Auteur Topic: Lost  (gelezen 79553 keer)

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Lost
« Reactie #40 Gepost op: 26-03-2005, 14:30:25 »
Heb voor het eerst gezien. Jammer dat ik de eerste 2 afleveringen dus gemist heb. Ik kan er nog geen touw aan vast knopen, maar heb wel het idee dat ik dit leuk ga vinden. Voor het eerst dat ik weer eens TV kijk anders dan WIDM, PE, ER etc....en ook niet achter de pc zit!@ Hoe is het mogelijk ::oink:: ::oink::
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lost
« Reactie #41 Gepost op: 26-03-2005, 15:16:43 »
Wooow Mapel in de TV kamer! Hoe is het mogelijk ::oink:: ::oink::

Ja was weer tres spannend ::jaja:: Wtf is the man in the suit in the bush? Goeie aflevering weer ::bravo::
Mijn prinsje is chriz!!

Offline oompah loompah

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • floating on cloud nine
Re: Lost
« Reactie #42 Gepost op: 26-03-2005, 16:14:22 »
en hoe is het mogelijk dat Locke in ene weer kan lopen? Snap er geen donder van. maar een ontzettend goeie aflevering!

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lost
« Reactie #43 Gepost op: 26-03-2005, 16:32:06 »
hmm nou het is natuurlijk TV dus wie weet verzinnen ze iets fantastisch nieuws maar IRL kan door stress of heftige gebeurtenissen lichaamsfuncties ineens uitvallen en die kunnen van de een op de andere dag weer terug komen. Dus wie weet...
Mijn prinsje is chriz!!

Offline simonee.

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lost
« Reactie #44 Gepost op: 26-03-2005, 17:40:20 »
nou..  ::ohno:: het is al begonnen!!

dat wist ik niet  :\'( :\'( ::niet-ok::

kga vanaf nu egt kijken
The mistakes I've made are dead to me. But I can't take back the things I never did.

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: Lost
« Reactie #45 Gepost op: 27-03-2005, 00:49:02 »
Ik heb de eerste twee afl. niet gezien, viel dus in bij de derde waarin Kate's personage belicht werd.

Deze afl. met Locke vond ik zo spannend, ben nu al verslaafd aan de serie.
Wat ik begrepen heb komen sommige personages meerdere keren als "hoofdpersoon"in beeld.

Waar ik ook benieuwd naar ben is die dikkerd ( hij speelde destijds "mijn vieze vette verloofde" hij is nu alleen nog dikker en heeft langer haar)

Die man in het pak vond ik sceary, en ook dat die vrouw op het strand zei dat haar man niet dood was...Brrrr Heerlijke serie ::regenboog::
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Lost
« Reactie #46 Gepost op: 27-03-2005, 13:54:07 »
Waar ik ook benieuwd naar ben is die dikkerd ( hij speelde destijds "mijn vieze vette verloofde" hij is nu alleen nog dikker en heeft langer haar)


Echt waar?  ::oink:: Nu je het zegt, idd. Jeez, dan is dat wel een hele goede acteur, echt een totaal ander karakter. Knap hoor!  ::ok::

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lost
« Reactie #47 Gepost op: 27-03-2005, 14:36:14 »
o reaheally? Ja verrek! Hehe zo scherp was ik ook nog niet nee. Idd goede acteur. Ben benieuwd wat zijn verhaal is.

Trouwens vaag was in deze aflevering, die chinese vrouw... De eerste 2 keer afleveringen zat haar man aan haar vastgeklamd en mocht ze amper ademhalen zonder zijn toestemming en hij was dit keer helemaal niet beeld hè? ???


Mijn prinsje is chriz!!

Offline Mpje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Lost
« Reactie #48 Gepost op: 27-03-2005, 14:44:53 »
Hey! Dit is echt een gaaf programma! Ik snap niet dat jullie zeuren dat de verhaallijnen zo lang duren, vind ik helemaal niet!

Net5 heeft de laatste tijd wel meer van die leuke series, ook Desperate Housewives en al een paar jaartjes langer Everwood. Which reminds me, is er trouwens al een topic over Everwood?

Het is trouwens een Zuid-Koreaanse vrouw, en geen Chinese. ::jaja::

Offline oompah loompah

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • floating on cloud nine
Re: Lost
« Reactie #49 Gepost op: 27-03-2005, 15:17:32 »
ik vraag me echt ontzettend af wat Kate heeft gedaan! en wat ik me vanaf het begin al afvraag: hoe kotm het dat sommige mensen het ongeluk niet overleefd hebben en anderen zijn er met wat kleerscheuren afgekomen?

en de vraag van deze week: hoe komt het dat Locke dat "monster" heeft gezien en het overleefd heeft en waarom zegt hij dat niet tegen de anderen.

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lost
« Reactie #50 Gepost op: 27-03-2005, 16:02:34 »

Het is trouwens een Zuid-Koreaanse vrouw, en geen Chinese. ::jaja::

ow, okee.

ik vraag me echt ontzettend af wat Kate heeft gedaan!

Ja! Deze aflevering niks meer over gehoord, ik mag toch hopen dat we dat ooit wel te zien krijgen hè?!

hoe kotm het dat sommige mensen het ongeluk niet overleefd hebben en anderen zijn er met wat kleerscheuren afgekomen?

als ze allemaal dood zouden zijn, zou Lost zon saaie serie zijn :P


en de vraag van deze week: hoe komt het dat Locke dat "monster" heeft gezien en het overleefd heeft en waarom zegt hij dat niet tegen de anderen.
Ja, dat was idd ook weird, hij heeft -zo moest het iig overkomen- oog in oog ermee gestaan. Hij kwam helemaal onder het bloed terug en sleepte een zwijntje achter zich aan.
En waarom zegt hij het niet tegen de anderen? Om dezelfde reden ws dat Jack en Kate het niet aan de anderen hebben verteld, dat het een moordlustig diertje is. Jack en Kate en pillenlikkenderockbandneuroot hebben ook niemand verteld dat de piloot de ramp had overleefd en vervolgens afgeslacht en in een boom gelingerd werd door het eilanddiertje.
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Mpje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Lost
« Reactie #51 Gepost op: 27-03-2005, 18:15:44 »
Yep, vraagjes vraagjes vraagjes... daarom moeten we blijven kijken! ::rofl::
Echt zo'n gave serie! ::jaja::

Offline oompah loompah

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • floating on cloud nine
Re: Lost
« Reactie #52 Gepost op: 28-03-2005, 20:26:15 »
als ze allemaal dood zouden zijn, zou Lost zon saaie serie zijn :P

 ::rofl::

Ja, dat was idd ook weird, hij heeft -zo moest het iig overkomen- oog in oog ermee gestaan. Hij kwam helemaal onder het bloed terug en sleepte een zwijntje achter zich aan.
En waarom zegt hij het niet tegen de anderen? Om dezelfde reden ws dat Jack en Kate het niet aan de anderen hebben verteld, dat het een moordlustig diertje is. Jack en Kate en pillenlikkenderockbandneuroot hebben ook niemand verteld dat de piloot de ramp had overleefd en vervolgens afgeslacht en in een boom gelingerd werd door het eilanddiertje.

Zit wat in, dat niemand weet dat de anderen het ook weten. Maar er zijn er in ieder geval een heel stel die weten dat het een ijsbeer is. Het was tenminste een ijsbeer die Sawyer neerschoot met het pistool van die Marshall (of hoe die man ook mocht heten) e dat zagen hoe dan ook: Charlie (a.k.a. pillenlikkenderockbandneuroot), Kate, Sawyer, Sayid, Shannon en haar broer. Dat niemand er nog iets over gezegd heeft... raar...

Offline ReinierElias

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Lost
« Reactie #53 Gepost op: 1-04-2005, 00:12:33 »
Dat die dikke echt de acteur van vieze vette....... is ::rofl:: ::ok:: Hij is wel goed.

De serie is aan de ene kant wat langdradig, maar ik moet zeggen dat ze de peronages wel goed per aflevering neerzetten, beetje de stijl van Stephen King. Dat langdradige valt dus wel mee.

Het mysterie en de verborgen agendas maken het een erg spannende serie.

Offline kaketoe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Lost
« Reactie #54 Gepost op: 1-04-2005, 21:11:18 »
Heb voor het eerst gezien. Jammer dat ik de eerste 2 afleveringen dus gemist heb. Ik kan er nog geen touw aan vast knopen, maar heb wel het idee dat ik dit leuk ga vinden. Voor het eerst dat ik weer eens TV kijk anders dan WIDM, PE, ER etc....en ook niet achter de pc zit!@ Hoe is het mogelijk ::oink:: ::oink::

Ik kijk ook steeds minder tv maar dat komt voornamelijk omdat ik steeds meer naar mijn laptop kijk. Hele seizoenen survivor (amerikaanse versie expeditie robinson), 19 afleveringen lost, David Letterman etc  ;D
at your service

Offline kaketoe

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Lost
« Reactie #55 Gepost op: 1-04-2005, 21:13:22 »
Dat die dikke echt de acteur van vieze vette....... is ::rofl:: ::ok:: Hij is wel goed.

De serie is aan de ene kant wat langdradig, maar ik moet zeggen dat ze de peronages wel goed per aflevering neerzetten, beetje de stijl van Stephen King. Dat langdradige valt dus wel mee.

Het mysterie en de verborgen agendas maken het een erg spannende serie.

Stephen King is die ook niet van de Langoliers. Ook zo een miniserie waar dromen/inbeelding en realiteit elkaar ontmoeten.
at your service

Offline Sander2602

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Lost
« Reactie #56 Gepost op: 1-04-2005, 23:08:04 »
Vanavond was weer een super afleveirng vond hem erg leuk  ::tandpastasmiley:: was weer erg spannend.  ::tandpastasmiley::

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: Lost
« Reactie #57 Gepost op: 1-04-2005, 23:47:54 »
Damn was weer spannend van begin tot eind..
Ik ben nu toch wel benieuwd wat Jack heeft gedaan waardoor zijn vader weg ging..??

mr. Locke blijf ik weard vinden..

En die ontdekking van die grot en die doodskist brrrr...Zou die vader dan nog leven??
Ik wil de volgende afl. zien  8)

Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Sander2602

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Lost
« Reactie #58 Gepost op: 1-04-2005, 23:51:27 »
ja dat vraag ik mij ook allemaal af erg spannend  ::tandpastasmiley::

Offline oompah loompah

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • floating on cloud nine
Re: Lost
« Reactie #59 Gepost op: 2-04-2005, 19:50:21 »
Locke heeft -zo moest het iig overkomen- oog in oog ermee gestaan.

Hier moest ik aan denken toen Locke tegen Jack zei: "I looked into the eye of this island and it was beautiful" of iets in die trant. Zou dat hierop slaan? Wat kan er dan beautiful aan geweest zijn?

En die ontdekking van die grot en die doodskist brrrr...Zou die vader dan nog leven??

Ik denk eerlijk gezegd eerder dat die vader gewoon niet aan boord is gegaan. Jack had gewoon niet de juiste papieren en dan kan hij nog zo schattig kijken maar zo'n stewardess kan er dan toch echt niks aan doen, lijkt mij. Maar waarom hij dan alleen de doodskist mee zou nemen? Misschien wou hij een nep begravenis doen en liet hij het lichaam in Australie cremeren. Zou het gewoon raar vinden als die vader in ene weer zou leven...