Auteur Topic: Wat is je domste blunder?  (gelezen 59351 keer)

Offline molice

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat is je domste blunder?
« Reactie #100 Gepost op: 22-12-2003, 23:06:26 »
Ik denk eerder dat LC niet graag gezien word in n Feyenoord-fan-shop

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #101 Gepost op: 22-12-2003, 23:34:57 »
Ik kon pas op m'n werk ook wel door de grond zakken...

Ik werk bij de AH (goh wat origineel ;D) achter de kassa. Als medewerkers bij ons iets komen kopen en daarna meenemen naar de kantine, moeten wij v/d kassa altijd 't bonnetje aftekenen, als bewijs van betaling. Op een bewuste middag staan er bij mij 2 mannen bij mij aan de kassa. De eerste kende ik niet, de 2e kwam me vaag bekend voor. De eerste zei tegen de 2e: "Moet je vandaag nog werken?" Diegene knikte. Die 2e man had wat broodjes. Dus ik dacht: Ik zal 'm wel van m'n werk kennen en hij komt hier lunchen. Dus die 2e man betaald en ik vraag netjes: Zal ik 't bonnetje voor u aftekenen? Die man trekt een raar gezicht, van wat bedoel je. Ja ... eh ... dan ... eh. Laat maar! ;D

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #102 Gepost op: 23-12-2003, 11:18:29 »
dat vind ik nou zo zielig... mag jij ook niet meer binnen komen dan  ???
Nee hoor, ik ga er zelf niet al te graag naar binnen

Ik denk eerder dat LC niet graag gezien word in n Feyenoord-fan-shop

En zo is het en niet anders.

Een blunder, dit topic. Een blunder is sowieso dom ::)

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #103 Gepost op: 23-12-2003, 12:48:10 »
Er zijn er, die er zoveel maken, dat je er een heel forum mee kunt vullen. En niet meteen richting Maastricht kijken, Robin, Molice, Verdi en LC.................. ::)

Offline molice

• Forumlid
« Reactie #104 Gepost op: 23-12-2003, 13:21:37 »
Er zijn er, die er zoveel maken, dat je er een heel forum mee kunt vullen. En niet meteen richting Maastricht kijken, Robin, Molice, Verdi en LC.................. ::)
Kijk, dat vind ik nou gemeen!  >:(

;D

Offline intikker

• Forumlid
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #105 Gepost op: 23-12-2003, 13:47:27 »
Je nieuwe regiodirectrice bij binnenkomst behandelen als een nieuwe klant die op die tijd een afspraak had. Vragen of ze koffie lust en zo en dan de mappen erbij pakken, je verhaal afsteken en zij zegt dan zo, waar gaat dit over? Jij legt dan de bedoeling van het verhaal uit en zij snapt er vervolgens helemaal niets meer van. Totdat je vestigingmanager binnenkomt en niet meer bijkomt van het lachen...  >:(
Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #106 Gepost op: 26-12-2003, 09:19:36 »
Een blunder? Pas nog te lezen in de molshoop: Vanuit de kalender wist ik dat Tijgertje en Elise_is_de_Mol jarig waren. Ik wist het van beiden dus al eerder. Omdat we het in de chat een paar weken geleden over een andere forummer hadden gehad die op die dag OOK jarig zou zijn, en ik meende dat te kunnen herinneren vanuit een gespeelde kwis, dacht ik dat dat Giorgio was. We HADDEN het toen over Giorgio, en niemand in de chat zei dat het niet klopte, en DUS ging ik uitbundig het genoemde drietal feliciteren, wat ook iedereen keurig over nam. Hetgeen dus fout bleek te zijn.

De naam Giorgio werd overigens in het kwistopic genoemd in een berichtje vlak voven of beneden het berichtje met de vraag: wi zijn er op 16 december jarig. Koppel deze gegevens, en je hebt de oorzaak van de vergissing.

Giorgio ten onrechte kadootjes gekregen, natuurlijk.

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #107 Gepost op: 3-01-2004, 03:08:24 »
Vanavond gebeurd, ik zat tussen 7 en half negen hier op de site/chat, en toen stopte ik om koffie te gaan drinken.
Maar toen ik wegliep van de computer ging ik ipv koffie drinken mijn tanden poetsen.  :-\
Ik denk dat mijn hersenen hier de fout ingingen omdat ik altijd als ik snacht's stop met computeren ook altijd ga tandenpoetsen...

Maargoed, 1x extra tandenpoetsen is nooit erg natuurlijk!  ::ok::

Offline Robin

• Forumlid
« Reactie #108 Gepost op: 3-01-2004, 10:35:34 »
Een jaar of drie geleden ging ik met de trein van Parijs naar Rotterdam En we zaten in zo'n 6-persoonscoupé met nog 4 vreemden. Wij hadden de middelste 2 plaatsen, dus tegenover elkaar. En ik ging hem vertellen (uit verveling) wie er naast hem zaten. Dus zo van: een stevig gebouwde mevrouw en een meneer met een pukkel op zijn neus. Ik ging er (heel stom) vanuit dat het Fransen waren omdat niemand wat zei.
Maar toen we in Antwerpen waren stapte de vrouw uit en zei ons in het Nederlands gedag  :-[ :-[ en de man groette terug, ook in het Nederlands  :-[ :-[ :-[
Augurken zijn net krokodillen!!!

Offline Lorelei

• Forumlid
  • Freedom frantically frolic and fine...
« Reactie #109 Gepost op: 3-01-2004, 19:56:21 »
lol ehm Robin, cursus diplomatie..?  ;D

Hmm weet niet of het de grootste was maar wel een in de galerij zeker..
Heb eens, al klagende over de grote hoeveelheid huiswerk die we meekregen -vooral in het weekend- van onze lerares Latijn en Grieks , op school verklaard dat ze volgens mij een beetje sexueel gefrustreerd was, en dat botvierde op onze arme kinderzielen.. Toen bleek ze dus achter me te staan  :-[ :-X ..au!
(en de rest maar wuiven ik denk wat doen ze toch..?!  ;D )

(ps ik geloof nog steeds dat dit een gegrond stokhoudend (ehm..Freudian slip??:D.. ik bedoel natuurlijk steekhoudend..) argument was..  ;D )
« Laatst bewerkt op: 3-01-2004, 20:04:14 door Lorelei »
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline molice

• Forumlid
« Reactie #110 Gepost op: 3-01-2004, 22:21:17 »
oei lorelei, i know the feeling.

Zo was ik ook eens thuisgebleven van een ochtendje informatica. Tuurlijk wel gewoon thuis gaan zitten MSN-en en natuurlijk ook met klasgenootjes die WEL in de les waren. Zegt er op een gegeven moment eentje dat we de groeten van de leraar krijgen (blijkbaar hadden meer mensen het briljante plan opgevat om maar thuis te blijven ;) ) Dus ik zei: "de zak!" ofzoiets, en dat had ie dus gelezen >:( Dus daar maakte die leraar 2 dagen later in de volgende les nog even een heel gevatte opmerking over :-[ >:( ::niet-ok::
« Laatst bewerkt op: 3-01-2004, 22:26:04 door molice »

Offline Robin

• Forumlid
« Reactie #111 Gepost op: 4-01-2004, 11:21:34 »
oei lorelei, i know the feeling.

Zo was ik ook eens thuisgebleven van een ochtendje informatica. Tuurlijk wel gewoon thuis gaan zitten MSN-en en natuurlijk ook met klasgenootjes die WEL in de les waren. Zegt er op een gegeven moment eentje dat we de groeten van de leraar krijgen (blijkbaar hadden meer mensen het briljante plan opgevat om maar thuis te blijven ;) ) Dus ik zei: "de zak!" ofzoiets, en dat had ie dus gelezen >:( Dus daar maakte die leraar 2 dagen later in de volgende les nog even een heel gevatte opmerking over :-[ >:( ::niet-ok::

* staat weer op en veegt de tranen van haar wangen

jij moet ook niet zoveel spijbelen  :P ... nog goeie voornemens ???

Offline molice

• Forumlid
« Reactie #112 Gepost op: 4-01-2004, 23:14:41 »
... nog goeie voornemens ???[/sub]
meer hw maken, kan nooit zo moeilijk zijn

Offline Dorine

• Forumlid
« Reactie #113 Gepost op: 4-01-2004, 23:36:46 »
tis wel de bedoeling dat je voornemens neemt waaraan je denkt te kunnen voldoen he  :P
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #114 Gepost op: 6-01-2004, 13:12:52 »
onze lerares Latijn en Grieks
:( waarom nou juist die? :P

Offline Elmar

• Forumlid
  • De verboden vrucht
« Reactie #115 Gepost op: 6-01-2004, 16:51:38 »
Jij wilde toch ook ooit lerares Latijn en Grieks worden ofzo??? (Ik weet eik niet eens wat je met die klassieke talen wilde gaan doen :-\)

Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #116 Gepost op: 7-01-2004, 13:45:11 »
Jij wilde toch ook ooit lerares Latijn en Grieks worden ofzo???
ws wel, daarom maakte ik die opmerking ook ;)

Gister hak ook weer n blunder (niet de allergrootste ever maar ok)... Gingen boodschappen doen met 2 vriendinnen, nou alles verdeeld over onze tassen, ik had oa de eieren. Eerst bij mij thuis langs, en toen naar die vriendin waar we gingen koken. Hak uiteraard de eieren thuis laten liggen, terwijl ik nog had gezegd dat ik ze wel mee moest nemen ::). Maarja kan gebeuren. Wij eieren lenen van een huisgenoot van dr, en terwijl de anderen appels schilden e.d. deed ik maar niks, dus ok, mocht/moest ik die eieren in het beslag gooien. Die plastic kom was alleen nie sterk genoeg om dat ei zomaar te breken dus 'harder, harder' totdat het gehele ei over het aanrecht stroomde ::). Zeer slim... ik hemaal in zo'n ik-kan-echt-niet-koken-complex :p

Offline Elmar

• Forumlid
  • De verboden vrucht
« Reactie #117 Gepost op: 7-01-2004, 16:13:31 »
Heey :-\ Dit verhaal komt me bekend voor ::)
Ik heb het zelf ook es gehad... Toen ik 8 was ofzo. Ik was bij een vriendje thuis aan het spelen (zo noemde je dat toen) en toen gingen we panne(n)koeken bakken.
Wij mochten ieder één ei in het beslag doen. Maar ik gooi dus het halve ei in het beslag, met schil en al en de andere helft vliegt over de aanrecht heen :-\ :P

Maar we hebben wel lol gehad ;D
Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline Robin

• Forumlid
« Reactie #118 Gepost op: 8-01-2004, 10:12:02 »
Heey :-\ Dit verhaal komt me bekend voor ::)
Ik heb het zelf ook es gehad... Toen ik 8 was ofzo. Ik was bij een vriendje thuis aan het spelen (zo noemde je dat toen) en toen gingen we panne(n)koeken bakken.
Wij mochten ieder één ei in het beslag doen. Maar ik gooi dus het halve ei in het beslag, met schil en al en de andere helft vliegt over de aanrecht heen :-\ :P

Maar we hebben wel lol gehad ;D

he gezellig, weer een blunder van Elmar  :P ... ben de tel kwijt  ;) :D

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #119 Gepost op: 8-01-2004, 10:21:18 »
ik ben gister van de roltrap gedoken met boodschappenkar en al bij de albert heijn. die kar was niet meer te houden, normaal zit er een soort rem op, maar deze niet...  :-[ :-[ dus eenmaal doodmoe beneden aangekomen zeulde de kar door het winkelcentrum en ik lag op de grond..   ;D ;D