Auteur Topic: Vragenvuur  (gelezen 109166 keer)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Vragenvuur
« Reactie #380 Gepost op: 23-03-2012, 18:30:09 »
Geen idee waar ik dit moest plaatsen, maar het is een vraag dus dan maar hier. :P
Weet iemand waar je je op zou kunnen geven voor De Mol Junior als er een nieuw seizoen komt?

De site van IDTV in de gaten houden.

Offline Lythianc

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Pieter-Jan is en blijft de echte mol!
Re: Vragenvuur
« Reactie #381 Gepost op: 23-03-2012, 21:54:36 »
Geen idee waar ik dit moest plaatsen, maar het is een vraag dus dan maar hier. :P
Weet iemand waar je je op zou kunnen geven voor De Mol Junior als er een nieuw seizoen komt?
Wat is eigenlijk de maximumleeftijd om je op te mogen geven voor WIDM junior? Ik ben nu 17, maar ik blijf altijd nog hoop houden. Anders moet ik maar bekend gaan worden :-\\

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Vragenvuur
« Reactie #382 Gepost op: 23-03-2012, 22:34:57 »
Wat is eigenlijk de maximumleeftijd om je op te mogen geven voor WIDM junior? Ik ben nu 17, maar ik blijf altijd nog hoop houden. Anders moet ik maar bekend gaan worden :-\\
Bij de eerste serie was de maximumleeftijd 14 jaar
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Vragenvuur
« Reactie #383 Gepost op: 23-03-2012, 22:36:14 »
Best balen, vanaf me twaalfde regelmatig de website gecheckt of er een 2e jr zou komen, komt 'ie er eindelijk, ben ik alweer te oud!
...óf niet!

Offline EMIBH

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragenvuur
« Reactie #384 Gepost op: 23-03-2012, 22:49:51 »
Ik las in Tinuzzz' interview met Anton dat het om kinderen rond de 11 jaar zou gaan, ik denk dus niet dat iemand van 17 mee mag doen... 16 dus ook niet...
臥底 是 谁?

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Vragenvuur
« Reactie #385 Gepost op: 24-03-2012, 03:05:38 »
Zou 32 nog mogen?
The British are not impressed.

Offline Lythianc

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Pieter-Jan is en blijft de echte mol!
Re: Vragenvuur
« Reactie #386 Gepost op: 24-03-2012, 09:08:23 »
Zou 32 nog mogen?
Je kan het altijd proberen  ;D

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Vragenvuur
« Reactie #387 Gepost op: 24-03-2012, 11:51:36 »
JP had het volgens mij op de fandag over kinderen tot 14 jaar, 17 is hoe dan ook te oud.

Offline Lythianc

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Pieter-Jan is en blijft de echte mol!
Re: Vragenvuur
« Reactie #388 Gepost op: 24-03-2012, 15:50:55 »
JP had het volgens mij op de fandag over kinderen tot 14 jaar, 17 is hoe dan ook te oud.
jammer... dan gooi ik het over een andere boeg: Weet iemand waar je valse identiteitskaarten met een andere geboortedatum kan kopen  ;D ?

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Vragenvuur
« Reactie #389 Gepost op: 24-03-2012, 16:47:14 »
JP had het volgens mij op de fandag over kinderen tot 14 jaar, 17 is hoe dan ook te oud.
En in deze tweet van JPNL was hij al op zoek naar kinderen van rond de 13 jaar. Zou 1+1=3 zijn??

jammer... dan gooi ik het over een andere boeg: Weet iemand waar je valse identiteitskaarten met een andere geboortedatum kan kopen  ;D ?
Vast ergens in een klein, donker steegje ;)
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Vragenvuur
« Reactie #390 Gepost op: 25-03-2012, 12:28:52 »
Is er nog iets gezegd over een eventuele dvd van seizoen 3? (en de andere seizoenen)

Het schijnt dat Woestijnvis (het Vlaamse productiehuis dat het format van De Mol bedacht heeft) dwarsligt. :-\\

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Vragenvuur
« Reactie #391 Gepost op: 25-03-2012, 12:55:01 »
Oh, oke. :-\\
Waarom mochten seizoen 1 en 2 dan wel worden uitgebracht van Woestijnvis? ???

Geen flauw idee, ik weet alleen dat de release (nog) niet doorgaat vanwege Woestijnvis. :-\\

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragenvuur
« Reactie #392 Gepost op: 25-03-2012, 14:05:13 »
Geen flauw idee, ik weet alleen dat de release (nog) niet doorgaat vanwege Woestijnvis. :-\\

Ik heb juist gehoord van de distributeur dat de uitgaves stop liggen, omdat de verkopen tegenvallen. :P

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Vragenvuur
« Reactie #393 Gepost op: 26-03-2012, 12:13:31 »
Ik heb juist gehoord van de distributeur dat de uitgaves stop liggen, omdat de verkopen tegenvallen. :P

Raar dat iedereen elkaar zo tegenspreekt. Kan er niets anders van maken.  :-\\

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragenvuur
« Reactie #394 Gepost op: 26-03-2012, 17:33:49 »
Raar dat iedereen elkaar zo tegenspreekt. Kan er niets anders van maken.  :-\\

Ik denk dat het een combinatie is. Eerlijk gezegd verwacht ik niet dat de dvd's echt hard gingen.

Offline Tunnelbouwer

  • Forumlid
Re: Vragenvuur
« Reactie #395 Gepost op: 28-03-2012, 12:07:31 »
Ik denk dat het een combinatie is. Eerlijk gezegd verwacht ik niet dat de dvd's echt hard gingen.

Ik snap dan zelf ook niet dat ze in het DVD-hokje blijven zitten. We zijn in het jaar 2012. De DVD zal langzaam zijn/haar uittrede doen. Over een paar jaar zal de dvd-speler in de computer vooral als koffiebekerhouder dienen.. Daarvoor in de plaats verwacht ik een digitale videotheek: uitzending gemist, gratis oude films en (tegen betaling) nieuwe series en films. Dit is niet nieuw, maar het zal worden uitgebreid, gebruiksvriendelijker worden en zo uiteindelijk de overhand krijgen. Het zal beschikbaar zijn via de TV, via een tablet, op je mobiel en uiteraard ook op de computer. Een combinatie van de eReader en iTunes if you will..

Lang verhaal om uiteindelijk op mijn eerdere suggestie terug te komen: stel de series beschikbaar op bijv iTunes. Dan kan de doelgroep de afleveringen kopen en terugkijken, de avro geld verdienen, en de dvd-kosten worden uitgespaard.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Vragenvuur
« Reactie #396 Gepost op: 30-03-2012, 17:25:25 »
Er blijven toch nog zoooooooooveel vragen onbeantwoord  :\'(

Ik probeer inmiddels te achterhalen op wie Dio nu zat in afl. 2, heb JP, Anton, Art en Dio zelf getweet.

En weet iemand dit:

klein vraagje: Hadewych, heb je 10x met Liesbeth gebeld of 9x?

Ik heb zelf zitten turven en kom op 10x terwijl zijzelf dacht dat ze maar 9x mocht dus wellicht heeft ze de stoute schoenen aangetrokken en het alsnog een 10e keer geprobeerd?
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Lythianc

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Pieter-Jan is en blijft de echte mol!
Re: Vragenvuur
« Reactie #397 Gepost op: 31-03-2012, 14:06:43 »
Ik vraag me nog steeds heel erg af wat vraag 6 was bij de trappen opdracht :S Toe ik het wilde vragen op de Fandag zei Art tegen mij dat hij vanwege tijd echt geen vragen meer mocht beantwoorden, maar 5 seconden later gaf hij alsnog iemand anders antwoord  ???

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Vragenvuur
« Reactie #398 Gepost op: 31-03-2012, 20:49:05 »
Ik vraag me nog steeds heel erg af wat vraag 6 was bij de trappen opdracht :S Toe ik het wilde vragen op de Fandag zei Art tegen mij dat hij vanwege tijd echt geen vragen meer mocht beantwoorden, maar 5 seconden later gaf hij alsnog iemand anders antwoord  ???

Ik denk dat Art dat zelf ook niet meer weet.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Vragenvuur
« Reactie #399 Gepost op: 1-04-2012, 11:23:48 »
Vraag aan het productieteam:

Vorig jaar zagen we een finale tussen de winnaar en de mol (Art en Patrick). Het jaar ervoor een tussen de verliezer en de mol (Sanne en Kim).
Worden er ieder jaar 2 finale-momenten opgenomen? En wordt dan lastminute (op basis van verdenkingen) besloten welke finale wordt uitgezonden?

Het leek wel of er dit jaar 0 waren opgenomen. Er kwam helemaal geen beeld van een vooruit stappende AM die zichzelf als mol benoemde. Zou er wat mis zijn gegaan ofzo? Er zat alleen een half beeld in op het scherm achter Art waarop AM een muts afzette en zei de mol te zijn, beetje raar.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)