Auteur Topic: Zomerstop: Transfers!  (gelezen 174021 keer)

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #120 Gepost op: 27-08-2007, 16:34:41 »
ja,maar we hebben al een nieuwe,zo vlug gaat dat  ::jaja:: Papin  8)

Btw,Guikie Stijn Vreven (nu St-Truiden) heeft z'n 1é rood al te pakken..... naast het veld, wegens een potje duwen en trekken met de coach van de bezoekers  8) 8) (misschien hebben ze Vreven aangetrokken als box-to-box speler,en begrijpt hij die nieuwe term nog niet zo goed  :D :D )

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #121 Gepost op: 27-08-2007, 17:12:00 »
Btw,Guikie Stijn Vreven (nu St-Truiden) heeft z'n 1é rood al te pakken..... naast het veld, wegens een potje duwen en trekken met de coach van de bezoekers  8) 8) (misschien hebben ze Vreven aangetrokken als box-to-box speler,en begrijpt hij die nieuwe term nog niet zo goed  :D :D )

 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: Stijn Vreven.. Met zn lange haar... Dat is echt een eerste klas rammer, voetballen kan ie niet, alleen schoppen en grofspel. Verbaasd me niks dat ie zo aggresief is  ::rofl::

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #122 Gepost op: 27-08-2007, 17:45:38 »
Vreven vind ik echt de meest hilarische speler die ik ooit op de Nederlandse velden heb gezien ::rofl::
Ik weet dat interview met hem nog:
'Wat was je eerste reactie toen jullie hadden verloren?'
'Kut...'

 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #123 Gepost op: 27-08-2007, 18:18:03 »
normaal zou je het hier moeten kunnen bekijken
http://www.vrtnieuws.net/cm/sporza.be/voetbal/eersteklasse/matchfiche?atid=4500&sid=473&htid=102513#  (Verslag studio1 ff aanklikken)
(er waren nog meer opstootjes   ::tandpastasmiley::

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #124 Gepost op: 30-08-2007, 19:39:54 »
ik kan het verkeerd begrepen hebben hoor,maar ik dacht dat de presentator(ik luister naar een Franse zender)zei dat; "Klwiever"(kluivert) getekend heeft bij Lille????

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #125 Gepost op: 30-08-2007, 19:57:10 »
ik kan het verkeerd begrepen hebben hoor,maar ik dacht dat de presentator(ik luister naar een Franse zender)zei dat; "Klwiever"(kluivert) getekend heeft bij Lille????

http://sport.fok.nl/voetbal/nieuws/41549

Klopt dus. :)

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #126 Gepost op: 30-08-2007, 21:31:39 »
http://sport.fok.nl/voetbal/nieuws/41549

Klopt dus. :)
Die van Lille zijn nu niet meteen onze vrienden  :D :D


Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #127 Gepost op: 2-09-2007, 00:13:19 »
Feyenoord heeft een spits binnen.
Chun-Soo Lee, maffe blondharige Koreaan.

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #128 Gepost op: 5-09-2007, 19:05:52 »
"Bonaventure Kalou is alweer vertrokken bij RC Lens. Gisteren meldden we al dat de Ivoriaanse aanvaller alweer uit Noord-Frankrijk wilde vertrekken. Kalou gaat nu voetballen in de Verenigde Arabische Emiraten, bij Al-Jazira, de club waar ook de Nederlander Phillip Cocu aan het uitbollen is.

De 29-jarige Kalou tekende in Abu Dhabi een contract voor twee seizoenen. De club betaalde anderhalf miljoen euro aan RC Lens. Met deze transfer neemt Kalou al na vijf wedstrijden afscheid van de club waar Jean-Pierre Papin de oefenmeester is. Kalou was een transfer van Guy Roux die snel opstapte bij Lens. Sindsdien wilde ook de Ivoriaanse international weer weg."


Wat heeft die in Lens dan komen zoeken? Ik begrijp het allemaal niet meer  ::ohno:: ::ohno:: Het is een beetje een Vandenbergh-soap aan't worden.Guy Roux kwam en ging,wou absoluut Kalou,die is nu ook weg.
De laatste seizoenen speelt Lens degelijk voetbal,enkel het scoren lukt maar niet,en al mag je dan nog zo goed spelen,niet scoren = afgestraft worden.
Hoe het bestuur dat allemaal laten gebeuren heeft,is voor mij een raadsel.
We zitten trouwens nog met een "erfenis" van Guy Roux; Hij eistte dat er een vlotscorende spits kwam,het moest Luigi Pieroni zijn en die kreeg hij ook. Wie is Pieroni? (en nu GOED opletten)Pieroni is een spits die niet eens een basisstek heeft bij...........de Rode duivels  :o :o :o :o :o :o Jawel,het is een Belg die nieteens goed genoeg is voor de nationale ploeg,en die moest volgens Roux het scoreprobleem oplossen  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: nee,eigenlijk is het  :\'( :\'( :\'(

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #129 Gepost op: 15-05-2008, 05:55:16 »
 8) 8)  8) 8)

Kortrijk wil contract van Bakx openbreken 
 
   

KV Kortrijk dwong dit jaar de promotie naar de Jupiler League af en dat heeft de club onder andere te danken aan Istvan Bakx. De spits toonde zich erg trefzeker en wekte daardoor de interesse van heel wat clubs.

KV Kortrijk is echter niet van plan om zich de kaas van tussen de boterham te laten halen, de West-Vlaamse club wil het contract van de linkeraanvaller openbreken. Bakx ligt nog tot volgende zomer onder contract in Kortrijk, maar de kersverse eersteklasser wil het contract van de Nederlandse jeugdinternational met drie seizoenen verlengen. De 22-jarige spits is momenteel met het Nederlands nationaal team op Olympische stage, hij denkt nu na over het voorstel van zijn werkgever.

 

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #130 Gepost op: 15-05-2008, 06:25:24 »
PSV denkt aan Stijn Stijnen     
   

Bij PSV is men op zoek naar een nieuwe doelman. De huidige sluitpost van PSV, Heurelho Gomes, leeft namelijk op gespannen voet met directeur Jan Reker. Daarom volgt de Nederlandse landskampioen de prestaties van Stijn Stijnen op de voet.

Een vertrek van Gomes uit Eindhoven lijkt onafwendbaar. Heel wat Europese topclubs proberen namelijk gebruik te maken van de gespannen relatie tussen de doelman en directeur Jan Reker, zo hengelen onder andere AC Milan, Arsenal en Tottenham naar de diensten van de Braziliaanse goalie. Als het daadwerkelijk tot een vertrek komt is Stijnen één van de kandidaten om Gomes op te volgen. Stijnen verlengde zijn contract bij Club Brugge onlangs tot 2011, hij is vooralsnog niet op de hoogte van de Nederlandse interesse.


Bron: Het Nieuwsblad
 


Eeeeuuuummm da's wel de doelman van de Belgische nationale ploeg  ::) ::)

Maar Stijn is een goeie keeper hoor  ::ok:: ::ok:: Dat Brugge 3é is geworden heeft men voor een groot deel aan hem te danken  ::jaja:: en het is een goeie kerel (niet het Gomes type)

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #131 Gepost op: 15-05-2008, 11:45:30 »
Was hij niet degene die zei dat de Belgische ploeg het Portugeze elftal wel zou in maken en dat ze echt niet bang waren voor C. Ronaldo (iets in die geest), waarna België enigzins behoorlijk vernederd werd door Portugal en met name door Ronaldo?  ::tandpastasmiley::

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #132 Gepost op: 15-05-2008, 18:43:14 »
Was hij niet degene die zei dat de Belgische ploeg het Portugeze elftal wel zou in maken en dat ze echt niet bang waren voor C. Ronaldo (iets in die geest), waarna België enigzins behoorlijk vernederd werd door Portugal en met name door Ronaldo?  ::tandpastasmiley::
  ::jaja:: ::jaja:: ::jaja:: PSV zoekt blijkbaar doelmannen met pit  :D

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #133 Gepost op: 27-05-2008, 20:17:30 »
Silberbauer drie seizoenen naar FC Utrecht
 
FC Utrecht neemt Michael Silberbauer definitief over van FC Kopenhagen. De 26-jarige aanvallende middenvelder tekent bij de ploeg van coach Willem van Hanegem een contract voor drie seizoenen.

“Hij brengt onze ploeg een stap verder in het proces van volwassen worden”, verklaart technisch directeur Piet Buter aan Voetbal International. “Met hem en Barry Maguire hebben we op het middenveld wat we wíllen hebben: een jonge speler en een ervaren man die zich bij ons verder kunnen ontwikkelen.”

"Ik heb voor FC Utrecht gekozen omdat de Nederlandse competitie sterker is dan de Deense", aldus Silberbauer tijdens zijn presentatie in Stadion Galgenwaard. "Ik denk dan ook dat ik me als speler hier beter kan ontwikkelen."

Silberbauer informeerde bij diverse collegavoetballer, onder wie Francis Dickoh, naar zijn nieuwe werkgever. "Iedereen was positief over de club FC Utrecht, de stad en de eredivisie."

Silberbauer is achtvoudig international in het Deense nationale team. Hij debuteerde in 2000 op het hoogste niveau in het Deense betaalde voetbal. De middenvelder begon bij Aalborg en sinds 2003 speelt hij in het shirt van FC Kopenhagen.

Silberbauer heeft al een succesvol moment in Nederland meegemaakt. De Deen maakte in 2006 een van de twee goals in de tweede wedstrijd tegen Ajax in de voorronde van de Champions League. Door de 2-0 zege in Amsterdam ging Kopenhagen uiteindelijk door naar de Champions League.

Ik zeg, goede eerste aankoop ::jaja:: :D ::ok::

Edit: Tweede aankoop, ze hebben Barry Maguire van FC Den Bosch ook al overgenomen 1.5 maand geleden  :D

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #134 Gepost op: 13-06-2008, 19:16:18 »
KD,heeft Fiorentina reeds wat spelers in het vizier?

Bij Lens begint de grote leegloop natuurlijk  :-\\
Hilton is al zeker weg naar Marseille,en deze spelers verlaten de club met grote waarschijnlijkheid  :-\\

On en parle: Eric Carrière (Grenoble), Olivier Monterrubio (Nantes, Saint-Etienne, Marseille), Adama Coulibaly (Besiktas), Yohan Demont (Nantes), Toifilou Maoulida (Lorient, Caen, Sochaux), Nadir Belhadj (Portsmouth), Kanga Gautier Akale (Monaco, p), Sidi Keita (Sochaux), Milan Bisevac (Sampdoria de Gênes), Kader Mangane (Marseille)
 

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #135 Gepost op: 13-06-2008, 19:37:50 »
Oeps, dat is zowat jullie hele team.  :o
Bij Fiorentina vertrekken twee essentiële spelers transfervrij :( (Ujfalusi en Liverani), maar daarvoor in de plaats zijn Gilardino, megatalent Jovetic (de 18-jarige aanvoerder (!) van Partizan Belgrado) en Felipe Melo al aangekocht. ::ok:: ::ok::

Sébastien Frey schijnt tóch te blijven, gelukkig. Maar Mutu schijnt aangeboden (?!) te zijn bij Schalke 04 voor een bedrag van circa 14 miljoen (????!!!!). Ik mag hopen dat dat niet waar is, want Mutu is de sterspeler. :-\\
Qua aankopen komen er als het goed is nog twee verdedigers, de meest concrete namen zijn Vargas van Catania, Réveillère van Olympique Lyon en Burdisso van Inter; Barzagli leek eerst te gaan teken bij Fiorentina, maar hij speelde liever voor Wolfsburg... :-\\ En Materazzi wordt ook genoemd.  ;D
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #136 Gepost op: 14-06-2008, 00:50:54 »
Tja, Mutu kreeg weer eens wat noten op zijn zang. Kan me best voorstellen dat ie een salarisverhoging wil, als ie zoveel centjes moet betalen aan Chelsea, maar snap ook wel dat Fiorentina daar niet op zit te wachten.

Materazzi schijnt weg te mogen bij Inter hoorde ik. Lijkt me wel een aanwinst voor Fiorentina. Ik wilde zeggen, zeker als ie zo speelt als tegen Nederland  ::rofl:: Maar ik bedoel, als ie wat normaler begint te doen en niet als een halve gare gek alles en iedereen neerschopt wat in zijn buurt komt.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #137 Gepost op: 14-06-2008, 07:32:05 »
Tja, Mutu kreeg weer eens wat noten op zijn zang. Kan me best voorstellen dat ie een salarisverhoging wil, als ie zoveel centjes moet betalen aan Chelsea, maar snap ook wel dat Fiorentina daar niet op zit te wachten.

Hij moet toch 12 miljoen betalen?

Na de uitspraak van de rechter begon Mutu meteen te klagen, de rechter zei echter: "Ja... Mut u maar geen coke gebruiken!"

Sorry, niet mijn eigenlijk grap, maar ééntje van 't Wereldje op VI.nl ;D

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #138 Gepost op: 14-06-2008, 11:31:56 »
 ::rofl:: :P

Materazzi zou inderdaad wel een aanwinst kunnen zijn, maar dan moeten ze hem echt héél goedkoop kunnen krijgen. Want het is geen investering in de toekomst, maar wel een speler die het komende seizoen goed van pas kan komen in de Champions League.
Het lijkt met lastig een waardige vervanger voor Mutu te vinden, hij zou juist zo'n mooi duo kunnen vormen met Gilardino. Of ze zouden Van der Vaart moeten kopen, dat zou ik wel fantastisch vinden. :)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Zomerstop: Transfers!
« Reactie #139 Gepost op: 14-06-2008, 12:15:47 »
Ik hoop dat Mutu bij Fiorentina blijft.  ::jaja::