Auteur Topic: Lost  (gelezen 79556 keer)

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: Lost
« Reactie #60 Gepost op: 3-04-2005, 01:35:45 »
Ik denk eerlijk gezegd eerder dat die vader gewoon niet aan boord is gegaan. Jack had gewoon niet de juiste papieren en dan kan hij nog zo schattig kijken maar zo'n stewardess kan er dan toch echt niks aan doen, lijkt mij. Maar waarom hij dan alleen de doodskist mee zou nemen? Misschien wou hij een nep begravenis doen en liet hij het lichaam in Australie cremeren. Zou het gewoon raar vinden als die vader in ene weer zou leven...



Tjah en dan sturen ze zomaar een lege doodskist mee??? Waarom zou hij een nepbegrafenis willen doen en die kist openen in de veronderstelling dat er een lijk in ligt...

En er was duidelijk meer gebeurd bij die grot..waarom lagen die poppen IN het water?? En lieten ze dit zo duidelijk zien?

BTW ik wil niet zeggen dat die vader nog leeft...Maar iets vaags is er wel op dat eiland  8)



Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline oompah loompah

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • floating on cloud nine
Re: Lost
« Reactie #61 Gepost op: 3-04-2005, 12:00:55 »
die poppen waren toch uit een koffer gevallen? ten minste dat dacht ik te zien. Van een poppenverzamelaar misschien.

Het is inderdaad raar als Jack een lege doodskist mee zou sturen om zijn vader "nep" te begraven maar zoals hij het zei:"I just want it to be over" en dat hij dan voor zijn moeder een nepbegravenis van zijn vader laat gebeuren. Maar goed, ik zoek gewoon een oplossing voor het feit dat zijn vader's lichaam niet meer in de kist lag. Want stel dat er iets raars is met het eiland dat mensen weer tot leven komen, zouden alle andere overledenen van het vliegtuig ongeluk dan ook niet weer levend moeten worden? En het franse radioverhaal zei ook dat ze allemaal dood waren dus die zouden dan ook weer tot leven moeten zijn gekomen... waarom alleen Jack's vader? Maar misschien is er wel een goede verklarng voor dit alles, ik vind het zelf alleen maar leuk om erover na te denken :D 
Maar je hebt gelijk, er is iets vaags met dat eiland.

Offline -Mk-

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Lost
« Reactie #62 Gepost op: 10-04-2005, 12:43:44 »
Het is een erg leuke serie en zeker de moeite waard om te blijven volgen!
Ik download de meeste afleveringen en daarom heb ik al tot aflevering 20 gezien (maar ik zal niks verklappen). Ik volg het ook via Net5, omdat je bij de 2e keer kijken toch wat meer dingen opvallen. Maar het is (en blijft) echt een hele goede serie!
(heb zelfs een fansite gemaakt op http://www.lostonline.nl)
Wie is de Peking Robinson Express Expeditie Mol

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lost
« Reactie #63 Gepost op: 16-04-2005, 15:14:51 »
Leuke aflevering... Heb alleen zon idee dat Kate ook nog wel eens met die ander zou kunnen eindigen, of iig een keertje ervan proeven. kan haar geen ongelijk geven ook, daar niet van

Ben heel benieuwd naar zijn verhaal, zijn verbitterde kijk op alles, zijn gemene uitingen maar wel de pijn voelen als zij hem steeds afbekt, waar zou het door komen?

Koreaanse vrouwtje wordt al mondiger tegen haar man. ::ok::

Mijn prinsje is chriz!!

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: Lost
« Reactie #64 Gepost op: 16-04-2005, 23:09:33 »
Leuke aflevering... Heb alleen zon idee dat Kate ook nog wel eens met die ander zou kunnen eindigen, of iig een keertje ervan proeven. kan haar geen ongelijk geven ook, daar niet van

Ben heel benieuwd naar zijn verhaal, zijn verbitterde kijk op alles, zijn gemene uitingen maar wel de pijn voelen als zij hem steeds afbekt, waar zou het door komen?

Koreaanse vrouwtje wordt al mondiger tegen haar man. ::ok::



Ik kreeg deze afl. steeds meer het idee dat Kate die Sawyer al eerder kende?? Ik vindt hem wel een dan de interessantste personages!!!

Ook Mr. Locke ik vind hem erg vaag, hoe weet hij nu dat er een zwijn rondloopt en stuurt hij die dopeverslaafde muzikant erop uit, en vangt hij dat zwijn??

Ook met die mot?? Hierdoor vinden ze ineens een uitgang..Weard!!
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Lost
« Reactie #65 Gepost op: 17-04-2005, 09:09:01 »

Ook Mr. Locke ik vind hem erg vaag, hoe weet hij nu dat er een zwijn rondloopt en stuurt hij die dopeverslaafde muzikant erop uit, en vangt hij dat zwijn??

Het was natuurlijk een hasjvarken. Goed gedaan van Locke!
 ::ok::

Citaat
Ook met die mot?? Hierdoor vinden ze ineens een uitgang..Weard!!

Die mot moet toch via een gaatje in de grot gekomen zijn, dus betekende voor hem dat er een uitgang moest zijn (denk ik).
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline oompah loompah

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • floating on cloud nine
Re: Lost
« Reactie #66 Gepost op: 17-04-2005, 11:37:16 »
Ik zat nog eens een oude aflevering terug te kijken (waar een dagje ziek zijn al niet goed voor is) en als Kate en Sayid denken dat Sawyer het water heeft, tackelt zij Sawyer en dan zegt hij iets als: "it's about time, this was my birthday wish four years ago"
Ik vond dat een hele rare zin, en Anzjie zei ook al dat ze dacht dat zij elkaar kenden... hmm...

En ik had ineens een ingeving: tot nu toe wilden alle overlevenden niet op dat vliegtuig zitten maar kregen ze het ticket van iemand anders of stapten ze met tegenzin op. Locke kreeg waarschijnlijk een terugvlucht van de nature-hike  organisatie. Het Koreaanse stel van de vader van de vrouw en zij wilde eigenlijk ook helemaal niet op de vlucht. Kate van de Marshall. Jack wilde niet naar Australie maar moest van zijn moeder. Enz.
Misschien is dit iets? Ze hoorden allemaal niet op het vliegtuig te zitten. De tijd zal het leren, vind alleen leuk om te verzinnen wat het zou kunnen zijn.

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lost
« Reactie #67 Gepost op: 17-04-2005, 17:07:47 »
Wooow scherp! Jij ben zeker mollenzoeker ook? ;D
Neurotischedrummermetpillenenpleistervingertjes wilde met zn broer terugkeren en vertrok boos nadat deze weigerde. 
Pa en zn zoontje werden gedwongen vanwege de dood van moeder...
Zijn er nog meer?

Welke aflevering zitten we eik nu?
Mijn prinsje is chriz!!

Offline oompah loompah

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • floating on cloud nine
Re: Lost
« Reactie #68 Gepost op: 17-04-2005, 19:01:45 »
Ik zat alleen op de verkeerde mol... ben er dus niet zo erg goed in, maar vind het wel leuk!
We hebben net de aflevering met Charlie gehad, dus 6 of 7 denk ik? Welke andere mensen hebben we op het eiland?
broer en zus (Bone en Shannon?)
Sayid
Hurley
Ik heb nog geen idee waarom zij op het vliegtuig zaten maar misschien betekent het iets. In ieder geval iets om in het achterhoofd te houden. Zijn er nog meer hints te vinden?

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: Lost
« Reactie #69 Gepost op: 1-05-2005, 22:55:24 »
Was weer eens spannend afgelopen vrijdag..

Nu die Franse vrouw ineens opdook, dacht ik in eerste instantie dat zij Chahid (?) neer heeft geslagen toen hij met die zenders bezig was..Maar waarom nam ze hem dan niet meteen mee?? Angst om gezien te worden??

Ook kwam dat mes in beeld toen hij daar in die touwen gevangen zat..Toen dacht ik meteen aan Mr. Locke (die nog even was gaan jagen) Ik denk nog steeds dat Mr. Locke in een soort van complot zit of meer van het eiland weet..

Ook omdat hij in de afl. ervoor Chahid dat mes gaf en hem opstookte tegen Saywer...

Hurly krijgt steeds meer de grappige rol, met het uitvinden van het golfspel  ;D
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lost
« Reactie #70 Gepost op: 8-05-2005, 00:03:59 »
wtf topic dood? :o

Wat heeft Sawyer een leuke rol zeg, hele eiland in paniek en hij ligt met een of andere foute zonnebril languit een boekie te lezen! Geweldig!
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Lost
« Reactie #71 Gepost op: 8-05-2005, 08:39:29 »
Ja, omdat ie het niet in de gaten heeft. Maar wel een scary aflevering dit keer.
:D
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: Lost
« Reactie #72 Gepost op: 16-05-2005, 13:05:26 »
Top serie, jammer dat er zo weinig mensen naar kijken!
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline oompah loompah

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • floating on cloud nine
Re: Lost
« Reactie #73 Gepost op: 21-05-2005, 13:49:53 »
dat vliegtuigje dat Kate uit die kluis haalde.... HUH?!!
En die kluis had nummer 815 toch? En de vlucht waarmee ze neerstortten ook. Vragen, vragen, vragen en geen antwooorden...
Ik hoop wel dat ze als de sodemieter Claire gaan vinden, arme kind kan toch niet lang alleen in de jungle blijven.

Offline Lindå

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Bono is verhuisd
Re: Lost
« Reactie #74 Gepost op: 21-05-2005, 13:56:28 »
Top serie, jammer dat er zo weinig mensen naar kijken!
Kijken er echt zo weinig mensen naar dan?
Ik heb altijd t idee dat als ik t geweldig vind de hele wereld kijkt :-\\
Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Lost
« Reactie #75 Gepost op: 21-05-2005, 15:07:48 »
Ik kijk er ook naar ::jaja:: ::jaja::
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Sander2602

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Lost
« Reactie #76 Gepost op: 4-07-2005, 23:42:45 »
Top serie, jammer dat er zo weinig mensen naar kijken!

Whaha voor net 5 zijn het best veel kijkers gemiddeld kijken er een half miljoen tot 600.000 mensen naar. Dat is best goed en Sbs is er tevreden mee. Maar Lost komt vanaf september weer op tv.

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: Lost
« Reactie #77 Gepost op: 7-07-2005, 12:06:57 »
Whaha voor net 5 zijn het best veel kijkers gemiddeld kijken er een half miljoen tot 600.000 mensen naar. Dat is best goed en Sbs is er tevreden mee. Maar Lost komt vanaf september weer op tv.

ik wacht er alweer met smart op
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Mpje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Lost
« Reactie #78 Gepost op: 11-08-2005, 09:54:38 »
De hoeveelste september precies?

Aflevering 14 gaat zo leuk worden! ::tandpastasmiley::

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: Lost
« Reactie #79 Gepost op: 27-08-2005, 14:14:54 »
Lost begint weer op 2 september en zal wekelijks te zien zijn op NET 5. De eerste twee afleveringen zijn herhalingen, daarna volgen nieuwe afleveringen.

Vrijdag 2 september: Whatever the Case May Be
Jack, Kate en Sawyer vechten om een metalen koffertje waarin waarschijnlijk de waarheid achter Kate’s verleden in zit. Het opkomende tij zorgt voor paniek.
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!