Auteur Topic: Lost  (gelezen 79538 keer)

Offline Sin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • No one can stop my crazyness
Re: Lost
« Reactie #100 Gepost op: 10-03-2006, 10:48:41 »
Klopt ja...ik heb alle aflveringen die nu in NL komen al gezien :)...gedownload.

't zelfde hier ::tandpastasmiley:: en ik kan neit wachten tot ze weer verder gaan in Amerika met "The Whole Truth" ::tandpastasmiley::

Offline lolo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Lost
« Reactie #101 Gepost op: 16-04-2006, 10:17:03 »
JA!ik ben grote fan van Lost ::joehoe::

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Lost
« Reactie #102 Gepost op: 1-10-2006, 12:16:50 »
Ben eindelijk weer helemaal bij  ::)

Deze week begint in Amerika het derde seizoen  ::ok::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Wolkje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lost
« Reactie #103 Gepost op: 22-02-2007, 17:00:47 »
2 maart komen er weer nieuwe afleveringen geloof ik!!  ::bravo::

Ik heb de DVD boxen van seizoen 1 & 2, super serie!
Do you want to go to the Seaside?

Offline -A-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lost
« Reactie #104 Gepost op: 9-03-2007, 22:57:07 »
Kijkt er nog iemand naar Lost eigenlijk? Seizoen 3 is net begonnen en het is weer helemaal top!

Offline Wolkje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lost
« Reactie #105 Gepost op: 9-03-2007, 23:05:44 »
Ik wel hoor, aflevering van vandaag kijk ik morgen, moest trainen..

Het is wel erg vaag zeg! Echt kei raar dat ze op het eiland allemaal van die super mooie huizen hebben en een boekenclub  ??? wel vet hoor.. Leuke nieuwe wending enzo
Do you want to go to the Seaside?

Offline -A-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lost
« Reactie #106 Gepost op: 10-03-2007, 17:08:42 »
Ja dat begin van vorige week was echt bizar, ik dacht dat het een flashback was met die huizen, zitten ze opeens op het eiland  ::oink::

Offline Wolkje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lost
« Reactie #107 Gepost op: 10-03-2007, 17:35:27 »
Hahah idd, de aflevering was weer leuk! Alleen zo kort! Maarja.. Ik vind die Ben echt een engerd, en die blonde vrouw ook van "the others" gatver.. Waarom zou Jack apart zitten?
Sawyer is het relaxst & het grappigst! (A) <3

Jouw lievelingskarakter?
Do you want to go to the Seaside?

Offline -A-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lost
« Reactie #108 Gepost op: 10-03-2007, 19:13:20 »
Hahah idd, de aflevering was weer leuk! Alleen zo kort! Maarja.. Ik vind die Ben echt een engerd, en die blonde vrouw ook van "the others" gatver.. Waarom zou Jack apart zitten?
Sawyer is het relaxst & het grappigst! (A) <3

Jouw lievelingskarakter?

Hmm ik weet al ongeveer waarom Jack apart zit (rotspoilers altijd..) maar ik ga niks verklappen;) En favoriete karaker..ja Sawyer natuurlijk ::love:: Al is het alleen maar om z'n uitspraken en de gezichten die hij kan trekken haha, hij is echt zo grappig. En die Ben is inderdaad een enorme creep ja, vond 'the others' eigenlijk leuker en mysterieuzer toen ze nog opeens midden in de jungle met fakkels opdoken dan nu met al die 'moderne' dingen als bunkers, tv's en gewone huizen enz

Offline Wolkje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lost
« Reactie #109 Gepost op: 17-03-2007, 16:21:03 »
^Ja het is wel weer even wennen ja, met de nieuwe vorm van 'the others'

De aflevering was weer leuk! Alleen heb ik het einde net niet gezien (fout opgenomen, zucht) Dus hoe was het nog afgelopen met Locke en die politie agent?  ???

Do you want to go to the Seaside?

Offline -A-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lost
« Reactie #110 Gepost op: 17-03-2007, 23:58:53 »
^Ja het is wel weer even wennen ja, met de nieuwe vorm van 'the others'

De aflevering was weer leuk! Alleen heb ik het einde net niet gezien (fout opgenomen, zucht) Dus hoe was het nog afgelopen met Locke en die politie agent?  ???

ze gingen zogenaamd samen jagen in het bos en dan zou Locke hem moeten doodschieten..maar hij kon het niet dus die agent liep weg. Volgens een officiele promotiefoto was later iedereen die daar woonde/werkte opgepakt en weggeleid door de politie, dat zat alleen niet in de aflevering maar dat is zo ongeveer de afloop daar.

Offline Wolkje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lost
« Reactie #111 Gepost op: 18-03-2007, 18:10:09 »
ze gingen zogenaamd samen jagen in het bos en dan zou Locke hem moeten doodschieten..maar hij kon het niet dus die agent liep weg. Volgens een officiele promotiefoto was later iedereen die daar woonde/werkte opgepakt en weggeleid door de politie, dat zat alleen niet in de aflevering maar dat is zo ongeveer de afloop daar.

Merciekes

Hmm vaag wel.. Naja heel Lost is en blijft vaag
Do you want to go to the Seaside?

Offline -A-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lost
« Reactie #112 Gepost op: 23-03-2007, 22:57:26 »
Merciekes

Hmm vaag wel.. Naja heel Lost is en blijft vaag

ja behoorlijk..bij het einde van vandaag was er ook weer heel erg een ::oink::-reactie

Offline Wolkje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lost
« Reactie #113 Gepost op: 24-03-2007, 18:05:07 »
ja behoorlijk..bij het einde van vandaag was er ook weer heel erg een ::oink::-reactie

Ja idd zeg, heb em net gezien, dat 2e eiland, geniaal bedacht wel.
Maar dan wordt het echt onmogelijk voor Sayid en Sun en Jinn om de rest te vinden, als ze nog niet dood zijn teminste. Die Benjamin is echt een engerddd, ik wil dat hij diegene is met een tumor en hopelijk niet Sawyer.
Do you want to go to the Seaside?

Offline -A-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lost
« Reactie #114 Gepost op: 27-03-2007, 00:54:02 »
ik snap ook niet hoe Hurley dan terug heeft kunnen komen bij het kamp..want ik dacht dat hij vanaf het eiland met de steiger was geLOPEN..maar misschien was dat wel het eiland van de overlevenden en zijn ze vanaf daar pas naar het eiland van the others gegaan..hmm ingewikkeld wel haha

Offline Wolkje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lost
« Reactie #115 Gepost op: 28-03-2007, 17:31:31 »
ik snap ook niet hoe Hurley dan terug heeft kunnen komen bij het kamp..want ik dacht dat hij vanaf het eiland met de steiger was geLOPEN..maar misschien was dat wel het eiland van de overlevenden en zijn ze vanaf daar pas naar het eiland van the others gegaan..hmm ingewikkeld wel haha

Hmm hier had ik nog niet over nagedacht zeg.. maar ik denk idd dat ze het verklaren dmv jouw laatste uitleg. Vrijdag weer, nog even wachten!  ;D
Do you want to go to the Seaside?

Offline ser_mozes

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Lost
« Reactie #116 Gepost op: 6-12-2007, 16:30:04 »
februari in amerika nieuw seizoen als ze het niet uit stellen van wegen da staken en zo

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Lost
« Reactie #117 Gepost op: 16-03-2008, 19:13:21 »
Vanaf vanavond deel 4  ::tandpastasmiley::

Het vierde seizoen van Lost heet ‘Verdedig het eiland, of je komt te overlijden’. De overlevenden dachten dat ze de vijand en het kwaad nu wel gezien hadden, maar ze hebben het helemaal verkeerd. De groep denkt dat de redding nabij is, maar Charlie’s laatste woorden over dat ze niemand kunnen vertrouwen, hebben veel indruk gemaakt. Er vormen zich vreemde allianties; de vijand van ‘the others’ is nu hun vriend. Maar wie is te vertrouwen? En is de redding nabij?
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lost
« Reactie #118 Gepost op: 16-03-2008, 20:23:38 »
Ik wil dit nog altijd gaan volgen, maar volgens mij is dat echt niet te doen, als je tot nu toe nooit heb gekeken. Dus ze moeten maar eens beginnen met vanaf aflev. 1 te herhalen.

Ik heb trouwens gelezen/gehoord dat dit seizoen een Nederlandse actrice (Thekla Reuten) ook een rolletje zou gaan spelen. Heeft iemand daar iets meer van gehoord? Ik vind haar echt een hele goede actrice namelijk.

Offline VeeloDeMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Wat is het fijn in denialland!
Re: Lost
« Reactie #119 Gepost op: 16-03-2008, 21:02:50 »
Ik wil dit nog altijd gaan volgen, maar volgens mij is dat echt niet te doen, als je tot nu toe nooit heb gekeken. Dus ze moeten maar eens beginnen met vanaf aflev. 1 te herhalen.

Ik heb trouwens gelezen/gehoord dat dit seizoen een Nederlandse actrice (Thekla Reuten) ook een rolletje zou gaan spelen. Heeft iemand daar iets meer van gehoord? Ik vind haar echt een hele goede actrice namelijk.

Ik ken haar eigenlijk helemaal niet (schaam), maar er speelt inderdaad een Nederlandse actrice mee in het vierde seizoen van Lost. Volgens mij in de derde aflevering. Het was in ieder geval een aflevering waarin Sayid centraal stond en ze speelt een Duitse mevrouw. Een erg goede aflevering, maar Lost is echt helemaal geweldig dit seizoen :)

Ik zou het zeker aanraden om het te gaan volgen, alleen denk ik dat het inderdaad te verwarrend is als je er nu pas mee begint. Misschien huren bij de videotheek? Het is in ieder geval, naar mijn mening, één van de beste series van dit moment.:D
« Laatst bewerkt op: 16-03-2008, 21:04:49 door VeeloDeMol »
House: "I'm thinking the broken bones are a response to the building falling on her head."