Auteur Topic: Dancing on ice/Sterren dansen op het ijs  (gelezen 17423 keer)

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dancing on ice/Sterren dansen op het ijs
« Reactie #80 Gepost op: 18-01-2007, 16:27:36 »
Wat voor BN-er ben je als je zomaar ineens maanden vrij hebt zodat je kunt schaatsen. Tuurlijk krijg je zo alleen B-garnituur, mensen die blij zijn dat ze weer eens op tv zijn.

Vorige keer werd de eerste uitzending steeds later, omdat men meer tijd nodig had om te oefenen. Nu kunnen ze het ineens zo snel?

Ik kijk niet, ik wordt hier heel moe van.
Sterker nog, ik kijk niets meer op RTL4 en SBS6. Zo irritant, iedere keer die aankondigingen over de beelden heen!
Keep calm and eat chocolates!

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dancing on ice/Sterren dansen op het ijs
« Reactie #81 Gepost op: 21-01-2007, 01:16:31 »
Weet iemand misschien de eindtune van sbs 6 SDOHI

Als iemand is afgevallen??

Alvast bedankt  ::bravo::
« Laatst bewerkt op: 21-01-2007, 11:48:10 door Tømiie »
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

WorldExpress

  • Gast
Re: Dancing on ice/Sterren dansen op het ijs
« Reactie #82 Gepost op: 28-02-2007, 22:26:40 »
Ik zat net voor de eerste keer te kijken op rtl4, mn moeder had het opstaan.

Wat een vreemd jurycommentaar zeg. Anthony valt, krijgt 3x 6'jes. Vervolgens valt Winston, en krijgt een 9, een 8 en een 7! Sorry, maar een 9 en een 8 kan ik niet begrijpen. Die man vind ik zo ongeloofwaardig nu! Een 9, dat is toch bijna perfect?

Bovendien vond ik die middelste vrouw ook nogal hypocriet. Eerst geeft ze Anthony een 6je, omdat hij is gevallen...en vervolgens geeft ze Quinty 'slechts' een 7, met als commentaar dat het voor mannen toch moeilijker is. Waarom Anthony dan geen 7?

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dancing on ice/Sterren dansen op het ijs
« Reactie #83 Gepost op: 17-03-2007, 23:00:42 »
Sterren dansen op het ijs van sbs 6 is gewonnen door "sita vermeulen"   ::feest::
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !