Auteur Topic: De Biechthut  (gelezen 50647 keer)

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Biechthut
« Reactie #160 Gepost op: 15-12-2004, 17:04:40 »
Joehoe ::joehoe::

Een nieuw/oud kamp! Met Molice als leider. Het is voor mij even adempauze nu....kan me wat meer op de achtergrond manoeuvreren. En dat is, moet ik eerlijk zeggen, wel erg prettig in dit gedeelte van de race. Even op adem komen. En genieten van dit mooie eiland! Heb je die stranden gezien....wow!
Ga zometeen nog ff een duik nemen en gelijk wat vissen vangen met Molcrazy voor het avondeten!

See U ::zwaai::
That's all

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: De Biechthut
« Reactie #161 Gepost op: 15-12-2004, 22:05:48 »
Hoi Hut

Ik ben benieuwd wat ons team tegen het machtige team Test gaat beginnen. Naja, we zullen wel zien. Ze zijn enorm sterk, maar mss dat de komende proeven niet enkel op kracht beslist worden.
Vanaf deze week kunnen ook de Mangrovers hun mening laten gelden op de eilandraden. Ik ben benieuwd hoe Leider Molice het aan gaat pakken: verklaart hij hen de oorlog of gunt hij hen rust?
Ik ga nog ff een avondwandeling maken en dan mijn schelp in.

Laterzzz.
2024: wie is de Mol?

Offline molice

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Biechthut
« Reactie #162 Gepost op: 15-12-2004, 23:31:12 »
Hut, hut, hut... :(

Het gaat helemaal ni...

Hee, wat is dat nou??



Wie laat dat hier nou liggen joh? Vast vergeten door die spelleider... ach, maakt niet uit. Het zal wel smaken!



Ohja, ik kwam biechten eik... Nou, het staat er niet zo best voor, dat lijkt me duidelijk. Door een gruwelijke fout van de spelleiding zijn de teams ongelijker dan ooit. Ik ben maar wat blij met mn immuniteit want ik zie het somber in. Maar gelukkig zet iedereen zich heel goed in voor de opdrachten ::pinokkio:: :(

Vandeweek was er nog een hoop oproer in dat andere kamp, je kon het hier duidelijk horen. Schijnt dat er een geest is opgedoken ??? en daar heeft een van die :-X dan weer nachtmerries van gehad. Best sneu allemaal. Maar goed, ik kan me er niet echt druk om maken.

Snel dat stelletje passievelingen hun voer brengen, anders gaan ze zeuren... ::zwaai::

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: De Biechthut
« Reactie #163 Gepost op: 16-12-2004, 11:30:23 »
Hut, Hut...

ik ben er weer eens. Na het afscheid van Groenenman van vorige week en de komst van Kolko, staat er morgen weer een spannende dag te wachten. Er moet er morgen eentje weg en ook komt er weer eentje. Ik hoop dat we een goede aanvulling op ons team krijgen, waardoor de 2 andere teams erg verzwakken. Maar goed, ik ga maar weer eens want ze hebben me nodig in het kamp.

Spreek je snel!
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Lola

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • _X_
Re: De Biechthut
« Reactie #164 Gepost op: 16-12-2004, 13:35:36 »
Yo Hut....
wat een spanning zeg....ik heb het gewoon niet meer.
Ik heb via het roddelcircuit gehoord dat Cora er niet zo goed voorstaat....en dat is niet prettig. ::ohno::...ik snap dat niet.
Zij is tenslotte onze leidster geweest en hoe kunnen ze haar nu zo laten vallen??? (ik als ex-leidster maak me zorgen...)
Ik ga toch maar proberen om een aantal oud-gedienden van gedachten te laten veranderen.ik trek me speel pakje maar weer eens aan...

Ik heb gelukkig mijn boosheid op Tijgertje ook bijgelegd..wist ik veel dat ze een spelletje aan het doen waren.Voortaan zal ze me inlichten als ze weer eens gaan spelen..en misschien mag ik dan wel meedoen.!!!

Ik ga zo nog even wat slapen want de nachten zijn hier vreselijk...gesnurk,geloei en geknarsetand en houden me wakker.
Gegroet.

back again..

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re: De Biechthut
« Reactie #165 Gepost op: 16-12-2004, 16:37:03 »
He biechthut

Ik moet eerlijk bekennen dat het vandaag wel zwaar is voor mij. Ik ben nl jarig en ik mis gewoon nu mijn familie en vrienden heel erg :\'(
Mijn medemangrovebewoners zijn wel heel lief voor mij vandaag (anders ook wel hoor maar vandaag extra). Ze hadden zelfs een kadotje voor mij gemaakt van kokosnoten en een armbandje van schelpjes. Echt heel lief :D En gelukkig is Lola ook niet meer boos. Sorry Lo, ik ga speciaal voor jou een nieuw spelletje verzinnen ::bravo::
Ik ga weer gauw, ik heb mezelf al weer opgevrolijkt... doei ::joehoe::
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Biechthut
« Reactie #166 Gepost op: 16-12-2004, 18:42:48 »
HeeY Hutje,.,,,,

Ik weet eigenlijk niet echt waarom ik hier steeds kom, want ik heb eigenlijk niets op de bichten, maar vind het wel ff fijn om hier iets kwijt te kunnen....
Ik ben nu bijna 2 weken leidster geweest en morgen is er weer een nieuwe stemming.... we zullen zien wat de tijd ons brent!! Ik denk dat idereen heet nog naar z'n zin heeft en ik ken de mensen al erg goed....
Ik wil toch nog wel even vertellen hoe ik over idereen denk:

Annuh: Ja die vind ik erg aardig, alleen vind ik het wel een beetje jammer dat ze soms wat meer afwezig is, maar echt een leuke teamgenoot..!!!
Cora Bora: Zie ik ook vrij weinig. Ik vind haar erg aardig, maar in het begin was ze zo sterk en nu verzwakt ze een beetje, dat vind ik erg jammer. Ik weet niet goed hoe dit komt…. Misschien mist de haar oude maatje, maar ik hoop dat ze weer helemaal de  oude word!
Eck: Ja Eck is ook heel aardig en ik kan het er goed mee vinden…. Een leeftijdgenoot en iemand waarmee ik goed kan praten. Hij is soms erg verdrietig en heeft wel eens heimwee en dan help ik hem er meestal wel weet bovenop.
Elmar: Dat is iemand die vaak afwezig is en met z’n hoofd volgens mij heel ergens anders is, maar als er iets gedaan moet worden helpt ie wel.
Giorgio: ja… dat is ook een leeftijdsgenootje van mij he.. we kunnen het ook goed met elkaar vinden en ik ben blij dat hij ooit nieuw in het team is gekomen.
Heinz: Ja dat is ook iemand van mijn leeftijd he… een leuke aardige jongen waarmee ik goed kan opschieten.
Kolko: is degene die hier het laatst is gekomen en die ik het minst goed ken. Hij kan goed werken als iemand hem iets vraagt, maar verder kan ik niet heel goed over hem oordelen
Lebon Simon: ja dat is echt een leuke kannidaat, (volgens mij hebben sommige mensen een oogje op hem…) naja ikke niet laat dat ff duidelijk zijn :P…. Gewoon een fijne kannidaat.
Lola: Onze ex-leidster (misschien morgen wel weer opnieuw leidster) Lola en ik schelen een aantal jaren, maar ondanks dit kunnen we het goed met elkaar vinden.. Ze helpt me altijd erg graag!
Nostradamus: ja Nostra das ook een lieve jongen en daar kan ik ook goed mee babbelen. Is sterk en helpt veel mee!
Stormpie: is heel aardig en ze helpt altijd graag mee met alles voor elkaar te krijgen. Ze probeert de groep bij elkaar te houden en zorgt voor het eten
Tijgertje: is hier ook nog niet zo heel lang, maar ik kan het goed met  haar vinden. Een vrouw die weet wat ze wil. Ze is vandaag jarig en het was erg leuk!! Ik vond het leuk om te zien hoe mensen een kadeautje konden maken met spullen uit de natuur!!...

Zo dit was het dan wel weer…. Ik denk dat allee kandidaten ook wel weten wat ik van hun vind, maar het was wel ff lekker om dit allemaal kwijt te kunnen…..

XxX Xmoix

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Biechthut
« Reactie #167 Gepost op: 16-12-2004, 19:15:45 »
Hallo biechthut

M'n eerste week in m'n nieuwe kamp zit erop. Tot nu toe gaat 't wel goed, iedereen is ontzettend aardig. LC en Eidm kende ik al, maar de andere 4 waren allemaal nieuw, maar het gaat uitstekend :). Het is erg gezellig op ons eiland :), er is ook erg veel eten, dus ik red 't wel. Het is alleen jammer dat de mangrove ons bespioneert, zij willen proberen uit te vissen wat we van hun denken. We hebben een dilemma van de Baron gekregen. Ik ga niet zeggen wat het antwoord is geworden, want ik heb hier in de buurt al enkele mangrovers ziet rondhuppelen. En zelfs m'n oude kamp probeert ons zwart te maken >:(. Ik ben ontzettend blij dat ik niet met Gerard in één kamp zit. Die treitert alleen maar iedereen. En zelfs Test, m'n oude maatje, probeert allerlei promotiemateriaal bij ons te lozen. Na ja, we gaan gewoon verder, hopenlijk zijn we morgen die dekselse Testers te slim af bij de proef en moet 1 van hun weg!

 ::zwaai::

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Biechthut
« Reactie #168 Gepost op: 17-12-2004, 02:45:16 »
*loopt hut in*

*legt ei neer*

zoow dat lucht op, ei kwijt.

Mijn prinsje is chriz!!

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: De Biechthut
« Reactie #169 Gepost op: 17-12-2004, 10:18:43 »

*legt ei neer*

Wie heeft er in de Biechthut z'n behoefte gedaan?  >:(

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: De Biechthut
« Reactie #170 Gepost op: 17-12-2004, 14:54:32 »
Nelis is naar de Mangrove en Elmar is zelfs helemaal vertrokken. Dat moet niet leuk zijn om te horen voor voormalig Cobra-leider Grace. Nog 4 afvallers voor die laatste samensmelting en het wordt steeds leuker. Bij een volgende eilandraad zou namelijk weleens de bom kunnen barsten. Stemmen wordt lastiger. Niet iedereen zal snappen wat ik bedoel maar "zij" snappen het zelf wel. Ik snap eigenlijk niet hoe "zij" het doen. Stemming na stemming weten ze mede-kandidaten en niet-kandidaten te beinvloeden door op bepaalde mensen te stemmen en op welke mensen ze moeten stemmen in de populariteitspoll. Lul ik vaag? Gewoon een hersenspinsel, don't worry!

Een complot wordt pas echt leuk als er verraard wordt gepleegd!  8)

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Biechthut
« Reactie #171 Gepost op: 17-12-2004, 15:55:08 »
Wat een heavy week...

Van het eens zo glorieuze Cobra team blijft niemand meer over. Een voor een verdwijnen ze naar de achtergrond. :(
Het baart me zorgen, zelfs ik heb het deze week niet lekker gedaan. Maar 4 stemmen in de populariteitspoll...::oink::
Ik vrees dat ik mijn speltactiek enigszins zal moeten gaan wijzigen wil ik de volgende ronde overleven, want ik ben niet van plan om te gaan....nog lang niet!
U hoort nog van mij.....
That's all

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Biechthut
« Reactie #172 Gepost op: 18-12-2004, 00:07:57 »
Hallo biechthut

Tsja, normaal kom ik nooit zo snel achter mekaar, maar ik moet toch ff kwijt dat ik ontzettend blij ben dat we die Testers verslagen hebben. De hele week lopen ze ons al zwart te maken, maar we hebben ze ff een poepie laten ruiken tijdens die opdracht. Tsjakka! Tot laterz!

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Biechthut
« Reactie #173 Gepost op: 18-12-2004, 20:00:45 »
Pfff
Wat ik niet allemaal moet liegen en bedriegen en bedreigen en zeuren en manipuleren om die csc eens een keer te kunnen winnen zeg. Vermoeiend spel. Ik had vantevoren verwacht dat het veel makkelijker zou zijn. De Baron is in zijn beoordelingen van de opdrachten zo onvoorspelbaar als een ongestelde vrouw. Volgens mij willen ze voorkomen dat je je op het eiland op je gemak gaat voelen,ze proberen gewoon de regie van je leven helemaal over te nemen. Maar goed. Het is nog maar een paar maanden (::slik::) dus te overzien. Nou, ga maar eens kijken of ik nog ergens nepbehulpzaam kan zijn. Misschien bij Dorine in de keuken of zo.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: De Biechthut
« Reactie #174 Gepost op: 18-12-2004, 22:01:03 »
Hehe

Hier zit ik dan weer in mijn geliefde Hut. De enige plaats waar je nog redelijk onderdak hebt, dus ik denk dat ik hier maar ff blijf zitten. Ik voel me opperbest! We zijn het machtige team Test de baas geweest! Nelis is er daar uitgevlogen, er speelt zich wat af in dat team, gezien de machtsverhoudingen. Ik denk niet dat Test erg blij is met Gerard in zijn team. Die kerel wil gewoon de macht in dat kamp! Ik heb al geruchten opgevangen dat ie in zijn slaap spreekkoren als "1 voor allen, allen voor Gerard" en "Go Groep Gerard Go!" aan het ijlen is. Nouja, wat kan mij het schelen, zolang ze maar blijven verliezen. Over ons geografisch stuk grond kan ik ook niet klagen want we hebben echt megaveel kokosnoten hier. Wat ik ook enorm lekker vind is bessensap, maar dat vind je alleen in de buurt van de Mangrove en dat is zo ver stappen, dus dat ga ik voorlopig maar niet doen. Ik ga maar stilaan terug, het is vanavond liedjes zingen rond het kampvuur (tja, een mens moet toch iets doen). De beste zanger krijgt een kokossapje, dus ik ben heel gemotiveerd!

Doeiii
2024: wie is de Mol?

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: De Biechthut
« Reactie #175 Gepost op: 19-12-2004, 13:59:41 »
Zo hut,

Elmar is vertrokken uit ons kamp en Nelis heeft ons kamp versterkt. SOmmigen in ons kamp zitten er echt doorheen, maar ik voel me nog steeds heel sterk. Denk dat sommigen willen dat we snel uit de Mangrove komen, maar we worden wel hard gemaakt hierzo in de Mangrove. De mensen in de andere kampen hebben meer een luilekkerland. Het is ook over een weekje kerst, dus ik hoop dan dat de vrede in elk kamp bewaart kan worden en dat alles eerlijk gaat verlopen. Wat ook lekker is is het bessensap, wat we hier vlakbij de Mangrove kunnen vinden. Ik ga er nu weer vandoor en alvast wat brandhout zoeken voor het kampvuur.

grtz. Nostra
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Biechthut
« Reactie #176 Gepost op: 20-12-2004, 10:38:42 »
We kregen vandeweek opeens bezoek uit de mangrove, helemaal vergeten te vertellen. Xmoix kwam ons interviewen. Achter dat lieve gezichtje bevond zich toch een staalharde tante. Voelde me behoorlijk uitgehoord. Zou me niets verbazen als zij uiteindelijk uit de mangrove komt overwaaien. Ze vertelde over haar complot en hoe ze denkt daar straks als winnaar uit te komen. En ze was dus nu al paaltjes aan het zetten voor haar terugkeer. Ze lijkt me gevaarlijker dan dat hele kamp van Molice bij elkaar.

Was wel lachen gisteren. Hebben in de richting van hun eiland 'het is stil aan de overkant' gezongen. Volgens mij is de sfeer om te snijden daar.

Ook wel jammer dat Nelis weg is, maar de laatste week sprak ze helemaal niet meer tegen ons. We kregen zelfs straf van de Baron omdat ze haar plichten verzaakte. Misschien knapt ze een beetje op in de mangrove. Als er iemand nog een kans maakt tegen xmoix is zij het wel...

Nou, ik ga maar weer eens eten van de productie stelen. Ben dat vissen meer dan zat en een zakkie chips gaat er wel in.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Biechthut
« Reactie #177 Gepost op: 20-12-2004, 19:19:01 »
heeej hutje!

Elmar is dan eindelijk weg, misschien is het stom om te zeggen maar hij liep alleen maar weg en irriteerde de meeste alleen maar. Net of je babyzit bent ofzo. En ik ben pas 16! Ik ben blij dat hij zelf ook inzag dat het nie meer ging.
Maar nu is dat probleem weg hebben we het volgende weer.
Annuh begint namelijk een beetje ziek te worden en raar te doen. Laatst bij ons eigen verzonnen proef dacht ze dat we naar de efteling gingen.
Nu kan ze gelukkig uitrusten. Ik hoop niet voor haar dat we nog een keer een proef gaan doen, dat red ze namelijk niet. Verder is er nog Nelis. Aardige vrouw en ook erg goed ingesteld. Ze wil namelijk wraak nemen op haar oude kamp. Zo iemand kunnen we altijd gebruiken natuurlijk. Zij weet  ook wel verborgen plaatsen van de kampen. We gaan strax ook effe bespreken wat we nou precies gaan doen. *hoort in de verte Nostradamus* oo ik wordt geroepen. ik ga weer doeidoei

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: De Biechthut
« Reactie #178 Gepost op: 21-12-2004, 19:38:07 »
Heey biechthut,

ik had vandaag toch iets raars... ik was gewoon iets aan het vertellen, zeg ik opeens "kokosnoot". Geen idee hoe het komt maar Test heeft me wel flink uitgelachen (beetje verdacht eik). Ik zit hier blijkbaar al te lang.
Ik ben zelfs al vergeten welk spel ik hier zit te spelen. Moet ik liften? Op zoek naar de mol? Met kerst op #1 staan in de top40? Ik weet het niet meer... Ondertussen lopen de mensen om mij heen ook duidelijk steeds gefrustreerder te worden. Gerard liep laatst zelfs te fantaseren over een blote Daisy!? Ik weet niet hoelang ik het hier volhoud hoor... ::ohno::
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Lola

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • _X_
Re: De Biechthut
« Reactie #179 Gepost op: 23-12-2004, 13:09:14 »
Heeeeeeej Hut...

Ik voel me goed!!!!!!
Komt vast door alle appels en de drank die we (zomaar) van MC hebben gekregen.Lekkker hoor..!!
We hebben gisteren een leuke dag gehad.Heinz en Stormpie gaven een optreden.Ze waren verkleed als Bassie en Adriaan...hoe ze nou aan die kleding kwamen is me een raadsel....maar affijn het was reuze leuk.
Het slingeren van Heinz (alias Bassie) aan een palmtak en landen op de schouders van Stormpie (Adriaan)met een 3 dubbele salto  was het klapstuk van de dag...Ze hadden stiekum geoefend en wij hebben nix gemerkt...klasse hoor!!!!!!! ::ok::

Daarna gaf Nostradamus een demonstratie hoe vis te vangen met je tanden.Hillarisch was dat!!!We mochten allemaal een keer proberen.Resultaat:6 vissen en 1 paling,een aantal gesneuvelde tanden en diverse bloedneuzen.(eck slist nu een beetje maar klinkt best geinig)...

Nee..we hebben genoten.Ik werd er een beetje emotioneel van. :\'(.door de gezelligheid ga je een band voelen.
Ik begin ook zo'n gevoel te voelen van "houden van"bij iedereen..is dat gek?? ???

Nou ik stop maar want ik voel de waterlanders al weer opkomen.. :\'(
Snik...doeiiiiii.
« Laatst bewerkt op: 23-12-2004, 13:10:54 door Lola »
back again..