgehouden, volgehouden tot het einde.’ Lorelei: ‘Inderdaad en we hebben hier een prachtige tijd gehad.’ Daisy: ‘Het is tijd voor een laatste ritueel. Het verbranden van het kamp.’

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: CSC 2: De Afleveringen
« Reactie #65 Gepost op: 18-02-2005, 11:35:20 »

Battle-Isle:
Chriz: ‘Goed, dames, lang gevochten, lang gestreden. Het is tijd, jullie zijn weer 1 stap dichterbij, maar ook 1 stap dichterbij een mogelijk verlies.Goed, dames. De fysieke proef gaat van start. Zwem naar de balken toe en ga erop staan. Elk uur halen we een balk weg. Veel succes.’ Terwijl Chriz op het strand toekijkt nemen Daisy en Lorelei hun posities in. One step closer van Linkin Park klinkt op de achtergrond. Dan start de tijd. Het eerste uur gaat de dames redelijk makkelijk af. Zonder te praten en volop geconcentreerd doen ze hun best. Chriz duikt het water in en maakt de eerste balk los. 3 balken blijven over en ook al worden hun benen wat moe, Lorelei en Daisy geven geen krimp. Na nog een uur wordt een tweede balk weggehaald. Even wordt er gezocht naar het evenwicht en de gezichten verraden wat pijntjes. Maar als het evenwicht uiteindelijk gevonden is, wordt ook het derde uur met gemak gehaald. Voor een laatste keer duikt Chriz het water in. De derde balk wordt weggehaald en Daisy en Lorelei zwiepen wat heen en weer. Lorelei is het die als eerste het evenwicht terugvindt, terwijl Daisy bijna voorover valt, dan achterover, dan bijna weer voorover, dan wankelt op 1 been om uiteindelijk het evenwicht weer te vinden. Nu het evenwicht weer gevonden is, gaat het de dames weer makkelijk af. Na drie-en-half uur schreeuwt Chriz over het water: ‘Nu, handen op je hoofd en op je hoofd houden.’ Met de zonsondergang op de achtergrond is het een prachtig gezicht. Lorelei en Daisy knokken voor hun kansen. Hun voeten doen pijn, maar de wilskracht is te groot om nu op te geven. 4 uur gaan voorbij. Chriz schreeuwt opnieuw over het water: ‘Nu, op 1 been staan!’ Na 4 uur gestaan te hebben, is dat een onmogelijke opdracht. Daisy en Lorelei zwalken enorm en dan vliegt er opeens de één van de balk af en door de schok valt ook de ander in het water. Het duurt even en dan komen de dames boven. Wie is er nu als eerste gevallen? Door de opperste concentratie van de dames is het niet helemaal duidelijk. Ze zwemmen naar het strand en kijken naar Chriz. Chriz kijkt de dames even aan en zegt dan: ‘Gefeliciteerd Daisy! Jij bleef het langste staan.’ Daisy tovert een enorme glimlach op haar gezicht en wordt dan omhelst door Lorelei: ‘Je hebt het verdiend, meissie.’ Daisy lacht nu wat harder. Chriz: ‘Lorelei, helaas, op een nippertje na heb je het niet gered, jou wacht een plaats in de Raad der CSC en Daisy, gefeliciteerd. Het is tijd voor een douche en een maaltijd die je krijgt in de Chriz’ Mansion. Vannacht om 24.00 uur ontmoeten we elkaar weer op Eilandraadeiland.

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: CSC 2: De Afleveringen
« Reactie #66 Gepost op: 18-02-2005, 11:35:43 »
Het is 23.30 uur en het is pikkedonker. Niemand ziet wat. Chriz: ‘Net op tijd, gefeliciteerd, jij hebt het het langst volgehouden. Het is tijd voor de allerlaatste verrassing.’ ?: ‘Pfft! Ik ben zo blij, hiervoor heb ik dus zo hard gestreden.

Eilandraadeiland:
Donkere wolken zijn snel over het eiland getrokken. Op het strand kun je duidelijk zien dat de lichtflitsen en de bliksemschichten elkaar opvolgen. De onheilspellende tonen van de intro van ‘World of Make Believe’ van Within Temptation is het enige geluid dat te horen. De tijd is gekomen. Op een open plek middenin het oerwoud heeft een groepje mensen zich verzameld.

Chriz: ‘Welkom iedereen. Jullie hebben hard gevochten, maar het net niet gehaald. Ondanks dat hebben jullie een dierbare taak gekregen, een plek in de Raad der CSC. Aan het hoofd van de Raad is aangesteld Lola, gevolgd door de andere leden: D**n, EIDM, Gerard, Grace, LC en last but not least Lorelei.  Het is 5 voor 12. Het spel is gespeeld, alleen de winnaar moet nog gekozen worden. Mag ik jullie voorstellen aan de finalisten? Als eerste is hier de winnaar van de fysieke proef, nog geen 4 uur geleden gestreden: DAISY!’ Onder luid applaus wordt Daisy verwelkomt. Ze straalt en is trots als een pauw. Chriz: ‘De winnaar van de sociale proef: MOLCRAZY!’ Wederom is er volop applaus. Molcrazy knikt even naar de raad en gaat naast Daisy staan. Chriz: ‘Goed, Daisy en Molcrazy. Ik kan me voorstellen dat jullie benieuwd zijn naar de 3de finalist. De winnaar van Duivelseiland is…….LINDA!’ Molcrazy en Daisy tegelijkertijd: ‘Linda?’ Linda komt aangelopen met een brede glimlach: ‘Dat hadden jullie niet gedacht he?’ Daisy en Molcrazy weten nog goed, vlak voor de samensmelting, wie Kamp Molice toen ook alweer had weggestemd. Chriz: ‘Daisy, Molcrazy en Linda, de finalisten van CSC…….’ Even wordt het helemaal stil. De Raad en de finalisten kijken nieuwsgierig naar Chriz. Moet hij nu niet gaan zeggen dat de laatste eilandraad van start moet gaan. Chriz: ‘De CSC zit vol verrassingen, want er is namelijk nog een vierde finalist….’ Iedereen kijkt geschrokken naar elkaar: ‘Een vierde finalist?’ Alleen Lola glimlacht. Chriz: ‘Lang geleden voor de samensmelting waren er een groep kandidaten die hard streden om een plekje bij de laatste 10……de Mangrovers…hun rol is nog niet uitgespeeld. In het diepst geheim speelden 10 van hen het spel verder en ook uit die 10 is uiteindelijk een winnaar tevoorschijn gekomen. Mag ik jullie voorstellen aan de vierde finalist, de winaar van de Mangrove………..HEINZ! Met een brede grijns op zijn gezicht komt Heinz aangelopen. Chriz: ‘Heinz, je hebt het geweldig gedaan. Je bent de terechte winnaar geworden van de Mangrove en hebt net als de drie anderen deze finaleplek dubbel en dwars verdient.’ Heinz: ‘Dank je wel.’ Chriz: ‘En om Heinz een eerlijke kans te geven zal de Raad der CSC worden aangevuld met 2 leden uit de Mangrove, die op een nippertje na de finale niet wisten te halen: Xmoix en Eck! Dan zijn we er bijna, er zal namelijk nog 1 iemand plaats mogen nemen in de Raad der CSC. Een vertegenwoordiger van de kijkers thuis, maar voor dat gebeurt, geef ik jullie de kans om alle vragen die je nog over hebt voor de finalisten nu te stellen.’

Daisy, Molcrazy, Linda en de Raad der CSC zijn totaal verrasd. 2 nieuwe leden in de Raad der CSC en een nieuwe finalist. Wie had dat gedacht? En nu is het einde daar. Wie wordt de ‘Ultieme CSC-er 2005’ Winnaar van Duivelseiland: Linda, Winnaar van de Fysieke proef: Daisy, Winnaar van de Sociale proef: Molcrazy of Winnaar van de Mangrove: Heinz? Volgende week de finale, mis het niet!

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: CSC 2: De Afleveringen
« Reactie #67 Gepost op: 27-02-2005, 18:28:35 »
Aflevering 19 (slot)

Chriz: ‘En zo kwam de CSC tot z’n einde. Deze serie kende weer vele winnaars en verliezers, intriges, complotten, mixed emotions en veel lol. Maar aan alles komt een einde. Het slotstuk volgt nog, de explosie van maandenlang ploeteren. Wie zal er met de titel naar huis gaan? Heinz, Molcrazy, Daisy of Linda?

Aalsmeer, Nederland
Chriz: ‘Welkom terug in Nederland iedereen. We zijn live vanuit studio 23 te Aalsmeer.’ (GEJUICH VANAF HET PUBLIEK). ‘Vandaag zijn alle 34 Survivors bij ons om mee te maken wie de finale van de CSC gaat winnen. Hier zitten er al 30, maar laten we de 4 finalisten erbij halen. Mag ik een hartelijk applaus voor…..HEINZ!........DAISY!...........LINDA!.............EN MOLCRAZY!’ (HARTELIJK APPLAUS VANAF HET PUBLIEK)

Chriz: ‘Zozo, dat waren mooie weken daar op de CSC-eilanden. Maar nu zijn we allemaal weer in ons thuisland, nou ja, op een enkele verdwaalde Belg daargelaten…,maar goed. Mooie weken liggen er achter ons. Alle 4 de finalisten hebben de finale op hun eigen manier gehaald. Laten we beginnen bij Linda.

Linda kwam terecht in het Blauwe Team en het Blauwe Team was geen makkelijk team om in te starten. Er werden hoogstwaarschijnlijk stemafspraken gemaakt. Als Team Blauw de eerste week naar de eilandraad had gemoeten, was het na Dag 1 al exit geweest voor Linda. Gelukkig voor Linda werd de week erop, Lebon Simon eruit gestemd. Linda kwam in een nieuw team wat haar overlevingskansen weer vergroot. Bij het Extreme Survivors Team kende Linda makkelijke weken en de weken erop bleef ze veilig ‘onder de vleugels van Test’ in het Kamp Test-team. In de laatste week voor de samensmelting was het echter Kamp Molice die in Linda een groot concurrent zag en haar weggestemde. Linda werd naar Duivelseiland verbannen.  Linda kreeg gelijk de kans om Kampleider Molice terug te pakken in haar eerste duel op Duivelseiland. Ze slaagde in haar missie en won na haar eerste duel ook overtuigend van achtereenvolgens Lola, Gerard en EIDM. Na 4 overtuigend gewonnen duels heeft Linda zich meer dan bewezen en is ze klaar om te gaan vlammen in de finale.

Hoe kwam Daisy tot de CSC-finale? Daisy is de enige finalist die ook al meedeed aan de eerste CSC. Daar struinde ze in de eerste leidersbattle. Dit jaar kwam Daisy terug en begon haar avontuur in het gele team. Al in de eerste week was het Team Geel dat als eerste naar de eilandraad moest. Daisy en haar teamgenoten kozen ervoor om de sterke concurrent Annuh uit het spel te stemmen. Gelukkig wist Team Geel zich te herpakken en de tweede week wisten ze te overleven. Op een nippertje na verloor leider Test zijn leiderschap niet en Test nam Daisy (die hij beschouwde als één van zijn sterkste teamgenoten) naar zijn Extreme Survivors Team. De tijd in TEST was een makkelijke periode voor Daisy om door te komen, maar uiteindelijk werd Daisy van Test gescheiden. Daisy kwam terecht in Kamp Molice. Hier startte voor Daisy de moeilijkste periode. Zonder de hulp van Test en andere bondgenoten moest Daisy te zien overleven. Gelukkig wist Daisy in Molcrazy een nieuw maatje te vinden en zonder al te veel problemen kwam ze glansrijk bij de laatste 10 kandidaten. Eenmaal bij de laatste 10 gekomen kende Daisy weinig problemen. Keer op keer toonde ze haar inzet bij de opdrachten en verslagen op een minuut verloor ze de sociale proef. In een laatste kans wist Daisy via de fysieke proef toch de finale te halen.
« Laatst bewerkt op: 27-02-2005, 18:30:21 door Chriz »

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: CSC 2: De Afleveringen
« Reactie #68 Gepost op: 27-02-2005, 18:29:05 »
Heinz kwam via een heel ander pad terecht in de finale. Heinz heeft de hele CSC doorgebracht in de Mangrove. Hij is één van de 14 orginele kandidaten die van het begin af aan startte in de Mangrove. In de eerste week scoorde Heinz erg modaal, maar al snel bleek Heinz over te weinig wilskracht te beschikken. Toen hij bijna op het moment stond de Mangrove te verlaten kreeg Heinz nieuwe kracht. Met een enorm enthousiasme en gesteund door de andere Mangrovers wist Heinz langzaam maar zeker te klimmen in de lijstjes. Hierdoor werd Heinz één van de kanshebbers op een plaats bij de laatste tien. Helaas voor Heinz wist hij dit niet te halen, maar samen met 9 andere Mangrovers greep Heinz de kans aan om de Mangrove uit te spelen. Samen met Eck, Xmoix en Nostradamus werd er bijna wekelijks van positie gewisseld, maar uiteindelijk was het Heinz die de bovenste plaats innam en een finaleplaats daardoor dubbel en dwars verdiende.

En uiteindelijk was er dan nog Molcrazy, onze vierde finalist. Ook hij vocht zijn weg naar boven. Molcrazy begon in het jongensteam ‘Team Groen’. Aangedreven door de enige vrouw in het team, Grace, bewees Molcrazy zich al snel. Grace loodsde met gemak haar ‘heren’ door de eerste twee stemrondes heen. Grace was erg content met Molcrazy en nam hem mee naar haar ‘Gracious Cobra’s’. Bij de Cobra’s kende Molcrazy een lastige periode. Van de 4 eilandraden moesten de Cobra’s 2x naar de eilandraad. Gelukkig voor Molcrazy wist hij deze te overleven. Grace verloor haar immuniteit en Molcrazy kwam terecht in Kamp Molice. In Kamp Molice brak weer een moeilijke periode aan voor Molcrazy. Wederom zat Molcrazy in het team dat het vaakst naar de eilandraad moest. Gelukkig kon Molcrazy rekenen op zijn teamgenoten die in hem een enorme steunpilaar zagen. Molcrazy overleefde de eerste fase en kwam bij de laatste 10 terecht. Door goed samen te werken met anderen wist hij zich te plaatsten bij de laatste 4. Hier kreeg hij de kans om zich te plaatsen voor de finale door de sociale proef te winnen. Dit deed Molcrazy dan ook. Molcrazys prestatie is opmerkelijk, aangezien Molcrazy de kandidaat is waarop de minste stemmen van alle kandidaten op zijn uitgebracht.

Maar dat Molcrazy de Sociale Proef won, was maar op het nippertje. Molcrazy had net zoveel vragen goed als Daisy en Lorelei, maar hij was 1 minuut eerder met het inleveren van de vragen dan Daisy. Hierdoor wist hij te winnen. Iedereen heeft natuurlijk als een idioot van elkaar lopen kopieren en iedereen had uiteindelijk 1 fout, allemaal dezelfde fout.

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: CSC 2: De Afleveringen
« Reactie #69 Gepost op: 27-02-2005, 18:29:37 »
Daarom beginnen we met die vraag:

Hoeveel kandidaten speelden er nog mee op 1 januari 2005?

Waarop iedereen braaf in koor riep: 25! Het goede antwoord was echter 24! Dorine was er net uitgestemd en belandde dus in de Mangrove. Er waren toen nog 11 kandidaten over, maar het aantal Mangroovers bleef gewoon zoals altijd gelijk, nml.: 13.

1. Wie stond op de officiële lijst bij de eerste 20 kandidaten, maar werd er later weer vandaan gehaald en wie kwam ervoor in de plaats?

Bertha531 die ons beloofd had niet meer mee te doen besloot zich toch op te geven, als vrouw, omdat er bijgezet werd of de oproep serieus was, werd bertha531 in de mangrove geplaatst. Zo kon er een echte vrouw wel deelnemen: Daisy. Ondanks dat nam ze bertha’s 19de plaats in. Een ieder die dacht dat nr.20 zich als laatste inschreef, vergiste zich dus lelijk.

2. Wie meldde zich als eerste aan voor de Mangrove?

En toen was de lijst vol, toen kwam Stormpie die zich als eerste echt aanmeldde voor de Mangrove.

3. Welk soort extra stem is nooit weggeven?

Dat was de onthoudingstem, achteraf gezien was het helemaal niet leuk dat iemand niet moest stemmen, aangezien sommigen sowieso al verzaakten om te stemmen.

4. Wat is het totaal aantal stemmen dat Linda kreeg op Duivelseiland?

Wat een naar rekensommetje was dat he? Maar het ongelovelijk aantal stemmen dat Linda in totaal wist binnen te slepen was niet minder dan 114 stemmen!!!

5. Welke kandidaten wisselden in het spel van nickname?

Tsja, als Molices Angels niet klinkt, dat verander je je naam maar in Charlie, waarom niet? Daarnaast kwam Nelis erachter dat ze toch eigenlijk wel klein was en veranderde haar naam in Nelisje.

6. Hoeveel totale uren brachten de Mangrovers in de kooi in het begin van het spel?

Dat waren 37 uur en omdat het om totale uren ging, werd 38 uren foutgerekend. (In totaal 37 uur en 15 minuten).

7. Welke kandidaten bleven het langste vrijgesteld van eilandraden?
Omdat Team Groen en Team Rood niet naar de eerste twee eilandraden moesten bleven er nog 10 kandidaten over die nog nooit naar een eilandraad waren geweest. Daarna was het de beurt aan de Cobra’s en TEST. Als laaste waren de teamleden van Charlies Angels en voormalig Team Groen en Team Rood-leden Molice, Giorgio, Ville en Dorine die naar een eilandraad moesten.

8. Wie bedacht de pies-en poephut en het knuffelkwartiertje?

Uiteraard, voor de kinky shit; call Lola

9. Wie haalden zowel dit jaar als vorig jaar de laatste 10?

Dat waren (uiteraard) 3 heren CSC-grootmeesterTest, Supercomplotsmeder D**n en spelletjesfreak LC.
10. Wie is Miss Robinson?

Er is maar 1 Miss Robinson en dat is Brooke Shields geworden. Na verluidt is ms. Shields zeer vereerd met haar titel. (zei ze mij gisteren)

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: CSC 2: De Afleveringen
« Reactie #70 Gepost op: 27-02-2005, 18:30:39 »
11. Welke 2 kandidaten noemde Molice als de uitblinkers van Charlies Angels?

Dat waren Dorine en Gerard, Molice noemde Gerard zelfs zijn voorbeeld en Dorine de zus die hij altijd al gehad wou hebben.

12. Bij welke kandidaat hoort deze omschrijving? ‘Ala Shandinella bewijst ze haar kracht, layback, maar slaat toe wanneer het moet.’

Dat was natuurlijk onze eigen PowerPuffGirl Ville.

13. Al beantwoord

14. Wie zijn er allemaal leider geweest in het Mangrovekamp?

Opmerkelijk genoeg waren het allemaal vrouwen. Het werd dan ook wel emancipatiegrovekamp genoemd. Cora Bora, Lola en Xmoix hebben de touwtjes in handen gehad.

15. Wie kwam de Village People tegen op het eiland?

Ach ja, die arme Nelis, de zonnesteek bracht haar tot de grootste waanideeën die ze alleen in de biechthut naar buiten durfde te brengen.

16. Op wie stemde Team Blauw het meest in de eerste ronde? (Wie wouden ze eruit stemmen?)

Het spreekwoord zegt: ‘Jong geleerd, oud genaaid’ Het gemene blauwe (oude) team wou zonder pardon Linda overboord zetten. No feelings, no mercy

17. Waarom verliet Intikker de Mangrove?

De arme jongen was zichzelf helemaal niet meer toen bertha531 de Mangrove moest verlaten. Als een arm ineengekropen tikkietje lag hij daar in een hoekje te creperen. Heel zielig!

18. Vul het volgende lijstje in (alleen voor de 20 orginele kandidaten, dus niet de Mangrovers hierin opnemen):

Gemiddelde leeftijd kandidaten: 23.25 (Droomleeftijd van Cora)
Gemiddelde leeftijd mannen: 23.1
Gemiddelde leeftijd vrouwen: 23.4
Aantal kandidaten dat vorig jaar ook meedeed: 8 (Die hards of die addicts?)
Aantal kandidaten dat in hetzelfde kleur-team begint als vorig jaar: 2 (Molice en Ville)
Aantal Belgen: 2 (Multicultureel spel he?)

19. Uit welk nummer kwam Tijgertjes afscheid toen ze naar de Mangrove werd verbannen?

Spontaan kwam “Andre Hazes- Eenzaam zonder jou” opborrelen bij Tijgertje toen zij moest gaan, maar eenzaam werd het niet in hutje-mutje-Mangrove.

20. Welk team zou D**n hebben gevormd, mits hij zijn leiderschap niet verloor na 2 rondes?
D**ns dreamteam bestond uit: Elmar (uiteraard), Gerard, Ville, EIDM en Lorelei
   
BONUS. Hoe heet het huisdier dat Hagar kort hield in de Mangrove?

Deze vraag is geleverd door Daisy. Het goede antwoord was Kreefie en niet Krabbie zoals hij in het kerstverhaal werd genoemd.


Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: CSC 2: De Afleveringen
« Reactie #71 Gepost op: 27-02-2005, 18:31:05 »
Chriz zucht: ‘Goed dat was dat….Daisy, Molcrazy, Linda en Heinz pak elkaar maar even stevig vast. Ik heb hem hier bij mij, de urn met de stemmen van de Raad der CSC. In deze urn zit de uitslag van CSC 2004/2005. Raad der CSC, wil u naar voren komen. Ik presenteer u:

Lola, de enige echte MangroveQueen en de nr.10 van CSC.
Gerard, de nr.8 van de CSC en daarnaast mr. Popularity.
EIDM, de nr. 7 van de CSC en laatste verslagen kandidaat op Duivelseiland.
Grace, de nr. 6 van de CSC en voormalig Cobra- en Team Groen-leidster.
LC, de nr.5, werd vlak voor de sociale proef het veld ingestuurd.
D**n, in de laatste eilandraad werd de nr.4 vlak voor het einde weggestemd.
Lorelei, als laatste bleef ze over met Daisy, maar viel te vroeg van de balk. De nr.3
Xmoix, voormalig Mangroveleidster en nipt Mangrove-verliezer
Eck, de nr.3 van de Mangrove en allemansvriend
en als laatste iemand die de stem van het publiek vertegenwoordigt……GUIKIE!

Welkom, Raad en in het bijzonder, Lola, de voorzitter van de Raad. Jullie zijn de 10 mensen die besloten hebben wie er naar huis gaat met die begeerde titel: “Ultieme CSC-Survivor 2005”. Aangezien Guikie niet aanwezig was op de CSC-eilanden, kijken we naar een videoband van Guikie thuis na de laatste aflevering van CSC.

Op een groot beeldscherm komt Guikie in beeld: ‘Ik heb zojuist gekeken naar de laatste aflevering van CSC en heb alle afleveringen gevolgd. Ik kan dus een objectief oordeel geven over wie ik vind dat ik moet winnen. Mijn stem staat voor de stem des publieks en kan dus worden gezien als de publieksprijs. En nu mijn winnaar! Mijn winnaar is Molcrazy!
Hij verdient de overwinning omdat hij veelzijdig is, hij is sociaal sterk maar ook op fysiek gebied doet hij voor niemand onder. Tijdens de hele CSC is hij altijd zichzelf geweest, en heeft laten zien wat hij kan! Daarom is hij mijn Ultieme CSCer...’

In de studio volgt een daverend applaus. Chriz: ‘Gefeliciteerd, Molcrazy. 1 van de mooiste stemmen die je kan krijgen is binnen. Helaas geldt de publieksprijs maar voor 1/10de. Laten we teruggaan naar de CSC-eilanden en kijken naar de allesbelissende eilandraad waar de andere 9 stemmen werden verdeelt….

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: CSC 2: De Afleveringen
« Reactie #72 Gepost op: 27-02-2005, 18:31:38 »
Eilandraadeiland, 2 dagen geleden:
De 4 finalisten verschijnen schoorvoetend voor de Raad. Lola: ‘Welkom bij de Raad der CSC. Voor wij onze stem gaan uitbrengen. Hebben wij voor elk van jullie nog 1 vraag. De eerste vraag zal worden gesteld door Gerard.’

Gerard: ‘Deze vraag is voor Linda. Linda, heb jij ooit meegedaan aan een complot?’
Linda: ‘Nee nooit, ik wou het spel op mijn eigen manier spelen en heb eigenlijk nooit aan een complot gedacht.’
Gerard: ‘Mooi, dat is alles wat ik wou weten.’

Lola: ‘Dan geef ik nu het woord aan EIDM.’
EIDM: ‘Heinz, geruchten gaan dat jij Nostradamus, Eck en Xmoix een complot hadden gesloten. Wat is hier van waar en wat vind je daarvan?’
Heinz: ‘Het is waar en in de CSC zijn complotten geoorloofd dus ik heb er absoluut geen spijt van.’
EIDM: ‘Voelde je je niet schuldig tov de afvallers?’
Heinz: ‘Ik voelde met hen mee als ze moesten vertrekken, maar een goede tactiek is funest in het spel.’

Lola: ‘D**n heeft een vraag voor Daisy.’
D**n: ‘Waarom moest ik het spel verlaten vlak voor de finale?’
Daisy: ‘Er waren nog 4 mensen over die het complot hadden gespeeld. Ik wou de finale halen. Zoals Heinz al zei: ‘Alles draait om tactiek.’
D**n: ‘Dank je!’

Lola: ‘En de laatste vraag zou ik graag aan Molcrazy willen stellen. Molcrazy, het brengen van eten naar de Mangrove was dat uit medelijden of puur om het kweken van goodwill?’
Molcrazy: ‘Een combinatie van beiden, ik kon moeilijk aanzien hoe sommige Mangrovers bijna van hun stokje gingen terwijl wij genoeg hadden. Daarnaast is het en het begint een cliché te worden: een tactisch spel’
Lola: ‘Goed, alles is helder. Het is tijd om een keuze te maken. Ik wil graag eerst Xmoix uitnodigen om haar stem bekend te maken.’

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: CSC 2: De Afleveringen
« Reactie #73 Gepost op: 27-02-2005, 18:32:04 »
Xmoix loopt naar de urn toe waar ze haar stem op een papiertje schrijft en houdt het omhoog voor de camera: ‘Oke... Ik zit in de CSC raad en mag mee helpen beslissen wie de finale gaat winnen.....
Als 1e wil ik jullie allemaal feliciteren dat jullie zover gekomen zijn! ..

Mijn keuze was moeilijk, maar ik heb toch een beslissing genomen..... Ik heb heel lang met Heinz samen in de mangrove gezeten en ken hem denk ik het beste, maar ik weet niet of hij de juiste persoon is om te winnen, hij heeft soms een lijstje vergeten en voor mijn gevoel is er iemand anders die het ietsje meer verdiend heeft......
Molcrazy en Daisy hebben het ook goed gedaan, in mijn ogen via complotten, maarja dat is ook een manier en dat hebben ze goed gedaan!... Maar voor mij gaat eerlijkheid boven alles, ben zelf ook zo het spel in gegaan..... Daarom gaat mijn stem uit naar Lindå die in mijn ogen eerlijk heeft gespeelt en zonder complotten, ze is op Chriz Rock gekomen en speelde de 1 naar de ander weg, tsja dat zegt wel iets he.
Mijn stem is voor Lindå!

Kussies Xmoix’

Lola: ‘Als tweede wil ik naar voren roepen, LC!’

LC loopt ook naar de urn, krast een naam op het papiertje en houdt het omhoog: ‘Mijn stem gaat uit naar Daisy, ze is gewoon al sinds de eerste CSC een goeie vriendin en verdient na er vroeg uitgaan in de vorige CSC om nu te winnen.’

Lola: ‘De beurt is aan EIDM!’

EIDM sjokt langzaam naar de urn toe en heeft weinig tekst: ‘Ik stem voor Heinz als winnaar.’

In de studio:
Chriz: ‘De eerste 3 stemmen zijn uitgebracht. EIDM, LC en Xmoix brachten hun stem uit en we zijn geen steek opgeschoven, met nog 6 stemmen te gaan, staat iedereen weer gelijk. Laten we gaan kijken naar wie de volgende 3 stemmen gaan.’

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: CSC 2: De Afleveringen
« Reactie #74 Gepost op: 27-02-2005, 18:32:26 »
Lola: ‘Het is tijd voor Grace om haar stem bekend te maken.’

Grace pakt het papiertje, twijfelt even en schrijft dan een naam op: ‘Na een tijd van wikken en wegen komt een tijd van keuze's maken. En de keuze die ik gemaakt heb was eigenlijk heel makkelijk. 

Molcrazy for winner! 

En waarom? Molcrazy is by far de beste (na mij dan, want ik lig er al uit ), hij is de populairste (na mij dan), de sympathiekste en hij was mijn beste maatje, complotspecialist, rechterhand etc. etc. Hij heeft het spel heel slim gespeeld! Mijn complimenten gaan uit naar Molcrazy's spel en naar Molcrazy als persoon.’

Lola: ‘Ik zou graag het woord willen geven aan mijn grote vriend Gerard.’

Gerard loopt vastberaden naar boven en pakt het papiertje met koeienletters noteert hij een naam: ‘Ik vind dat Linda moet winnen. Ze heeft het hele spel gespeeld zonder met iemand stemafspraken te maken en heeft een vrij sterk complot van anderen (waar ik ook bij zat) weten te verslaan.’

Lola: ‘De volgende die zijn stem mag uitbrengen is D**n.’

D**n wandelt omhoog en net als een jaar geleden brengt hij weer zijn stem uit: ‘Uiteraard stem ik op mijn  grote vriendin Daisy. Ze stak van de vier finalisten zeker de meeste tijd en moeite in het spel...’
In de studio:
Chriz: ‘Spannender kan het bijna niet. Nog 3 stemmen te gaan en iedereen kan nog winnen. Alleen Heinz blijft voorlopig op 1 steken, maar Daisy, Molcrazy en Linda staan allemaal op 2 stemmen. We gaan nu 1 voor 1 kijken voor wie de volgende stemmen zijn. We krijgen nog Eck, Lorelei en Lola zelf. Ik ben benieuwd wie de volgende is…’

Lola: ‘Eck mag zijn stem uitbrengen.’

Eck huppelt naar de urn toe en schrijft de naam op die hij in zijn hoofd had: ‘Ik wil graag stemmen op Lindå!

Linda wist zich telkens te bewijzen door iedereen die op duivelseiland kwam te verslaan.
Ze werd tactisch weggestemd maar zit er nog steeds in.
Ze heeft zo'n doorzettingsvermogen blijkt maar weer, en daarom stem ik op haar.’

In de studio:
Chriz: ‘Voor de eerste keer in het spel zien we dat iemand een voorsprong neemt. Linda! Je hebt nog 1 stem nodig om de titel te winnen.’ Linda zucht 2x diep. Chriz: ‘We gaan hier niet ter plekke bevallen he?’ Linda: ‘Neenee. Het gaat wel weer. Het is alleen heel spannend.’ Chriz: ‘Daarin heb je gelijk. Heinz, helaas voor jou zit het er al zo goed als op. Je kunt hooguit nog gelijk komen, maar ik kan je vast zeggen dat er 1 duidelijke winnaar is, dus helaas.’ Heinz: ‘Ik was er al bang voor.’ Chriz: ‘Daisy en Molcrazy, jullie hebben de volgende stem nodig om in de race te blijven voor de titel. We hebben nog 3 kanshebbers over: Daisy, Molcrazy en Linda.’

Lola: ‘Als laatste van de andere leden wil ik het woord geven aan Lorelei.’

Lorelei loopt naar voren en pent een naam neer. ‘Ik vind dat Molcrazy moet winnen

Hij is een van de meest sociale spelers (niet de zeggen charmantste) - maar ook iemand die het spel heel intelligent weet te spelen.. eigenlijk zelfs.. erkend strategisch..’

In de studio:
Molcrazy: ‘YIEHA! Thanx! Lorelei!’ Lorelei geeft snel een handzoen. Daisy zit er naast en kijkt net als Heinz een beetje sip. Chriz: ‘Molcrazy, gefeliciteerd. Daisy, helaas. Jij hebt het niet gehaald. Het is tijd voor de GRAND FINAL. Lola zal live hier haar beslissende stem bekend gaan maken.

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: CSC 2: De Afleveringen
« Reactie #75 Gepost op: 27-02-2005, 18:33:23 »
Op de achtergrond speelt ‘Within Temptation- Angels’ als Lola door de rook het podium op komt lopen. Chriz neemt Molcrazy en Linda mee naar het podium.

Lola: ‘Spannend allemaal...wie o wie....
Oke..mijn stem gaat naar Molcrazy.
(ik zat te twijfelen tussen hem en Heinz...Mangrove he?)
Maar uiteindelijk heb ik voor MC gekozen omdat hij ons in de Mangrove voorzien heeft van eten.Hij was de enigste die echt iets voor ons heeft betekent.
Daarbij is hij altijd vrij fanatiek bezig geweest met zijn fanclub en heeft een hart voor zijn fans! 
Als ik het ook goed heb lag hij ook vrij goed in de teams en heeft ,als het goed, is maar 1 tegenstem gehad.Dat wil toch wel wat zeggen.
Dus Molcrazy is voor mij de winnaar!!!!’

Chriz: ‘En hij is niet alleen jouw winnaar, maar hij is de winnaar van deze CSC! MOLCRAZY CSC-ULTIEME SURVIVOR 2005’ Vuurwerk barst los en Molcrazy barst in tranen. Linda en Lorelei vliegen de Belgische goedzak om de hals. Op het podium barst een optreden van WT los, terwijl alle voormalige CSC-ers Molcrazy feliciteren.

Chriz kruipt uit het feestgedruis uit: ‘Dit was CSC 2005, de tweede en tevens laatste serie van CSC. Ik hoop dat u genoten hebt en als u niet genoten hebt, waarom leest u dit dan? Namens het hele productieteam wil ik Molcrazy feliciteren die naar mijn mening de titel verdiend heeft. Het was leuk, maar nu voorgoed voorbij. Tot ziens waar dan ook en bedankt voor uw inzet (op welke manier dan ook) in dit spel!

EINDE