Auteur Topic: De Biechthut  (gelezen 50670 keer)

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
De Biechthut
« Gepost op: 22-10-2004, 12:13:19 »
Heb jij iets op te biechten, wil je wat kwijt of wil je rustig je hart luchten. Het kan allemaal in de biechthut!

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: De Biechthut
« Reactie #1 Gepost op: 22-10-2004, 17:31:05 »
Ik ben enorm blij dat de expeditie eindelijk van start is gegaan! Mijn geluk kon echt niet op toen ik in de tunnel zat en me verzekerde van een plaats bij de 20 Survivors! Gelukkig reikten Gerard en Lorelei me een helpende hand, anders was ik er mss wel helemaal niet bij! Ik heb er heel veel zin in en ben zeer benieuwd hoe het spel zich zal ontwikkelen!
2024: wie is de Mol?

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Biechthut
« Reactie #2 Gepost op: 23-10-2004, 10:50:43 »
Dat was wel even schrikken zeg. Zit ik opeens met Test op een eiland. We zijn dan wel het blauwe team, maar hij had vanmiddag wel een geel T-shirt aan. En dat geeft toch wel te denken. Nu moeten we opeens een leider gaan kiezen. Geen idee aan wie ik dat toevertrouw. Lorelei lijkt behoorlijk afwezig en trekt zich nu al een beetje terug, dus die moeten we de touwtjes niet in handen geven. Simon Lebon ken ik nog van het Molebrotherhuis en die heeft een pesthekel aan mij omdat ik destijds met mijn fikken aan zijn (straatmade)liefje heb gezeten. Dus die zie ik ook liever niet als leider. Linda fladdert hier een beetje rond en ik vraag me eigenlijk af wat ze hier doet. Ze lijkt amper te beseffen dat het spel begonnen is.

Nee, het is wel duidelijk. Ik moet zelf de leider zien te worden. De komende periode ga ik heel behulpzaam en vriendelijk zijn tegen Test en Simon. Ik meen er natuurlijk geen zak van. Als ik eenmaal leider ben zal ik zo spoedig mogelijk met ze af moeten rekenen. Misschien wel opzettelijk een proef verliezen of zo.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: De Biechthut
« Reactie #3 Gepost op: 23-10-2004, 12:10:35 »
De CSC is begonnen en dat is jammer. De komende 1/3 jaar moet ik weer de brave objectieve spelleider uit gaan hangen. Misschien dat ze het daarom allemaal zo graag willen, een brave baron... De kandidaatjes zijn al weer ijverig aan de slag gegaan en van de start af is het bedriegen & liegen begonnen. Stoute forummertjes en een brave Baron de wereld op z'n kop. De concurrentie tussen de groepen onderling is hevig losgebarsten en dat is natuurlijk akelig dom, over 2 weken zit je misschien wel bij het team dat je daarvoor nog verrot hebt gescholden en een plaatje van jouw team heel vaak posten levert ook vast geen vrienden op. Maar natuurlijk is er ook de onderlinge cocksuckerij, want naar buiten toe moet je je presenteren als 1 team en slijmen is een noodzakelijk kwaad om te overleven in je eigen team. Zelfs de Mangrovers zijn bezig met stemafspraken (zo lijkt het).

Gelukkig is er nog 1 topic waar ik stiekum gemeen kan zijn en mijn geheime biechten kan houden.

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Biechthut
« Reactie #4 Gepost op: 23-10-2004, 13:04:45 »
Dat heb ik toch mooi gezien. Molice die rondstruint bij de biechthut. Ben benieuwd of hij echt kwam biechten of dat hij iets zocht. Daar leek het wel op!

Heej.. d'r zit hier een briefje tussen de houten balken!
ff lezen..



“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: De Biechthut
« Reactie #5 Gepost op: 23-10-2004, 13:12:33 »
*zucht*

De expeditie is nog maar een dag bezig of ik vang al slecht nieuws op! Zoals afgesproken ging Molice de laatste informatie halen omtrent ons complot met Nelis. Maar nu denkt ie dat ie gezien is door een grote gemene hond! Laat ons hopen dat die hond niet kan spreken. ??? Niet echt de droomstart, me dunkt.

Gelukkig kan ik hier ff mijn hart luchten, want anders is het mentaal gewoon niet te doen. Ik zal hier nog vele malen zitten, lijkt me.
2024: wie is de Mol?

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Biechthut
« Reactie #6 Gepost op: 23-10-2004, 20:41:21 »
Ik zit in de kooi  :P
Moet ik nu al beslissen wie ik bovenaan en wi ik onderaan mijn lijstje zet. Moeilijk hoor ik ken nog bijna niemand!

Sorry mensen

Offline Nelisje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Guaranteed to blow your mind
Re: De Biechthut
« Reactie #7 Gepost op: 23-10-2004, 23:56:55 »
Dat heb ik toch mooi gezien. Molice die rondstruint bij de biechthut. Ben benieuwd of hij echt kwam biechten of dat hij iets zocht. Daar leek het wel op!

Heej.. d'r zit hier een briefje tussen de houten balken!
ff lezen..





Toch knap dat ik kan posten terwijl ik offline ben... Gerard daar had je ook nog effe aan moeten denken! En een applaus voor je onderschriftjes!  ::ok::
Angel of the first degree

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: De Biechthut
« Reactie #8 Gepost op: 24-10-2004, 00:02:39 »
Toch knap dat ik kan posten terwijl ik offline ben... Gerard daar had je ook nog effe aan moeten denken! En een applaus voor je onderschriftjes!  ::ok::

Nelis Nelis ::tandpastasmiley::, je hoeft niet online te zijn opdat iemand je bericht kan lezen. ;D
Overigens kan je de "offline" beschouwen als het feit dat Molice enkel een briefje kreeg van jou, terwijl jij "afwezig" was. :P

onze deal gaat toch nog door? ;)
2024: wie is de Mol?

Offline Nelisje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Guaranteed to blow your mind
Re: De Biechthut
« Reactie #9 Gepost op: 24-10-2004, 00:04:31 »
Damn ik had niet gedacht dat je me door zou hebben!  ::ok::

Tuurlijk staat onze deal nog. Wat dacht jij dan...!

Angel of the first degree

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: De Biechthut
« Reactie #10 Gepost op: 24-10-2004, 00:32:59 »
onze deal gaat toch nog door? ;)

Tuurlijk staat onze deal nog. Wat dacht jij dan...!

Wordt er een beetje gedealed hier in de CSC? :o Baron doe er eens wat aan. Stuur de CSC politie op ze af ofzo. >:(
Geniet nooit met mate...

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Biechthut
« Reactie #11 Gepost op: 24-10-2004, 00:37:02 »
*stapt biechthut in* *schopt iedereen naar buiten* >:( Ik wil rust!

Sinds wanneer kan er in de biechthut gesproken worden onderling ? ??? ::ohno::
Mijn prinsje is chriz!!

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re: De Biechthut
« Reactie #12 Gepost op: 24-10-2004, 10:34:51 »
Op de een of andere manier konden we vorig jaar ook al de band terugspoelen ;)

Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Biechthut
« Reactie #13 Gepost op: 24-10-2004, 20:28:42 »
We kwamen daar eerst gezellig aan lekker hapje en een drankje krijg je meteente horen dat je zo snel mogelijk moet zijn anders lig je eruit. Ik natuurlijk heel erg mijn best doen maar helaas zag i kdat een paar mensen elkaar hielpen. waarom hielpen mensen mij nou niet?  Nou ik was dus te laat en toen kreeg ik OOK nog te horendat ik in die kooi moest zitten met mensen die ik amper ken. Na een paar uur heb ik iedereen gelukkig wel een beetje leren kennen. Maar hoelang houden we het vol in de kooi totdat iemand opgeeft?

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Biechthut
« Reactie #14 Gepost op: 25-10-2004, 16:29:40 »
Ja dat kan nog lang duren he! Maar iedereen uit de mangrove zit toch in die kooi?

Offline bertha531

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Biechthut
« Reactie #15 Gepost op: 25-10-2004, 17:02:58 »
Ik heb een beetje een identiteitscrisis. Ik zat toch altijd bij team geel ooit? Wat doen al die rare mensen daar nu. En nu ineens zwart? En wat doen al die zwartkijkers (leuke woordspeling  ::rofl::) hier in deze kooi?

Ik wil graag uit de kast kooi komen, want ik weet het zo niet hoor.


Vroeger was alles beter...  :-\\ ::jaja::

Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Biechthut
« Reactie #16 Gepost op: 25-10-2004, 20:27:30 »
We Zitten inmiddels al een dag in de kooi. En nog geeft er niemand op. wat een doorzetters zeg ,maar das ook logisch. want iedereen heeft zich opgegeven niet om metee nweer weg te gaan. Ik vraag me wel de hele tijd af wat de andere spelers aan het doen zijn. Misschien liggen ze wel met hun luie reet op het strand ik heb geen flauw idee. Maar i kblijf hier voorlopig nog maar even zitten.

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re: De Biechthut
« Reactie #17 Gepost op: 26-10-2004, 11:22:53 »
Lieve Hut,

Alweer een jaar om sinds ik het laatst bij je mocht biechten... Wat kan er toch een hoop gebeuren in een jaar. Na het omkopings- en uitlekschandaal van vorig jaar, moeten we deze keer voorzichtig zijn met wie we kunnen vertrouwen. De vijand (test) heeft alweer zn plannetjes klaar, dat weet ik zeker. Vanaf nu af aan schrijf ik al mn geheime geelzwarte privéberichten gecodeerd. Ik hoop dat we er klaar voor zijn............................

Offline Lola

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • _X_
Re: De Biechthut
« Reactie #18 Gepost op: 27-10-2004, 10:45:47 »
Pffffff...valt tegen hoor hier in zo'n kooi....maar ja...je leert elkaar wel kennen zo(en alle lichaamsgeuren....).
Ben benieuwd wie er op gaat geven...Heinz ziet er nogal beteuterd uit en ook de nieuwe Eck vertoond claustrofobische trekjes...



Ook zie ik concurrentie......ik ga me eens in diegene verdiepen..es kijken wat de zwakke punten zijn.....


 
back again..

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Biechthut
« Reactie #19 Gepost op: 27-10-2004, 15:04:18 »
Lieve biechthut

Ik ben weer terug, een jaar geleden werd ik er door een complot eruit gestemd. Mijn wraak was zoet. Nu ben ik terug. Ik hoop dat de mensen het zien als, nieuwe ronde, nieuwe kansen, me in het begin met rust laten en me niet vanwege vorig jaar er direct uit stemmen in de eerste ronden. De eerste indrukken van mijn teamgenoten zijn goed. Ik ben benieuwd wie er leider van ons eiland wordt.