Auteur Topic: Dancing on ice/Sterren dansen op het ijs  (gelezen 17426 keer)

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Dancing on ice/Sterren dansen op het ijs
« Gepost op: 27-08-2006, 12:55:55 »
Wat vinden jullie ervan?
Wie zijn de beste kandidaten?
En welke zender heeft de leukste dancing on ice, sbs, of rtl :-\\

Ik heb gister zelf rtl gezien, vrijdagavond kan ik toch geen tv kijken. Een leuk programma, maar ik vind het altijd zo zonde, dat de kijkers thuis moeten stemmen...
Citaat
vond je die en die het best, sms dan die en die naar 1234 of bel 0909-1234
zooo jammer...

En ik vond gister echt Wendy en Staf de 2 beste :D die waren echt goed! :D hoewel Froukje het ook goed deed :)
I'm a real big goblin..

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dancing on ice/Sterren dansen op het ijs
« Reactie #1 Gepost op: 27-08-2006, 12:59:56 »
De vrouw van Jambers ook en Kelly Pfaff ook hoor.
RTL4 doet het in elk geval wel stukken leuker dan sbs. Daar is het sláápverwekkend!
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dancing on ice/Sterren dansen op het ijs
« Reactie #2 Gepost op: 27-08-2006, 13:10:59 »
okay ik doe mee met mijn commentaar ;D

sbs vond ik dus ook slaapverwekkend en het niveau was niet zo hoog als bij rtl...daarnaast vind ik de combi martijn en de belgische dame, waarvan ik de naam ben vergeten :-[, leuker dan het eeuwige duo nance en gerard....de laatste twee worden steeds gemaakter...en zijn blijkbaar ook erg slechtziend, getuige de grote kaartjes die ze nodig hebben om hun tekst te kunnen lezen...brrrr

Stef en Wendy waren zeker goed, maar dat vind ik ook van Maud...ik denk dat zij wel eens met de eer kon gaan strijken wat sbs betreft....voor rtl durf ik nog geen uitspraken te doen...daar is het een stuk spannender in ieder geval ;)
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Dancing on ice/Sterren dansen op het ijs
« Reactie #3 Gepost op: 27-08-2006, 21:46:57 »
op SBS is het verschrikkelijk saaai zeg

Offline Mol_en_Co

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dancing on ice/Sterren dansen op het ijs
« Reactie #4 Gepost op: 28-08-2006, 14:24:16 »
'k Vind het jureren bij SBS stukken leuker dan bij RTL. Bij RTL vind ik het meer een kil programma, maar (daarom misschien) wel professioneler overkomen. De presentatoren van RTL zijn ook, mijns inziens, beter dan die van SBS. Al moet Martijn oppassen dat hij niet te veel flauwe grapjes maakt, hij is een stuk beter dan die zelfingenomen Joling.

Op zich dat ik ook eerst dat het niveau bij RTL hoger lag, maar volgens mij verschilt het uiteindelijk toch niet zoveel.

't Zou wel grappig zijn om op het eind een skate-off te hebben tussen de winnaars van beide programma's. 

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dancing on ice/Sterren dansen op het ijs
« Reactie #5 Gepost op: 28-08-2006, 15:49:32 »
't Zou wel grappig zijn om op het eind een skate-off te hebben tussen de winnaars van beide programma's. 
Jaa! dat zou een goed idee zijn!  :D :D ;)
I'm a real big goblin..

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dancing on ice/Sterren dansen op het ijs
« Reactie #6 Gepost op: 28-08-2006, 19:52:09 »
Mijn excuses tov de mensen die dit programma mooi vinden,maar dit slap gedoe kunnen ze dan wel weer in Nederland en België terzelfdertijd uitzenden  :o :o ??? ???

Offline Scabbers

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dancing on ice/Sterren dansen op het ijs
« Reactie #7 Gepost op: 29-08-2006, 01:22:32 »
'k Vind het jureren bij SBS stukken leuker dan bij RTL. 
Ik vind het bij RTL juist realistischer. In de eerste show van SDOHI werd al een 10 gegeven! Kom op zeg!
Een psychologische thriller… Een beetje drama… En het is natuurlijk toch reality, maar dan zonder de ranzigheid.

Offline Mol_en_Co

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dancing on ice/Sterren dansen op het ijs
« Reactie #8 Gepost op: 29-08-2006, 10:00:05 »
Ik vind het bij RTL juist realistischer. In de eerste show van SDOHI werd al een 10 gegeven! Kom op zeg!

Ja, maar je gaat ook niet in de eerste aflevering een 3 geven. Het moet wel leuk blijven. Die mensen hebben meerdere maanden geoefend, en dan krijg je een 3! De 10 uit SDOPIJ was misschien iets overdreven, maar voor de rest vond ik het goed gedaan bij SBS. In de tweede aflevering waren ze al iets strenger. Maar goed, met de hogere cijfers bij SBS is nog steeds het verschil duidelijk tussen de goede en de minder goede, alleen is het iets vriendelijker.

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dancing on ice/Sterren dansen op het ijs
« Reactie #9 Gepost op: 29-08-2006, 15:04:40 »
Mijn excuses tov de mensen die dit programma mooi vinden,maar dit slap gedoe kunnen ze dan wel weer in Nederland en België terzelfdertijd uitzenden  :o :o ??? ???
nogal lullig idd!  :-\\ wschijnlijk omdat het een live-uitzending is en omdat er gestemd moet worden, maar waarom ze ER ook niet op ma.avond kunnen uitzenden  :-\\
 ::hug:: ::hug:: ::hug::
I'm a real big goblin..

Offline moltje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dancing on ice/Sterren dansen op het ijs
« Reactie #10 Gepost op: 3-09-2006, 12:21:26 »
Ik vind het allebei leuk alleen van dancing on ice heb ik de eerste aflevering gemist. Bij sterren dansen op het ijs ben ik voor Annamarie Thomas en bij dancing on ice weet ik nog niet maar gisteren vond ik Kelly Pfaff het best.

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dancing on ice/Sterren dansen op het ijs
« Reactie #11 Gepost op: 3-09-2006, 12:37:04 »
Ik vind Maud onwijs goed schaatsen en bij rtl vind ik er nog zoveel goed dat ik nog niet echt een keuze kan maken :-\\

Maar ik merk wel dat het steeds midner indruk op me aan het maken is want ik ben zowel gisteren als vrijdag in slaap gevallen ::slaap::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dancing on ice/Sterren dansen op het ijs
« Reactie #12 Gepost op: 3-09-2006, 13:16:16 »
Al zappend heb ik gisteren een stukje gezien van "James bond" Wim.
Misschien stel ik mij volgend jaar ook kandidaat met Bakkertje als partner,wij zouden die stijl,waarbij ik je ondersteboven hou veel beter kunnen  ::jaja:: ::jaja::

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Dancing on ice/Sterren dansen op het ijs
« Reactie #13 Gepost op: 3-09-2006, 13:19:43 »
Al zappend heb ik gisteren een stukje gezien van "James bond" Wim.
Misschien stel ik mij volgend jaar ook kandidaat met Bakkertje als partner,wij zouden die stijl,waarbij ik je ondersteboven hou veel beter kunnen  ::jaja:: ::jaja::

 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

moet je wel als laatste gaan, want overleeft t ijs niet  :P

en die Wim was stijf ::)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dancing on ice/Sterren dansen op het ijs
« Reactie #14 Gepost op: 3-09-2006, 13:21:11 »
Al zappend heb ik gisteren een stukje gezien van "James bond" Wim.
Misschien stel ik mij volgend jaar ook kandidaat met Bakkertje als partner,wij zouden die stijl,waarbij ik je ondersteboven hou veel beter kunnen  ::jaja:: ::jaja::
::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Lijkt me enig koekoe...jij en ik op smalle ijzers ::ok::..en je weet ik hou van strakke kontjes..dus dat wordt bilspiertraining voor jou :P

*besteld vast een corset voor koe, zodat hij niet door zijn rug kan gaan bij het liften*
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dancing on ice/Sterren dansen op het ijs
« Reactie #15 Gepost op: 3-09-2006, 13:49:03 »
::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Lijkt me enig koekoe...jij en ik op smalle ijzers ::ok::..en je weet ik hou van strakke kontjes..dus dat wordt bilspiertraining voor jou :P

*besteld vast een corset voor koe, zodat hij niet door zijn rug kan gaan bij het liften*
  ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley:: Misschien kunnen we zorgen voor een primeur in het salondansen of stijldansen(of hoe heet het?) het is steeds de man die de vrouw rondslingerd,misschien kunnen we het andersom doen,en jij houdt mij ondersteboven,daar zullen we extra punten voor krijgen  :D
En als thema kiezen we geen slap gedoe zoals "James Bond", nee;"The Flying koekoe" dat wordt een finaleplaats  ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dancing on ice/Sterren dansen op het ijs
« Reactie #16 Gepost op: 3-09-2006, 14:32:11 »
  ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley:: Misschien kunnen we zorgen voor een primeur in het salondansen of stijldansen(of hoe heet het?) het is steeds de man die de vrouw rondslingerd,misschien kunnen we het andersom doen,en jij houdt mij ondersteboven,daar zullen we extra punten voor krijgen  :D
En als thema kiezen we geen slap gedoe zoals "James Bond", nee;"The Flying koekoe" dat wordt een finaleplaats  ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::

 ::ok:: ::ok:: ::ok::

*besteld meteen een grotere maat corset, met extra versteviging
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dancing on ice/Sterren dansen op het ijs
« Reactie #17 Gepost op: 4-09-2006, 07:12:21 »
Daaag babette en daaag Marga...bedankt voor uw deelname u kunt gaan... ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai::

blijf het opmerkelijk vinden dan dat ik deze uitslag al in mijn hoofd had zitten.
Het interview dat Marga gaf, als reactie op haar afscheid, bezorgde mij een misselijk gevoel...hoe bedoel je ik doe even mee, maar ik ga nu weer snel even een disco opzoeken, want er moet nog opgetreden worden...denk dat er dan toch een addertje onder het gras zit bij deze wegstemronde...overigens net als vorige week toen ineens Leontien er uit ging...eh hoe bedoel je misleiding?
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Dancing on ice/Sterren dansen op het ijs
« Reactie #18 Gepost op: 8-09-2006, 22:39:09 »
ohhhhh,....die Jody is echt heel erg goed ::ok:: ::ok::
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dancing on ice/Sterren dansen op het ijs
« Reactie #19 Gepost op: 9-09-2006, 12:02:43 »
Wauw...hij is echt goed ja...en het is echt een compliment als iemand van Holiday on Ice zegt dat je bij een show mag komen schaatsen ::ok::

Maud heb ik gisteren helaas niet zien schaatsen, dus ik kan niet zeggen of ze het goed heeft gedaan...maar ik vond Laura daarentegen wel stukken beter dan eerst..ze komt alleen iets minder gracieus over vind ik, maar het enthousiasme spat er wel van af.
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!