Auteur Topic: Lost  (gelezen 79572 keer)

Offline Innervision

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lost
« Reactie #80 Gepost op: 5-09-2005, 15:47:08 »
Ben echt zo blij dat Lost weer begonnen is..
Dat heb ik echt wel gemist!

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: Lost
« Reactie #81 Gepost op: 12-09-2005, 15:53:01 »
Vrijdag 16 september: Homecoming (Nieuw!)

Nadat de vermiste Claire is teruggekeerd zonder zich iets te herinneren van haar ontvoering en de gebeurtenissen na de vliegtuigcrash, besluiten Jack en Locke de jacht op Claire's kidnapper te openen. Ondertussen probeert Charlie tevergeefs uit of Claire hem nog herkent.
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Mpje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Lost
« Reactie #82 Gepost op: 17-09-2005, 14:24:35 »
Yes!!! Claire leeft nog!!! ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::
Krijg nu dan eindelijk eens wat met Charlie, meissie! ::hug::

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: Lost
« Reactie #83 Gepost op: 24-09-2005, 20:15:24 »
spannende aflevering gisteren...

Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: Lost
« Reactie #84 Gepost op: 26-09-2005, 15:17:03 »
Vrijdag 30 september: In Translation

Als de raft die de overlevenden hebben gebouwd, plotseling in vlammen opgaat, is Michael ervan overtuigd dat Jin achter deze sabotage zit. Deze beschuldiging doet hun toch al slechte relatie geen goed. Sun doet de overige eilandbewoners versteld staan na een verrassende onthulling.
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline plotiemoos

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lost
« Reactie #85 Gepost op: 29-09-2005, 14:55:59 »
Wereldserie, veel vragen weinig antwoorden, echt super gewoon.

En wat betreft de mensen die niet in het vloegtuig wilden zitten amar er wel inzitten, ja dat klopt idnerdaad, net als Claire, zij MOEST van dei waarzegger weg uti dit land en kreeg zelfs de ticket van die vent.
echt superweird.

Sawyer en kate hebben elkaar in het politieburo ook gezien, toen ze allebei waren opgepakt.

Boone weet nu hoe het beest werkt en je merkt ook het verschil hoe hij nu met Shannon omgaat.

Sayid is een echte irakees.
maar wat ik me nog steeda afvraag, Sayid heeft gevangen gezeten bij die Fransoos, maar ze gaan neit op zoek naar haar, en voor dat hij gevangen werdt genomen door dat mens, vond hij een electriciteitskabel op het strand die de zee inging....

en wat ik ook neit snap is dat die pillenslikkenderockfanaticusdienunietmeerslikt is opgehangen en toch weer tot leven werd gebracht door de dokter. Dat vond ik nog ongeloofwaardiger dan die ijsbeer.
Fietsen is gezond. Eet meer fiets.

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: Lost
« Reactie #86 Gepost op: 17-10-2005, 13:43:57 »
Vrijdag 21 oktober: Deus Ex Machina
 Jack is terughoudend om Sawyer te behandelen als deze last heeft van ondraaglijke hoofdpijn en eigenlijk een bril nodig heeft. Tijdens een tocht met Locke door het binnenland raakt Boone zwaar gewond.
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Sander2602

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Lost
« Reactie #87 Gepost op: 18-10-2005, 20:54:20 »
Het blijft een geweldig programma  ::tandpastasmiley:: super wat een mooie scenes.

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lost
« Reactie #88 Gepost op: 23-10-2005, 18:37:22 »
Vrijdag 21 oktober: Deus Ex Machina
 Jack is terughoudend om Sawyer te behandelen als deze last heeft van ondraaglijke hoofdpijn en eigenlijk een bril nodig heeft.

Sawyer was weer hilarisch  ::trots:: en errug lekker  ::love::
That's all

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: Lost
« Reactie #89 Gepost op: 4-11-2005, 14:48:17 »
Vrijdag 4 november: Lost: The Journey
 In deze speciale aflevering van de serie wordt teruggekeken op het leven van de belangrijkste karakters, op wie ze waren voordat hun vliegtuig neerstortte op het eiland.
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: Lost
« Reactie #90 Gepost op: 9-11-2005, 19:36:06 »
Vrijdag 11 november: The Greater Good (a.k.a. Sides)
 Na opnieuw een begrafenis lopen de gemoederen hoog op. De gebeurtenissen die ertoe geleid hebben dat Sayid aan boord van vlucht 815 terecht is gekomen, worden duidelijk wanneer hij een psychologisch kat en muisspel aangaat met Locke.
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: Lost
« Reactie #91 Gepost op: 14-11-2005, 16:49:11 »
Vrijdag 18 november: Born to Run
 De eilandbewoners komen achter Kate's ware identiteit. Walt geeft toe het vlot van zijn vader in brand te hebben gestoken en Locke en Jack stellen voor het geheimzinnige luik te openen.
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Zartan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am smarter than the average bear...
Re: Lost
« Reactie #92 Gepost op: 23-11-2005, 15:43:31 »
Sawyer en kate hebben elkaar in het politieburo ook gezien, toen ze allebei waren opgepakt.

En Sawyer heeft de vader van Jack gekend dacht ik.

Zelf vind ik Sawyer de coolste personage van de serie.

En de leukste aflevering (tot nu toe) is naar mijn mening die met Hurley in de hoofdrol (lotnummer en de bijbehorende pech)
In life you have to do a lot of things you don't f*ing want to do. Many times, that's what the f* life is... one vile f*ing task after another.

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: Lost
« Reactie #93 Gepost op: 25-11-2005, 18:00:28 »
Vrijdag 25 november: Exodus 1
 De Franse dame laat de eilandbewoners schrikken door op het kamp te verschijnen. Ze is gekomen om hen te waarschuwen voor de anderen die zich op het eiland schuil houden en de zwarte rook. Michael en Jin hebben het vlot inmiddels af. Artz beleeft angstaanjagende momenten wanneer hij op de hielen wordt gezeten door het beest.
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: Lost
« Reactie #94 Gepost op: 11-12-2005, 13:58:20 »
Let op: volgende week gaat seizoen 2 beginnen (staat deze week in Veronica Magazine)
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Zartan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am smarter than the average bear...
Re: Lost
« Reactie #95 Gepost op: 14-12-2005, 12:28:25 »
We hebben al een paar 'Others' kunnen zien. Maar wat ze nou met een baby en een jongetje moeten?
In life you have to do a lot of things you don't f*ing want to do. Many times, that's what the f* life is... one vile f*ing task after another.

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: Lost
« Reactie #96 Gepost op: 16-12-2005, 18:28:19 »
Vrijdag 16 december: Man of Science, Man of Faith (start seizoen 2)
 Jack, Locke en de anderen willen uitzoeken wat er schuilgaat onder het mysterieuze luik. Een van de groep wordt aangewezen om door het luik af te dalen. Shannon ziet een angstaanjagend bekend gezicht in de jungle. Ondertussen krijgen Jin, Michael en Sawyer krijgen te maken met een aanval op hun vlot.


Vanaf 6 januari
Vanaf 6 januari gaat de winterstop van Lost in. In plaats van Lost zie je dan elke vrijdag de nieuwe, mysterieuze serie Medium. Patricia Arquette speelt hierin een jonge vrouw die ontdekt dat ze met de doden kan spreken. De serie is gebaseerd op het echte levensverhaal van Allison Dubois, een getrouwde vrouw, moeder van drie kinderen en rechtenstudente die probeert te begrijpen wat ze met haar bovennatuurlijke gave aan moet in haar leven. Uiteindelijk ontdekt ze dat ze hiermee mensen kan helpen die dat zelf niet meer kunnen...
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline BillyDanze

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hup Hanna Hup
Re: Lost
« Reactie #97 Gepost op: 17-12-2005, 12:30:27 »
Ik heb de DVD collectie van het eerste seizoen, moet die eerst maar eens afkijken voordat ik aan het 2e seizoen begin. Anders snap ik er geen hond meer van  ::pinokkio::

Offline Sin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • No one can stop my crazyness
Re: Lost
« Reactie #98 Gepost op: 6-03-2006, 20:35:18 »
als het goed is komt vrijdag de aflevering ...And Found

Offline Martijn.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Moffel is de enige echte Mol", zei Piertje.
Re: Lost
« Reactie #99 Gepost op: 9-03-2006, 12:54:05 »
Klopt ja...ik heb alle aflveringen die nu in NL komen al gezien :)...gedownload.
It's Student Demonstration Time!!!