Auteur Topic: De Biechthut  (gelezen 50645 keer)

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: De Biechthut
« Reactie #180 Gepost op: 24-12-2004, 11:20:41 »
Zo hut,

vandaag heeft Annuh ons kamp verlaten en is Ville ons kamp komen versterken. Eergisteren was het een hele leuk dag, waar ik heb laten zien hoe je vis vangt met je tanden. We hebben er nu al profijt van. Het gevecht in de Mangrove gaat harder dan ooit tevoren door, omdat iedereen bij de laatste 10 wil zitten....
Komende week mogen we daarom een pleidooi geven, waarom we bij die laatste 10 zouden moeten zitten. Ik ga mijn pleidooi voorbereiden en spreek je binnenkort weer!

Mangrovegroeten Nostra
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Biechthut
« Reactie #181 Gepost op: 24-12-2004, 14:12:07 »
HeeYz Hutje...

Annuh is helaas moeten gaan, het is altijd jammer als er iemand moet gaan....
Wel is Ville bij ons gekomen en hopelijk klikt het snel tussen ons alle!!
Verder ben ik geen leidster mees, maar dat geeft niet... Ik heb een heerlijke tijd gehad als leidster en heb er veel van geleerd... Ik ben nog jong en dacht dat dit een nadeel zou zijn, maar ik ben hierdoor nog geen problemen tegen gekomen.... Lola is al een hele tijd leidster geweest voor mijn periode en ik wete zeker dat ze het weer heel goed zal doen!!!  ::bravo::
Ik gun het haar van harte!!!

XxX Xmoix

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Biechthut
« Reactie #182 Gepost op: 24-12-2004, 14:22:37 »
Hallo biechthut

We zijn afgeslacht door Kamp Test en daar ben ik niet blij mee. Helaas zijn we daar Ville, onze stille kracht kwijtgeraakt :-\\. Het is een beetje een rare week geweest. Ik heb me enkele dagen heel slecht gevoeld, en tot overmaat van ramp stal een kampgenoot m'n broek >:(. Gelukkig gaat t de laatste dagen al beter. Ik ga zo eens Molcrazy helpen met eten koken, nu zijn medekokkin Ville weg is! Tot later! ::joehoe::

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: De Biechthut
« Reactie #183 Gepost op: 24-12-2004, 15:23:18 »
Hey Hut

Nou, heb ik wat meegemaakt deze week: een blote rennende Daisy, "business" met de Mangrove en een heerlijke kerstmaaltijd. Over die "business", uiteraard breng ik de Mangrovers maar eten en drinken zodat de uiteindelijke survivor met Kamp Molice een coalitie kan vormen, want je weet het: meerderheid is héél belangrijk. Daarom is het ook van kapitaal belang dat wij volgende week niet naar de Raad moeten. Dat was wel zéér spijtig, het verlies van de opdracht. Grace en ik waren er zo dicht bij en dan nog verslagen worden door Linda. Dat betekende dus eilandraad en het was Ville die moest vertrekken, met mede-kook-chef :\'(, nu wordt het daar wel héél eenzaam aan die kookpot. Gelukkig wonnen we wel het kerstverhaal, waardoor we getrakteerd werden op een overheerlijk kerstmaal!
We hebben de kans om met de dubbele stemming iemand van het andere kamp weg te stemmen. Over kerstcadeau's gesproken! Zeg maar bye bye Gerard >:D ;D. Als Gerard van het toneel zou verdwijnen, zal de geest van Bertha531 mss eindelijk tot rust komen en niet langer rondwaren op het eiland.
Al bij al ben ik blij dat er een 'zeker evenwicht' is in de teams: in elk team 3 mannen en 3 vrouwen. ;D

Kspreek je nog!
2024: wie is de Mol?

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: De Biechthut
« Reactie #184 Gepost op: 24-12-2004, 19:41:50 »
* komt biechthut binnen...

* schud een paar met een bel...

* roept: HO HO HO HO

* verlaat hut
Geniet nooit met mate...

Offline Heinz

  • Forumlid
Re: De Biechthut
« Reactie #185 Gepost op: 24-12-2004, 21:02:55 »
Zo, wat was dat heerlijk om even TV te kunnen kijken. De kerstspecial van Mr.Bean blijft leuk! Vooral dat stukje waarin hij met zijn kop in de kalkoen zit. Ik had ook meteen geen honger meer. ::tandpastasmiley::

Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Biechthut
« Reactie #186 Gepost op: 27-12-2004, 11:03:19 »
Ha hut!

Hier ben ik dan weer. Ik heb net ene pleidooi voor mezelf gehouden voor al die mensen!!!

Ik dacht eerst van nou dat doe ik wel even. Ik zat al lekker op dat eiland met die anderen in mijn gedachte. Maar dat viel dus effe tegen.
Die andere hebben allemaal een geweldig pleidooi en dan kom ik met zo'n flutding.
Ik hoop wel dat de mensen inzien dat het nie om pleidooien gaat, maar om hoe die gene echt is en het gevoel daarbij. ik ga zo weer terug, want ik ga met xmoix en heinz liaan zwaaien om zo kokosnoten te zoeken. doeidoei!!!  ::joehoe::

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Biechthut
« Reactie #187 Gepost op: 28-12-2004, 11:28:59 »
Al weken probeer ik de schijn op te houden dat ik in een belangrijk complot zit. Een soort verdeel en heers spelen tussen mijn kampgenoten, maar ik vrees dat ik toch binnenkort door de mand ga vallen. Als je mensen gebakken lucht blijft voeren krijgen ze vroeg of laat toch honger.

Het gerucht ging inmiddels dat Test, Dorine en Lindå samen werken. Ze gaan ook steeds vaker met z'n drieën eten zoeken of zwemmen. En d'r is nog een probleem. Het andere kamp mag straks misschien op ons stemmen en ik heb natuurlijk wel de hele tijd mijn tong uitgestoken naar MC als die ons weer eens aan het bespieden was met zijn verrekijker.

“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: De Biechthut
« Reactie #188 Gepost op: 28-12-2004, 11:39:15 »
t wordt steeds moeilijker in de mangrove.. licht is er niet en het stinkt de hele dag. Nu moeten we onszelf gaan aanprijzen om vervolgens gekeurd te worden. Wat moet ik in vredesnaam zeggen over mezelf terwijl ik alleen maar aan kerstkalkoen kan denken. Zo'n lekkere gevulde.. met veel knoflook enzo. Waar het sap uit vandaan loopt. Goudbruin van kleur. Met van die witte dingetjes om de poten......
er was eens......

Offline Lola

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • _X_
Re: De Biechthut
« Reactie #189 Gepost op: 28-12-2004, 23:30:55 »
Heeeeeeeeeeeej Hut...
spannende dagen gaan het worden.Mijn teamgenoten peinzen zich rot over hun pleidooi die ze moeten houden.Ik hoop wel dat iedereen dat aankan.Ik vermoed een aantal met plankenkoorts en ik weet dat Nelis niet voor een mensenmassa durft te spreken... ::ohno::
Toch vermoed ik ook wel wat complotten....ikzelf hou me daar absoluut niet mee bezig want dat kost alleen maar energie,en die wil ik graag overhouden als ik strax doorga. ::jaja::
We vermaken ons tot die tijd met spelletjes o.l.v Tijgertje..die loopt de hele dag met een kokosnoot en een fluitje in haar mond en probeert iedereen aan het spelen te krijgen.Doe je niet mee dan is ze onverbiddelijk en moet je jezelf 25 keer opdrukken... :(
(ik heb dus ook enorme buikspieren gekregen..)
Ach..zo gaan de dagen wel snel om.
Ik ga weer..misschien kan ik iemand nog helpen met z'n pleidooi.
Gr.LOLA

back again..

Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Biechthut
« Reactie #190 Gepost op: 29-12-2004, 12:22:49 »
Heej hut  het is vandaag lekker zonnig. Sommige te zonnig want die zijn verbrand. moeten ze maar goed uitkijken toch? We hebben gelukkig wat zonnebrandolie gekregen, anders is strax heel het kamp rood.

Maar er is eigenlijk een ander probleem dat me erg aanspreekt. Ik wordt verdacht van Bakkertje omkoperij. Geen idee hoe ze eraan komen want bakkertje zit nie eens in de csc.. Ze zullenwel last hebben van zonnesteken ofzo...

doeidoei ik ga maar weer! ::joehoe::

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: De Biechthut
« Reactie #191 Gepost op: 29-12-2004, 14:27:06 »
Ik denk echt niet dat De Baron zo vriendelijk is om jullie zonnebrandolie te geven hoor. ::)

Maar er is eigenlijk een ander probleem dat me erg aanspreekt. Ik wordt verdacht van Bakkertje omkoperij. Geen idee hoe ze eraan komen want bakkertje zit nie eens in de csc.. Ze zullenwel last hebben van zonnesteken ofzo...

Eck, weet je het dan nog altijd niet? :o

Bakkertje ---> Bakkertje

Het is idd Bertha, die koe is met geen stokken weg te krijgen. :-\\

2024: wie is de Mol?

Offline Lindå

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Bono is verhuisd
Re: De Biechthut
« Reactie #192 Gepost op: 29-12-2004, 14:50:34 »
Sjonge jonge...
Dr moet me even wat van t hart hoor..
Sinds die mangrovers die pleidooien over zichzelf moeten schrijven word ik echt bedolven onder onder briefjes en berichtjes en zelfs... je zou t haast niet geloven, maar zelfs onder smeergeld om maar een beetje goeie punten te geven..
Schaamteloze zaak is t...
Maar goed, ik zal mijn objectieve oordeel hier maar niet door laten beinvloeden..
Maar dit spel.. dit spel haalt echt t slechtste in de mens boven zeg..

Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Biechthut
« Reactie #193 Gepost op: 29-12-2004, 16:11:44 »
Hallo biechthut!

Ik blijf maar kort want het is supermooi weer vandaag, zo direct weer snel naar buiten de zon in! Laatste dagen gaat supergoed. We hebben een duidelijke taakverdeling en genoeg voedsel en 's avonds doen we allemaal gezellige dingen en ...

Ik hoor iets raars? Ik zie één of andere idioot in een skipak voorbij komen?! Vast weer zo'n doorgedraaide Mangrover. Na ja, laat ze lekker. Nog 2 eilandraden te overleven, ik hoop echt dat ik naar de laatste 10 kan halen, zou al een overwinning op zich zijn. Als we vrijdag Kamp Test verslaan zijn we al een stukje dichterbij. Na vorige week zijn we extra gemotiveerd om deze week van ze te winnen, ik heb er vertrouwen in!

Nu ga ik echt, het is me hier veel te warm binnen! ::zwaai::

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Biechthut
« Reactie #194 Gepost op: 30-12-2004, 13:06:57 »
Deze week weer zestig negentig zilverlingen verdiend.
« Laatst bewerkt op: 30-12-2004, 13:51:34 door Gerard »
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: De Biechthut
« Reactie #195 Gepost op: 3-01-2005, 00:38:10 »
Beste Hut

De 2de fase is nabij, nog slechts 1 eilandraad. Het is wel een dubbele, omgekeerde eilandraad, maar daarna zit de 1ste fase er toch echt wel op. Er zijn al enkele mensen die verzekerd zijn van een plekje bij de laatste 10, waaronder Test, EIDM en ik. Nouja, Molice zal het als leider wsl ook wel halen, die kan alleen unaniem weggestemd worden. Maar al bij al goed dat er nu een zeker 'overwicht' heerst. ;D (Nou, iig in ons kamp, sorry Test).
Tevens vindt volgende week het finalespel van de Mangrove plaats ... en dat zullen ze geweten hebben. >:D Degene die van hen de finale wil bereiken zal af moeten zien en MC heeft daar weer iets leuks op gevonden om zichzelf nog wat mee bezig te houden voordat de 2de fase begint:
Zoals Chriz aangaf zijn er drie wegen. Het strand, de rivier en het woud. Op het strand ga ik in het zand kuilen graven van 5 meter diep. In het woud hak ik enkele bomen om wat de weg nog moeilijker maakt. Op het einde van de rivier zal ik een onstabiele dam maken, die breekt van zodra je te dicht in de buurt komt. Wie al deze hindernissen overleeft, kan zich op de vulkaan nog verwachten aan vallende brokstukken.
Mss is dit idee utopisch, maar wie weet willen enkele andere ook wel helpen! Zou ik hier een briefje achterlaten voor Gerard met mijn idee. :P Die ligt alleen toch maar te zonnen in zijn roze bikini, die kan wel een andere activiteit gebruiken. Eventueel Molice ook, kan ie zich eindelijk eens amuseren in plaats van ons te moeten leiden.

Naja, ik bezie het nog wel, hou het iig achter de hand als mogelijke bezigheidstherapie. ;D

« Laatst bewerkt op: 3-01-2005, 00:44:57 door Molcrazy »
2024: wie is de Mol?

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re: De Biechthut
« Reactie #196 Gepost op: 3-01-2005, 10:43:58 »
He hut!
Ik snap het ff niet meer hoor. Chriz die vroeger Chriz was die later De Baron werd heet nu ineens weer Chriz ??? Vind je het gek dat wij hier gek worden ::) En dan zit hij te zeuren over cmc/csc ::ohno::
Ik ga maar weer eens een leuk spelletje verzinnen, sinds Dorine hier is hebben we nog helemaal nix gedaan, strax denkt ze dat het hier saai is. Ik vind het wel gek dat Lola steeds wegrent als ik over spelletjes begin. Ze is natuurlijk nog helemaal in de wolken dat ze de pleidooi heeft gewonnen maar ik zal haar wel ff met beide benen op de grond zetten ::jaja:: Voor haar 50 push-ups vandaag ::ok:: Ik ga haar snel zoeken, doei! ::zwaai::
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Lola

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • _X_
Re: De Biechthut
« Reactie #197 Gepost op: 3-01-2005, 15:31:48 »
*sluipt naar binnen*....
Ik kom niet biechtten maar ik verstop me voor Tijgertje....die loopt me te zoeken omdat ik weer eens niet mee wil doen met haar spelletje Klim-in-de-boom-en-kus-de-Tijger.....
Ze gaat me straffen als ze me vindt..normaal heb ik daar geen probleem mee 8),maar ik vind die push ups wel naar als ze haar nagels in mijn rug zet...Dus ik hou me effe stil nu.....
back again..

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Biechthut
« Reactie #198 Gepost op: 3-01-2005, 17:31:16 »
HeeY hutje.....

Nog een paar daagies en dan is het over met de mangrove  :\'( ...... 1 Iemand zal door gaan naar de laatste 10, ik denk dat het Lola zal worden, maar ik geef het zeker niet op en ga streiden tot het einde!!! .....
En mocht ik het toch niet halen dan ben ik blij met het feit dat ik zover ben gekomen...!!!

 :-* Xmoix

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: De Biechthut
« Reactie #199 Gepost op: 4-01-2005, 14:45:07 »
:o

Ik heb zojuist een complot ontdekt! ik ga het meteen melden bij de CSC-politie
Take a glorious bite out of the whole world