Auteur Topic: Tennis  (gelezen 499017 keer)

Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: Tennis
« Reactie #1960 Gepost op: 30-08-2019, 12:44:59 »
Goed van Kiki dat ze niet in paniek raakte.  ::ok::

Dat Halep er uit ligt is wel de grootste verrassing tegen Taylor Townsend. Hoewel Townsend ook al bijna van Kiki op Wimbledon had gewonnen.

Positieve verrassing tot nu toen vind ik de pas 17-jarige Cathy McNally die het Serena heel erg lastig maakte, behoudens de 3e set waarin ze leeg leek. En wonderkind Gauff heeft ook al weer 2 ronden overleefd. Het zou wat zijn als zij weer ver gaat komen net als op Wimbledon.

EDIT:

Helaas speelde Kiki vandaag een draak van een wedstrijd tegen Julia Görges. Je kan het hebben over servicepercentages, fouten etc. Maar het leek me mentaal, de wil om te winnen zag ik totaal niet. Geen agressiviteit in houding en spel.  :-\\
« Laatst bewerkt op: 31-08-2019, 23:31:28 door MoleBuster »
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Tennis
« Reactie #1961 Gepost op: 8-09-2019, 00:07:09 »
Bianca Andreescu versloeg vandaag 23001 tegenstanders.


1 op de baan, en 23000 op de tribune.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Tennis
« Reactie #1962 Gepost op: 1-02-2020, 19:20:41 »
Volgend weekend ga ik naar de fed cup (beide dagen) en de week erna naar de finale van het ABN AMRO toernooi. Zin in!

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Tennis
« Reactie #1963 Gepost op: 8-02-2020, 20:17:43 »
Volgend weekend ga ik naar de fed cup (beide dagen) en de week erna naar de finale van het ABN AMRO toernooi. Zin in!
Leuk Loezel, alleen het resultaat is iets minder :( de allesbeslissende dubbel verliezen was onnodig. Veel plezier volgende week  ::bravo:: Hoop op een finale Tsitsi - Medvedev (als dat kan, heb het schema nog niet bekeken :P)

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Tennis
« Reactie #1964 Gepost op: 8-02-2020, 22:01:21 »
Het was echt bloedstollend die tiebreak.

Ik hoop dat Monfils de finale weer haalt.  ;D

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Tennis
« Reactie #1965 Gepost op: 12-02-2020, 20:50:49 »
Hoop op een finale Tsitsi - Medvedev (als dat kan, heb het schema nog niet bekeken :P)

Nu kan dat sowieso niet meer.  ;D Pospisil heeft echt gehakt gemaakt van Medvedev.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Tennis
« Reactie #1966 Gepost op: 14-02-2020, 15:38:49 »
Sinner werkt gewoon 40-0 en 3 matchpoints tegen Car Bus. weg op 5-4 en van 5-2 naar 5-5 knap hoor  ::bravo::

Edit: maar helaas geen winst :(
« Laatst bewerkt op: 14-02-2020, 16:41:44 door MollenvangR-Art »

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Tennis
« Reactie #1967 Gepost op: 14-02-2020, 17:05:51 »
Heb de laatste paar games gekeken, voor de verandering.
Sinner doet me denken aan Rublev, enkele jaren terug. Jong, tenger, bottig manneke.. die enorm veel kracht in z'n slagen kan stoppen :o

Desalniettemin, Rublev had toen echt 3-4 jaar nodig om op serieus sterk niveau te komen en te blijven. Sinner lijkt nu in sneltreinvaart door te breken, benieuwd of hij dit vol kan houden.

Eigenlijk bizar. Een jaar geleden had nog niemand van Sinner gehoord, stond ergens buiten de top-500. Zelfs afgelopen september stond hij nog buiten de top-100, en had hij eigenlijk nog niet echt laten zien dat hij erin hoorde. En toen ging het ineens los. Wint van Monfils, Kohlschreiber, wint tegen gevestigde namen de NextGen Finals. En nu lijkt hij tijdelijk top-30-niveau te spelen. Raar.

on a related topic.. Vamos Carreno-Busta ::bravo:: ;D
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Tennis
« Reactie #1968 Gepost op: 15-02-2020, 09:57:26 »
Ergens komende week in Dubai...... Clijsters-Bertens
Wit is ook een kleur!

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Tennis
« Reactie #1969 Gepost op: 15-02-2020, 16:15:02 »
Ben weer even ingeschakeld bij Rotterdam.
Heb, samen met gister, net een halve set gezien. Toch al 3x dat een speler z'n service afbrak (1x gister, 2x vandaag). Is het publiek in Rotterdam zo luidruchtig ofzo? Hoor op de stream niet specifiek zoveel, maar dat zegt niet alles.

Overigens heeft Auger-A hetzelfde foeilelijke shirt als Sinner. Dat maakt het niet moeilijk om extra voor Carreno-Busta te supporteren ;D
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Tennis
« Reactie #1970 Gepost op: 15-02-2020, 17:34:44 »
Ergens komende week in Dubai...... Clijsters-Bertens

Ik hoop dat ik die wedstrijd kan kijken.

En ik ben blij dat Auger Alliasime heeft gewonnen, ondanks zijn shirt :P

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Tennis
« Reactie #1971 Gepost op: 16-02-2020, 13:29:21 »
Nu kan dat sowieso niet meer.  ;D Pospisil heeft echt gehakt gemaakt van Medvedev.
In Marseille komende week staan ze weer aan beide uiteindes van het speelschema ;D Wie weet dan wel een Medvedev - Tsitsipas finale? :P

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Tennis
« Reactie #1972 Gepost op: 17-02-2020, 17:57:42 »
iemand een idee wat er met Bertens aan de hand is? Ik zie Clijsters ineens tegen Muguruza spelen.....
Wit is ook een kleur!

Offline Convans

  • Forumlid
Re: Tennis
« Reactie #1973 Gepost op: 17-02-2020, 18:00:06 »
iemand een idee wat er met Bertens aan de hand is? Ik zie Clijsters ineens tegen Muguruza spelen.....

Bertens moest nog finale spelen in Rusland en had daarom Dubai geschrapt.

Clijsters maakte zoals verwacht veel onnodige fouten (vooral bij haar opslag), maar ze maakte het Muguruza ook wel heel erg lastig in die 2de set. Zeer hoopvol deze eerste match.
« Laatst bewerkt op: 17-02-2020, 18:14:30 door Convans »

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Tennis
« Reactie #1974 Gepost op: 17-02-2020, 19:35:23 »
Kim heeft een geweldige tweede set gespeeld  ::bravo:: ::love::
Als Kim had gewonnen, had ze in één klap het hele vrouwentennis belachelijk gemaakt!
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Tennis
« Reactie #1975 Gepost op: 17-02-2020, 20:44:11 »
Als Kim had gewonnen, had ze in één klap het hele vrouwentennis belachelijk gemaakt!

Dat was in verkapte vorm zo 5 jaar geleden. Clijsters was toernooidirector bij het WTA-toernooi van Antwerpen in 2015. De finale zou gaan tussen Petkovic (WTA-rank 12) en Suarez-Navarro (rank 17).
Maar toen was er een probleem, want Suarez-Navarro trok zich geblesseerd terug voor de finale. Niet tof voor het publiek.

Dus terwijl Petkovic zich al aan het opwarmen was, improviseerde Clijsters dat ze wel een exhibition match van 1 set kon spelen. Ondanks dat Clijsters al enkele jaren was gestopt.
Clijsters won. En het was een serieuze strijd, niet zo'n trick-shot exhibition match:

Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Tennis
« Reactie #1976 Gepost op: 1-05-2020, 07:20:49 »
Wit is ook een kleur!

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Tennis
« Reactie #1977 Gepost op: 1-05-2020, 11:10:51 »
Ja, heeft ze in elk geval haar titel geprolongeerd.  ::rofl:: Ik heb geprobeerd om er iets van te volgen, maar vergat het eigenlijk steeds. 

Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: Tennis
« Reactie #1978 Gepost op: 8-05-2020, 22:08:13 »
Ik kreeg tot mijn stomme verbazing via Flashscore wat tennisuitslagen binnen vandaag. Blijkt dat in de VS nu een soort exhibition wedstrijdjes (tot 4 games in de set) zijn met speciale regels.
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Tennis
« Reactie #1979 Gepost op: 9-05-2020, 09:09:47 »
Oh ja daar had ik iets van gelezen. Is georganiseerd door de coach van Williams.

Ik begin als het goed is dinsdag weer met tennisles. Voorlopig mogen we nog niet vrij spelen, maar ik ben wel blij weer een balletje te kunnen slaan.