Auteur Topic: Dancing on ice/Sterren dansen op het ijs  (gelezen 17421 keer)

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dancing on ice/Sterren dansen op het ijs
« Reactie #20 Gepost op: 9-09-2006, 12:11:30 »
Ik heb nu van beide programma's een stuk gezien en ik moet zeggen dat ik die op RTL 4 echt vele malen leuker vind. Die zal ik zeker blijven kijken.
Ik ben namelijk echt wel gek op kunstschaatsen en paarrijden, dat kijk ik bij de Olympische spelen ook altijd. Maar ik heb het gevoel dat er bij SBS6 vooral bij mensen nog niet zo goed kunnen schaatsen, heel veel stilgestaan wordt en dan wordt er wel leuk met de armen gezwaaid, maar het heeft niet zoveel met schaatsen te maken en daar kijk ik toch voor. Ook vind ik de invloed van Holiday on Ice veel te groot, 't is wel logisch, want het is hun sponsor geloof ik. En die jury geeft echt wel abnormaal hoge punten hoor.  ::oink:: En heb ik het goed dat er bij SBS6 geen verplichte onderdelen zijn en bij RTL 4 wel? Dat zou dan verklaren waarom het niveau bij RTL 4 hoger ligt over het algemeen dan bij SBS 6.

Maar goed, Jody was inderdaad goed ja. Al vind ik een 10 wat overdreven. Niet omdat hij niet de beste was. Maar een 10 lijkt me haast onmogelijk bij kunstschaatsen, net als bij turnen overigens en daar is het ook nog maar één keer in de geschiedenis gebeurd geloof ik dat iemand een tien kreeg.

Een tien betekend dat het namelijk helemaal perfect is en dat er dus niks te verbeteren valt.
« Laatst bewerkt op: 9-09-2006, 12:13:04 door Mloesje »

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dancing on ice/Sterren dansen op het ijs
« Reactie #21 Gepost op: 9-09-2006, 12:44:29 »
De tien voor Jody was, naar mijn mening, omdat het perfect was voor zijn kunnen...hij is ook maar een beginnende amateur, die een paar maanden geleden misschien nog nooit op kunstschaatsen heeft gestaan.
Maar ik ben het eens dat er bij rtl veel strenger wordt gejureerd..het niveau ligt daar ook net iets hoger.

Ik ben trouwens wel heel erg benieuwd wie er vandaag uit gaat...ik hoop Mari omdat ik Klaas Wilting zelf heb mogen ontmoeten onlangs, en ik vind het een zeer leuke man...ook om naar te kijken  ::rofl:: mari vind ik een stuk enger om naar te kijken, vooral na die persiflage van koefnoen ::rofl::

Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dancing on ice/Sterren dansen op het ijs
« Reactie #22 Gepost op: 9-09-2006, 21:44:39 »
 ::rofl:: Kelly Pfaff kan straks samen met Jody mee gaan doen met Holiday on Ice. maar da's wel terecht, want ik vind haar supergoed. Hopelijk vind Kelly de RTL 4 versie.

Offline bunny!!

  • Forumlid
Re: Dancing on ice/Sterren dansen op het ijs
« Reactie #23 Gepost op: 26-09-2006, 13:30:11 »
Wat vinden jullie van Ellemieke Vermolen van sterren dansen op ijs van SBS.

Mijn mening is als volgt:

Ik vind dat ze haar de hand boven het hoofd houden omdat ze nu toevallig voor SBS werkt. Maar ik vind dat ze niet eens kan schaatsen. Ze kan alleen een beetje sexy bewegen op het ijs en meer niet. En ze gaat ook nog eens tegen de jury tekeer omdat ze slechte punten krijgt. Die punten zijn gewoon terecht.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dancing on ice/Sterren dansen op het ijs
« Reactie #24 Gepost op: 26-09-2006, 13:58:17 »
Geen idee of haar de hand boven het hoofd gehouden wordt. Maar ik vind idd dat er weinig schaatskwaliteit bijzit. Die show van vorige week, toen stond ze alleen maar stil, terwijl ze een beetje sexy keek. Er kwam weinig schaatsen bijkijken en dan snapt ze nog niet waarom de jury het niks vind. Maar volgende week ligt ze er wel uit denk ik.

Maar zoals ik al eerder zei het niveau van de SBS 6 show is in zijn geheel vele malen lager dan dat van RTL 4. Daardoor komt het ook wat saaier over. Nu er minder kandidaten zijn, heb ik 't gevoel dat bij SBS 6 die tijd wordt volgeouwehoerd, terwijl bij rtl4 de acts nu langer gaan duren. Ook de verplichte onderdelen bij RTL 4 vind ik een pluspunt, daardoor wordt de show steeds naar een hogerplan getild. Terwijl een aantal mensen bij sbs6 maar om een laag niveau blijft aanmodderen. Neemt niet weg dat bijvoorbeeld Maud, Hein en Jody wel heel goed zijn. Maar bij de rtl 4 show was dat er misschien nog wel beter uitgekomen.

Offline MiSs Stefanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dancing on ice/Sterren dansen op het ijs
« Reactie #25 Gepost op: 27-09-2006, 21:49:31 »
Ik vind RTL4 beter en proffesioneler dan SBS6. Bij SBS6 is het echt een beetje chaotisch en echt zo amateuristisch. De kandidaten vind ik bij beide programma's wel goed maar bij RTL4 moeten ze idd hele moeilijke verplichte elementen schaatsen.
Ook vind ik dat ze bij SBS echt hoge punten geven en bij RTL4 veel lagere punten in verhouding. Maar toch blijf ik erbij dat ik RTL4 beter vind en serieuzer maar ik kijk ze wel allebei hoor ;D

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Dancing on ice/Sterren dansen op het ijs
« Reactie #26 Gepost op: 1-10-2006, 12:14:06 »
Ik vind dat ze haar de hand boven het hoofd houden omdat ze nu toevallig voor SBS werkt. Maar ik vind dat ze niet eens kan schaatsen. Ze kan alleen een beetje sexy bewegen op het ijs en meer niet. En ze gaat ook nog eens tegen de jury tekeer omdat ze slechte punten krijgt. Die punten zijn gewoon terecht.

Mee eens ::ok:: ... ze is ook weg nu!
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline moltje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dancing on ice/Sterren dansen op het ijs
« Reactie #27 Gepost op: 1-10-2006, 14:55:02 »
Ik vond Annamarie vrijdag echt super goed bij sterren dansen op het ijs!! Maarja ik ben ook voor haar!!!

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dancing on ice/Sterren dansen op het ijs
« Reactie #28 Gepost op: 1-10-2006, 15:25:09 »
Ik ben nog steeds voor Staf!  ::bravo:: ::bravo:: onze belgische vriend  ;)
I'm a real big goblin..

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dancing on ice/Sterren dansen op het ijs
« Reactie #29 Gepost op: 1-10-2006, 15:53:24 »
Ik kijk de versie op SBS 6 niet meer, ik vond het echt te saai worden.

Ik ben fan van zowel Kelly als Staf. Eerst was ik alleen voor Kelly, maar Staf was weer fantastisch gisteren. Vooral dat eerste, hele snelle stuk. Wow!

Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dancing on ice/Sterren dansen op het ijs
« Reactie #30 Gepost op: 2-10-2006, 12:30:23 »
Niet Rub..euuhh... wendy

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dancing on ice/Sterren dansen op het ijs
« Reactie #31 Gepost op: 2-10-2006, 17:49:52 »
Niet Rub..euuhh... wendy
jammer he?  :(

wanneer gaat John er eens uit?
I'm a real big goblin..

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dancing on ice/Sterren dansen op het ijs
« Reactie #32 Gepost op: 4-10-2006, 07:52:00 »
john gaat er hopelijk volgende week uit...Staf is geweldig, super fenomenaal, enorm goed en ga zo maar door...die man blijft constant rijden en maakt bijna geen fout...kelly vind ik ook nog steeds goed rijden, maar ze is minder constant dan in het begin...jammer hoor want ook zij kan er wat van!!

Wat SBS betreft...tja daar is het niveau toch stukken minder en spectaculair...ook al rijden ze er goed hoor, ik vind er minder spanning in zitten, persoonlijk gezien dan...enne ellemieke...brrr ii krijg kriebels van dat mens :-\\ dat die het nog zo lang heeft volgehouden ???
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline moltje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dancing on ice/Sterren dansen op het ijs
« Reactie #33 Gepost op: 6-10-2006, 18:16:35 »
Annamarie en Trevor ::love:: moeten weer door ::bravo::

Offline moltje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dancing on ice/Sterren dansen op het ijs
« Reactie #34 Gepost op: 7-10-2006, 09:18:39 »
Oh nee ze zitten in de skate-off ::ohno:: :\'(

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dancing on ice/Sterren dansen op het ijs
« Reactie #35 Gepost op: 7-10-2006, 09:44:01 »
geheel onterecht naar mijn bescheiden mening...ik vond Maud en Jody deze keer toch echt de slechtste... ::niet-ok::

Ben bang dat je voorgoed afscheid moet nemen van Trevor, moltje..want Maud zal wel meer aanhangers hebben dan Annamarie.... :-\\

Annamarie wordt wel elke week beter, zoals de jury ook aangeeft ::ok:: ::ok::...jammer dat ze pas later deze serie op gang komt want van haar mogen én kunnen we best nog wat verwachten, want het is een dame die van doorzetten weet en niet snel opgeeft. Maud daarentegen stagneert, naar mijn mening, de laatste twee afleveringen...ik denk dat bij haar de vermoeidheid toe slaat, waar het bij Annamarie gelijk blijft dankzij haar sportcarriëre.

De halve finale mag van mijn part bestaan uit Jody, Hein en Annamarie ::bravo::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline moltje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dancing on ice/Sterren dansen op het ijs
« Reactie #36 Gepost op: 7-10-2006, 15:18:07 »
Ik ga vanavond echt heleboel keer stemmen op Annamarie.

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Dancing on ice/Sterren dansen op het ijs
« Reactie #37 Gepost op: 8-10-2006, 20:28:13 »
Ik ga vanavond echt heleboel keer stemmen op Annamarie.

Helaas heeft het niet mogen helpen. Ben ook benieuwd wie er vanavond uit gaat, ik vrees voor John eigenlijk. Maar die andere drie zijn dan ook wel erg goed!
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Dancing on ice/Sterren dansen op het ijs
« Reactie #38 Gepost op: 10-10-2006, 14:23:19 »
Zit John de Wolf er nog in of niet? ::tandpastasmiley::

Offline moltje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dancing on ice/Sterren dansen op het ijs
« Reactie #39 Gepost op: 11-10-2006, 15:28:07 »
Ik vind het zo jammer dat Annamarie eruit is :\'(
Maar bij dancing on ice ben ik voor Froukje!!!