Jaar of 8 geleden wou ik mijn fiets overspuiten.
Ik naar de fietsenmaker en donkerblauw metallic suitspul gekocht, fiets helemaal uit elkaar gehaald onderdelen gespoten, leten drogen, alles weer in elkaar.. en toen had ik toch een aantal schroefjes enzo over..

Eindigde 2 dagen later weer bij de fietsenmaker met een fiets en een zakje losse onderdlen

Meest recente.. ik had een rondje gestapt op de erg grote Fries ( paard ) van een kennis, wou ontzettend elegant afstappen, dus met een zwierige zwaai mijn been over het zadel á la "zie, ik ben best lenig"... maar doordat hij als je erop zit een heel stuk minder groot lijkt was de straat toch ietsie verder weg dan ik verwacht had -> toen lag ik dus half languit ónder het paard in plaats van netjes ernaast op 2 voeten.
Ik vergeet vast nog een paar, de andere blunderdaar hier is huis is een van de katten.
Ons kleinste poesje kan bijvoorbeeld ergens op wilen springen, maar de afstand niet helemaal goed inschatten, of als de krant half op en half naast tafel hangt gewoon doorlopen en dus van tafel vallen..