Auteur Topic: Wat is je domste blunder?  (gelezen 59234 keer)

Offline Stormpie

• Forumlid
Re: Wat is je domste blunder?
« Reactie #160 Gepost op: 9-12-2004, 21:07:17 »
Tussen alle andere blunders, was de volgende wel een ernstige.

Een aantal jaren terug heb ik 2 implantaten gekregen op de plek van mijn voortanden. Zo'n behandeling duurt een jaar en het grootste deel van die tijd, tijdens het vastgroeien van de schroeven, loop je met een plaatje met 2 neptanden er aan.
En ramp vond ik dat, zo'n vreemd ding in mijn mond. Dus als ik thuis was ging hoppa dat plaatje eruit.
Sliste dan wel heel erg, maar dat klonk wel sexy.
Nu bracht ik in die tijd de jongste nog naar school en.... jullie voelen hem natuurlijk al aankomen... op een morgen stond ik breeduit lachend de jongste bij de klasdeur uit te zwaaien. ZONDER MIJN VOORTANDEN!!!!
Ik had terplekke door de grond willen zakken, in het niets willen oplossen, achter iets groots willen wegkruipen, maar niets van dat al gebeurde. Dus ik deed mijn mond dicht... en heb hem tot ik thuiskwam NIET meer open gedaan.
er was eens......

Offline Bakkertje

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #161 Gepost op: 9-12-2004, 22:39:44 »
De stomste blunder van deze week was wel dat ik tot twee keer toe de telefoon heb opgenomen met mijn nickname en het feit dat ik me van de week aan een ouder heb voorgesteld als margreet bakkertje...shame on me dacht ik toen... ::schaam::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Ibung

• Forumlid
  • zurkeltrutte?.
« Reactie #162 Gepost op: 10-12-2004, 15:50:29 »
 ::rofl::

tijd voor therapie bakkertje!!!
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Lindå

• Forumlid
  • Bono is verhuisd
« Reactie #163 Gepost op: 10-12-2004, 17:52:35 »
De stomste blunder van deze week was wel dat ik tot twee keer toe de telefoon heb opgenomen met mijn nickname en het feit dat ik me van de week aan een ouder heb voorgesteld als margreet bakkertje...shame on me dacht ik toen... ::schaam::

Hmm ik heb iets soortgelijks als ik veel gewerkt heb..
Daar neem ik de telefoon op met Dommel, met Linda. (naam van de groep)
Dat doe ik dan thuis ook regelmatig..
Ben iig gestopt met te zeggen Met Linda van Dommel.. kreeg steeds vaker post geadresseerd aan Linda van Dommel, kreeg dus spontaan een nieuwe achternaam toebedeeld :-\\
Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline ace

• Forumlid
« Reactie #164 Gepost op: 20-12-2004, 22:20:59 »
Mijn domste blunder was dat ik ooit iemand feliciteerde met het overlijden van haar vader,in plaats van condoleren(waren de zenuwen,denk ik).

Offline Kukai

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #165 Gepost op: 22-12-2004, 10:30:48 »
Dat ik als klein kind dacht dat het derde rijk wel hetzelfde zou zijn als de derde wereld.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #166 Gepost op: 22-12-2004, 11:37:46 »
Dat ik als klein kind dacht dat het derde rijk wel hetzelfde zou zijn als de derde wereld.
zo dacht ik dat urbie et orbie tekenfilmfiguurtjes waren.. ::) zeg nou zelf??

Offline Ibung

• Forumlid
  • zurkeltrutte?.
« Reactie #167 Gepost op: 22-12-2004, 11:41:40 »
en ora en labora zeker nichtjes van je?
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #168 Gepost op: 22-12-2004, 16:00:50 »
 ::rofl:: keigrappig! ::rofl::

Offline highwaykind

• Forumlid
  • haaiweejkaaind
« Reactie #169 Gepost op: 8-01-2005, 12:50:29 »
Jaar of 8 geleden wou ik mijn fiets overspuiten.
Ik naar de fietsenmaker en donkerblauw metallic suitspul gekocht, fiets helemaal uit elkaar gehaald onderdelen gespoten, leten drogen, alles weer in elkaar.. en toen had ik toch een aantal schroefjes enzo over.. ??? Eindigde 2 dagen later weer bij de fietsenmaker met een fiets en een zakje losse onderdlen ;)

Meest recente.. ik had een rondje gestapt op de erg grote Fries ( paard )  van een kennis, wou ontzettend elegant afstappen, dus met een zwierige zwaai mijn been over het zadel á la "zie, ik ben best lenig"... maar doordat hij als je erop zit een heel stuk minder groot lijkt was de straat toch ietsie verder weg dan ik verwacht had -> toen lag ik dus half languit ónder het paard in plaats van netjes ernaast op 2 voeten.

Ik vergeet vast nog een paar, de andere blunderdaar hier is huis is een van de katten.
Ons kleinste poesje kan bijvoorbeeld ergens op wilen springen, maar de afstand niet helemaal goed inschatten, of als de krant half op en half naast tafel hangt gewoon doorlopen en dus van tafel vallen..
Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline xmoix

• Forumlid
« Reactie #170 Gepost op: 8-01-2005, 14:40:51 »

hahahah :P .... ::rofl::  ::rofl::  ::rofl:: ... Mijn nick is niet zo makkelijk uit te spreken, dus dat krijg ik niet :P ....

Offline Nostradamus

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
« Reactie #171 Gepost op: 8-01-2005, 17:58:49 »

::rofl::
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline .Mara.

• Forumlid
« Reactie #172 Gepost op: 16-01-2005, 21:39:46 »
Ahum, die is echt te erg voor woorden. Ik ging vorig jaar eens met mijn vriend naar de bios. We waren uitgewinkeld en een uur te vroeg bij de bios, maar we dachten: we wachten wel gewoon binnen. Toen zagen we ineens dat er al allemaal mensen in de zaal zaten waar wij een uur laten ook moesten wezen. Dus wij hadden zoiets van: nou, misschien begint hij wel eerder dus zijn wij ook maar gaan zitten. Iedereen keek naar ons en zaten te lachen. Tot ineens de gordijnen al open gingen en een hele andere film begon! We waren dus in een pauze van een film gaan zitten. We zijn snel weggelopen met een heeeeeeeeel rood hoofd! Echt de domste actie van mij ooit!  ::oink::

Offline Lindå

• Forumlid
  • Bono is verhuisd
« Reactie #173 Gepost op: 18-01-2005, 10:24:53 »
Ik had vanmorgen dus weer een aardige..
Om 7 uur op mn werk staan terwijl ik er pas om half 3 hoefde te zijn..
  behoorlijk erg met mijn hekel aan vroeg opstaan
Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline Dorine

• Forumlid
« Reactie #174 Gepost op: 18-01-2005, 17:38:56 »
Of het de grootste is weet ik niet maar hij mag absoluut in mijn top 10.

Na het maken van de lijst van mensen die we willen uitnodigen voor de bruiloft ben ik kaarten gaan bestellen. Dus ik had de lijst geteld en dat aantal kaarten besteld, netjes afgerond voor als we nou per ongeluk nog een of andere tante of zo zouden vergeten, dus 75 kaartjes besteld.
Vandaag naar de eigenaar van het partycentrum gegaan om daar prijsafspraken te maken en hij vraagt hoeveel mensen er komen. Dus ik leg uit dat het er óngeveer 75 zullen zijn maar dat dat nog iets kan wijken. Hij vraagt mij in hoeverre hij uit kan gaan van een slordige 75, dus ik denk hardop. "nou ja, ja, het zijn er wel ongeveer 75, zoveel kaarten heb ik ook besteld."
En hij kijkt me eens goed aan en laat het me herhalen waarop hij droogjes opmerkt: "grappig, 75 mensen en 75 kaarten."

::schaam:: :-[ ::schaam:: :-[ ::schaam::
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #175 Gepost op: 19-01-2005, 10:47:09 »
Ik snap het niet  ::ohno::

Offline Ville

• Forumlid
« Reactie #176 Gepost op: 19-01-2005, 14:01:42 »
Ik snap het niet  ::ohno::

Pff, ik dacht al dat het aan mij lag...
don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline Dorine

• Forumlid
« Reactie #177 Gepost op: 19-01-2005, 14:52:32 »
Ik snap het niet ::ohno::
Pff, ik dacht al dat het aan mij lag...

O sorry, nouwww het zou er dan dus op neer komen dat iedereen een eigen kaartje krijgt, dus als ville en chriz samenwonen op chrizrock nummer 3 dan krijgen jullie ook allebei een kaartje stuurd op chrizrock nummer 3. Ik heb gewoon iedereen apart geteld in plaats van rekening ermee te houden dat er ook mensen samenwonen en zo :-\\

dom dom dom ::ohno::
Mijn prinsje is chriz!!

Offline xmoix

• Forumlid
« Reactie #178 Gepost op: 19-01-2005, 17:21:56 »
O sorry, nouwww het zou er dan dus op neer komen dat iedereen een eigen kaartje krijgt, dus als ville en chriz samenwonen op chrizrock nummer 3 dan krijgen jullie ook allebei een kaartje stuurd op chrizrock nummer 3. Ik heb gewoon iedereen apart geteld in plaats van rekening ermee te houden dat er ook mensen samenwonen en zo :-\\

tsja kan gebeuren, ik had het wel in de gaten toen ik je verhaaltje las, omdat ik natuurlijk opzoek was he :P ... Maar er zijn hier meer mensen die het niet eens gezien haddn, dus zo'n blunder is het niet  ::pinokkio::

Offline Ville

• Forumlid
« Reactie #179 Gepost op: 20-01-2005, 11:17:15 »

Hahaha, dat verklaart een hoop :D Maarre, je moet niet verraden dat ik met Chriz samenwoon, das groot geheim!!! ::)
don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!