Auteur Topic: Lost  (gelezen 79544 keer)

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Lost
« Reactie #120 Gepost op: 18-03-2008, 06:37:03 »
Ik ben er een hele tijd terug ook aan begonnen maar blijven steken bij aflevering 3. Het idee dat ik nog zoveel afleveringen te gaan had voor dat ik ze ingehaald had.. pff :P
En je kan tenslotte ook niet álles kijken  ::tandpastasmiley::
The sun came up and reality set in.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Lost
« Reactie #121 Gepost op: 18-03-2008, 10:03:47 »
Ik heb trouwens gelezen/gehoord dat dit seizoen een Nederlandse actrice (Thekla Reuten) ook een rolletje zou gaan spelen. Heeft iemand daar iets meer van gehoord? Ik vind haar echt een hele goede actrice namelijk.

Klopt wat je zegt. Staat oa te lezen in dit artikeltje van de Telegraaf... Is toevallig ook een favoriete actrice van mij. ::ok::
Geniet nooit met mate...

Online Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lost
« Reactie #122 Gepost op: 18-03-2008, 11:43:46 »
 ::ok:: Grappig zeg, een Nederlandse actrice in zo'n populaire serie. Ik denk alleen dat ze bij het grote publiek in Nederland niet echt zo bekend is.


Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Lost
« Reactie #123 Gepost op: 18-03-2008, 14:42:49 »
Ik kende haar niet nee. Maar ze is er al in geweest hoor ;) Mits je het in Amerika kijkt ::jaja::.

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Lost
« Reactie #124 Gepost op: 14-06-2008, 18:09:55 »
is seizoen al afgelopen? weet iemand dat?
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Lost
« Reactie #125 Gepost op: 14-06-2008, 22:01:14 »
jep in amerika iig wel. Al twee weken. In nederland geloof ik nog een paar weken.

Offline Achaeus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Lost
« Reactie #126 Gepost op: 15-06-2008, 16:47:19 »
Nee vanavond is deel 3 van de seizoensfinale. Hierna is het weer tijd voor een lange wacht (januari voor Amerika  :-X :\'()

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Lost
« Reactie #127 Gepost op: 10-03-2009, 23:09:07 »
Er zijn al zo'n 120 dagen geen berichten meer geplaatst in dit topic.  :P

Anyway.. ik volgde dit vroeger altijd op tv, totdat ik een aantal afleveringen miste (in seizoen 3 of 4). Toen ben ik dus ook maar gestopt. Maar sinds kort ben ik helemaal opnieuw begonnen, en ik ga er als een dolle doorheen! Deze serie is echt goed  ::ok:: Ben nu bijna bij seizoen 3.

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Lost
« Reactie #128 Gepost op: 10-03-2009, 23:11:36 »
oke, ik heb het ook een tijdje gevolgd
seizoen 1 helemaal (op de eerste aflevering na ::schaam:: )
seizoen 2 de tweede helft niet
seizoen 3 een paar afleveringen
seizoen 4 de laatste 2 niet

maar je kan het makkelijk een seizoen missen en ze zijn niet verder gekomen ::tandpastasmiley::
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Phraser

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Lost
« Reactie #129 Gepost op: 11-03-2009, 08:51:03 »
seizoen 5 is echt mijn favoriete seizoen. Geweldige verhaallijnen en er worden heel wat vragen beantwoord

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Lost
« Reactie #130 Gepost op: 11-03-2009, 11:23:29 »
Inmiddels heb ik seizoen 1 voor driekwart gezien maar ben er mee gestopt. Vergeleken bij andere series in dit genre (Heroes, Fringe, Legend of the Seeker, zelfs het inmiddels belegen The 4400 en noem ze maar op) vind ik dit echt slecht ::niet-ok:: . Totaal geen snelheid in de (voorspelbare) verhaallijnen, slechte cliffhangers, steeds maar dezelfde decors(logisch op een eiland maar toch), enz. Sommige stukken vond ik zelfs ontzettend saai en kon mijn aandacht er niet bijhouden. Seizoen 1 is natuurlijk al een aantal jaren geleden.. dus misschien dat het nu verbeterd is. Maar voorlopig voor mij geen Lost.
« Laatst bewerkt op: 11-03-2009, 11:31:26 door Sprien »
The sun came up and reality set in.

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Lost
« Reactie #131 Gepost op: 11-03-2009, 11:27:05 »
het is nu wel erg veranderd, denk ik
maar je hebt idd gelijk ::jaja::
om die redenen heb ik ook seizoenen voor driekwart/half niet gezien,
maar je wilt ook weer meer te weten komen
ze hadden de serie veel korter moeten maken, bij 3 seizoenen houden ofzo
99/100 van word uitgezonden is toch onzin
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Lost
« Reactie #132 Gepost op: 24-08-2009, 22:14:05 »
WAUW! Seizoen 5 achter de rug. Lost is wat mij betreft nr. 1 wat betreft series  ::love:: Ge-wel-dig!

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lost
« Reactie #133 Gepost op: 9-11-2009, 16:52:42 »
Ik ben ook opnieuw begonnen. En dank zij de Mexicaanse griep  :\'(heb ik de afgelopen week seizoen 1 en 2 helemaal gezien..Ga nu aan seizoen 3 beginnen, daar ben ik destijds blijven hangen dus dat wordt leuk! Als je weer vanaf het begin gaat kijken vallen er een hoop puzzelstukjes die je eerst miste!

gave serie ::ok::
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Lost
« Reactie #134 Gepost op: 9-11-2009, 17:50:05 »
ik wil hem ook altijd nog een keer helemaal opnieuw kjken. Maar dan moet ik het eerst maar eens downloaden. en dat kan ik hier thuis niet doen :(.
Ik heb nog steeds de allerlaatste uitgezonden aflevering niet gezien. en heb er het laatste seizoen ook halverwege een gemist. omdat ik die nergens op internet kon vinden :P

nutteloze info: ik had geizne geschreven ipv gezien. dus ik wilde dat met zo'n automatische spellingchecker veranderen. gaf ie de suggestie geilende ???   en niet gezien :P

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Lost
« Reactie #135 Gepost op: 9-11-2009, 17:51:55 »
Seizoen 1 toch afgekeken. Ooit eens beginnen aan 2, als ik tijd heb :)
The sun came up and reality set in.

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Lost
« Reactie #136 Gepost op: 9-11-2009, 20:12:00 »
Dames en heren, zeker doen!!  ::bravo:: Mijn favoriete serie  ::joehoe:: Kan niet wachten op seizoen 6, maar die komt eind januari pas IN AMERIKA op televisie.

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lost
« Reactie #137 Gepost op: 9-11-2009, 21:04:10 »
Dames en heren, zeker doen!!  ::bravo:: Mijn favoriete serie  ::joehoe:: Kan niet wachten op seizoen 6, maar die komt eind januari pas IN AMERIKA op televisie.

Heerlijke serie ja ::ok::
En ik heb spijt dat ik niet elke nickname die Sawyer steeds geeft aan de personen opgeschreven heb ::rofl:: Ze zijn niet te tellen!
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline plotiemoos

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lost
« Reactie #138 Gepost op: 9-11-2009, 21:28:51 »
11 november komt seizoen 5 uit op DVD.
Ik ben geen downloader, dus ik heb hem alvast besteld.

En ik wee tniet of het mag, maar doe het toch, als je hem bij Bol.com besteld, krijg je er een extra dvd bij van 20 minuten, die naar het schijnt alleen via bol.com verspreidt wordt.
En je krijgt 8% korting, maar wel weer 2 euro verzendkosten, maakt dat het 3 euro korting is....
Ik weet nu al wat ik dit weekend aan het doen ben.
Aangezien ik de serie niet meer op tv kijk vanwege de "waardeloze" cliffhangers..... oh wat heb ik de serie vervloekt in seizoen 2, werd het superspannend, is de afelvering voorbij.... en vervolgens rustig naar een andere locatie gaan en pas 2 a 3 weken later weer terug te komen op de cliffhanger....

Fietsen is gezond. Eet meer fiets.

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Lost
« Reactie #139 Gepost op: 9-11-2009, 23:20:27 »
Heerlijke serie ja ::ok::
En ik heb spijt dat ik niet elke nickname die Sawyer steeds geeft aan de personen opgeschreven heb ::rofl:: Ze zijn niet te tellen!

Haha, dat zijn er nogal wat ja  ::rofl::

Maar begrijp ik het nou goed dat jij de Mexicaanse griep hebt? Beterschap dan!