Auteur Topic: Dancing on ice/Sterren dansen op het ijs  (gelezen 17425 keer)

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dancing on ice/Sterren dansen op het ijs
« Reactie #40 Gepost op: 15-10-2006, 07:35:11 »
Wowie...Hein in de finale ::bravo::...daar heb ik helemaal geen problemen mee ;D

Ik vind het sowieso erg knap wat de mannen presteren, zij moeten naast al die passen en huppeltjes en wat nog meer, ook nog eens hun partners zien te liften. Knap staaltje aan kracht heb je daarvoor nodig ::ok::
Maud had ik het overigens toch ook wel gegund, zij heeft een bepaalde gratie, maar had niet genoeg aanhang gisteren :)

Wat betreft de finale bij rtl heb ik nog mijn bedenkingen. Stafke die de fout in ging ::oink:: ai ai ai menneke hoe kon je dat nou doen riep ik vertwijfeld, want hij is toch wel mijn favoriet samen met Kelly ::ok::

Ik hoop dus echt dat het publiek kijkt naar alle afleveringen en dat hij vanavond in de finale staat ::jaja::

Oh ja was ik de enige die dat 'vlieggedoe' niet spectaculair vond? Ik vond dit dus echt bij bij ijsdansen passen, past veel beter thuis bij sterren in het circus :-X ;)
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline moltje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dancing on ice/Sterren dansen op het ijs
« Reactie #41 Gepost op: 15-10-2006, 14:43:41 »
JEEJ HEIN ZIT IN DE FINALE!!!!!!

Daar ben ik echt zo blij mee.

En vanavond finale van dancing on ice. Ik hoop dat Froukje en Staf in de finale zitten.

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Dancing on ice/Sterren dansen op het ijs
« Reactie #42 Gepost op: 15-10-2006, 15:11:28 »
Jaa, leuke uitzending van Dancing on Ice.
Kelly is toch wel mijn favoriet, ze heeft humor en als het moet is ze bloedserieus!
En ik vind dat nummer van Pirates of the Caribbean toch zo geweldig!
Jammer dat die lift niet mooi ging, al losten ze dat prachtig op.

Vanavond de finale.. ben benieuwd of Froukje genoeg aanhangers (SMSers) heeft om de belgen tegen te houden. Alhoewel.. misschien heeft ze wel een kleine voorsprong, want de belgen kunnen voor 2 landgenoten kiezen en de nederlanders maar 1.
Al hoeft dit weer niet op te gaan, want ik ben 100% nederlander en vind Kelly toch helemaal geweldig. (Al ga ik niet SMSen, dat gaat toch nooit eerlijk, ben ik bang)
The sun came up and reality set in.

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dancing on ice/Sterren dansen op het ijs
« Reactie #43 Gepost op: 16-10-2006, 07:15:33 »
Joepie...Stafke is de terechte winnaar....maar wat was ik eigenlijk teleurgesteld dat kelly de finale niet haalde :\'(
Ik vond haar stukken beter dan Froukje :-\\ maar ja het nederlandse publiek zal wel massaal gestemd hebben...

Nu maar eens kijken of de gedoodverfde winnaar van sterren dansen op het ijs volgende week wel gaat winnen van Hein Vergeer :)
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Dancing on ice/Sterren dansen op het ijs
« Reactie #44 Gepost op: 16-10-2006, 09:35:17 »
Ik heb het niet gezien.. sprong Stafke een gat door het dak? (zoals beloofd)
The sun came up and reality set in.

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dancing on ice/Sterren dansen op het ijs
« Reactie #45 Gepost op: 16-10-2006, 16:52:48 »
Jippie, mijn favoriet heeft gewonnen: Stafke! Hoe die kon dansen, geweldig!  ::bravo:: Vanaf begin af aan was hij al mijn favoriet, en volgens mij was ik niet de enige  ;)  :D ::bravo:: ::bravo::
I'm a real big goblin..

Offline moltje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dancing on ice/Sterren dansen op het ijs
« Reactie #46 Gepost op: 16-10-2006, 18:24:31 »
Froukje was mijn favoriet maar Staf was bij mij op de 2de plaats. Zeker na die optreden van vorige week. Die vond ik echt mooi.

Offline MiSs Stefanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dancing on ice/Sterren dansen op het ijs
« Reactie #47 Gepost op: 19-10-2006, 22:37:52 »
Bij mij was Froukje mijn favoriet, maar Kelly vond ik echt de allerallerbeste! ::jaja:: ::jaja::

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dancing on ice/Sterren dansen op het ijs
« Reactie #48 Gepost op: 21-10-2006, 23:12:07 »
 ::oink:: ::oink:: Hein Vergeer is de winnaar van sterren dansen op het ijs...wat een verrassing, die uitslag had ik niet kunnen dromen, omdat ik dacht dat Jody veel meer aanhang zou hebben dan hein...maar aan de andere kant vormde hij wel een mooi paar met zijn Florentien ::bravo:: ::bravo::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline mini

  • Forumlid
Re: Dancing on ice/Sterren dansen op het ijs
« Reactie #49 Gepost op: 21-10-2006, 23:13:17 »
wat een aanfluiting van sterren dansen op het ijs ::niet-ok::
jody en maud waren gewoon de beste.. eerst maud eruit en dan wint jody niet eens van hein :-[ ik vind hein een leuke vent, maar hij was zeker niet de beste!!!!
hetzelfde geldt bij dancing on ice, kelly had gewoon moeten winnen ::ohno:: jammer dat het publiek op deze manier een te zware stem heeft in de eindbeslissing.. maargoed, jody gaat wel naar holiday on ice! ::ok:: dat kan hein vergeer niet zeggen!puh!

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dancing on ice/Sterren dansen op het ijs
« Reactie #50 Gepost op: 21-10-2006, 23:15:59 »
maargoed, jody gaat wel naar holiday on ice! ::ok:: dat kan hein vergeer niet zeggen!puh!

blijkbaar gaat hij ook meedoen aan de show van holiday on ice...meende dat Gerard te horen zeggen..

maar ja je weet toch nooit of de jurering wel eerlijk gaat bij dit soort programma's.
persoonlijk geef ik de voorkeur aan een echte jury, maar dat levert de zender geen geld op :-\\
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline MiSs Stefanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dancing on ice/Sterren dansen op het ijs
« Reactie #51 Gepost op: 22-10-2006, 00:18:13 »
De jury bij Dancing on Ice was wel stukken beter dan de jury van Sterren dansen op het ijs ::jaja::

Offline moltje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dancing on ice/Sterren dansen op het ijs
« Reactie #52 Gepost op: 22-10-2006, 11:21:11 »
Hein heeft gewonnen ::ok:: ::ok::

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Dancing on ice/Sterren dansen op het ijs
« Reactie #53 Gepost op: 22-10-2006, 13:21:00 »
Persoonlijk vond ik Jody beter dan Hein, die het voornamelijk van de liften moest hebben. Die Katharina Witt had helemaal gelijk! Maar misschien was dat juist Hein z'n geluk wel, dat zij hem minder goed vond en ging men daardoor meer voor Hein smsen.
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline MiSs Stefanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dancing on ice/Sterren dansen op het ijs
« Reactie #54 Gepost op: 22-10-2006, 15:44:15 »
Ik vind Hein geen terechte winnaar maar ik denk inderdaad dat door het slechtere jurycommentaar Hein meer stemmen heeft gekregen, wat natuurlijk ontzettend jammer is....

Offline Scabbers

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dancing on ice/Sterren dansen op het ijs
« Reactie #55 Gepost op: 3-01-2007, 19:49:33 »
RTL4 en SBS6 bereiden zich voor op deel 2 van deze "Koude Oorlog".

Het plan van SBS was om op 19 januari serie 2 van SDOHI te starten. Vandaag blijkt dat RTL al tijden in het geheim bezig was de tweede serie van DOI voor te bereiden. RTL maakte bekend dat ze op vrijdag 12 januari starten. Nu gaat SBS opeens ook op 12 januari starten. De shows zullen nu dus tegelijkertijd uitgezonden worden. Ik ben benieuwd wie er dan gaat winnen (want DOI had vorige serie op zaterdag meer concurrentie dan SDOHI op vrijdag).
Een psychologische thriller… Een beetje drama… En het is natuurlijk toch reality, maar dan zonder de ranzigheid.

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Dancing on ice/Sterren dansen op het ijs
« Reactie #56 Gepost op: 3-01-2007, 20:34:35 »
RTL4 en SBS6 bereiden zich voor op deel 2 van deze "Koude Oorlog".

Het plan van SBS was om op 19 januari serie 2 van SDOHI te starten. Vandaag blijkt dat RTL al tijden in het geheim bezig was de tweede serie van DOI voor te bereiden. RTL maakte bekend dat ze op vrijdag 12 januari starten. Nu gaat SBS opeens ook op 12 januari starten. De shows zullen nu dus tegelijkertijd uitgezonden worden. Ik ben benieuwd wie er dan gaat winnen (want DOI had vorige serie op zaterdag meer concurrentie dan SDOHI op vrijdag).

wat een gezeik zeg... hoe oud zijn ze daar ::oink::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dancing on ice/Sterren dansen op het ijs
« Reactie #57 Gepost op: 3-01-2007, 20:49:10 »
Echt stom, nou dan kijk ik alleen de rtl4 versie, want die van SBS 6 vond ik gewoon saai.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Dancing on ice/Sterren dansen op het ijs
« Reactie #58 Gepost op: 3-01-2007, 20:53:27 »
Ik kijk ze lekker allebei niet ::bravo::

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Dancing on ice/Sterren dansen op het ijs
« Reactie #59 Gepost op: 3-01-2007, 20:55:46 »
ik ook niet meer ::ohno::

bij sommige programma's zouden ze eens gewoon een jaartje (of 2) moeten wachten voor ze met een nieuwe serie komen :-\\
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.