Auteur Topic: Dancing on ice/Sterren dansen op het ijs  (gelezen 17422 keer)

Offline sap

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dancing on ice/Sterren dansen op het ijs
« Reactie #60 Gepost op: 5-01-2007, 09:53:14 »
Ik blijf zowiezo kijken... vooral als ze Kevin Van der Perren als gast laten komen. Ben wel benieuwd wie ze bij een volgende versie zullen laten meedoen.

Offline moltje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dancing on ice/Sterren dansen op het ijs
« Reactie #61 Gepost op: 5-01-2007, 18:36:28 »
Ik ga SDOHI weer kijken alleen vind ik het gedoe tussen sbs6 en rtl4 wele en beetje dom.

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dancing on ice/Sterren dansen op het ijs
« Reactie #62 Gepost op: 6-01-2007, 10:42:37 »
Ik begrijp gewoon helemaal niks van de twee zenders. Ze gooien alleen maar hun eigen ruiten in door 't tegelijk te programmeren, want ze trekken gewoonlijk vrijwel 't zelfde publiek en dat wordt nu gedwongen 'n keuze te maken. Ik ben echt benieuwd of we dat vooral in de kijkcijfers van een van de twee gaan terugzien of dat ze beiden flink verliezen tov vorige serie. Ik denk iig dat ze snel zullen merken dat dit niet werkt en dat een van de twee gaat wijken naar 'n ander tijdstip, wellicht 'n uur later op vrijdagavond.

Ik ga iig denk ik proberen nog beiden te volgen. RTL kijken en SBS opnemen en later kijken. Ik vond ze vorige keer beiden wel leuk om te zien namelijk. Bij RTL lag 't niveau 'n stuk hoger, maar de sfeer bij SBS leek leuker.

Offline Scabbers

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dancing on ice/Sterren dansen op het ijs
« Reactie #63 Gepost op: 8-01-2007, 11:51:48 »
RTL heeft met Goede Tijden Slechte Tijden wel een betere lead-in. Ik denk dat ik de RTL versie ga kijken. Ik vond die vorig jaar al leuker (en echt, ik heb de SBS versie geprobeerd). Ook vind ik dat RTL leukere kandidaten heeft. Alleen wel wat veel: 13!  ::oink::

We kunnen nu wel goed kijken welk programma het populairste is. Want SBS scoorde vorige keer wel beter, maar RTL had op zaterdag meer concurrentie van o.a. Mooi Weer De Leeuw.
Een psychologische thriller… Een beetje drama… En het is natuurlijk toch reality, maar dan zonder de ranzigheid.

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Dancing on ice/Sterren dansen op het ijs
« Reactie #64 Gepost op: 8-01-2007, 14:22:35 »
Kheb gewoon medelijden met de kandidaten, die moeten elke keer maar aanhoren dat het programma wordt vervroegd.. en zodoende hebben ze steeds korter om te oefenen  :-\\ !
The sun came up and reality set in.

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dancing on ice/Sterren dansen op het ijs
« Reactie #65 Gepost op: 8-01-2007, 19:46:42 »
Ja ik ook. En ik vraag me nu af hoe 't niveau zal zijn vrijdag. Sommigen hebben geloof ik pas één week geoefend.  :o

En volgens mij kregen ze bij de RTL-versie vandaag pas hun partner te weten en kunnen ze dus nog maar vijf dagen hun kuhr instuderen. Dat lijkt me echt te weinig als je nog nauwelijks kunt schaatsen.  ::ohno::

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dancing on ice/Sterren dansen op het ijs
« Reactie #66 Gepost op: 8-01-2007, 20:14:21 »
Ja, inderdaad ik ben wel bang dat dat kinderachtige gedoe ten koste zal gaan van de kwaliteit. Binnen een week en dan al moeten optreden, ik ben zeer benieuwd wat dat gaat worden :-\\

Offline molletje25

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • is ego de mol?
Re: Dancing on ice/Sterren dansen op het ijs
« Reactie #67 Gepost op: 9-01-2007, 21:23:55 »
tjonge jonge,, wat een strijd is er gaande tussen sbs6 en rtl4!! ze willen allebei weer veel kijkers met een 2e seizoen van sterren dansen op het ijs/ dancing on ice!! dit gaat ze echt nooit lukken.. ik denk dat mensen er niet op zitten te wachten om WEER die bners te zien stuntelen!!! en dan beginnen ze allebei ook nog tegelijk.. nou ik ga mooi niet meer kijken!
RIP ernst-paul

Offline Scabbers

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dancing on ice/Sterren dansen op het ijs
« Reactie #68 Gepost op: 9-01-2007, 21:48:10 »
Nu blijkt dat beide shows donderdag al beginnen met een soort skate-off om de laatste kandidaat te kiezen. SBS heeft nog wat sterren waaronder Patty Brard (die volgens mij onder contract staat bij RTL  ;D), terwijl RTL kijkers oproept om donderdagmiddag naar de studio te komen. De winnaar staat de volgende dag dus al in de show.  ::oink::

Lekker voor de dartfans op SBS trouwens...
Een psychologische thriller… Een beetje drama… En het is natuurlijk toch reality, maar dan zonder de ranzigheid.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Dancing on ice/Sterren dansen op het ijs
« Reactie #69 Gepost op: 10-01-2007, 22:12:30 »
Wat een heerlijke concurrentiestrijd ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Komt er nou geen darts morgen? ::)

Offline Scabbers

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dancing on ice/Sterren dansen op het ijs
« Reactie #70 Gepost op: 11-01-2007, 07:45:02 »
Volgens mij niet nee. In ieder geval niet van 20.30 tot 22.30.
Een psychologische thriller… Een beetje drama… En het is natuurlijk toch reality, maar dan zonder de ranzigheid.

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Dancing on ice/Sterren dansen op het ijs
« Reactie #71 Gepost op: 12-01-2007, 10:27:43 »
ow ow ow  ::ohno::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Dancing on ice/Sterren dansen op het ijs
« Reactie #72 Gepost op: 15-01-2007, 21:23:08 »
SBS6 heeft voor volgend seizoen al een nieuwe variant bedacht:

Sterren zakken door het ijs.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Dancing on ice/Sterren dansen op het ijs
« Reactie #73 Gepost op: 15-01-2007, 22:35:43 »
Afgelopen vrijdag trok Sterren Dansen op het IJs van SBS zo'n 1.239.000 kijkers
RTL trok met Dancing on Ice 'slechts' 968.000 kijkers.

1-0 voor SBS!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Dancing on ice/Sterren dansen op het ijs
« Reactie #74 Gepost op: 16-01-2007, 17:35:04 »

 Dat lijkt me echt te weinig als je nog nauwelijks kunt schaatsen.  ::ohno::
Ze kunnen vast proberen om in de eerste uitzending met keukenstoelen te oefenen. Blijven ze op de been, dan krijgen ze in de tweede aflevering een menselijke partner.

Flauwekul natuurlijk. Ik ben kortgeleden naar Holiday on Ice geweest, en vind het echt knap wat voor capriolen mensen op dunne ijzertjes kunnen uithalen.
« Laatst bewerkt op: 16-01-2007, 19:11:51 door Bodejos »

Offline MiSs Stefanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dancing on ice/Sterren dansen op het ijs
« Reactie #75 Gepost op: 16-01-2007, 18:29:54 »
Afgelopen vrijdag trok Sterren Dansen op het IJs van SBS zo'n 1.239.000 kijkers
RTL trok met Dancing on Ice 'slechts' 968.000 kijkers.

1-0 voor SBS!

Ik heb ook naar SBS gekeken en ik moet ook eerlijk zeggen dat SBS veel en veel leuker is dan RTL... ::jaja:: ::jaja::

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dancing on ice/Sterren dansen op het ijs
« Reactie #76 Gepost op: 16-01-2007, 20:22:23 »
Nee hoor SBS is veel saaier dan RTL  ::jaja:: Vorig jaar konden sommige mensen na 5 uitzendingen nog geen lifts

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dancing on ice/Sterren dansen op het ijs
« Reactie #77 Gepost op: 17-01-2007, 17:13:46 »
Ik kijk ze lekker allebei niet ::bravo::

Ik ook niet, ik vind er geen zak aan en de BN-ers zijn niet eens echte BN-ers en ik kots inmiddels van BN-ers. JE kan de tv niet aanzetten en er is een programma met BN-ers of ze hebben wel een of ander opschepperig tijdschrift met hun eigen naam dik gedrukt op de voorkant.
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dancing on ice/Sterren dansen op het ijs
« Reactie #78 Gepost op: 18-01-2007, 15:27:55 »
Ik ook niet, ik vind er geen zak aan en de BN-ers zijn niet eens echte BN-ers en ik kots inmiddels van BN-ers. JE kan de tv niet aanzetten en er is een programma met BN-ers of ze hebben wel een of ander opschepperig tijdschrift met hun eigen naam dik gedrukt op de voorkant.

Duit in eigen zak. En de bevestiging gisteravond bij wereld draait door....Ook Catherine Keijl weer terug op de buis en gut ze gaat een glossy uitbrengen. Hoe gaat dat dan heten....nou heel briljant Catherine. *onderdrukt braakneigingen*
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dancing on ice/Sterren dansen op het ijs
« Reactie #79 Gepost op: 18-01-2007, 15:48:56 »
 ::rofl:: ::rofl::