Nav de laatste uitzending valt imo George af als mol kandidaat.
Er waren teveel aanwijzingen richting hem, aanwijzingen die gemanipuleerd zijn.
Bv, George kijkt recht voor zich uit in de trein terwijl hij naar buiten dient te kijken om te zoeken naar de aanwijzing (ook nog eens met een zwarte bril op), dit zou toch opvallen bij Jantien en Karen lijkt me, ik vermoed dat deze scene van George (rustig voor zich uit kijkende) gewoon was nadat de aanwijzing al gevonden was.
George zou in een halve minuut de koptelefoon erdoor hebben gezet bij Karen en Jantien, daar leek heel weinig voor nodig, hup koptelefoon doen we.
Dat was het mislukken van de opdracht.
Op zich waren dit de 2 meest verdachte zaken van George in de 2e aflevering, maar achteraf bleek dat de makers ons op het verkeerde been wilden zetten.
Immers zei Karen dat ze er maar niet uitkwamen met het gedicht en wanneer je lang zoekt en niks vind dan was die koptelefoon (veer over de oren, de geluidsoverlast voor de buren oid) helemaal niet zo raar gevonden.
Daarnaast wist Karen zeker dat de mol in haar team zat, dat zij de mol aan het werk heeft gezien van heel dichtbij, dat klopt wel met de George-hints, maar Karen stemt vervolgens op Jantien, eveneens zijn alle snode trucen van George klaarblijkelijk aan Jantien ontgaan want zij stemt op Karen.
In de eerste aflevering heeft George ontzettend veel tijd in beslag genomen met zijn abseil-angst en daarna bij het daadwerkelijk naar beneden gaan, als enige had hij deze opdracht kunnen verpesten indien Prince niet in 1 minuut naar beneden kwam zeilen; en dat zou mol gedrag zijn?
Indien ik alle George aanwijzingen moet geloven hebben de makers al na 2 afleveringen zijn identiteit prijs gegeven, daar geloof ik gewoonweg niet in.
Ik streep George alvast door Â