Auteur Topic: De Biechthut  (gelezen 50862 keer)

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Biechthut
« Reactie #140 Gepost op: 7-12-2004, 12:14:07 »
Godver, ik moet gewoon winnen om de prestatie van bertha531 van vorig jaar te evenaren. Ik ben zo jaloers. Momenteel ben ik als een Jehovagetuige mijn poot tussen de deur aan het zetten en dwing mensen mij leuk en populair te vinden. Het gaat me best goed af, al zeg ik het zelf, al is het wel vermoeiend, dat lief en aardig doen.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Lola

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • _X_
Re: De Biechthut
« Reactie #141 Gepost op: 7-12-2004, 15:58:17 »
Heeeeeeeeeeej Hut....mmmm..het ruikt hier weer naar eigendunk.Wie zou er voor mij hebben zitten biechten?Kan er maar 1 zijn....

Nou,wat zal ik zeggen over deze dagen....het bevalt me wel dat ik geen leider meer ben.xMoix doet het goed hoor..ze komt nog wel voor advies bij me,maar zij moet de beslissingen nemen.
Het is reuze gezellig met Giorgio en Tijgertje al zijn ze niet erg spraakzaam.Maar met gebaren kom je ook een eind.
Heinz heeft van de week weer eens een lekkere vis gevangen samen met Groenenman..die 2 zijn echt een setje.(Jantje Smit en Piet Veerman)
Je hoort ook vaak een soort palinggeluid als ze in het water zijn..heel gek..!
Stormpie en Cora Bora zijn de werksters op dit moment.Alle was wordt grondig geschoond..ik zou niet weten wat we zonder hen moeten.We zullen er dan als sloebers bij lopen dan....
En ik ga zo mijn eigen gang,ben zeer gecharmeerd van iemand maar diegene ziet me niet staan....of stink ik??

Ik moet toch mijn tactiek maar gaan veranderen...misschien heb ik dan meer succes.
Ik ga weer....ik moet nog wat kokosnoten en rode vruchten schoonmaken.
Groetjes aan diegene die strax na mij komt....
back again..

Offline lebon simon

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Biechthut
« Reactie #142 Gepost op: 7-12-2004, 17:34:28 »
Was dat nu Lola die ik hier zag buitenkomen net ? Heb me maar gauw verstopt tot de kust veilig was, anders denkt ze nog dat ik haar aan het bespioneren ben...  ::ohno::   ;)

'n Hele tijd geleden dat ik nog in de biechthut kwam, toen behoorde ik nog bij dat dekselse blauwe smurfenteam.  :-\\  Ben nog steeds niet vergeten dat ze me wandelen hebben gestuurd destijds !  >:( Kan niet wachten op de dag dat één van hen de mangrove people mag komen vervoegen...  >:D

Hopelijk hou ik het nog zolang uit, want de mangrove is geen luilekkerland...  :-[  Gelukkig zijn Stormpie & Cora Bora de hele dag in de weer met het kamp schoon te houden & de jongelui doen hun uiterste best om de voedselvoorraad bij te vullen. De sfeer zit er wel goed in bij de 'afvallers'. Nee, ergens heb ik nu wel rust gevonden in het vredige, harmonieuze bestaan in de mangrove.

Ff kijken naar buiten, want ik hoor ergens geritsel tussen de bladeren... Zou Lola me toch gezien hebben ?  ::)

Ja, Lola,... wat 'n vrouw he !  ::bravo::  Nu ze geen leider meer is, kan ze het wat kalmer aan doen, de kat uit de boom kijken ook  ZIJ is er alleszins geen om zonder handschoenen aan te pakken... Ik zie het haar nog wel ver brengen in deze expeditie.

Nou, ik ga dan maar weer... op weg naar nieuwe avonturen !  ;)
« Laatst bewerkt op: 7-12-2004, 17:59:47 door lebon simon »

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: De Biechthut
« Reactie #143 Gepost op: 7-12-2004, 17:41:25 »
Zo Hut,
ik zit er nog steeds in en na een week afwezigheid in de biechthut vond ik het weer eens tijd voor een praatje. Giorgio is bij ons team gekomen en Kim heeft het kamp moeten verlaten. DIt laatste vind ik wel jammer, maar het leven gaat hier gewoon verder in de Mangrove. Ga me weer meer op de voorgrond zetten nadat ik me de afgelopen week heb verborgen. Spreek jullie snel, want er komt al weer iemand aan die wat wil zeggen.

Greetings nostra
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Biechthut
« Reactie #144 Gepost op: 9-12-2004, 17:33:55 »
HeeY hutje  ;D

Hier ben ik dan weer eens  ;)
Er zit bijna een week leiderschap op voor mij en ik heb het heel erg naar m'n zin gehad... Morgen hoor ik of het verlengd wordt of dat er een andere leider gekozen wordt.. HelAAs moet er morgen ook weer iemand afvallen....  :\'(
Ik wilde nog ff kwijt dat ik het heel leuk vond om leidster te zijn en dat ik goede steun heb gekregen van de ex-leidster Lola....
Hopelijk vonden de andere het ook leuk dat ik leidster was.. en we zullen wel zien hoe volgende week gaat verlopen (als ik er natuurlijk niet uit ga)

 :-* xmoix

Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Biechthut
« Reactie #145 Gepost op: 9-12-2004, 19:27:23 »
Ha die biechthut!!! het is echt al een tijdje geleden dat ik hier ben geweest. komt hier veel volk? moet haast wel... Ik ben een tijdje niet geweest want Kim had een beetje gezeurd dat ik vaak naar de biechtstoel ging dat ik daar maar wat minder heen moest. Maar kim is nu naar huis dus nu doe ik het lekker toch.
Maar nu effe iets belangrijks. we zijn ELMAR kwijt. is die hier niet langsgekomen?? iedereen zoekt hem al een paar uur maar hij is onvindbaar!
zou hij ooit wel terugkomen? ik hoop het maar anders is er strax een mangrove monster ofz... dan wil strax iedereen meteen naar huis, als z enog nie zijn opgegeten dan.. Morgen moet er weer iemand vertrekken en er komt weer iemand bij. ben beniuewd wie er komt en moet gaan. Ik ben bang dat Groenenman nu echt aan het laatst van zijn krachten is en er uit zal moeten gaan. Maar ik doe er alles aan om hem erboven op te houden dus maar hopen dat het helpt. Ik ga weer snel terug doeiiii

                   *loopt biechthut uit*

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re: De Biechthut
« Reactie #146 Gepost op: 9-12-2004, 22:49:53 »
Hee biechthut
Ik heb eigenlijk niet veel te vertellen. Ik heb wel gelachen vandaag, Lola dacht dat ik niet meer met haar wilde praten maar ze wist niet dat Giorgio en ik een spelletje doen. Wie het eerst praat is af. Tot nu toe nog geen winnaar ;) Natuurlijk weet Giorgio niet dat ik hier zit want nu heb ik eigenlijk verloren... ssttt :-X
Ik ga gauw voordat tie het door heeft. Doei!
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Biechthut
« Reactie #147 Gepost op: 9-12-2004, 23:37:37 »
Hallo biechthut

Ik kom maar weer eens een keertje langs. Morgen worden de teams weer door elkaar gehusseld. Test, Grace of Molice verliest zijn/haar leiderschap. Natuurlijk hoop ik dat mijn team blijft bestaan, hoe kan de CSC nou zonder extreme survivors! Heb deze week een topweek gehad. Direct na de proef mochten we ons buikje rond eten, dus ik kan er voorlopig weer helemaal tegenaan! We zijn helemaal top voorbereid op de proef!

Ik hoop dat ik morgen kan vertellen dat ik in een leuk team terecht gekomen ben! ::ok::

Bah wat een stank ik ga weer gauw weg hoor!

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: De Biechthut
« Reactie #148 Gepost op: 10-12-2004, 01:10:15 »
Hoi

Ik ga een onrustige nacht tegemoet, dat weet ik zo, dat voel ik gewoon. Dit heeft natuurlijk alles te maken met het feit dat morgen de 2de samensmelting plaatsvindt: de kaarten worden nog maar eens geschud, nieuwe teams, andere verhoudingen, meer concurrentie. Het zal een stresserige bedoening worden.
Er moet ook een team verdwijnen en eerlijk gezegd heb ik er geen goede hoop op dat The Cobra's zullen blijven voortbestaan. We hebben gewoon de minste populariteit, zover is zeker. Vorige week was het ook al een "close call", dus we mochten blij zijn dat we niet naar de raad moesten gaan.
Binnen onafzienbare tijd volgt er een nieuwe fase: nieuwe uitdagingen, nieuwe tactieken, nieuwe strategieën, nieuwe intriges.

Nog 1 nachtje slapen ...
2024: wie is de Mol?

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: De Biechthut
« Reactie #149 Gepost op: 10-12-2004, 14:24:28 »
Soms is er een samensmelting nodig om een spel weer open te breken. Door de extra stemmen en de harder wordende dilemma's worden het spel moeilijker om te spelen en tactisch gezien is het makkelijker om misstappen te maken. Een kat in het nauw maakt rare sprongen en 1 kat heeft hele rare sprongen gemaakt, maar wel een sprong die zijn leven in de CSC veilig heeft gesteld. Het vertrek van Kolko was onvermijdelijk. Schitteren in afwezigheid is geen mooie eigenschap. Nu er steeds meer echte Survivors overblijven, breekt de hel misschien wel los. Wie kun je nog vertrouwen? Lukt het om de Mangrove te betrekken in de strijd? Een lange eindspurt naar de laatste samensmelting wacht. Hoe reageren de nieuwe teamgenoten op elkaar. Nog 5 afvallers voor de laatste samensmelting.....no mercy....no more!

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Biechthut
« Reactie #150 Gepost op: 10-12-2004, 16:20:09 »
Hoi Hut

Was dat even een smartelijk afscheid. Tranen met tuiten werden er gehuild. Ik zal ze missen..
 ::pinokkio:: ::pinokkio:: ::pinokkio::

Je had ze moeten zien kijken toen ze doorkregen dat we niet naar de eilandraad hoefden; de schrik stond in hun ogen. Vervolgens kwamen ze me nog allemaal een 'afscheidsknuffel' geven want oohhh, het is zo erg dat we gescheiden worden blablabla. Natuurlijk heb ik heel nep meegejankt want dat is goed voor de kijkcijfers en de populariteitspoll. Van Dorine neem ik geen afscheid, dat was dan ook zo'n beetje de enige die te vertrouwen was.

Nu weer terug naar Test. Kijken of ie het gele juk al van zich heeft afgeworpen. Van de koe en de haas is dat er één. Samen zijn we heel populair, maar hij zal wel vreselijk jaloers zijn dat ik hem voorbij ben gestreeft. En natuurlijk zie ik Daan terug, die gelukkig geen leider meer is en die ik nu dus wel de waarheid durf te vertellen.

Hoorde ook van de Baron dat de mangrovers mogen meebepalen wie er naar de eilandraad gaan. Ik hoop niet dat ze mij kiezen. De kans is wel groot want ik heb ze tot nu toe eigenlijk altijd als een soort nepkandidaten beschouwd en heb heel lelijk tegen ze gedaan. Weer een groep waar ik me opeens moet in zien te likken. Denk dat ik ga beginnen met vreselijk neplief doen tegen xmoix en lola, die lijken me de baas daar. Ze trappen er vast wel in.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Biechthut
« Reactie #151 Gepost op: 10-12-2004, 21:05:31 »
HeeY hutje...

Ik ben erg blij met mijn 2e week als leidster... niet alleen, omdat ik nog nog een week leidster mag zijn, maar vooral omdat ikz ie dat mensen mijn dingen hebben gewardeerd en dat ze het goed vonden wat ik heb gedaan.. In het begin was ik een beetje bang dat mijn leeftijd invloed zou hebben, maar ik denk dat het niet waar is en ik ben heel blij.. Ik wil het team graag samen houden, maar helaas is Groenenman moeten vertrekken,,, hij was al heel zwak en misschien is het wel beter! We hebben ook een nieuw lid Kolko... Hopelijk zal hij het snel naar z'n zin hebben en z'm draai vinden in de groep...!!
Ik ga weer m'n best doen...!!

 :-* Xmoix

Offline Lola

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • _X_
Re: De Biechthut
« Reactie #152 Gepost op: 10-12-2004, 21:16:21 »
Pffffffff..wat een dag zeg.....Afscheid van Groenenman(ik ga hem missen..),welkom voor Kolko...ik moet dit even op mijn eigen manier verwerken. :\'(

Groenenman zag het al aankomen,hij was ziek en kon niet meer.Ik heb me nog even opgeworpen tot nurse Lola en hem de laatst zorg geboden.Massage hier,knuffeltje daar,maar het mocht niet baten...
*zucht*..Nu maar kijken wie het volgende zieke slachtoffer wordt...Ik hou mijn verpleegstersoutfit  maar aan...

Gelukkig hebben we via het dilemma nog een beetje macht over de andere teams....kijk,mensen die ineens lief gaan doen of interesse in je gaan tonen liggen er zo uit.je pikt ze er zo uit..
Maar goed,we zien het wel,xmoix zal een goede keuze maken.

Ik groet je vanaf deze plek en ga me bezig houden met mijn gevoelens... ::zwaai::







back again..

Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Biechthut
« Reactie #153 Gepost op: 11-12-2004, 11:31:39 »
Heeej hut ik ben een beetje verdipt vandaag. Groenenman moest gister vertrekken en dat vindt ik erg jammer. We hebben heel erg  veel tijd ingestoken om Groenenman erbovenop te helpen maar helaas... Vooral Lola was erg goed voor hem. dan wil ik ook wel ziek worden als zij helpt Kolko is er nu bijgekomen. Ik heb nog niet echt veel contact met hem gehad. Niemand eigenlijk. Bijna niemand had namelijk nog zin om te praten en is vroeg naar bed gegaan. Vandaag moeten we wel weer verder dus we gaan zo effe bij de gebieden kijken waar de oude kampen zaten om daar nog effe wat eten te pakken. Elmar is trouwens ook weer terug. Gelukkig dacht ik eerst maar hij doet nu wel erg sacho. Ik weet nie wat hij heeft gedaan dus dat zal ik er nog wel effe uittrekken. Maar ik ga nu maar. Doeiii ::zwaai::

Offline bertha531

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Biechthut
« Reactie #154 Gepost op: 14-12-2004, 22:55:01 »
Hallo biechthut,

Ik heb me de afgelopen weken een beetje afzeidig gehouden, maar nu ga ik er echt voor. Ik heb me voorgenomen om de CSC2 ook te gaan winnen. Voor minder doe ik het niet. Dat betekent wel dat ik nu hard aan de slag moet, want ik sta er geloof ik niet best voor. Maar ik heb er alle vertrouwen in dat het gaat lukken!  :D

tot ziens biechthut, ik ga me populair maken bij de andere mangrovers, zodat ze op mij stemmen.  :)

Offline elise is de mol

  • Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Biechthut
« Reactie #155 Gepost op: 14-12-2004, 22:56:48 »
*Komt binnen*

*ziet koe die allang weggestemd was*

*schrikt*

*rent hard weg*
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline bertha531

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Biechthut
« Reactie #156 Gepost op: 14-12-2004, 22:59:42 »
Hallo biechthut,
ben ik weer.

Ik krijg een beetje vreemde reacties hier nu en dan. Mensen kijken me aan alsof ze een geest zien!  ???
 Heel raar, maar ik doe maar gewoon alsof er niets aan de hand is.  ::vergroot::

Offline bertha531

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Biechthut
« Reactie #157 Gepost op: 14-12-2004, 23:04:27 »
Het spel is nu echt begonnen, ik snap die vreemde reacties nu ook.
Iedereen ziet in mij weer een concurrent en schrikt daar een beetje van.

Ze beginnen me zelfs al allerlei onzin te sturen over dat ik er al uit lig, maar ik trap er niet in!

Citaat van: elise is de m.
Je ligt allang uit de CSC, je had iets eerder moeten beginnen met jezelf populair maken ::)

Het maakt me alleen maar sterker, ik zal deze CSC gaan winnen!  ::ok::

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: De Biechthut
« Reactie #158 Gepost op: 15-12-2004, 00:50:43 »
Dag Biechthut! Long time no see. Da's al bijna een jaar geleden dat ik hier voor het laatst geweest ben zeg. Het is er hier nou niet bepaald op vooruit gegaan zie ik. Wat een bende is het hier. Allemaal gaten her en der en bepaald fris ruikt het hier niet.

* drukt eens op de luchtverfrisser

Nou dat ding wordt nooit gebruikt zeker. Hij zit nog in de verpakking. :o

Maar goed, daar ben ik hier niet voor. Waar ben ik dan wel voor? Nou kijk! Tot nu toe ging het goed. De 2 teams waarin ik zat, gingen soepeltjes. Iedereen was wel redelijk happy, ondanks dat er af en toe iemand uit moest. Dat was niet leuk voor hen natuurlijk, maar dat is het spel nou eenmaal.
Nou hebben we vorige week weer een samensmelting gehad en dat leek een leuk team te worden. Let wel, leek leuk te worden! Eén van die teamleden noemt zichzelf princes en wil meteen de leiding van me overnemen. Tsss, wat denkt ze wel. >:( Maar ik laat haar maar in de waan. Ik zie de anderen ook al meewarig kijken naar haar. ::ohno::

Verder heb ik gehoord dat de koe terug is gekeerd in de mangrove. Die moet echt erg geleden hebben dat ie terug wilde naar de mangrove terwijl hij er allang uitgestemd was. En hij weet ook van geen ophouden. Hij heeft allemaal waanbeelden. Iedereen is gek volgens hem, behalve hijzelf natuurlijk. Ik ben echt bang dat de spelleiding in zal moeten grijpen. Dit kan echt niet langer zo.

Nou dat was het voorlopig. Tot de volgende keer maar weer. Ik beloof dat ik niet weer een jaar zal wachten tot mijn volgende bezoek.

::zwaai::
Geniet nooit met mate...

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Biechthut
« Reactie #159 Gepost op: 15-12-2004, 12:20:09 »
Brrrr...

Had een verschrikkelijke droom vannacht. Nu is het toch al onrustig slapen zo in de branding. Telkens die golven over je heen, en die zandvlooien. Ik droomde dat ik koning van het eiland was en op mijn troon diep in het hart van de mangrove zat toen opeens de bomen uit elkaar weken. Er ontstond een pad, een lelijk geel pad en over dat pad kwam opeens een neuspeuterende zwart-witte koe aangelopen. Langzaam drong het tot me door dat het bertha531 was die me van mijn troon kwam stoten. Ik probeerde mij te verzetten maar hij kreeg hulp van mijn vrienden die opeens ook allemaal gele kleren aanhadden. Op dat moment werd ik gelukkig wakker...

Maar gelukkig zijn dromen bedrog en is bertha531 niet echt terug..
 :D :D
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”