Auteur Topic: Finale eilandraad!  (gelezen 37215 keer)

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Finale eilandraad!
« Reactie #100 Gepost op: 19-12-2012, 15:12:16 »

oja toevoeging, mijn tactiek was dus zo eerlijk mogelijk overkomen in pm en zo open mogelijk doen
waardoor iedereen mij vertrouwde en dacht dat ik aan zijn/haar kant stond
maar dat was eigenlijk dus alleen een act
want als diegene denkt dat ik toch niet op diegene ga stemmen dan wordt ik er toch niet snel uitgestemd door diegene, die zal eerder iemand pakken die hij/zij minder vertrouwd
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: Finale eilandraad!
« Reactie #101 Gepost op: 19-12-2012, 15:17:00 »
Oei, nu moet ik ook voor de bijl  ;D

Die tweede stem ging naar
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
.

Ik had daarvoor nog aan D*N gevraagd of die tweede stem ook bekend zou worden gemaakt als ie niet gebruikt werd, en het antwoord was nee. Daarom durfde ik Hillo's naam op te geven, ik wist dat hij het voor het einde van het spel toch niet zou weten. Die keuze was ook erg rationeel, want ik dacht: mocht die stem toch nog bekend worden, heb ik maar 1 persoon teleurgesteld en niet 2 (Niek en Ycaris). Toch 1 stem meer mocht ik in de finale komen.

Ik ben dus geplayed door jou *drama
Nieky grab a life vest!

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: Finale eilandraad!
« Reactie #102 Gepost op: 19-12-2012, 15:23:11 »

In de jury zitten: Vieffan, Bjorrn, Nextgp, Robbieazerty, Nieky, Swifty, Molcrazy, Jann, hillo en jurylid van de kijkers Maikemeisje!

zwart geen vraag (nog)
blauw open vraag van beantwoord
Rood jury vraag van beantwoord

hmmm aardig op weg al :)
Hoho, ik heb nog helemaal geen juryvraag gesteld.
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Finale eilandraad!
« Reactie #103 Gepost op: 19-12-2012, 15:23:55 »
Ja dus eigenlijk liep alles volgens plan, maar werkte Lukie niet mee  ::)

Het was duidelijk dat iedereen in de finale eilandraad zijn eigen agenda had. Volgens mij ben ik degene die er uiteindelijk voor gezorgd heeft dat we op jou gestemd hebben. Eerst wilden we met hillo jou eruit stemmen, dan wilden we met jou hillo eruit stemmen. Uiteindelijk bedacht ik me dat geen van jullie twee te vertrouwen was wat Lukie beaamde en werd het plan gemaakt om zowel jou als hillo eruit te stemmen (ook al wisten we nog niet wat er met de tweede 'geëxecuteerde' zou gebeuren). Het plan was dat hillo zich aan de afspraak hield in de tweede stemronde met een stem op Ycaris, dan zou hij moeten vertrekken gezien een 2-2 stand tussen hem en Lukie/MC. Helaas stemde hij zelf als tweede op Lukie.

Waarom jou in ronde 1 en hillo in ronde 2? Omdat jij te dicht tegen Jann en Ycaris aanhing terwijl ik hillo eerder alleen bij Jann zag hangen. Die bondgenoot meer gaf de doorslag samen met het feit dat 'volgens de afspraak die jij met Lukie en mij had' we op hillo zouden stemmen. Bijgevolg zou de stem van Ycaris op hillo blijven staan en zouden onze twee stemmen ervoor zorgen dat hillo 'weggestemd' werd. Als jij in ronde 2 zou overblijven, zouden jij en Jann en Ycaris makkelijk met de manmeersituatie Lukie of mij kunnen wegstemmen.

Ach ja, achteraf waren al die afspraken maar half te vertrouwen en was het afwachten wat er ging gebeuren want het was duidelijk dat er geen twee groepen waren maar dat iedereen op één of andere manier aan anderen hing, bv Jann die zowel met jou als hillo als Lukie contact had. Wel was het door de speciale moves en kampen wisselen van Janna altijd spannend wat er ging gebeuren ;)
2024: wie is de Mol?

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Finale eilandraad!
« Reactie #104 Gepost op: 19-12-2012, 15:24:19 »
Maarja, kom je weer in dat schemergebied van stemafspraak en complot; welk verschil zit daar tussen?
ow ::sorry:: ik had die voor je beantwoord. Dacht dat dat de juryvraag was
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Finale eilandraad!
« Reactie #105 Gepost op: 19-12-2012, 15:24:44 »
Hoho, ik heb nog helemaal geen juryvraag gesteld.

Precies, Lukie nam een vorige vraag van jou aan als juryvraag :P
2024: wie is de Mol?

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Finale eilandraad!
« Reactie #106 Gepost op: 19-12-2012, 15:29:16 »
Het was duidelijk dat iedereen in de finale eilandraad zijn eigen agenda had. Volgens mij ben ik degene die er uiteindelijk voor gezorgd heeft dat we op jou gestemd hebben. Eerst wilden we met hillo jou eruit stemmen, dan wilden we met jou hillo eruit stemmen. Uiteindelijk bedacht ik me dat geen van jullie twee te vertrouwen was wat Lukie beaamde en werd het plan gemaakt om zowel jou als hillo eruit te stemmen (ook al wisten we nog niet wat er met de tweede 'geëxecuteerde' zou gebeuren). Het plan was dat hillo zich aan de afspraak hield in de tweede stemronde met een stem op Ycaris, dan zou hij moeten vertrekken gezien een 2-2 stand tussen hem en Lukie/MC. Helaas stemde hij zelf als tweede op Lukie.

Waarom jou in ronde 1 en hillo in ronde 2? Omdat jij te dicht tegen Jann en Ycaris aanhing terwijl ik hillo eerder alleen bij Jann zag hangen. Die bondgenoot meer gaf de doorslag samen met het feit dat 'volgens de afspraak die jij met Lukie en mij had' we op hillo zouden stemmen. Bijgevolg zou de stem van Ycaris op hillo blijven staan en zouden onze twee stemmen ervoor zorgen dat hillo 'weggestemd' werd. Als jij in ronde 2 zou overblijven, zouden jij en Jann en Ycaris makkelijk met de manmeersituatie Lukie of mij kunnen wegstemmen.

Ach ja, achteraf waren al die afspraken maar half te vertrouwen en was het afwachten wat er ging gebeuren want het was duidelijk dat er geen twee groepen waren maar dat iedereen op één of andere manier aan anderen hing, bv Jann die zowel met jou als hillo als Lukie contact had. Wel was het door de speciale moves en kampen wisselen van Janna altijd spannend wat er ging gebeuren ;)

Ja ik dacht al zoiets.... Wij hadden als kwartettrio hetzelfde plan... Zowel Lukie als hillo wegstemmen in 1 eilandraad... Leek ons ideaal ;). Geen idee waarom bij ons Lukie eerst ging, denk vanwege de munt ofzo :P. En we dachten dat we jou wel konden verslaan in een eventuele proef ;)

Ik ben atlijd heel schematisch en had na de samensmelting steeds een bepaald cirkeltje in mijn hoofd zitten van hoe de contacten lagen... En dit bleek nog juist ook

Hillo-Robbie-Molcrazy-Lukie-Nieky-Ycaris-Jann-Hillo etc......

You'll never walk alone

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Finale eilandraad!
« Reactie #107 Gepost op: 19-12-2012, 15:31:31 »
ik heb nooit een munt gehad :(

jullie vonden mij gewoon niet aardig denk ik  :\'(  :-[
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Finale eilandraad!
« Reactie #108 Gepost op: 19-12-2012, 15:32:16 »
ik heb nooit een munt gehad :(

jullie vonden mij gewoon niet aardig denk ik  :\'(  :-[

wel waar... Je won wie ben ik ;)

En als iemand mag denken dat ze me niet aardig vinden dan ben ik dat ik-ben-zielig-modus
You'll never walk alone

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Finale eilandraad!
« Reactie #109 Gepost op: 19-12-2012, 15:32:46 »
ow ja ook nog. Jeetje wat heb ik veel gewonnen ::bravo::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: Finale eilandraad!
« Reactie #110 Gepost op: 19-12-2012, 15:36:01 »
En als iemand mag denken dat ze me niet aardig vinden dan ben ik dat ik-ben-zielig-modus

Ik heb ook heel veel stemmen tegen me gehad anders :(
Nieky grab a life vest!

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Finale eilandraad!
« Reactie #111 Gepost op: 19-12-2012, 15:37:01 »
Ik heb ook heel veel stemmen tegen me gehad anders :(

dat is waar, maar dat kwam ook soms omdat je al veel stemmen tegen had :P

De eilandraad van Next wou ik echt niet perse jou eruit... Maar jann deed vaag over wat ie deed dus onze enige kans was op jou stemmen zodat hopelijk stiekem iemadn dat ook nog deed en er een 4-4 ontstond waar jij meer stemmen tegen had dus Next bleef ;)
You'll never walk alone

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: Finale eilandraad!
« Reactie #112 Gepost op: 19-12-2012, 15:40:32 »
Leuk dat je mij zou kiezen voor de finale trouwens, Lukie  ::bravo::

So near and yet so far...
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Finale eilandraad!
« Reactie #113 Gepost op: 19-12-2012, 15:42:32 »
Ja ik dacht al zoiets.... Wij hadden als kwartettrio hetzelfde plan... Zowel Lukie als hillo wegstemmen in 1 eilandraad... Leek ons ideaal ;). Geen idee waarom bij ons Lukie eerst ging, denk vanwege de munt ofzo :P. En we dachten dat we jou wel konden verslaan in een eventuele proef ;)

Ik ben atlijd heel schematisch en had na de samensmelting steeds een bepaald cirkeltje in mijn hoofd zitten van hoe de contacten lagen... En dit bleek nog juist ook

Hillo-Robbie-Molcrazy-Lukie-Nieky-Ycaris-Jann-Hillo etc......

Precies, dat was wel wat het allemaal interessanter maakte. Het was niet zwart of wit, het was grijs want wie er ook vertrok, het had niet alleen gevolgen voor slechts één groep maar voor verschillende partijen. Het vertrek van Robbie was uiteraard vervelend voor Lukie en mij maar ook hillo was een maatje armer.

Ik heb ook heel veel stemmen tegen me gehad anders :(

Niet moeilijk als jij en Niek elkaar voortdurend bombarderen met stemmen :P
2024: wie is de Mol?

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Finale eilandraad!
« Reactie #114 Gepost op: 19-12-2012, 15:44:15 »
Het vertrek van Robbie was uiteraard vervelend voor Lukie en mij maar ook hillo was een maatje armer.

Precies en daarom vind ik dat nog steeds niet dom ;).. Als ik Lukie toen al verraaden had was mijn eigen 'maatje'weg. Dus toen dacht ik , we kunnen ook gewoon MC of Robbie wegstemmen... Toen viel al snel de keus op Robbie omdat hij een munt had
You'll never walk alone

Offline hillo

  • Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tequila! Booyah.
Re: Finale eilandraad!
« Reactie #115 Gepost op: 19-12-2012, 15:49:16 »
Het belangrijkste voor mij was dat het trio MC-Lukie-Robbie opgebroken werd. Bij mij viel toen de keus om Lukie omdat hij de 'Robbie' van Jann leek te zijn en ik Jann als finalepartner in gedachten had. Maar Robbie was in principe ook prima, want dat betekende dat ik hem niet weg hoefde te stemmen in een later stadium.
Nieky grab a life vest!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Finale eilandraad!
« Reactie #116 Gepost op: 19-12-2012, 15:49:42 »
Vieffan en Swifty ken ik als bikkelharde spelers,

::oink::

Ik hoop dat ik eindelijk eens dat imago van me afschud. Ik word steeds milder!
Bij BBUS heb ik het helemaal niet zo hard gespeeld als voorheen, en deze keer heb ik helemaal geen enkele complotgenoot in de rug gestoken, afgezien van 1x aandringen op het wegstemmen van LdH ipv Vieffan. Maar daar mocht ik zelf niet stemmen, en ging het voor jullie blijkbaar om 1 van die 2, en beiden waren deelgenoot van complotten waar ik in zat.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Finale eilandraad!
« Reactie #117 Gepost op: 19-12-2012, 15:52:32 »
Mijn vragen:

Lukie, bij de herindeling van de kampen koos je voor Robbie ipv voor LdHmolletje of voor mij. Waarom koos je toen voor Robbie? (vrije vraag)

Ycaris, het is een prachtresultaat dat je in de finale staat! Het had na de samensmelting ook anders kunnen lopen gezien de stemmen die je soms tegen je kreeg. Wat is jouw motivatie om je aan te sluiten bij Nieky terwijl er in mijn ogen groepjes waren die sterker stonden en jou meer bescherming konden bieden op komende eilandraden?

tdietz, het is duidelijk dat je je pijlen richtte op Nieky en geen kans voorbij zou laten gaan om hem eruit te stemmen maar waarom trok je meteen aan de mouw van hillo om met hem samen te gaan spelen aangezien hij toch een tactische en onvoorspelbare speler is? (vrije vraag)

Jann, niemand begrijpt jouw acties tijdens deze Survivor. Had je zelf een plan in gedachten of deed je maar wat? (vrije vraag)
2024: wie is de Mol?

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Finale eilandraad!
« Reactie #118 Gepost op: 19-12-2012, 15:52:51 »
::oink::

Ik hoop dat ik eindelijk eens dat imago van me afschud. Ik word steeds milder!
Bij BBUS heb ik het helemaal niet zo hard gespeeld als voorheen, en deze keer heb ik helemaal geen enkele complotgenoot in de rug gestoken, afgezien van 1x aandringen op het wegstemmen van LdH ipv Vieffan. Maar daar mocht ik zelf niet stemmen, en ging het voor jullie blijkbaar om 1 van die 2, en beiden waren deelgenoot van complotten waar ik in zat.

Maar dat je niemand hebt hoeven verraden lag er misschien ook wel aan dat je na de samensmelting niet meer hoefde te stemmen ofniet ? Want het werd eigenlijk vaak steeds moeilijker ;).
« Laatst bewerkt op: 19-12-2012, 15:54:40 door Nieky »
You'll never walk alone

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Finale eilandraad!
« Reactie #119 Gepost op: 19-12-2012, 15:54:10 »
jongens ik ga kerst vieren
mc ik beanwoord hem wel maar ander keertje

::zwaai::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.