Auteur Topic: Wat is je domste blunder?  (gelezen 59230 keer)

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re: Wat is je domste blunder?
« Reactie #180 Gepost op: 20-01-2005, 13:17:45 »
ik zat van de week bij een collega in de auto (die heeft dezelfde auto van de zaak als mij maar dan minder uitgebreid ;D ) en ik wilde peuk weggooien, uit het raam dus ik zocht naar het electrische knopje om het raam open te maken, het was donker. en zoeken en voelen en nog een keer, en die sigaret brandde zowat mn vinders eraf inmiddels, dus ik zeg tegen haar: 'waar zit dat knopje nou ook weer toch voor het raam?'

zegt ze heel droog: dat hendeltje daar, daar moet je aan draaien.. ::)

::rofl:: owow dat had ik al dus 5x in mn handen gehad, maar er ging nog steeds geen lichtje branden... zij had dus geen electrisch bestuurbare ramen.. :-\\

Offline Dorine

• Forumlid
« Reactie #181 Gepost op: 20-01-2005, 15:51:25 »
::rofl:: Go Coor! Luxe went snel he ;D
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Elara

• Forumlid
« Reactie #182 Gepost op: 31-01-2005, 21:36:20 »
Dit valt wel in de categorie ´kan alleen mij over komen´.
Ik had twee weken geleden een splinter in mijn onderlip. Ik ben benieuwd of iemand kan bedenken hoe ik dat voor elkaar heb gekregen. Dat was dus door een tandenstoker (waarschijnlijk niet zo´n beste...)

Offline Marjolijn

• Forumlid
  • No comment..
« Reactie #183 Gepost op: 31-01-2005, 22:51:24 »
Ik heb belachelijk veel blunders!

Maar degene die ik het ergste vind, was zo: Ik kreeg voor wiskunde een onvoldoende terug, terwijl ik gewoon weer goed had geleerd enzo. Ik was dus zwaar pissed off, dus ik zei iets van "Die dikke klootzak kan gewoon niet lesgeven!"  Laat die dikke klootzak in kwestie nou net achter me staan  ::oink::  Dit had een praatje met m'n decaan tot gevolg  :-[
Let's run to the sun .. And never come back

Offline The Ovinie

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Meester in blaten
« Reactie #184 Gepost op: 1-02-2005, 15:13:58 »
ik belande een keer tijdens frans in een bekgevecht met mijn lerares ::niet-ok::
hocus pocus pilatus pas, ik wou dat ik orgineel was....

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #185 Gepost op: 1-02-2005, 15:18:17 »
ik belande een keer tijdens frans in een bekgevecht met mijn lerares ::niet-ok::

kinky  ::rofl:: kan ze lekker zoenen?  ;D

Offline The Ovinie

• Forumlid
  • Meester in blaten
« Reactie #186 Gepost op: 1-02-2005, 15:19:47 »
kinky  ::rofl:: kan ze lekker zoenen?  ;D
heerlijk :-*
 ::niet-ok::
hocus pocus pilatus pas, ik wou dat ik orgineel was....

Offline Guikie

• Forumlid
  • Hop hop..... weg?!
« Reactie #187 Gepost op: 6-02-2005, 11:22:36 »
Tijdens mijn werk in de fotowinkel, Mijn Werkgever stond in de Computer te kijken voor bestellingen. Ik zag de naam Alie B staan. Ik zeg dus " Hey, is dat die rapper Alie B", " Zit er wel een spelfout in die naam". Draait mijn Werkgever zich om "Uhmmm das mijn Moeder" , Ik wist niet waar ik het moest zoeken  ::schaam:: ::schaam::

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #188 Gepost op: 6-02-2005, 12:35:09 »
klein blundertje: Ik dacht wat hebben ze verdomd veel topics overgeheveld naar de ontvangsthal, maar ik was dus in de huiskamer  ::zwaai::

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #189 Gepost op: 10-02-2005, 22:47:47 »
Stond in Madrid bij een Burger King, een vriendin was vast gaan zitten bij een tafeltje. Voor me stonden een paar jongens ook wat te bestellen, ook met handgebaren. Dus ik zeg tegen die vriendin (tafel stond vlakbij de kassa): "Ze spreken hier ook vast geen Engels, want die Engelsen proberen het ook allemaal met gebaren uit te leggen. Er zijn wel een hoop Engelse jongeren." Vriendin knikt. Ik zeg best wel luid terug: "En die ene ziet er ook best wel leuk uit...." Toen begonnen die jongens wat tegen elkaar te zeggen ...

.... bleken het Belgen te zijn ::schaam::

Ik weet niet of ze het gehoord hebben wat ik zei....

Offline Grace

• Forumlid
« Reactie #190 Gepost op: 10-02-2005, 22:57:49 »
Hehe...klinkt herkenbaar  ::rofl::

Toen ik naar Milaan ging laatst, stond ik met vriendin bij de gate om in te checken. Er stond een jongen vlak voor ons met een louis vuitton overslag tas, colbertje, diamanten oorknopjes, een spijkerbroek met scheuren op z'n kont en zilveren sneakers. Behoorlijk trendy typje dus. Wij waren er van overtuigd dat het een Italiaan was. Het stikte daar immers van de Italianen.
Wij spraken vrolijk verder over vanalles en ook zijn spijkerbroek (mét scheuren) werd door ons uitvoerig besproken.
Je raad het al, we gingen het vliegtuig in en moesten hem passeren. Ik zei in het engels: excuse me. Hij antwoord.....in het nederlands.   ::jaja::  ::schaam::
That's all

Offline Stormpie

• Forumlid
« Reactie #191 Gepost op: 18-02-2005, 15:11:22 »
Vriendje (15jr) van onze jongste zoon bij het zien van een foto van onze oudste zoon bij een beeld van een neushoorn...

vriendje: Goh.. wat is dat voor beest?
zoon: da's een bronzen neushoorn
vriendje: jeeeeeeeh... is het niet gevaarlijk om die te aaien??
er was eens......

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #192 Gepost op: 18-02-2005, 15:37:15 »
Vriendje (15jr) van onze jongste zoon bij het zien van een foto van onze oudste zoon bij een beeld van een neushoorn...

vriendje: Goh.. wat is dat voor beest?
zoon: da's een bronzen neushoorn
vriendje: jeeeeeeeh... is het niet gevaarlijk om die te aaien??
::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #193 Gepost op: 23-02-2005, 19:07:53 »
Misschien geen grote blunder, maar ik kon toch wel door de grond zakken ::schaam::

Afgelopen maandag. Ik kan moeilijk uit m'n bed komen en moest me dus weer haasten om op tijd klaar te zijn. Tanden poetsen, ff opmaken, wat mascara op, tas inpakken, lunch in m'n tas proppen en wegwezen ... maar 't sneeuwt. Ik ingepakt en al, tegen de wind en de sneeuw in naar het station. M'n gezicht helemaal verkleumt, ik arriveer op het station, hollen naar het perron, de trein in en weg.

Klein half uurtje later arriveer ik op school. Iets voelde er niet goed. Ik kom in de klas ... niemand. Gelukkig kwam snel al een vriendin binnen. Even over het weekend gepraat, toen ze zei: je mascara is uitgelopen. Ik maar even naar de WC om te kijken ... onder m'n ogen was het helemaal zwart. En zo holde ik dus door het station, zat ik in de trein en liep ik naar school. Vandaar dat al die mensen zo raar naar me keken... ::schaam::

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #194 Gepost op: 24-02-2005, 16:23:54 »
Och, daar zullen vast meer mensen last van gehad hebben met dat weer Daisy :)

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #195 Gepost op: 27-02-2005, 19:46:00 »
ik heb vandaag een hulpbehoevend vrouwtje in een rolstoel tussen de liftdeuren van het ziekenhuis laten komen... ::schaam:: :-[

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #196 Gepost op: 27-02-2005, 20:06:29 »
Ik heb al 2x gehad dat ik een pak spekjes had die er een beetje vies uitzagen (heel donker van kleur) maar er gelukkig nog bij de kassa achter kwam zodat ik snel weer een nieuwe kon pakken. Zaterdag lette ik er wel op hoe ze eruit zagen maar niet op de datum. Tot ik bij de kassa de 24e zag staan. Ik dus tegen die gozer achter de kassa mompelen van nee he niet weer tot hij zei dat het tot 24-4 goed was en niet tot 24-2 ::)
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #197 Gepost op: 27-02-2005, 20:50:39 »
als het donkerder is: MAGER SPEK!!! ::jaja:: ;D

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #198 Gepost op: 28-02-2005, 09:19:16 »
als het donkerder is: MAGER SPEK!!! ::jaja:: ;D
;D
Maar het was echt zo'n kleur dat als je het pak open maakt het vanzelf wegloopt :-X
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #199 Gepost op: 1-03-2005, 14:05:54 »
 ::rofl:: wel erg grappig Mollom, vooral dat je zelf zo in een deuk lag!