Hoi Hut,
Laat ik ook maar eens wat biechten... Teminste ik moet niks biechten maar ik wil even wat aan je kwijt... Het Chriz netwerk is aan het licht gekomen, en dat moet ik toch met je delen....
Robbie en Eric hadden een pact.. niet op elkaar stemmen en voor elkaar opkomen! Dat hebben wel meer mensen en daar is niks mis mee. Chriz had de behoefte zich daarin te mengen! Complot 1!
Verder is hij nogal erg bevriend met een aantal mensen... Hij sloot daarom met EIDM,Jorg,Juudith en Eefjuhh een complot.. Ook niet op elkaar stemmen en elkaar steunen! Complot 2!
Robbie, Eric & Chriz breidde hun complot uit! Megan en koekoe kwamen erbij.. Dit kwam Chriz erg goed uit omdat hij zo dus bij meedere mensen gebakken zat. Zie het resultaat van dit complot.. Chriz had Megan en Robbie niet meer nodig, dus konden ze allebei vertrekken... daarvoor gebruikt hij complot 1! sluit goed aan..
En dan hebben we Eck, Nostradmus, Daan en XmoiX nog.. die heeft hij individueel benaderd om het te helpen.. Alles is overigens terug te lezen op de geheime...
www.kwurghmedia.com/survivor site.. Meld je aan en je leest alles....
Alleen ik sta buiten zijn complotten.. met de simpele reden.. ik moet eruit... Hij zet dus iedereen tegen mij op..
Met andere woorden Chriz gebruikt iedereen om er zelf beter van te worden.. Nu ben ik natuurlijk de boeman enzo.. Doet me niks.. jullie mogen het weten!
Oja, Nicky bereid je voor.. deze week staat er een complot tegen je open om je eruit te werken.. Maar ik ga met je mee.. want ik sta onderop de lijstje
Dag hut ik moet gaan!!