Auteur Topic: MolMail 2012  (gelezen 179722 keer)

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: MolMail 2012
« Reactie #340 Gepost op: 10-01-2012, 20:36:22 »
Mededeling Crew WIDM:

LEES EVEN ALLEMAAL HET WIDM POOL TOPIC !!!!

Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Njunior

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolMail 2012
« Reactie #341 Gepost op: 10-01-2012, 20:42:38 »
Wat is dit voor onzin? Op woensdag al uitzenden?! Onzin!!
Ik hoop echt dat de kijkcijfers voor aflevering 2 dramatisch laag zijn. Dan zal de AVRO inzien wat ze hebben gedaan...
AZ Landskampioen '08/'09

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: MolMail 2012
« Reactie #342 Gepost op: 10-01-2012, 20:46:59 »
Heinz en jonne17: goed bezig! Dit idee wordt bijna unaniem afgekeurd en het is goed als invloedrijke personen hiervan op de hoogte zijn.
Ik heb ook meteen een reactie gestuurd naar Art op Twitter. Mijn verwarring is een beetje weg en ik vind dit echt niet leuk.

Ik hoop niet dat collega's van me morgen al kijken. We hebben donderdag ook nog eens een overleg waar iedereen bij aanwezig is (normaal zit er flink veel mensen extern). Iedereen weet dat ik een fanatieke molloot ben, dus er zal vast wel iemand op mij afstappen om de boel te spoilen.

 >:(

Offline Siebrand

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolMail 2012
« Reactie #343 Gepost op: 10-01-2012, 20:48:20 »
Zou dit het tweede mol-land zijn? Krijg je te zien als je week-winnaar bent of niet. Lijkt me dat dit een fragment uit een echte executie is.

Het schip op de achtergrond is de Sæbjörg van de IJslandse Reddingsdienst. De thuishaven is in Reykjavik en ik denk dat de foto van de executie van dit punt in Reykjavik richting het zuidoosten genomen is.


Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: MolMail 2012
« Reactie #344 Gepost op: 10-01-2012, 21:18:01 »
Wat is trouwens het nut van het tweede scherm waarop je 'live' kan meedoen, als de heleboel toch al niet meer live is omdat het een dag eerder openbaar is? Wat is daar nou 'live.avro.nl' aan?  ::niet-ok::
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolMail 2012
« Reactie #345 Gepost op: 10-01-2012, 21:26:13 »
Ik zal niet kijken....,
Wil met mijn katten donderdag klaarzitten voor de buis, zoals altijd....
Zoals het hoort :) Veel te leuk!
-Ik vind het jammer dat ze de boel online zetten vooraf-.


 ::ok::

Offline NF07

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolMail 2012
« Reactie #346 Gepost op: 10-01-2012, 21:39:46 »
Zou dit het tweede mol-land zijn? Krijg je te zien als je week-winnaar bent of niet. Lijkt me dat dit een fragment uit een echte executie is.

Kan je je scherm al zien dan? Normaal kan dat toch pas nadat de volgende aflevering is geweest?
Lomperik..

Offline coolietje

  • Forumlid
Re: MolMail 2012
« Reactie #347 Gepost op: 10-01-2012, 21:56:05 »
Jongens, heeft één van jullie er misschien bij stil gestaan dat dit een hoax kan zijn van de programmamakers?  ::)

Misschien toch even wachten om te zien wat er woensdagavond op de site verschijnt...  ::vergroot::

Ik sluit zeker niet uit dat dit deeluitmaakt van een of andere hint (de -1 hint ligt voor de hand)!!!  ::ok::

mocht het toch zo zijn dat de aflevering al beschikbaar zou zijn morgen, dan vind ik dat ook heel spijtig en allesbehalve nodig  ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok::
Chris Zegers is mijn schot voor de boeg...

Offline De Bolle

  • Winnaar pool WIDM 2011
  • Forumlid
Re: MolMail 2012
« Reactie #348 Gepost op: 10-01-2012, 22:02:18 »
Als dit echt waar is, vind ik het werkelijk een belachelijke keuze van de AVRO! Je kunt niemand verbieden woensdag te kijken, dus stel ik voor het forum tussen woensdagavond en donderdagavond te sluiten, anders is er geen lol meer aan.
Ik moest kloppen want de bel doet het niet

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: MolMail 2012
« Reactie #349 Gepost op: 10-01-2012, 22:10:17 »
Pff, op internet al een dag eerder. En de kwaliteit die we gewend zijn van de NPO als het om internet gaat krijg je dan een haperende stream op postzegelformaat. Dat haalt meteen alle kwaliteit uit het programma. Zie die geweldige landschapshots, die zijn pas echt mooi in HD, ik vind het al vreselijk dat ik SD moet kijken. En dan zeker op 320x240, 5 fps op een minischermpje online kijken? Dacht het dus even niet.
The British are not impressed.

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: MolMail 2012
« Reactie #350 Gepost op: 10-01-2012, 22:17:37 »
Het schip op de achtergrond is de Sæbjörg van de IJslandse Reddingsdienst. De thuishaven is in Reykjavik en ik denk dat de foto van de executie van dit punt in Reykjavik richting het zuidoosten genomen is.



 ::ok::
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline bartjel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Klik 'm aan!
Re: MolMail 2012
« Reactie #351 Gepost op: 10-01-2012, 22:20:18 »
[...] En de kwaliteit die we gewend zijn van de NPO als het om internet gaat krijg je dan een haperende stream [...]. Dat haalt meteen alle kwaliteit uit het programma.[...]

Ik zorg er voor (als je het wilt zien) dat het ook op YouTube komt (in hoogste kwaliteit mogelijk) zodat je dan geen haperende beelden hebt/falende streamers/drukte door bezoekers :) (komt dus op youtube.com/MolPedia en wieisdemolgemist.nl)

Offline molcontact

  • Forumlid
Re: MolMail 2012
« Reactie #352 Gepost op: 10-01-2012, 22:21:19 »
Dat zat ik me ook te bedenken. Wie weet monteren ze de uitzendingen wel verschillend waardoor een hint zichtbaar zou kunnen worden. Zou ik persoonlijk geweldig vinden. Hoe innovatief... en laten we eerlijk zijn... met zoveel molloten en hun theorieën, dan valt iets nieuws bedenken niet mee. Al helpen we ze wel, want door onze theorieën weten ze inmiddels wel een beetje hoe we denken.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: MolMail 2012
« Reactie #353 Gepost op: 10-01-2012, 22:27:56 »
Ik zorg er voor (als je het wilt zien) dat het ook op YouTube komt (in hoogste kwaliteit mogelijk) zodat je dan geen haperende beelden hebt/falende streamers/drukte door bezoekers :) (komt dus op youtube.com/MolPedia en wieisdemolgemist.nl)
Nou, hoeft van mij niet, resolutie blijft waarschijnlijk toch te laag. Maar wellicht zijn anderen er mee geholpen, dus wat dat betreft zou ik zeggen, ga je gang.

Krijgen we alleen wel de hele donderdag "aflevering 2 is al uitgelekt!!1!!one!!!" posts op het forum :P
The British are not impressed.

Offline bartjel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Klik 'm aan!
Re: MolMail 2012
« Reactie #354 Gepost op: 10-01-2012, 22:33:17 »
Nou, hoeft van mij niet, resolutie blijft waarschijnlijk toch te laag. Maar wellicht zijn anderen er mee geholpen, dus wat dat betreft zou ik zeggen, ga je gang.

Krijgen we alleen wel de hele donderdag "aflevering 2 is al uitgelekt!!1!!one!!!" posts op het forum :P

Haha, dat zou de populariteit van mijn kanaal aardig verhogen denk ik (want dat zal dan zeker niet alleen gebeuren op dit forum) :p

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: MolMail 2012
« Reactie #355 Gepost op: 10-01-2012, 22:40:07 »
Wat is dit voor onzin? Op woensdag al uitzenden?! Onzin!!
Ik hoop echt dat de kijkcijfers voor aflevering 2 dramatisch laag zijn. Dan zal de AVRO inzien wat ze hebben gedaan...
Ik denk niet dat het van invloed zal zijn op het aantal kijkers. Er is ook één aflevering van Fort Boyard 24 uur van tevoren online gezet en toch trok de betreffende aflevering van Fort Boyard de meeste kijkers van het seizoen. Toegegeven, het was de eerste aflevering van het seizoen en bij WIDM gaat het om het tweede aflevering.

Op de woensdagavond is er echt geen bal te beleven, dus dat je dan online kunt kijken naar WIDM is dan wel een goed alternatief.
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Lo

  • Forumlid
Re: MolMail 2012
« Reactie #356 Gepost op: 10-01-2012, 22:44:48 »
Nou, hoeft van mij niet

Ik vind het altijd erg fijn hoor. Als ik op de WIDM.nl kom en een filmpje bekijk staat ie om de 10 sec een tijd stil. Bij jou loopt ie door  ::bravo::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Rick De Molloot

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • traust enginn!
Re: MolMail 2012
« Reactie #357 Gepost op: 10-01-2012, 22:48:35 »
Goed alternatief? Geen verlies aan kijkers?

Wanna bet? Iedereen die morgenavond gaat kijken kan bv donderdagavond om 21:15 pas inschakelen want wat daarvoor gebeurt weet men al alleen de executie kent men niet.

Wie wil nu een programma 2 x zien waar de spanning er vanaf is na de 1e aflevering?

ik vind het een enormmmm SLECHT idee van die woensdag!
WIDM is al 11 seizoenen lang op DONDERDAG te zien!

Wil men die televizier ring nog winnen dan moet men niet gaat lopen klooien met het beste programma van de nederlandse televisie!
WIDM 2012: Traust enginn!!

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolMail 2012
« Reactie #358 Gepost op: 10-01-2012, 22:56:44 »
Ik snap al dat geklaag niet. Wil je niet kijken, dan kijk je toch gewoon niet. En het forum dicht lijkt me ook onzin. Als je niets wilt weten dan log je toch gewoon niet in?

“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolMail 2012
« Reactie #359 Gepost op: 10-01-2012, 22:57:32 »
WIDM is al 11 seizoenen lang op DONDERDAG te zien!

Nee, tis ook op vrijdags uitgezonden ;-) Volgens mij seizoen 6.
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !