Auteur Topic: "De Biechthut"  (gelezen 79420 keer)

Offline koekoe

• Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: "De Biechthut"
« Reactie #280 Gepost op: 5-11-2005, 01:08:27 »
Hallo hut.

Ik kijk rustig naar de sterrenhemel. Die arme survivors weet niet wat ze nog te wachten staan. Ik neem nog een cocktail. Proost hut!

::bravo::
ben jij nu nog niet moe?  ::tandpastasmiley::  ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai::

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #281 Gepost op: 5-11-2005, 01:09:42 »
ben jij nu nog niet moe?  ::tandpastasmiley::  ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai::

Jij wel dan ::)

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #282 Gepost op: 5-11-2005, 01:21:05 »
Hallo biechthut.

Wat zullen de survivors morgenochtend verrast zijn als ze wakker worden. Het lijkt wel of ze een cadeau van sinterklaas in hun schoen vinden. Dag hut! :-*

::zwaai::

Offline Molcrazy

• Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • Winnaar CSC II
« Reactie #283 Gepost op: 5-11-2005, 01:27:25 »
Hoi Hut

Het was een bewogen Survivor-week. Tijd voor wat rust. Ik ben benieuwd naar de nieuwe weekopdrachten.

Slaapwel Hut! ::zwaai::
Gabriël is de Mol

Offline Aitan

• Forumlid
  • ER rules en als ik dom genoeg ben ga ik es meedoen
« Reactie #284 Gepost op: 5-11-2005, 10:19:45 »
ik heb zo'n zin om op te staan, ik heb zo'n zin om naar de bie-hie-chthut te gaan!!
Hoi hut  ::zwaai::

Aitan-- altijd mening, nooit feiten

Offline Fabiann

• winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
« Reactie #285 Gepost op: 5-11-2005, 10:28:05 »
Heee hut!

Tijd niet meer geweest hier, we hebben weer twee nieuwe bewoners op Obscura, de sfeer is goed en ik ben benieuwd naar de samensmelting! Er mag wel weer wat gebeuren! ::jaja::

Nouw doewg! ::zwaai::
🜃

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #286 Gepost op: 5-11-2005, 11:08:43 »
Soms denk je dat je mensen heel goed kan inschatten, maar  ???

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #287 Gepost op: 5-11-2005, 12:10:35 »
Ik ben blij dat mijn rotkamp de beloning niet gewonnen heeft met het verhaal dat ik geschreven heb.

Offline Nostradamus

• Forumlid
  • Never say more than is necessary
« Reactie #288 Gepost op: 5-11-2005, 14:13:26 »
Hut...

de tactische gedachten kunnen deze week uit de kast worden getrokken bij de weekopdracht... Tenminste bij mijn kampgenoten, want ik speel zelf niet altijd even tactisch (komen jullie later wel achter), maar goed... ik hoop nog steeds dat de BESTE wint...

dag,

Nostra
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Fabiann

• winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
« Reactie #289 Gepost op: 5-11-2005, 16:00:06 »
Ben ik weer!

Nog 2 weken en dan weet ik of ik het haal, de samensmelting, maar ik heb het gevoel dat alle volgende afvallers veel te populair zijn en dus veel meer kans hebben op populariteitsstemmen, elke week is het ook de nieuwste bewoner van Obscura het populairst! Kijk maar 2 weken geleden was Kolko nieuw en de populairste! Vorige week was ik nog het populairst omdat ik ook nieuw was en deze week Lieke die ook nieuw erbij kwam! Dat komt natuurlijk ook omdat de nieuwe bewoners weer de punten krijgen van de voorgaande populairste, maar het zou me niet verrassen als Robbie de volgende populairste is van Obscura! Naja misschien wordt ie dat wel niet, want het wordt echt heel spannend denk ik! Ik hoop dat mensen goed nadenken en kijken naar wie het meest veranderd is in het spel! En wie nog niet alles heeft kunnen laten zien! Ik hoop dat ze goed nadenken voordat ze stemmen!

Veel succes iedereen, naja niemand hoort me nu, maar toch, veel succes!
Doewg hut! ::bravo::
🜃

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #290 Gepost op: 5-11-2005, 20:28:15 »
Hut, ik vlucht eventjes hier naartoe, weg van die boze Robbie, zo ken ik hem helemaal niet, hij zit constant te schelden op zijn oude kamp, hopelijk gaan hij niet de rest van de Obscuranen slaan ::ohno::

Offline Fabiann

• winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
« Reactie #291 Gepost op: 6-11-2005, 10:33:28 »
Heej daar, nou de rust is verstoord op Obscura! Robbie heeft het helemaal gehad met zijn Kamp Zuid en wilt wraak nemen! Mijn eerste indruk: Een beetje gefokt! Vind ik best wel jammer, want hij reageert het af op de rest van Obscura en daardoor verpest ie de hele sfeer!

Doewg hut! ::zwaai::
🜃

Offline koekoe

• Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
« Reactie #292 Gepost op: 6-11-2005, 12:02:17 »
Heej daar, nou de rust is verstoord op Obscura! Robbie heeft het helemaal gehad met zijn Kamp Zuid en wilt wraak nemen! Mijn eerste indruk: Een beetje gefokt! Vind ik best wel jammer, want hij reageert het af op de rest van Obscura en daardoor verpest ie de hele sfeer!

wees blij dat ik nog steeds leider ben,anders was ik hier misschien ipv Robbie   >:D >:D >:D >:D >:D

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #293 Gepost op: 6-11-2005, 15:03:28 »
Waar alles eerst zo rustig was, is nu opeens alles anders. De grootste vraag is; wie is de verrader? Kan iemand dmv veel schreeuwen en emoties eruit gooien verkappen dat hij het is? Of is het toch die stille jongen, waarvan ik nu opeens doorheb, dat hij toch wel heel stiekum de schuld in de schoenen durfde te schuiven van Willem?

Want Willem kan t niet zijn, Willem stemde op mij. Dat staat iig vast. Motivatie? Reden? Speelt iemand dubbelspel?

Het zwaard van Damocles hangt boven het hoofd van mij en de ander. Maar er is hoop, de weekopdracht zou weleens uitkomst kunnen bieden.

Mijn laatste kans...:(

Offline Eck

• Forumlid
« Reactie #294 Gepost op: 6-11-2005, 15:37:41 »
Heej hut ::zwaai::

Effe weg uit dat kamp hoor. Het is nu echt nie gezellig daar.
Sommige springen helemaal uit hun naatje.
Ik denk nie dat dit nog lang moet duren anders gaan er strax gewonden vallen of erger: Er stapt iemand uit!
Ik hoor ze hier nog schreeuwen... Misschien is het toch maar beter dat Lieke eerder naar huis moest. Dit had ze vast nie overleefd.

Maar ik ga zo maar effe terug want Eefjuh gaat me wassen met zand ;D
Daarna mag ik haar schoonspoelen.

Ik kan haast nie w8en!!

doeg ::zwaai::

Offline Fabiann

• winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
« Reactie #295 Gepost op: 6-11-2005, 15:56:39 »
Wat een hectiek allemaal, het spel is echt begonnen dus! Conflicten en discussies, Koekoe heeft het helemaal gehad met Chriz en Robbie heeft t gehad met heel Kamp Zuid, terwijl er op Kamp Noord niks aan de hand is!

Dit was mijn verslag!
🜃

Offline Guikie

• Forumlid
  • Hop hop..... weg?!
« Reactie #296 Gepost op: 6-11-2005, 16:59:07 »
Hoi Hut,

Laat ik ook maar eens wat biechten... Teminste ik moet niks biechten maar ik wil even wat aan je kwijt... Het Chriz netwerk is aan het licht gekomen, en dat moet ik toch met je delen....

Robbie en Eric hadden een pact.. niet op elkaar stemmen en voor elkaar opkomen! Dat hebben wel meer mensen en daar is niks mis mee. Chriz had de behoefte zich daarin te mengen! Complot 1!

Verder is hij nogal erg bevriend met een aantal mensen... Hij sloot daarom met EIDM,Jorg,Juudith en Eefjuhh een complot.. Ook niet op elkaar stemmen en elkaar steunen! Complot 2!

Robbie, Eric & Chriz breidde hun complot uit! Megan en koekoe kwamen erbij.. Dit kwam Chriz erg goed uit omdat hij zo dus bij meedere mensen gebakken zat. Zie het resultaat van dit complot.. Chriz had Megan en Robbie niet meer nodig, dus konden ze allebei vertrekken... daarvoor gebruikt hij complot 1! sluit goed aan..

En dan hebben we Eck, Nostradmus, Daan en XmoiX nog.. die heeft hij individueel benaderd om het te helpen.. Alles is overigens terug te lezen op de geheime... www.kwurghmedia.com/survivor site.. Meld je aan en je leest alles....

Alleen ik sta buiten zijn complotten.. met de simpele reden.. ik moet eruit... Hij zet dus iedereen tegen mij op..

Met andere woorden Chriz gebruikt iedereen om er zelf beter van te worden.. Nu ben ik natuurlijk de boeman enzo.. Doet me niks.. jullie mogen het weten!

Oja, Nicky bereid je voor.. deze week staat er een complot tegen je open om je eruit te werken.. Maar ik ga met je mee.. want ik sta onderop de lijstje

Dag hut ik moet gaan!!
« Laatst bewerkt op: 6-11-2005, 17:01:14 door Guikie »

Offline -Lieke-

• Winnaar pool PE2005, PE2007 én Idols'05/'06
  • Forumlid
« Reactie #297 Gepost op: 6-11-2005, 17:08:14 »
Heej hutje,

Wat ben ik blij dat ik weggestemd ben zeg! Op Obscura is de sfeer namelijk nog hartstikke goed! Ik hoop dat dat zo blijft want ik kan niet tegen ruzie  :( Dus als iedereen nou even aardig tegen elkaar doet...  :-\\

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #298 Gepost op: 6-11-2005, 18:58:25 »
Wat een hectiek allemaal, het spel is echt begonnen dus! Conflicten en discussies, Koekoe heeft het helemaal gehad met Chriz en Robbie heeft t gehad met heel Kamp Zuid, terwijl er op Kamp Noord niks aan de hand is!

Dit was mijn verslag!
Hoe weet jij dat allemaal, volgens mij heb jij een computer met internet meegesmokkelt naar Obscura :o

Offline Fabiann

• winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
« Reactie #299 Gepost op: 6-11-2005, 18:59:46 »
Hoe weet jij dat allemaal, volgens mij heb jij een computer met internet meegesmokkelt naar Obscura :o
Hoe weet jij dan dat ik dit heb gezegd? Ja gehoord, nou ik dus ook! ;)
🜃