Poll

Wie is de Saboteur

Lisa
2 (6.5%)
Sylvia
3 (9.7%)
Hero
3 (9.7%)
Edith
23 (74.2%)

Totaal aantal stemmen: 30

Auteur Topic: Sabotage  (gelezen 133003 keer)

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Sabotage
« Reactie #360 Gepost op: 28-04-2013, 22:02:09 »
Veel gereken in de opdrachten vandaag. Weinig afwisseling dus.
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Sabotage
« Reactie #361 Gepost op: 29-04-2013, 00:56:42 »
Leuke aflevering, niet heel bijzondere opdrachten, maar wel leuk om te zien. Ik ga maar meteen naar mijn verdenkingen:
1 Lisa: waar Lisa is, gaat het fout, ze komt vrij snel boven in het zwembad op een cruciaal moment (misschien aangegeven door de productie), reageert erg overdreven op Bens eliminatie, pakt meteen 100 euro voor de saboteur en bemoeit zich op geen enkele manier met het laatste rekenspel
2 Sylvia; doet ook veel fout, is veel slimmer dan ze zich voordoet, pakt de 100 euro voor de saboteur, schijnt erg te zitten met Bens eliminatie
3 Edith; mengt zich eigenlijk amper in de grep en de opdrachten en houdt zich nog steeds erg afzijdig wat ik verdacht vind

Niet verdacht:
1 Hero; doet te goed zijn best tijdens de opdrachten (hij lost het merendeel van de vrage goed op), ook saboteert hij te overdreven
2 Manuel; is ook te goed bezig (hij had eerder op kunnen geven tijdens het opdrukken)

Offline Jordyep

  • Forumlid
Re: Sabotage
« Reactie #362 Gepost op: 29-04-2013, 09:24:44 »
158.000 kikers

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: Sabotage
« Reactie #363 Gepost op: 29-04-2013, 11:19:12 »
Ik vind die eliminaties nog steeds een beetje raar...
Tussen twee opdrachten door, at random, met een hele cru timing...
Die klok op het einde maakt het wel weer lekker spannend :)


En mijn verdachten: Liza, Edith
I won't worry my life away. I choose to be happy!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Sabotage
« Reactie #364 Gepost op: 29-04-2013, 11:30:01 »
Mooie aflevering, met redelijk spannende opdrachten.

Mijn verdachten: Manuel en Sylivia (met Hero toch ook nog)
Manuel lijkt namelijk de enige te zijn die niet echt geniet als er geld voor de pot wordt binnengehaald...
Ich bin ein Bärliner!

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Sabotage
« Reactie #365 Gepost op: 29-04-2013, 13:53:04 »
Op dit moment verdenk ik alleen Sylvia en Edith nog, heel eventueel Liza nog maar de rest is het volgens mij echt niet.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Sabotage
« Reactie #366 Gepost op: 29-04-2013, 14:57:14 »
158.000 kikers

Volgend jaar maar op SBS. Niet dat die zender het zo geweldig doet maar ik denk dat het daar een stuk beter zal scoren.

1. Sylvia 2. Edith

When life knocks you down, fight back!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Sabotage
« Reactie #367 Gepost op: 29-04-2013, 15:15:03 »
Lisa  2 (11.8%)
Sylvia  6 (35.3%)
Hero  1 (5.9%)
Manuel  5 (29.4%)
Ben  0 (0%)
Rosalie  0 (0%)
Edith  3 (17.6%)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Duncton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Sabotage
« Reactie #368 Gepost op: 29-04-2013, 16:16:53 »
Is het iemand anders ook opgevallen dat bij het aftellen van de klok steeds in een flits het gezicht van een kandidaat te zien was? Bij nul zag je alleen een oog (hetzelfde oog wat in een eerdere aflevering in de maan te zien was?). Nu zag je daarna ook weer de maan, maar met het woord 'waarheid' erin. Zou het zowaar een hint zijn? :)
If I was a haircut would you wear a hat?

Offline Vanessaa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Sabotage
« Reactie #369 Gepost op: 29-04-2013, 16:34:24 »
Mogelijke spoiler?
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline invmat

  • Forumlid
Re: Sabotage
« Reactie #370 Gepost op: 29-04-2013, 17:13:23 »
Ik zet net zoals vorige week weer vol op Hero in. Het is volgens mij zo overduidelijk dat hij het is. Ik denk dat we bij dit programma ook niet al te veel na hoeven te denken (itt WIDM) omdat de productie vrijwel alles in scene zet.

Neem bijvoorbeeld dat moment waarop Hero het juiste antwoord noemt net nadat Liza boven water is. Dit ligt er zo dik op dat ik mijn volledige vermogen erop wil inzetten dat dat van tevoren afgesproken is met Hero en dat Erik hier ook alles van wist. Erik zou het anders nooit zo zeggen volgens mij.

Ook mooi dat Hero als oudste persoon bij een minteken gaat staan  ::zwaai:: .

Trouwens, ik vraag me nog wel af óf we nog een ontknoping te zien krijgen. Dit programma heeft gisteren namelijk 152.000 kijkers getrokken. Een nieuw dieptepunt.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Sabotage
« Reactie #371 Gepost op: 29-04-2013, 17:35:10 »
Mogelijke spoiler?
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
T is wel de privé he, roddelbladen weten altijd de waarheid te verdraaien ;)

Offline E-ri-Q

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Sabotage
« Reactie #372 Gepost op: 29-04-2013, 19:12:02 »
Iemand trouwens gezien wie er op het busje stond als geëlimineerde in de preview aan het eind van de aflevering?
Ik dacht
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
te herkennen, maar ik vind het niet heel duidelijk.

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: Sabotage
« Reactie #373 Gepost op: 30-04-2013, 08:07:10 »
Is het iemand anders ook opgevallen dat bij het aftellen van de klok steeds in een flits het gezicht van een kandidaat te zien was? Bij nul zag je alleen een oog (hetzelfde oog wat in een eerdere aflevering in de maan te zien was?). Nu zag je daarna ook weer de maan, maar met het woord 'waarheid' erin. Zou het zowaar een hint zijn? :)

Ik heb ook al eens in het maanlicht in een flits ergens opeens Liza gezien. Als het zo makkelijk is. :) Maar goh als we ook nog eens naar hints moeten zoeken dan hebben we wel bijna een eigen board nodig. :P
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: Sabotage
« Reactie #374 Gepost op: 30-04-2013, 11:06:51 »
Ik zat me trouwens te bedenken dat je als saboteur eigenlijk niets/weinig hoeft te doen. Kandidaten moeten zichzelf verdacht maken, althans dat denken ze, anders worden ze geëlimineerd door de Saboteur. Dus gaan ze opdrachten in de war schoppen, waardoor er geld in de saboteurskluis komt. Aangezien de saboteur alleen het geld wint als hij niet ontdekt wordt, moet hij niet echt veel opvallende dingen doen. Dus eigenlijk moet je als saboteur gewoon niets doen, of zie ik dat verkeerd?  :P

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: Sabotage
« Reactie #375 Gepost op: 30-04-2013, 11:11:30 »
Ik zat me trouwens te bedenken dat je als saboteur eigenlijk niets/weinig hoeft te doen. Kandidaten moeten zichzelf verdacht maken, althans dat denken ze, anders worden ze geëlimineerd door de Saboteur. Dus gaan ze opdrachten in de war schoppen, waardoor er geld in de saboteurskluis komt. Aangezien de saboteur alleen het geld wint als hij niet ontdekt wordt, moet hij niet echt veel opvallende dingen doen. Dus eigenlijk moet je als saboteur gewoon niets doen, of zie ik dat verkeerd?  :P

Lekker relaxt in een villa zitten voor een tijdje ;D
I won't worry my life away. I choose to be happy!

Offline Duncton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Sabotage
« Reactie #376 Gepost op: 30-04-2013, 11:36:59 »
Nou ja, bij WIDM wil de mol ook niet ontmaskerd worden, alleen is de motivatie anders. De mol wil vooral de mogelijkheid houden om ook in volgende opdrachten te kunnen mollen, de saboteur heeft daarnaast ook kans op het geld uit zijn pot. Misschien is dat inderdaad een motivatie om wat minder fout te doen. Een overeenkomst is wel dat als je de opdrachten van tevoren kent, je juist manieren kan bedenken om op een onopvallende manier te mollen/saboteren.

Aan de andere kant kunnen de kandidaten ook niet al te veel saboteren, omdat ze dan de kans lopen aan het eind van het spel onterecht als saboteur te worden aangewezen en dus niet meedelen in de pot. Ik denk/hoop dat de saboteur toch wel een beetje z'n best moet doen. :)

Ik heb ook al eens in het maanlicht in een flits ergens opeens Liza gezien. Als het zo makkelijk is. :) Maar goh als we ook nog eens naar hints moeten zoeken dan hebben we wel bijna een eigen board nodig. :P

Misschien moet er een poll komen. ;D

Overigens wordt er in dit artikel wel over 'verborgen aanwijzingen' gesproken (maar ik heb nog niet de neiging gehad afleveringen terug te gaan kijken):
http://www.televizier.nl/sabotage
If I was a haircut would you wear a hat?

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Sabotage
« Reactie #377 Gepost op: 30-04-2013, 12:30:44 »
::rofl:: :P
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline hetoord

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleurenblind? Ik?
Re: Sabotage
« Reactie #378 Gepost op: 30-04-2013, 16:34:59 »
Ik verdenk Rosalie, maar alleen omdat ik Rosalie niet verdenk. Bij Hero, Liza, Manuel en Sylvia ligt het er te dik bovenop mochten ze de Saboteur blijken te zijn. Het kan volgens mij ook nog Edith zijn, maar die verdenk ik meer dan Rosalie, en daarom verdenk ik haar dus minder.

Volgen jullie het nog?

Offline K@ren

  • Forumlid
Re: Sabotage
« Reactie #379 Gepost op: 30-04-2013, 18:48:02 »
Ik verdenk Rosalie, maar alleen omdat ik Rosalie niet verdenk.

Volgen jullie het nog?

Natuurlijk  ::jaja::


Even 112 bellen..