Auteur Topic: [Kandidaat] ARJEN is niet de mol  (gelezen 144422 keer)

Offline daantje17

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Geen mol, wel de leukste kandidaat ever!
Re: [Kandidaat] ARJEN
« Reactie #180 Gepost op: 24-01-2010, 00:56:15 »
Er is vast een crewlid dat heel goed is in Nederlands. En veel met taal werkt.

Dat zou JP wel eens kunnen zijn (weet zn achternaam ff niet meer). Werkt met taal, Lingo, en ik meen me te herinneren dat het bij Lingo ter sprake is gekomen, dat ie Nederlands gestudeerd heeft of als hobby heeft.
Ik ben niet lui, ik ben selectief productief

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [Kandidaat] ARJEN
« Reactie #181 Gepost op: 24-01-2010, 01:11:34 »
Pellemans, ja, die bedoelde ik stiekem ook, zonder meteen de 'JPP is de mol'-aanhangers voer te geven :P
The British are not impressed.

Offline SharkM

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] ARJEN
« Reactie #182 Gepost op: 24-01-2010, 09:04:27 »
Arjen IS de mol! Kom op, het ligt er te dik boven op ...

MIAUW

Offline joostebroodje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] ARJEN
« Reactie #183 Gepost op: 24-01-2010, 13:20:50 »
Dat MIAuw hea?

M = Mol
I = Is
A = Arjen

Dus Mol is Arjen
Arjen is Mol?? ;D

En dat terwijl ik Arjen niet al Mol wil hebben, omdat m'n gevoel zegt dat de Avro ons er in luist :|

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [Kandidaat] ARJEN
« Reactie #184 Gepost op: 24-01-2010, 13:27:41 »
Dat MIAuw hea?

M = Mol
I = Is
A = Arjen

Dus Mol is Arjen
Arjen is Mol?? ;D

En dat terwijl ik Arjen niet al Mol wil hebben, omdat m'n gevoel zegt dat de Avro ons er in luist :|

En zelfs het uw kun je er nog in betrekken: uw mol is Arjen.  ;)

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] ARJEN
« Reactie #185 Gepost op: 24-01-2010, 16:32:04 »
De uitspraak: "Vandaag 3000 euro verdiend. Ik heb mijn opdracht niet gehaald, maar de groep wel," (35:27) kun je natuurlijk dubbel opvatten, maar is op zijn zachtst gezegd toch wel verdacht...
Tell me what your telescope says

Offline SharkM

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] ARJEN
« Reactie #186 Gepost op: 24-01-2010, 23:48:07 »
Nee, MIAUW is ook:

M
O - is "gemiddelde" van de letters I en U
L - is "gemiddelde" van de letters A en W

Toeval? Of een woordgrapje van Arjen zelf?

Offline Sjappie

  • Winnaar pool ER 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] ARJEN
« Reactie #187 Gepost op: 25-01-2010, 08:21:51 »
Arjen is zooo de mol. In aflevering 2 heeft de regie hem verraden door te laten zien dat hij na Sanne nog een keer op de knop ramde zodat het veld van 'het geld' alsnog niet zichbaar werd. Wellicht oud nieuws, maar ik vind het overduidelijk. De "Ik ook?" nadat bekend werd dat ze geen geld hadden verdiend in de taxi-autorijden-opdracht is echt te nep. Arjen is wel een beetje type Dennis = de Mol, maar vind het wel leuk. Ben benieuwd naar donderdag!

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: [Kandidaat] ARJEN
« Reactie #188 Gepost op: 25-01-2010, 09:58:54 »
Arjen is zooo de mol. In aflevering 2 heeft de regie hem verraden door te laten zien dat hij na Sanne nog een keer op de knop ramde zodat het veld van 'het geld' alsnog niet zichbaar werd.

Dat deden meerdere mensen ...
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Marijee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] ARJEN
« Reactie #189 Gepost op: 25-01-2010, 16:10:48 »
Ik vind 'ja maar iedereen zit op Arjen, dus ik niet' eigenlijk vrijwel nergens op slaan.. De regie kan van tevoren tijdens de montage denk ik niet echt inschatten hoe mensen gaan kiezen. Tuurlijk wel een beetje, maar je hebt altijd die opvallende acties omschrijven als 'oh ja dat is duidelijk de mol' en mensen die zeggen 'nee zo duidelijk, dat kán de mol niet zijn'...

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: [Kandidaat] ARJEN
« Reactie #190 Gepost op: 25-01-2010, 16:23:20 »
Ik vind 'ja maar iedereen zit op Arjen, dus ik niet' eigenlijk vrijwel nergens op slaan.. De regie kan van tevoren tijdens de montage denk ik niet echt inschatten hoe mensen gaan kiezen. Tuurlijk wel een beetje, maar je hebt altijd die opvallende acties omschrijven als 'oh ja dat is duidelijk de mol' en mensen die zeggen 'nee zo duidelijk, dat kán de mol niet zijn'...
Toch kan de regie van te voren wel zo de afleveringen monteren dat ze je in een bepaalde richting duwen..
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat] ARJEN
« Reactie #191 Gepost op: 25-01-2010, 16:34:03 »
Achteruitrijden wel, dit is te zien als Kim achteruit rijdt, maar achteruit inparkeren lijkt me hier een uitzondering op. Ik denk dat Arjen over een ander stukje asfalt twee keer is gereden. (Mogelijk als molactie.)
We hebben inderdaad van Arjen niet gezien dat hij twee keer over hetzelfde stukje asfalt ging; immers toen anderen dat deden kwam er meteen de plattegrond van het terrein in beeld met een rode streep op het punt waar ze waren op dat moment, en bij Arjen hebben we dat niet gezien. Ik denk ook niet dat achteruitinparkeren als dubbel telt.
Ich bin ein Bärliner!

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] ARJEN
« Reactie #192 Gepost op: 25-01-2010, 18:56:55 »
Vreemd dat Arjen in deze aflevering steeds een oranje pen in de hand heeft, dit op plekken dat hij die pen niet eens nodig heeft.
Na de rijlessen is dit zichtbaar en als hij in de gang staat te praten met Erik en Frits.

Offline Yesse

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] ARJEN
« Reactie #193 Gepost op: 25-01-2010, 19:30:14 »
We hebben inderdaad van Arjen niet gezien dat hij twee keer over hetzelfde stukje asfalt ging; immers toen anderen dat deden kwam er meteen de plattegrond van het terrein in beeld met een rode streep op het punt waar ze waren op dat moment, en bij Arjen hebben we dat niet gezien. Ik denk ook niet dat achteruitinparkeren als dubbel telt.
Klopt inderdaad, maar wat ik zo raar vind is dat die man in die auto bij Arjen hem de weg wees. Arjen vraagt ook een keertje: "Turn right here?" als hij de route al uitgestippeld kreeg waarom kan hij dan alsnog twee keer over het zelfde stukje asfalt rijden? Dat vind ik gewoon een beetje raar..

Offline Nessie79

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] ARJEN
« Reactie #194 Gepost op: 25-01-2010, 21:00:31 »
PJ Hagens geeft Barbara een hand net nadat hij gezegd heeft 'er valt nog geld te verdienen' (bij de executie). En dit net in de aflevering waarin Arjen een 'vreemde handpositie' inneemt op de groepsfoto. Kan niets te betekenen hebben, maar kan ook een verwijzing zijn naar de 'geef elkaar de hand' en 'geef Karel de hand'-hints van een paar jaar terug... Toen was diegene met de handgebaren in de groepsfoto ook de mol.

Wie is de mol 2011?       1. Pepijn, 2. Karin, 3. Patrick

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] ARJEN
« Reactie #195 Gepost op: 26-01-2010, 09:29:41 »
Klopt inderdaad, maar wat ik zo raar vind is dat die man in die auto bij Arjen hem de weg wees. Arjen vraagt ook een keertje: "Turn right here?" als hij de route al uitgestippeld kreeg waarom kan hij dan alsnog twee keer over het zelfde stukje asfalt rijden? Dat vind ik gewoon een beetje raar..

Die japanner is de mol, die stuurt Arjen 2x over hetzelfde stukje ::jaja:: Arjen had zelf moeten opletten dat hij niet 2x over hetzelfde zou rijden ;D
Keep calm and eat chocolates!

Offline ishtara

  • winnaar WIDMjr-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] ARJEN
« Reactie #196 Gepost op: 26-01-2010, 13:03:29 »
Grappig om te merken dat we hier een stel ervaren mollenvangers beginnen te worden. Zo'n actie van Arjen laat zo te lezen niet alleen bij mij enorme 'de held is de mol'-alarmbellen rinkelen. Misschien dat de montage nog denkt dat Arjen onopvallend in beeld gebracht wordt door hem zo goed rijdend in beeld te brengen, maar bij ons wordt hij alleen maar verdachter door zo'n goeie actie die uiteindelijk niks waard blijkt te zijn.
'Mensen struikelen niet over bergen, alleen over molshopen' (Confucius)

Offline C.H.A.R.L.E.Y.

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] ARJEN
« Reactie #197 Gepost op: 26-01-2010, 16:57:50 »
Wat zal ik hard lachen, als Arjen er donderdag uilicht!!  ::rofl::
Niet uit leedvermaak ofzo, maar omdat zo'n beetje 90% van de molkijkers hem
verdenkt.  ::trots::
Stelletje molloten...

Offline lili(s)chat

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • In het land van paranoia is de mol koning
Re: [Kandidaat] ARJEN
« Reactie #198 Gepost op: 26-01-2010, 19:31:06 »
Ja, als Arjen eruit gaat is dat ook goed voor mijn poll.

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: [Kandidaat] ARJEN
« Reactie #199 Gepost op: 26-01-2010, 19:33:17 »
Ja, als Arjen eruit gaat is dat ook goed voor mijn poll.
dan moet je hopen dat hij er vlak voor de finale uitvliegt, dan hebben iedereen die hem invullen allemaal punten verspeeld ;)
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!