Auteur Topic: D*N's Talkshow  (gelezen 429367 keer)

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1200 Gepost op: 5-01-2016, 17:37:33 »
moeilijk om ineens iets nieuws te verzinnen bij een afbeelding die je al kent ;D






Even kijken.. "Ga naar 'instellingen'". Ja, dat zeggen ze al jaren, maar ik woon hier nog best hoor.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1201 Gepost op: 5-01-2016, 17:42:23 »


Even kijken.. "Ga naar 'instellingen'". Ja, dat zeggen ze al jaren, maar ik woon hier nog best hoor.

 ::rofl::
2024: wie is de Mol?

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1202 Gepost op: 5-01-2016, 18:06:26 »



Door naar onze eerste gast: Welkom Stormpie!






Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Duncton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1203 Gepost op: 5-01-2016, 18:47:08 »
 ::rofl::


Mooie foto, Stormpie. ::ok:: je eigen dus, niet die hierboven
If I was a haircut would you wear a hat?

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1204 Gepost op: 5-01-2016, 20:22:47 »


Door naar onze eerste gast: Welkom Stormpie!








wat ben ik toch een beeld ::trots::

dank voor alle complimentjes.. Ik zal het niet vergeten!!
er was eens......

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1205 Gepost op: 5-01-2016, 22:17:00 »
dank je wel D*N... wat kan ik daar toch van genieten als jongeren beleefd zijn! Oh wacht, dat zijn de woorden van mijn moeder.. begin ik nu al op haar te lijken??
::trots:: ::rofl::

Citaat
In de zomer van '79 liep ik samen met een vriendin op de dijk. We waren onderweg van het ene feestje naar het andere. Het was mega druk want er was sportuitwisseling. Daar zag ik Jan. ::oink:: Hij was onderweg van het andere feestje naar het ene. Ik was hem nog nooit tegengekomen, maar toen ik hem zag was ik verkocht, lette nergens meer op en op die overvolle dijk liep ik hem bijna omver. Als je niet gelooft in liefde op het eerste gezicht, dan kan ik vertellen dat het toch echt bestaat. Oktober 1980 zijn we getrouwd en dat zijn we nog steeds. ::love::
::love:: Ik geloof zeker wel in liefde op het eerste gezicht ::jaja::, zeker na dit.

Citaat
goh.. moeilijke vraag! Mijn kleinzoontjes zijn natuurlijk de allerliefste jongetjes van de hele wereld. Dat maakt het niet moeilijk om onvoorwaardelijk van ze te houden. Maar het mooiste vind ik dat ze ook zo onvoorwaardelijk van Jan en mij houden. Ik ben de allerliefste oma. Jan is de allerliefste opa. :)
Afgelopen zondag gaf Jan mij een kus en meteen vroeg de jongste (2jr) ook een kus. Ik vertelde hem dat opa verliefd was op mij en dat we daarom kusten. Zegt ie.. 'maar ik ben ook verliefd op jou oma'. Dat is toch mega??!! Ik heb hem helemaal plat gezoend en geknuffeld. ::love::
*smelt* Dat is zooo lief.

Citaat
mijn mooiste foto vind ik (nog steeds) één van de eerste HDR foto's die ik ooit heb gemaakt. Als je op de foto klikt kun je hem groter zien.
Super mooie foto ::bravo::
 
Citaat
mijn moeder is een groot voorbeeld voor mij. Zij was ooit zo'n sterke vrouw, met een heel scherp verstand. Ze is nu heel oud, heel broos en helaas ernstig dement. Ze heeft een bijzonder leven achter de rug. Alles gedaan wat binnen de mogelijkheden lag, veel mensen ontmoet, veel gereisd, een brede interesse in alles. Ze heeft bv meegewerkt aan de eerste Nederlandse speelfilm in kleur.
::respect::

- Over reizen gesproken, heeft Storm zelf veel landen bestormd?  ;D oke dat was erg slecht ::pinokkio::
Wat is je favoriete vakantiebestemming? En waarom?

- Ik bedenk me opeens dat ik ook geen idee heb hoe je loopbaan eruit heeft gezien qua studies/werk. Wat zijn de belangrijkste dingen die je hebt gedaan op dit gebied? (Of misschien nog steeds doet?)

- Is er iets wat jouw ouders deden waar je een hekel aan had waarvan je later hebt gezegd, als ik kinderen krijg dan ga ik dit anders doen?

- Fun vraag: Wat is je favoriete parfum?

 
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline MaikeMeisje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • met een hart van chocolade
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1206 Gepost op: 5-01-2016, 22:58:57 »
 ::love:: ::love:: Ah, wat een mooie eerste ontmoeting.
Als een tomaat een vrucht is, is ketchup dan een smoothie?

Offline Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1207 Gepost op: 5-01-2016, 23:03:30 »


Wat staat daar? 'Ga met de muis naar de rechter bovenhoek' Moet ik nu die muis pakken en m rechtsboven tegen het scherm houden?  ???

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1208 Gepost op: 5-01-2016, 23:11:20 »
::love:: ::love:: Ah, wat een mooie eerste ontmoeting.

ja leuk he :) Toen we 25 jaar getrouwd waren heeft Jan een liedje voor me gemaakt.. Hij zingen en de oudste twee jongens op gitaar. Ik moet toch eens kijken of ik dat niet kan rippen.

ik ga morgen je vragen verder beantwoorden D*N.. Vind het hele leuke vragen en een eer dat ik geïnterviewd word!
er was eens......

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1209 Gepost op: 6-01-2016, 20:42:57 »
het is weer zo'n lang antwoord geworden ::schaam::

- Over reizen gesproken, heeft Storm zelf veel landen bestormd?  ;D oke dat was erg slecht ::pinokkio::
Wat is je favoriete vakantiebestemming? En waarom?
Veel landen heb ik niet bestormd :P maar ik heb wel een aantal leuke reizen gemaakt! Als kind ging ik natuurlijk met mijn ouders mee en die waren best wel vooruitstrevend. Zo ben ik, in 1963, met mijn ouders en zusje met een vrachtschip vanuit Amsterdam naar Noorwegen vertrokken. Onze auto, een Renault 4, werd met een kraan aan boord van het schip gehesen. Daarna hebben we 6 weken door Noorwegen getrokken in een tijd dat er in Noorwegen nog maar één asfaltweg bestond. Er waren nog weinig bruggen en tunnels, dus moesten we vaak met een veer van de ene plek naar de andere. Toeristen zagen ze daar weinig en altijd werd gevraagd waar je vandaan kwam. Holland dus.. en dat was goed! Dan werd er ergens in het dorp een zeeman opgesnort die Engels sprak en dan werden we uitgenodigd voor koffie, broodjes en mijn ouders een borrel. 6 weken lang kamperen met prachtig weer!!
Nog steeds houd ik enorm van kamperen! Van Europa heb ik de noordelijkste punt van het vaste land bezocht (de Noordkaap) en ook de zuidelijkste punt van het vaste land (Gibraltar) Ik heb gekanood in Zweden, geroeid en gezeild in Nederland, gezwommen in de Golf van Biskaje en gefietst in Duitsland. (Dat was minder succesvol) Gewandeld in de Ardennen en wijn gebotteld in zuid Frankrijk.
Tijdens een vakantie in Mallorca ben ik op zoek gegaan naar de plaatsen waar mijn grootvader geschilderd heeft. De enige verre reis was naar Costa Rica, waar Jan en ik, samen met mijn zusje en haar man in bijna 3 weken van de westkust naar de oostkust zijn getrokken en weer terug. Tropische regenwouden, vulcanische berggebieden en mangroven.. Kolibries, slangen, gifkikkertjes, parasolmieren, brulapen, de Quetzal en nog veel meer, we hebben het allemaal gezien. Prachtig land!!
Onze laatste 2 vakanties zijn iets anders gelopen dan dat we van te voren hadden gedacht.. we hopen dat we dit jaar iets meer plezier van de zomer kunnen hebben.
Mijn favoriete vakantieland is trouwens België en als we geld hebben willen we graag naar Amerika en Canada.
Citaat
- Ik bedenk me opeens dat ik ook geen idee heb hoe je loopbaan eruit heeft gezien qua studies/werk. Wat zijn de belangrijkste dingen die je hebt gedaan op dit gebied? (Of misschien nog steeds doet?)
mijn loopbaan is behoorlijk saai.. mijn hobbies zijn veel leuker!! Maar als opleiding heb ik de PA gedaan (tegenwoordig Pabo) en heb ik mijn licentie gehaald als sportmasseur en sportverzorger. Met beide heb ik niets meer. In mijn tijd lagen de banen in het onderwijs niet voor het oprapen en ben ik bij een bank terechtgekomen.
Toen ik kinderen kreeg ben ik gestopt met werken. Kinderopvang bestond hier toen nog niet en de ideeën over werkende moeders waren pre historisch. Met 3 opgroeiende jongens had ik mijn handen vol en hier in huis kon eigenlijk alles. Van knutselen en koekjesbakken tot hutten bouwen in de tuin. Onze oudste vond altijd zielige dieren, dus er werd een hok gemaakt voor Kareltje het kauwtje (zo tam!! later vloog hij gewoon los en kwam altijd als we hem riepen), er kwam een vijvertje voor een eend zonder snavel (die heeft het niet gered) er kwamen nog meer eenden, een gans, muizen, vissen, marmotjes, vogeltjes, poezen.
We gingen op vakantie naar de Veluwe, fietsen mee, we deden spelletjes en hadden veel plezier :D
In die tijd ben ik ook begonnen als vrijwilligster bij het jeugdwerk, en eigenlijk ben ik nog steeds vrijwilligster :D Bij van alles.  Ik heb leren grimeren en dat doe ik nog steeds, gewoon omdat het leuk is en ben weer gaan fotograferen. Heb mezelf leren photoshoppen en ben daar behoorlijk handig in. Heb aan ouderen lesgegeven in MSWord, Windows, en nog zo wat van die dingen. Kortom... 24 uur in een dag is niet genoeg.

Citaat
- Is er iets wat jouw ouders deden waar je een hekel aan had waarvan je later hebt gezegd, als ik kinderen krijg dan ga ik dit anders doen?

ik ben minder streng dan mijn vader was. Maar verder.. nee. Onze ouders hebben mijn zusje en mij met een heel brede interesse opgevoed. En ik hoop dat Jan en ik dat bij onze kinderen ook hebben gedaan. 

Citaat
- Fun vraag: Wat is je favoriete parfum?
dat ligt een beetje aan m’n mood..
favoriet zijn: Jaipur Saphir (niet meer verkrijgbaar), Janzen, Burberry London, Gucci Rush 1 & 2, Bruno Banani.
er was eens......

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1210 Gepost op: 6-01-2016, 21:07:11 »
Welkom aan onze andere gast, Moni ::bravo::


- Je bent al sinds 2003 lid van RN zie ik ::oink:: Dat is echt best wel heel erg lang! Heb je het nog naar je zin hier na zo'n lange tijd?
- In de relaxhoek las ik een schokkende ontdekking :o
Je zei vroeger catalógus i.p.v. catálogus! Hoe gebeurt zoiets vraag ik mij altijd af ^^?
- Storm vertelde net al een suuuper lief verhaaltje over haar Jan ::love:: Hoe is het bij jou in de liefde? Ook een smelt verhaaltje?
- Wat is het beste liedje (of de beste CD/LP) ooit gemaakt?
I won't worry my life away. I choose to be happy!

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1211 Gepost op: 6-01-2016, 21:17:02 »
Welkom aan onze andere gast, Moni ::bravo::


Hoi  ::zwaai::, wat leuk om ook te gast te zijn in de talkshow.  ::bravo::

Ik ga even een nachtje slapen over de antwoorden. Ik moet namelijk de forummersquiz nog invullen voordat de deadline is verstreken.  ::schaam::

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1212 Gepost op: 6-01-2016, 21:33:40 »
De vraag voor Aapje en D*N:

Jullie mogen van mij op wereldreis. Hoe jullie reizen en waar jullie overnachten, speelt geen rol want jullie krijgen voldoende budget mee maar welke 10 plaatsen zouden jullie willen bezoeken?
2024: wie is de Mol?

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1213 Gepost op: 7-01-2016, 14:06:25 »



Jos, wat is dat adres van het meisje op uw computer. Dan kan ik wat kleren sturen,
want ze heeft er precies geen.
klaar voor de strijd

Offline Luiaardje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • zzz
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1214 Gepost op: 7-01-2016, 18:43:28 »
Nieuwe opdracht:

Oh god.. Ik krijg een mailtje van de bank dat mijn bankrekening geblokkeerd is.
la-la-la

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1215 Gepost op: 7-01-2016, 20:53:18 »
De vraag van Molcrazy is al superleuk. Ik ga ook een poging wagen. Dus, Aapje en D*N: als jullie 1x terug in de tijd mochten reizen, naar welke tijd zou je dan gaan? Verklaar je nader.  ;D
En Stormpie, ik heb even tussen je foto's rondgeneusd, wat ontzettend leuk!  :D ::bravo::

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1216 Gepost op: 7-01-2016, 23:22:40 »
Ah, leuk weer om te lezen  ::bravo::
...maar soms even niet :)

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1217 Gepost op: 7-01-2016, 23:29:36 »
heel leuk!! ga blozen van alle complimentjes ::bloos::
Vooral als mensen met plezier naar m'n foto's kijken. Ik vind ze zelf best mooi. Soms. Lang niet altijd. En heb gemerkt dat mijn lat inmiddels hoger ligt. (dan kan ik er makkelijker onderdoor :P )
er was eens......

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1218 Gepost op: 8-01-2016, 13:54:36 »
De vraag voor Aapje en D*N:

Jullie mogen van mij op wereldreis. Hoe jullie reizen en waar jullie overnachten, speelt geen rol want jullie krijgen voldoende budget mee maar welke 10 plaatsen zouden jullie willen bezoeken?

Pfoe, die is moeilijk!!
Bedoel je plaatsen echt als steden of als in landen? Want steden is echt moeilijk haha!

In willekeurige volgorde:
1. Riga
2. Londen
3. Kaapstad
4. New Delhi
5. Moskou
6. Stockholm
7. iets in de VS... Doe maar San Diego want daar woont Jason Mraz ::hypocriet::
8. Iets in Canada... Ottawa
9. San Salvador
10. Bali

Gewoon overal een beetje dus haha :)

De vraag van Molcrazy is al superleuk. Ik ga ook een poging wagen. Dus, Aapje en D*N: als jullie 1x terug in de tijd mochten reizen, naar welke tijd zou je dan gaan? Verklaar je nader.  ;D
Oooh die is ook al zo moeilijk!!
Naar 2000 zodat je in de goede dingen kan investeren en dan rijk worden telt zeker niet he? ::hypocriet::
Uuuhm... Ik wil graag naar de Romeinse tijd in Rome. Lijkt me zo mooi om dan de stad te zien!
I won't worry my life away. I choose to be happy!

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: D*N's Talkshow
« Reactie #1219 Gepost op: 9-01-2016, 14:39:08 »
Ik ga even een nachtje slapen over de antwoorden.



En Doornroosje viel in een diepe, diepe slaap..
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.