Auteur Topic: Finale eilandraad!  (gelezen 37218 keer)

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: Finale eilandraad!
« Reactie #180 Gepost op: 19-12-2012, 21:21:35 »
Precies, dus waarom dan de vraag aan haar of zij de andersstemmende was? ::) Omdat je het niet zeker kon weten? :)
Ik heb haar nooit gevraagd of zij die persoon was. Ze stuurde mezelf een pm waarin ze vroeg of ik dacht dat zij het was.
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Finale eilandraad!
« Reactie #181 Gepost op: 19-12-2012, 22:43:25 »
Mijn vragen:

Lukie, bij de herindeling van de kampen koos je voor Robbie ipv voor LdHmolletje of voor mij. Waarom koos je toen voor Robbie? (vrije vraag)

geen idee meer. Ik wist dat we Swifty zouden kwijtraken. Het was jij of Robbie. Muntje opgooien. Zat geen filosofie achter. Ik denk dat ik op dat moment in het spel meer in Robbie geloofde dan in jou. Dat is later wel omgedraaid.
::sorry:: een beter antwoord heb ik niet.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Finale eilandraad!
« Reactie #182 Gepost op: 19-12-2012, 22:45:03 »
Eigenlijk zou ik het wel leuk vinden als de finalisten juist een reden geven waarom ze niet de finalestem verdienen  ::)
Als enige kandidaat heb ik de hele tijd in het spel gezeten en heb ik nog geen teleurstelling meegemaakt.
Ycaris is van heel ver gekomen en verdiend daarvoor zeker respect.
Tdietz heeft zich terug moeten knokken in het spel.
Ik heb alles vanaf Pantai rustig kunnen spelen en bekijken. De andere twee komen dus van verder terug dan ik.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Finale eilandraad!
« Reactie #183 Gepost op: 20-12-2012, 00:09:52 »
Het vertrek van Robbie was uiteraard vervelend voor Lukie en mij maar ook hillo was een maatje armer.
En voor mij ook wel een beetje.  ::)

Maarja ik was dus ook volledig in de waan dat hillo bij RObbie hoorde XD
Ik ook  ::)

Oh die eilandraad; toen zaten de verhoudingen in mijn optiek als volgt: MC-Robbie-Lukie, Hillo-Jann, Nieky-Ycaris. Niek was al zwak genoeg qua allianties, dus Ycaris eruit stemmen had geen nut voor mij. Ik zag het ook niet zitten om met jullie drie en Jann over te blijven, want dan waren ik en Jann het bokje geweest. Enige optie was dus iemand van jullie drietal eruit, dus heb ik het plan geïnitieerd om Lukie te blindsiden
Als we met Lukie, MC, Jann, hillo en ik waren overgebleven, zou ik samen met Jann en jou op Lukie of MC gestemd hebben, omdat mijn uiteindelijke loyaliteit toch bij jou lag. Toen ik eruit vloog vond ik het nog te vroeg om MC en Lukie een mes in de rug te steken, omdat ik dan ontdekt zou worden en ze makkelijk naar nieky konden gaan en zeggen 'Hey Robbie heeft ons verraden, hij is met hillo samen, we willen jou wel helpen die twee weg te stemmen.'

Het moeilijkste aan het hele spel vond ik overigens mijn live gesprek met MC!  :o We hadden afgesproken in een café en ik had me toen net voorgenomen om met hillo naar de final two te gaan, omdat ik het met hem het allereerst had afgesproken en ik dus bij mijn allereerste afspraak wou blijven. Maar dat kon ik MC niet vertellen natuurlijk. Dus hem ik toen gezegd dat Lukie, hij en ik final there zouden zijn en moesten we dan nog moeten kiezen, ik dan voor hem zou kiezen. Maar dat was dus wel een beetje gelogen en via pm is het allemaal geen probleem om leugentjes te vertellen, maar face to face tussen een pilsje en ... Een Bailey's (3keer raden wie wat had  ;D) was dat toch een pak moeilijker! Gouden raad van tante Kaat: spreek nooit in real life af met een tegenspeler als jouw intenties niet helemaal zijn zoals via pm beloofd!

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Finale eilandraad!
« Reactie #184 Gepost op: 20-12-2012, 00:12:40 »
Oh ja ik heb aan Ycaris en Lukie een vraag gesteld, nu dan ook nog eentje aan tdietz:
Lieve Tom,
Je schreef eerder in dit topic dat je erg boos was over een pm gesprek met Bjorrn, je gilde na de eilandraad op Devil island dat ik waardeloos was en we herinneren ons allemaal vast ook wel de verhitte discussie tussen jou en nieky gisteren... Was dit spel wel gezond voor jou? Heb je niet te vaak je zelfcontrole verloren?

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Finale eilandraad!
« Reactie #185 Gepost op: 20-12-2012, 00:41:31 »
Ik heb haar nooit gevraagd of zij die persoon was. Ze stuurde mezelf een pm waarin ze vroeg of ik dacht dat zij het was.

Aah ;)

geen idee meer. Ik wist dat we Swifty zouden kwijtraken. Het was jij of Robbie. Muntje opgooien. Zat geen filosofie achter. Ik denk dat ik op dat moment in het spel meer in Robbie geloofde dan in jou. Dat is later wel omgedraaid.
::sorry:: een beter antwoord heb ik niet.

Okee, dank ::ok::

Als we met Lukie, MC, Jann, hillo en ik waren overgebleven, zou ik samen met Jann en jou op Lukie of MC gestemd hebben, omdat mijn uiteindelijke loyaliteit toch bij jou lag. Toen ik eruit vloog vond ik het nog te vroeg om MC en Lukie een mes in de rug te steken, omdat ik dan ontdekt zou worden en ze makkelijk naar nieky konden gaan en zeggen 'Hey Robbie heeft ons verraden, hij is met hillo samen, we willen jou wel helpen die twee weg te stemmen.'

Het moeilijkste aan het hele spel vond ik overigens mijn live gesprek met MC!  :o We hadden afgesproken in een café en ik had me toen net voorgenomen om met hillo naar de final two te gaan, omdat ik het met hem het allereerst had afgesproken en ik dus bij mijn allereerste afspraak wou blijven. Maar dat kon ik MC niet vertellen natuurlijk. Dus hem ik toen gezegd dat Lukie, hij en ik final there zouden zijn en moesten we dan nog moeten kiezen, ik dan voor hem zou kiezen. Maar dat was dus wel een beetje gelogen en via pm is het allemaal geen probleem om leugentjes te vertellen, maar face to face tussen een pilsje en ... Een Bailey's (3keer raden wie wat had  ;D) was dat toch een pak moeilijker! Gouden raad van tante Kaat: spreek nooit in real life af met een tegenspeler als jouw intenties niet helemaal zijn zoals via pm beloofd!

Haha, ik dacht net dat dat live gesprek de band versterkt had en aangezien je face-to-face zei dat Lukie, jij en ik naar de finale zouden gaan (Swifty, vanaf de samensmelting wel te verstaan, jij zat toen al op een ander eiland), dacht ik dat dat je plan was want live zou je toch niet spelen dat je aan onze kant stond :P

Meteen een tegenvraag omdat je zegt dat je met Jann en hillo tegen Lukie en mij zou stemmen: waarom dan niet met ons en hillo Jann eruit kegelen?
2024: wie is de Mol?

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: Finale eilandraad!
« Reactie #186 Gepost op: 20-12-2012, 01:17:17 »
Maar daar stond je dan met je eenzame stem :P

Ja, bastards waren het ::ohno::

Als we met Lukie, MC, Jann, hillo en ik waren overgebleven, zou ik samen met Jann en jou op Lukie of MC gestemd hebben, omdat mijn uiteindelijke loyaliteit toch bij jou lag. Toen ik eruit vloog vond ik het nog te vroeg om MC en Lukie een mes in de rug te steken, omdat ik dan ontdekt zou worden en ze makkelijk naar nieky konden gaan en zeggen 'Hey Robbie heeft ons verraden, hij is met hillo samen, we willen jou wel helpen die twee weg te stemmen.'

Dat was ook mijn plan, alleen had ik ipv Lukie Ycaris in gedachte om mezelf meer te verzekeren. Maar lief Robbie ::hug:: Volgende keer zal ik je meer vertrouwen ;D

MC heb ik eigenlijk nooit gezien als iemand die eruit moest, al heb ik wel steevast op hem gestemd bij 'wie gaat er winnen', in de hoop dat andere mensen hem wel zouden wegstemmen :P

Was dit spel wel gezond voor jou? Heb je niet te vaak je zelfcontrole verloren?

 ::rofl::
Nieky grab a life vest!

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Finale eilandraad!
« Reactie #187 Gepost op: 20-12-2012, 01:33:09 »
MC heb ik eigenlijk nooit gezien als iemand die eruit moest, al heb ik wel steevast op hem gestemd bij 'wie gaat er winnen', in de hoop dat andere mensen hem wel zouden wegstemmen :P

Zelf varieerde ik daarin, maar inderdaad, stemmen op spelers zodat anderen ze misschien als een bedreiging zien ;)


Moraal van het verhaal op basis van alle bovenstaande gesprekken: iedereen had iemand anders moeten vertrouwen ::)
2024: wie is de Mol?

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Finale eilandraad!
« Reactie #188 Gepost op: 20-12-2012, 02:59:29 »
Oh ja ik heb aan Ycaris en Lukie een vraag gesteld, nu dan ook nog eentje aan tdietz:
Lieve Tom,
Je schreef eerder in dit topic dat je erg boos was over een pm gesprek met Bjorrn, je gilde na de eilandraad op Devil island dat ik waardeloos was en we herinneren ons allemaal vast ook wel de verhitte discussie tussen jou en nieky gisteren... Was dit spel wel gezond voor jou? Heb je niet te vaak je zelfcontrole verloren?
hahaa nee joh, dat tegen jou was meer met een knipoog, snapte het helemaal :P ik had immers met mijn tweede stem op jou gestemd ;)

dat tegen nieky heb je dus niet helemaal gevolgd, ik had het via pm proberen te regelen, dacht dat nieky weer een iets probeerde uit te spoken door swifty tegen mij op te stoken door een leugen te verkopen
had nieky via pm benaderd daarover dat ik dat niet zo chill vond, die dacht alleen dat ik het over iets totaal anders had, waardoor het hier op het forum belande, het was gewoon over iets onbenulligs waarbij we allebei de waarheid spraken die eigenlijk tegenstrijdig met elkaar waren

over zelfcontrole, ik heb vaak iets overdreven :P
gewoon een beetje commotie veroorzaken ;)
hou ik stiekem wel van ::schaam::

edit: ik werd trouwens wel op een gegeven moment echt moe van al die twisten, geen enkel idee vam veiligheid hebben vond ik soms erg vervelend, op een gegeven moment moet het ook even simpel blijven, het niet meer kunnen volgen was soms misschien wel niet meer gezond voor mezelf

maar voor iedereen die een spel gaat leiden in de toekomst, ik kan alles waarderen, elke regel enzo als ik maar het idee krijg dat de spelleiding tenminste zijn best doet om mijn protest te snappen
schulz deed dat uitstekend, d*n soms wat minder ;)
ik ben zo makkelijk af te poeieren als je weet hoe ik in elkaar zit ;)

« Laatst bewerkt op: 20-12-2012, 03:09:23 door tdietz »
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Finale eilandraad!
« Reactie #189 Gepost op: 20-12-2012, 04:15:12 »
 ::kissass::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Finale eilandraad!
« Reactie #190 Gepost op: 20-12-2012, 04:53:43 »
mag ik ook een vraag stellen?

aan lukie: in het hele spel had ik het idee dat iedereen mij wel vertrouwde
de enige die naar mijn gevoel mij totaal wantrouwde was jij, klopt dit?
en anders, hoe keek jij dan naar mij in het spel?
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Finale eilandraad!
« Reactie #191 Gepost op: 20-12-2012, 07:49:44 »
Goed zo, tdietz, ik hou ook wel van wat commotie. Heb me deze keer flink ingehouden, maar meestal ben ik ook wel in voor wat drama.  8)
Zeker dat je toch niet in het rijtje d*n, hillo, Robbie zit?  :P


Citaat van: Molcrazy link=topic=48040.msg1474180#msg1474180 date=ooit eens
Meteen een tegenvraag omdat je zegt dat je met Jann en hillo tegen Lukie en mij zou stemmen: waarom dan niet met ons en hillo Jann eruit kegelen?
Omdat heilloze dit toen zelf al had voorgesteld.
Oh, haha, sorry hillo, m'n iPad maakte automatisch heilloze van jou en het is te grappig om te corrigeren!

Nee, hillo wou dit dus doen, omdat hij dacht dat jullie 2 mij zouden overtuigen om op hem te stemmen. Of dat Jann bvb jullie zou contacteren en tegen ons zou keren. Hij had Jann als zij-complot (dacht ik toen nog) en ik zou dan ook nog één persoon als zij-complot overhouden. Bovendien zou er een tijd komen dat ik jullie had moeten verraden en als ik dit eerder in het spel al had moeten doen, zouden er te veel andere kandidaten zijn om samen mij mee weg te stemmen.
Ik ben op zich wel blij dat ik jullie uiteindelijk niet heb moeten verraden, omdat ik er ineens al uit lag. :)
« Laatst bewerkt op: 20-12-2012, 11:12:25 door Robbieazerty »

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Finale eilandraad!
« Reactie #192 Gepost op: 20-12-2012, 08:02:03 »
Moraal van het verhaal op basis van alle bovenstaande gesprekken: iedereen had iemand anders moeten vertrouwen ::)

Haha, ja, mooi is dat ;D

Ben alleen bang dat sommige spelers nooit meer het vertrouwen krijgen dat ze eigenlijk wel waard zijn. In dit spel Vieffan bijv.
Keep calm and eat chocolates!

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Finale eilandraad!
« Reactie #193 Gepost op: 20-12-2012, 10:23:20 »
Haha, ja, mooi is dat ;D

Ben alleen bang dat sommige spelers nooit meer het vertrouwen krijgen dat ze eigenlijk wel waard zijn. In dit spel Vieffan bijv.
ik denk dat de volgende keer de top 9 van dit spel niet meer vertrouwd wordt en dat vieffan van iedereen het vertrouwen krijgt :P

De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Finale eilandraad!
« Reactie #194 Gepost op: 20-12-2012, 11:17:41 »
mag ik ook een vraag stellen?
Nee

aan lukie: in het hele spel had ik het idee dat iedereen mij wel vertrouwde
de enige die naar mijn gevoel mij totaal wantrouwde was jij, klopt dit?
en anders, hoe keek jij dan naar mij in het spel?

Jij was niet echt een factor in mijn spel. Ik had via via begrepen dat jij niet aan complotjes deed. Je had wat losse contacten met MC zo had hij mij verteld. Jij lag er op een gegeven moment uit en dat vond ik op zich wel prima. Ik had soms wat problemen met je manier van posten, maar dat heb je hier boven al uitgelegd. Kort samengevat ben jij nooit echt bij mij in beeld geweest ::sorry::  kun je nagaan hoe het is om je nu in de finale tegen te komen ::ok::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Finale eilandraad!
« Reactie #195 Gepost op: 20-12-2012, 11:18:54 »
Ik ga toch ook maar even een vraag stellen.

@Tdietz en Ycaris:  Ik krijg veruit de meeste vragen hier, wat concluderen jullie daaruit ?

Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Finale eilandraad!
« Reactie #196 Gepost op: 20-12-2012, 11:24:31 »
Nee
Jij was niet echt een factor in mijn spel. Ik had via via begrepen dat jij niet aan complotjes deed. Je had wat losse contacten met MC zo had hij mij verteld. Jij lag er op een gegeven moment uit en dat vond ik op zich wel prima. Ik had soms wat problemen met je manier van posten, maar dat heb je hier boven al uitgelegd. Kort samengevat ben jij nooit echt bij mij in beeld geweest ::sorry::  kun je nagaan hoe het is om je nu in de finale tegen te komen ::ok::
haha ik denk dat ik dat dus ook bij jou had, had verscheidene keren ook gepost dat ik telkens vergat dat jij ook mee deed :P
in het hele spel namelijk gewoon geen contact met elkaar gehad op 1 bericht na van leider tot leider

bedankt voor het antwoorden ::ok::
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Finale eilandraad!
« Reactie #197 Gepost op: 20-12-2012, 11:28:02 »
Ik ga toch ook maar even een vraag stellen.

@Tdietz en Ycaris:  Ik krijg veruit de meeste vragen hier, wat concluderen jullie daaruit ?


dat jij het meeste aantal complotten had van ons drie, met meerdere mensen gedurende het spel contact had
en misschien dat jij gewoon de meeste mensen het gevoel hebt gegeven dat je ze misschien had verraden of dat uiteindelijk wilde doen, het was het grootste raadsel waar je loyaliteit lag in het spel

en misschien ook omdat ik en nieky een paar dagen geleden echt al heel van mijn spel open en blood hebben gelegd en er daarover geen vragen meer waren ;)
« Laatst bewerkt op: 20-12-2012, 11:34:19 door tdietz »
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Finale eilandraad!
« Reactie #198 Gepost op: 20-12-2012, 11:30:09 »
::oink::  ik heb niemand verraden!
Ik heb één keer Nieky te veel geholpen en dat koste Swifty misschien de kop.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Finale eilandraad!
« Reactie #199 Gepost op: 20-12-2012, 11:32:48 »
::oink::  ik heb niemand verraden!
Ik heb één keer Nieky te veel geholpen en dat koste Swifty misschien de kop.
ik zal het veranderen, ik bedoelde dat je mensen het idee had gegeven dat je dat had gedaan ;)
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!