Auteur Topic: Koppel Krieke & Natalie (be)  (gelezen 122448 keer)

Offline twina

  • Forumlid
Re: Koppel Krieke & Natalie (be)
« Reactie #160 Gepost op: 18-05-2005, 12:01:05 »
Volgens mij is dat inderdaad gezegt. Ik vind het heel sneu voor N. Ze had zich beter moeten voelen na een telefoontje net haar vriend maar ze werd er juist verdrietig door. Ze had gelukkig Krieke die haar kon troosten. En wat Greet betreft, Misschien zoals sommigen zeggen geen leuke naam, maar wel een fantastische meid. Wat een geweldige reactie ( en ook onverwacht). Ik vond het voor Karla sneu dat ze niemand te pakken kreeg. Misschien ook maar beter, want je kunt natuurlijk ook meer last van heimwee krijgen als je een bekende stem hebt gehoord. Ben benieuwd wie er gaat winnen. ???

Offline Mow

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Krieke & Natalie (be)
« Reactie #161 Gepost op: 18-05-2005, 13:09:59 »
ik zou ook best wel down zijn als mn vriendin anderhalve maand in Azië zit met een andere gozer... ;)

dan kun je nog wel down zijn, tuurlijk ik zou er ook neit blij mee zijn als mijn vriend met een ander meisje daar zit. maar dan zou ik het nog niet zó laten merken, ik zou hem dan juist willen steunen. Natalie zit daar met een vreemd iemand ergens ver weg...je hebt toch wel een beetje vertrouwen in je vriendin...

Offline Wella

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Alé, weird ui moar, Fietje "KOERLIE WOERLIE"
Re: Koppel Krieke & Natalie (be)
« Reactie #162 Gepost op: 18-05-2005, 14:22:38 »
vind ik normaler dan greet, maarja misschien in België niet
In België is 'Greet' een redelijk frequente naam.

Offline hAgAr

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just Cruisin'
Re: Koppel Krieke & Natalie (be)
« Reactie #163 Gepost op: 18-05-2005, 15:30:59 »
Een beetje vriend zou meegegaan zijn, echter Nathalie kreeg haar vriend niet zover.
Een beetje vriend zou nu juist trots zijn op een vriendin als Nathalie.
Maar nee, hij heeft het alleen maar zwaar met zijn eigen.
Het zal mij benieuwen of deze relatie tussen Dieter en Nathalie stand houdt.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Koppel Krieke & Natalie (be)
« Reactie #164 Gepost op: 18-05-2005, 16:53:43 »
dan kun je nog wel down zijn, tuurlijk ik zou er ook neit blij mee zijn als mijn vriend met een ander meisje daar zit. maar dan zou ik het nog niet zó laten merken, ik zou hem dan juist willen steunen. Natalie zit daar met een vreemd iemand ergens ver weg...je hebt toch wel een beetje vertrouwen in je vriendin...
ja wel vreemd, als ik na anderhalve maand eindelijk weer iets van m'n vriendin zou horen zou ik natuurlijk zelf ook blij zijn... conclusie: Dieter is gewoon gaar

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Krieke & Natalie (be)
« Reactie #165 Gepost op: 18-05-2005, 19:58:06 »
conclusie: Dieter is gewoon gaar
Based on the facts we know now... Laten we hem nou niet gelijk de grond in trappen van die paar seconden die we van hem hebben gehoord, zoals mapel ook al zei.
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Koppel Krieke & Natalie (be)
« Reactie #166 Gepost op: 18-05-2005, 20:40:15 »
Based on the facts we know now... Laten we hem nou niet gelijk de grond in trappen van die paar seconden die we van hem hebben gehoord, zoals mapel ook al zei.

Mee eens... Maarja, wat hier gebeurt gebeurt op Rinck exact hetzelfde... drie fouten gelijk afzeiken  ::ohno::

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Krieke & Natalie (be)
« Reactie #167 Gepost op: 18-05-2005, 22:22:29 »
Mee eens... Maarja, wat hier gebeurt gebeurt op Rinck exact hetzelfde... drie fouten gelijk afzeiken  ::ohno::
Volgens mij zijn er van Rink anders wel iets meer beelden en contexten te zien geweest dan van Dieter, hoor  ???...

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Koppel Krieke & Natalie (be)
« Reactie #168 Gepost op: 18-05-2005, 22:27:25 »
Volgens mij zijn er van Rink anders wel iets meer beelden en contexten te zien geweest dan van Dieter, hoor  ???...


ja het is wel een beetje een krom vergelijk misschien... Maar ik verbaas me gewoon over het feit dat er nadat er 1 iemand iets fout doet wordt afgerekend op dat... alles komt dan naar boven... dat snap ik niet  ::ohno::

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Krieke & Natalie (be)
« Reactie #169 Gepost op: 18-05-2005, 22:38:58 »
Bepaalde emoties rond Rink vind ik ook te ver gaan, hoor. Je weet gewoonweg niet hoe iemand precies in elkaar steekt op basis van TV-beelden die zich ook nog eens onder extreme omstandigheden afspelen. Dat gescheld begrijp ik dus ook niet. Maar ik meen wel dat ik in die weken bepaalde dingen van Rink gezien heb, waardoor ik een aardig beeld heb van zijn zwakheden. Ik vind het alleen zwakheden waar hij best iets mee kan doen. Waar hij lering uit kan trekken. Ik denk dat hij in de basis best een goeie vent is. Hij is alleen erg lichtgraakt, en dat maakt hem soms onnodig wraakzuchtig.

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Koppel Krieke & Natalie (be)
« Reactie #170 Gepost op: 18-05-2005, 22:45:18 »
Bepaalde emoties rond Rink vind ik ook te ver gaan, hoor. Je weet gewoonweg niet hoe iemand precies in elkaar steekt op basis van TV-beelden die zich ook nog eens onder extreme omstandigheden afspelen. Dat gescheld begrijp ik dus ook niet. Maar ik meen wel dat ik in die weken bepaalde dingen van Rink gezien heb, waardoor ik een aardig beeld heb van zijn zwakheden. Ik vind het alleen zwakheden waar hij best iets mee kan doen. Waar hij lering uit kan trekken. Ik denk dat hij in de basis best een goeie vent is. Hij is alleen erg lichtgraakt, en dat maakt hem soms onnodig wraakzuchtig.

Als ik je goed begrijp beoordeel jij dus iemand op zijn zwakheden?

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Krieke & Natalie (be)
« Reactie #171 Gepost op: 18-05-2005, 22:57:57 »
Da's een goeie. Even nadenken... ::) :-\\.

Als die zwakheden heel erg bepalend zijn voor het verloop van gebeurtenissen wel, ja. En dat vind ik hier het geval. Rink verziekt veel, door zijn lichtgeraaktheid. Hij verziekt het voor zichzelf, zijn dochter en voor zijn medespelers. Ik vind het dus wel een vrij heftige zwakheid. Ik weet niet of je Expeditie Robinson ooit gevolgd hebt? Daarin opereerde ooit ene Gonneke. Zij had dat ook. Op een andere manier, maar goed. Ook zij sleurde anderen mee in een neerwaardse spiraal, en ook zij vond dat ze erg gelijk had.

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Koppel Krieke & Natalie (be)
« Reactie #172 Gepost op: 18-05-2005, 23:01:46 »
Da's een goeie. Even nadenken... ::) :-\\.

Als die zwakheden heel erg bepalend zijn voor het verloop van gebeurtenissen wel, ja. En dat vind ik hier het geval. Rink verziekt veel, door zijn lichtgeraaktheid. Hij verziekt het voor zichzelf, zijn dochter en voor zijn medespelers. Ik vind het dus wel een vrij heftige zwakheid. Ik weet niet of je Expeditie Robinson ooit gevolgd hebt? Daarin opereerde ooit ene Gonneke. Zij had dat ook. Op een andere manier, maar goed. Ook zij sleurde anderen mee in een neerwaardse spiraal, en ook zij vond dat ze erg gelijk had.

Expeditie Robinson kijk ik al vanaf dag 1  ::jaja:: Maar Gonneke had dat in een andere zin denk ik. Ik denk dat we over Rink maar in het rink topic moeten praten  ::jaja:: hier over Krieke en Natalie.... de discussie vind ik overigens wel oke  ::jaja::

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Krieke & Natalie (be)
« Reactie #173 Gepost op: 18-05-2005, 23:15:27 »
Ja, we dwalen af ;).

Offline fliegenderhirsch

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Krieke & Natalie (be)
« Reactie #174 Gepost op: 19-05-2005, 00:10:19 »
volgens mij is die dieter gewoon strond jaloers!z'n reactie verdient ze echt niet!stiekem hoop ik dat ze na peking express bij elkaar blijven maar dat is natuurlijk niet fair tegenover krieke's vriendin!zolang weg van je vriendin en dat de zielepiet gaan uithangen!erg triest hoor!hij zou juist blij moeten zijn en vragen of ales goed is!zeggen dat hij haar mist!intresse tonen!tja hoop voor nathalie dat hij in het echt een stuk vriendelijker is

Offline Humpie

  • Forumlid
Re: Koppel Krieke & Natalie (be)
« Reactie #175 Gepost op: 19-05-2005, 14:27:09 »
 Zou het ook gewoon kunnen zijn dat Dieter erg onzeker is? Hij ziet Natalie ook veranderen en sterker worden in het spel. Verder kan hij net een baaldag op kantoor hebben gehad, of wat er allemaal nog meer kan gebeuren. Natalie valt bij sommige heren erg goed (Wat ik op de radio en op straat hoor) en misschien is hij bang dat ze iemand anders tegenkomt. Hij reageerd hier op zijn manier op.

Wel lullig voor Natalie, maar zij zal hem wel kennen.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Krieke & Natalie (be)
« Reactie #176 Gepost op: 19-05-2005, 14:49:03 »
Hij ziet Natalie ook veranderen en sterker worden in het spel.

Dat lijkt me niet. Toen Natalie Dieter belde was PE nog niet op tv hoor.  ;)
Geniet nooit met mate...

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Koppel Krieke & Natalie (be)
« Reactie #177 Gepost op: 19-05-2005, 17:19:49 »
Dat lijkt me niet. Toen Natalie Dieter belde was PE nog niet op tv hoor.  ;)
inderdaad... ik heb Rink horen zeggen toen ze eruit gingen: Lekker thuis kerst vieren ofzo ???, in December opgenomen dan

Offline Humpie

  • Forumlid
Re: Koppel Krieke & Natalie (be)
« Reactie #178 Gepost op: 20-05-2005, 09:14:09 »
 Ja, maar door de telefoontjes kreeg ik het idee dat het thuisfront meer info had op het moment van bellen. Dat kan natuurlijk door de montage komen. Misschien was Dieter dan  bang dat Krieke een hele knappe charmante man was. Wie weet......

 :P

Offline Euchrow

  • Forumlid
Re: Koppel Krieke & Natalie (be)
« Reactie #179 Gepost op: 20-05-2005, 13:12:18 »
meer info voor't bellen ? Klopt niet hoor, want die vriendin van krieke wist helemaal niet dat hij met een meisje reisde. Tijdens 't gesprek:  "... dus toch een meisje ... " of zoiets.