Auteur Topic: De Biechthut  (gelezen 50646 keer)

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: De Biechthut
« Reactie #200 Gepost op: 4-01-2005, 14:47:24 »
Per vliegpost vanaf de grote vulkaan ingezonden:

Hut, Hut....

bijna is het voorbij. NOg maar 1 ronde en dan gaat één van onze Mangrovers naar de laatste 10. Lola en Dorine zijn de favorieten, maar ik mag ook niet klagen met mijn positie. De punten tellen dubbel, dus wie weet. Maar ik denk dat ik al blij mag zijn dat ik zover ben gekomen. Ik ga nu verder met mijn tocht, de vulkaan op.

Als ik je niet meer spreek, tot ooit en anders: tot snel!

Nostra
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Lola

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • _X_
Re: De Biechthut
« Reactie #201 Gepost op: 4-01-2005, 17:45:31 »
Heeeeeeeej Hut...

wel lekker hoor dat er zoveel Biechthutten staan op mijn weg naar de vulkaan.Je hebt in ieder geval een overdekte slaapplaats..handig van Chriz/de Baron... ::ok::
Ik ben al aardig op weg..,hier en daar een obstakel (Gerard) maar daar loop je overheen en schenkt er verder geen aandacht meer aan.
Vanaf een bepaalde hoogte zag ik ook nog wat spandoeken om mij aan te moedigen..deze vond ik leuk: Lola zet 'm op,dan ben je als eerste aan de top!!!..ik denk dat deze van MC was maar ik kan ook andere fans hebben ;)
En deze ontroerde mij ook..:Als Bakkertje doe ik niet mee,maar ik denk aan je ook al zit ik op de plee!!
Dat ze dat helemaal heeft over laten vliegen speciaal voor mij...echt zo leuk!!!! ::ok::
Ik ben ook nog niemand tegen gekomen onderweg,misschien is er al iemand binnen..het zal toch niet?!
Nou ja...ik ga weer gauw verder,want ik wil voor donker in mijn volgende hut zijn...doeiiiiii! ::zwaai::
back again..

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Biechthut
« Reactie #202 Gepost op: 5-01-2005, 20:01:40 »
Heej hut..

**doorzoekt de hut. Shit!! 'k Weet toch zeker dat ik het hier voor het laatst in m'n handen had.
 :-\\ :-\\
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Biechthut
« Reactie #203 Gepost op: 5-01-2005, 20:02:31 »
Tralalalala, he biechthut ik kom weer eens...

*knal, pats, boem*

*struikelt ergens overheen*

Wat is dit nu weer?? ???


Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Biechthut
« Reactie #204 Gepost op: 6-01-2005, 12:57:16 »
Heej hutje! ik ben nu al een heel end. Het is wel vermoeiend hoor. Volgens mij zag ik lola en xmoix al in de verte lopen. Ik doe nie zo druk, want veel kans maak ik toch nie. En om me nou helemaal te gaan uitputten e ndan op het laatste nog afvallen lijkt me ook nie zo leuk. Dus ik geniet van al het uitzicht hier, alleen zitten er afentoe spandoeken in de weg. Maar ik ga maar effe doorlopen. Misschien maak ik toch nog een kans. doeiiii ::joehoe::

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Biechthut
« Reactie #205 Gepost op: 6-01-2005, 15:00:47 »
HeeeY hutje.....

Ik blijf niet lang hoor.... ff wat drinken en dan ga ik weer door, volgens mij zit ik aardig goed in de race, maare ik wete het niet zeker *drinkt* .....
Ik zal de race zo goed als het kan proberen uit te lopen *drinkt*
ik ga weer!! Op naar de top!! *loopt weg*

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: De Biechthut
« Reactie #206 Gepost op: 7-01-2005, 01:07:32 »
Hey Hut

Alles is opperbest met me. ::tandpastasmiley:: Jaja, ::jaja:: ik ben enorm benieuwd naar de uitslag van de dubbele, omgekeerde eilandraad en tevens naar onze teamgenoot die uit de Mangrove zal komen. De laatste fase zou wel eens heel spectaculair kunnen gaan worden.

...

Nou, dat de beste Mangrover mag winnen! Ik ga nog genieten van de laatste kokosnoten van ons kamp! Cya
2024: wie is de Mol?

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Biechthut
« Reactie #207 Gepost op: 7-01-2005, 15:35:18 »
HeeeY Hutje.....

het is jammer dat ik eruit lig, maar het is niet anders... Ik gun het Lola van harte!!  ::bravo::  ::bravo::  ::bravo:: ....
Het is hier leuk geweest en ik heb het nara m'n zin gehad... Ik heb veel vrienden aan dit avontuur overgehouden en de natuur was prachtig...!...

Ik denk dat ik misschien ietsje verder was gekomen als ik in een gewoon kamp was begonnen, want dan hadden ze dara nog een zwaare dobber aan mij gehad, maar ja dat is als he :P ... het is nu zo gelopen en zo gegaan en het is jammer dat ik geen 2e kans heb gekregen.....!

Maar 1 ding beloof ik, ik kom terug!!!  ;D
We zullen wel zien wanneer, misschien volgend jaar ofzo :P ....
En dan zal ik net als nu weer proberen m'n best te doen en zo ver mogelijk proberen te komen!!

Ik heb het naar m'n zin gehad en voor m'n gevoel heb ik niet echt verloren, want ik ben verder gekomen dan ik gedacht had :P ... ik wist niet hoever ik zou komen, maar ik ben voor mijn gevoel ver gekomen!! .....
Als er nog maar 1 klein kansje is om het spel verder te zetten of het spel opnieuw te spelen zou ik dat ook zeker doen!!.....

Het is leuk geweest!!

XxX en tot ooit...! Xmoix

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: De Biechthut
« Reactie #208 Gepost op: 7-01-2005, 15:39:28 »
Hutje..

mijn laatste keer dat ik hier weer post, want ik ben verslagen door Lola, maar wel terecht. Ze heeft het verdient en ik wens haar sterkte in het verdere verloop van het spel. Dat zij de eer van de Mangrove maar hooghoud!  ::ok::
Ik heb gelukkig nieuwe vrienden gemaakt, ben afgevallen en heb mijn krachten laten zien. Misschien volgend jaar beter! Ook wens ik de andere kandidaten die door zijn, nog veel succes! Tot ooit en ik heb het erg naar mijn zin gehad.

voor de laatste keer: Mangrovegreetz Nostra!  ::zwaai::
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: De Biechthut
« Reactie #209 Gepost op: 7-01-2005, 16:17:00 »
Wat loopt het toch allemaal weer prachtig. Eventjes dacht ik dat al die extra stemmen die elke week gewonnen konden worden weinig nut hadden, maar deze week bleek maar dat ze wel degelijk extra spanning konden meebrengen. Op een haartje na is Gerard gered van zijn ondergang. De dubbele stemmen van Molice en Grace maakten het erg spannend, maar gelukkig voor Gerard bracht Daisys meesterstem de doorslag. Zonder pardon zei Daisy  ::zwaai:: tegen Linda. En zo blijkt maar weer eens dat alles om Daisy draait. 5 mannen en 5 vrouwen zijn er nog over. Het kon niet mooier. Wat zou Moliesje op zijn neus hebben gekeken toen hij er achter kwam dat hij unaniem werd weggestemd. Natuurlijk onverdiend, hij verdiende de plek bij de laatste 10. Maar stiekum zullen de Testers in hun vuistjes gniffelen.

Helaas, is één van de leukste onderdelen van de CSC nu voorbij. De Mangrove heeft plaats gemaakt voor Duivelseiland. Onderlinge duels brengen een nieuw soort spanning mee, maar de drukke bedoelingen van Xmoix, Eck, Nostradamus en al die anderen zal ik nog wel missen (en natuurlijk die 10 extra pmtjes in de week en de 10 extra pmtjes van Xmoix waarin ze om uitleg en opheldering vraag). Maar Lola heeft zich natuurlijk bewezen. Al die populaire jongetjes die dachten dat ze ver kwamen poepen in de broek voor haar. Benieuwd hoe dat zal gaan... Waar er ooit 34 begonnen zijn er nog 12 over.....

Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Biechthut
« Reactie #210 Gepost op: 7-01-2005, 19:05:15 »
Nou hut dit is dan waarschijnlijk mijn allerlaatste keer!!
*krijgt betraande ogen* Lola heeft eerlijk gewonnen, maar wat had i kdaar graag gestaan. Ik gun het lola ook hoor, dat ze maar eerste mag worden!
We gaan zo effe een afscheidsbbq houden en dan met het vliegtuig weer naar huis.
Ik blijf natuurlijk wel veel contact houden met de mensen.
*loopt traan over wang* Wat doe je nou hut? dankzij jou moet ik huilen!
ik zal je missen!!! *geeft dikke zoen in de lucht*

dag hutje!! *zwaait en loopt weg*

*komt weer stiekem terug*
Volgend jaar zie ik je weer hut!

*loopt voldaan de hut uit*
 ::zwaai:: ::joehoe::

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: De Biechthut
« Reactie #211 Gepost op: 9-01-2005, 00:45:54 »
Hey Hut

MC voelt zich opperbest! Ik zit bij de laatste 10 Survivors!

Eerst ff de verrassingen: allereerst, Molice er uit! Ongelooflijk, mijn leider gewoon unaniem weggestemd. Die gemene Test'ers ... Ten tweede, niet Gerard vertrekt, maar Linda! Op het nippertje weet die oude duivel te ontsnappen. Tot slot is het dan toch zoals verwacht Lola geworden die zich bij de laatste 10 genesteld heeft.

Hoe moet het nu verder dan? Ik moet mijn eigen Fanclub gratis spul schenken. Nou bedankt Chrizzie, alsof ik zelf al dat eten niet kan gebruiken, maar goed, we proberen het wel in orde te brengen. Grace en Lola zijn superhard van stapel aan het lopen en ook Daisy is aardig in gang geschoten, dat betekent dus achtervolgen ...

Sow, het is stilaan tijd om weer te vertrekken. Bij de laatste 10 joh! Ongelooflijk ...
2024: wie is de Mol?

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Biechthut
« Reactie #212 Gepost op: 9-01-2005, 12:56:44 »
Hallo biechthut

Ik had al eerder willen biechten, maar toen struikelde ik over de drempel en besloot ik even wat ijs op m'n voet te leggen, maar het gaat weer goed inmiddels! Ik zit bij de laatste 10! Ik ben ongelooflijk blij. Ik zag er wal tegenop tegen de eilandraad, aangezien het andere team op ons moest stemmen. Ik had met vanalles rekening gehouden, maar Molice eruit :o. Natuurlijk gaf weer eens mijn stem de doorslag, ik heb iets met doorslaggevende stemmen :-\\. Gelukkig heeft Linda nog een kans om terug te keren, EIDM had dat vorig jaar niet. Maar EIDM zit er nu gelukkig nog wel in en daar ben ik blij mee. We hebben het gezellig! Sowieso is het erg gezellig met z'n 10en. Ik kende alleen Gerard, Lola en Lorelei nog niet, maar die zijn ook heel aardig. Lorelei beweegt zich wat op de achtergrond, maar is heel aardig. Gerard zorgt voor het eten ::ok::. Lola komt uit Mangrove, dat kan je zien, ze was erg mager, maar ze kwam fit op mij over, heel knap!

Tot nu toe gaat alles goed. Ik ben heel benieuwd wat er komende vrijdag gaat gebeuren. We vormen echt wel een team denk ik. Het zal afwachten worden. Ik ga weer eens, ik had afgesproken met Daan kokosnoten te gaan plukken.

 ::zwaai::

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: De Biechthut
« Reactie #213 Gepost op: 14-01-2005, 15:32:59 »
Bruut als ze waren, stemden ze linea recta Lola weer weg. Kil en koud blijven ze toeslaan, vergetend dat hun slachtoffers de winnaar zal bepalen. De leiders en de volgers, zelfs dan kun je nog afvragen; 'Wat is tactiek?' Nog steeds geldt: Steek je hoofd niet te hoog boven de anderen. You may loose it.'  8)

Ik geniet nog steeds.  8)

Offline Lola

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • _X_
Re: De Biechthut
« Reactie #214 Gepost op: 14-01-2005, 17:15:31 »
Hej Hut... :(...
ze hebben me gewoon weg gestemd..geen eens een eerlijke kans gegeven.. ::ohno::...Nu zit ik weer op zo'n klote-eiland..het lijkt wel eilandhoppen ::ohno::
Tja...wat zal ik ervan zeggen..bepaalde mensen zal ik zeker missen maar ook weet ik wie ik absoluut niet ga missen!!!!!!
Ik ben eigenlijk een beetje op van al dat strijden..ik ben  toevallig wel diegene die het het moeilijkst heeft gehad.Maar ja...we zien wel.
Dag...LOLA ::ohno::
back again..

Offline CSC-Politie

  • Forumlid
  • Leg neer die zak rijst!!
Re: De Biechthut
« Reactie #215 Gepost op: 21-01-2005, 12:35:25 »
Na maandenlang speurwerk ben ik dan eindelijk een gemeen complot op het spoor gekomen. Die bende schurken werkten al heel lang samen,.
 >:( >:(

hier is het bewijs!!

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: De Biechthut
« Reactie #216 Gepost op: 21-01-2005, 14:13:53 »
Na maandenlang speurwerk ben ik dan eindelijk een gemeen complot op het spoor gekomen. Die bende schurken werkten al heel lang samen,.
 >:( >:(

hier is het bewijs!!

Kijk, dat is nog eens een biecht!  ::ok::

Verraad  ::ohno:: Val  ::jaja::

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: De Biechthut
« Reactie #217 Gepost op: 21-01-2005, 14:16:56 »
Gelukkig is die CSC-politie net zo onbetrouwbaar als zijn alter ego, dus hier zullen dit maar scharen onder de zoveelste poging om mensen zwart te maken. :-\\
Geniet nooit met mate...

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Biechthut
« Reactie #218 Gepost op: 21-01-2005, 14:58:44 »
Krijg de indruk dat iemand hier biechts onderschept.
:D
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Lindå

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Bono is verhuisd
Re: De Biechthut
« Reactie #219 Gepost op: 21-01-2005, 15:57:07 »
wat mij vandaag toch allemaal ter oren is gekomen... echt afschuwelijk
smerige zaakjes hier.... ::ohno::
ik ben zwaar geschokt...
ik zal eens even goed na gaan denken wat ik er mee moet..
eerst maar ff gerard troosten.. hij doet wel stoer nu, maar ondertussen is ie zwaar in shock.. weekje rust hier zal m wel goed doen denk ik
Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand