Auteur Topic: [finale] Het Mozaïekkanaal  (gelezen 77767 keer)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [finale] Het Mozaïekkanaal
« Reactie #140 Gepost op: 8-05-2013, 18:27:30 »
Ik ben ook gaan slapen. Wel iets later dan verwacht, maar Rusland heeft ook moeten wachten tot vandaag.  ::jaja::

Als mensen nog twijfelen, MV en ik hebben ons uit een underdog positie terug geknokt. Daarnaast hebben wij samen 4 van de laatste 5 kijkcijferpolls gewonnen. En de kijker spreekt toch altijd de waarheid?  ;D Als jullie nog lootjes uit de schaal willen, kies dan voor Mollenvanger of voor mijzelf.  ::jaja::

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [finale] Het Mozaïekkanaal
« Reactie #141 Gepost op: 8-05-2013, 18:30:13 »
Voor alle mensen die nog twijfelen over de lootjes:

Ik had gisteren een lange werkdag en ik koos ervoor om te gaan slapen ipv Peking Express te spelen. De andere vier kandidaten zijn uiteraard wel door gegaan met spelen, dus ik ben hoogstwaarschijnlijk daar als laatste geeindigd.

Ik heb gisteravond en vandaag overdag tot een uur of 4 aan mijn scriptie gewerkt, dus geen Peking Expres gespeeld gisteravond ;) Dus dat was een iets te voorbarige conclusie denk ik :P

En Daisy, dank voor je oproep tot uit de bokaal halen van lootjes  ::ok:: Ik waardeer het, maar uit mezelf had ik dat in ieder geval niet gedaan, omdat dat niet in mijn gedachte zit waarop ik een spel wil spelen :) Dus als jullie lootjes uit de bokaal halen, doe dat dan maar bij Daisy zoals ze zelf oproept.
« Laatst bewerkt op: 8-05-2013, 18:42:29 door mollenvanger22 »

Offline Go_ahead

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [finale] Het Mozaïekkanaal
« Reactie #142 Gepost op: 8-05-2013, 18:39:31 »
Voor alle mensen die nog twijfelen over de lootjes:

Ik had gisteren een lange werkdag en ik koos ervoor om te gaan slapen ipv Peking Express te spelen. De andere vier kandidaten zijn uiteraard wel door gegaan met spelen, dus ik ben hoogstwaarschijnlijk daar als laatste geeindigd. Met andere woorden: Ik heb het het hardste nodig. Dus kom op mensen, haal dat lootje van Karen uit de schaal en gooi er een lootje van één van de anderen bij in. (Fabiann liever niet, wij willen samen naar de finale.)

Mocht je nog meer redenen willen horen, dan laat ik het uiteraard graag horen. Kom op mensen! Ik vecht hier nog voor mijn punten! Waar zijn de anderen met hun argumenten? K@ren voor de titel!!  ::joehoe::  ::joehoe::  ::joehoe::

Als jij ervoor kiest om te slapen ipv het spel te spelen dan is dat toch jou eigen keus en dan moet jij toch de consequenties daarvan dragen? Of zie ik dat verkeerd?

En zoals nu duidelijk is geworden zijn er ook anderen die vandaag pas klaar waren! Volgens jouw theorie moet dan nu gevraagd worden wie er het laatst klaar was vandaag en die dan helpen! Of zie ik dat verkeerd?

En waarom wil je met Fabiann naar de finale en niet met iemand anders? Wat maakt die band zo sterk dat je hem zelfs in je eigen stempitch noemt?
Ananas

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [finale] Het Mozaïekkanaal
« Reactie #143 Gepost op: 8-05-2013, 18:41:26 »
En waarom wil je met Fabiann naar de finale en niet met iemand anders? Wat maakt die band zo sterk dat je hem zelfs in je eigen stempitch noemt?
Stel dan ook dezelfde vraag aan Daisy en Mollenvanger ::).
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Go_ahead

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [finale] Het Mozaïekkanaal
« Reactie #144 Gepost op: 8-05-2013, 18:42:17 »
Ik ben ook gaan slapen. Wel iets later dan verwacht, maar Rusland heeft ook moeten wachten tot vandaag.  ::jaja::

Als mensen nog twijfelen, MV en ik hebben ons uit een underdog positie terug geknokt. Daarnaast hebben wij samen 4 van de laatste 5 kijkcijferpolls gewonnen. En de kijker spreekt toch altijd de waarheid?  ;D Als jullie nog lootjes uit de schaal willen, kies dan voor Mollenvanger of voor mijzelf.  ::jaja::

Waarom pitch jij voor MV en jezelf? Zo is de kans toch aanwezig dat de jury en/of anderen over jullie gaan spreiden waar mensen met persoonlijke pitches wel alle stemmen voor zichzelf winnen. Denk je niet dat dit je pitch/kansen afzwakt?

Als je moest kiezen, wie moest dan in de finale komen: jij of MV?
En als jullie beide in de finale zouden zitten, wie moet er dan winnen?
Ananas

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [finale] Het Mozaïekkanaal
« Reactie #145 Gepost op: 8-05-2013, 18:43:32 »
Stel dan ook dezelfde vraag aan Daisy en Mollenvanger ::).
Mij hoef je dat niet te vragen, zie mijn reactie hierboven. Ik waardeer dat Daisy dat voor me doet, maar het past niet in mijn spelopvatting.

Offline Go_ahead

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [finale] Het Mozaïekkanaal
« Reactie #146 Gepost op: 8-05-2013, 18:43:42 »
En Daisy, dank voor je oproep tot uit de bokaal halen van lootjes  ::ok:: Ik waardeer het, maar uit mezelf had ik dat in ieder geval niet gedaan, omdat dat niet in mijn gedachte zit waarop ik een spel wil spelen :) Dus als jullie lootjes uit de bokaal halen, doe dat dan maar bij Daisy zoals ze zelf oproept.

Waarom komt het niet in jouw gedachte op om te pitchen? En wat komt er dan wel in je gedachten op (met betrekking tot het spel ;))?!
Ananas

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [finale] Het Mozaïekkanaal
« Reactie #147 Gepost op: 8-05-2013, 18:46:46 »
Waarom komt het niet in jouw gedachte op om te pitchen? En wat komt er dan wel in je gedachten op (met betrekking tot het spel ;))?!
Ik vind gewoon dat de jury zelf moet bepalen wat ze beslissen  ::jaja:: Heeft de jury ook gedaan bij de modespellen en alle beoordelingsspellen. Daar hadden wij ook geen invloed op wat de jury doet. Ook nu vind ik dat elk jurylid voor zichzelf moet bepalen OF hij/zij een extra lootje in/of uit de bokaal haalt op basis van hoe en wat zij tijdens het spel hebben gezien. Ik vind dat het dan niet aan mij is om te zeggen kies mij.. daarom en daarom.. zo wil ik het spel niet spelen  ::ohno::

Offline Go_ahead

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [finale] Het Mozaïekkanaal
« Reactie #148 Gepost op: 8-05-2013, 18:49:10 »
Ik vind gewoon dat de jury zelf moet bepalen wat ze beslissen  ::jaja:: Heeft de jury ook gedaan bij de modespellen en alle beoordelingsspellen. Daar hadden wij ook geen invloed op wat de jury doet. Ook nu vind ik dat elk jurylid voor zichzelf moet bepalen OF hij/zij een extra lootje in/of uit de bokaal haalt op basis van hoe zij het spel hebben gezien. Ik vind dat het dan niet aan mij is om te zeggen kies mij.. daarom en daarom.. zo wil ik het spel niet spelen  ::ohno::

Je steekt je hoofd niet uit het hol en blijft een echte mol  ::tandpastasmiley::
Wat vind je van je vergaarde rol als outsider/underdog of beter dus nog mol ;)?!
Ananas

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [finale] Het Mozaïekkanaal
« Reactie #149 Gepost op: 8-05-2013, 18:52:26 »
Ik ben gewoon voor een zo spannend mogelijke finale, en ik denk dat de spannendste tussen KD en Karen is of KD en Fabiann ( The Farm 2.0).
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [finale] Het Mozaïekkanaal
« Reactie #150 Gepost op: 8-05-2013, 18:55:47 »
Je steekt je hoofd niet uit het hol en blijft een echte mol  ::tandpastasmiley::
Wat vind je van je vergaarde rol als outsider/underdog of beter dus nog mol ;)?!
Haha eens een mol altijd toch? :P Mag ik daar nog aan toevoegen dat ik het sowieso niks vind om mezelf op te hemelen t.o.v anderen? We staan hier toch met zn 5'en. Wat geeft mij t recht te zeggen dat ik het meer verdien om een lootje minder te hebben in de bokaal dan iemand anders?

KD heeft 6 spellen gewonnen, K@ren heeft de MP overleefd, Fabiann valt niet echt op maar is gewoon een sterke speler en Daisy is ook gewoon goed in spelletjes/puzzels. Brengt mij op de underdog rol waar je naar vraagt, tsja, ik blink nooit ergens in uit o.i.d en zo af en toe win ik eens wat (muziekspelletje) maar bijvoorbeeld 6 overwinningen in spellen als KD zul je mij nooit zien halen.. :P

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [finale] Het Mozaïekkanaal
« Reactie #151 Gepost op: 8-05-2013, 18:56:31 »
als hij niet zo lang was kon je hem een aai over zijn bol geven ;D
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [finale] Het Mozaïekkanaal
« Reactie #152 Gepost op: 8-05-2013, 18:57:35 »
Ik vind gewoon dat de jury zelf moet bepalen wat ze beslissen  ::jaja:: Heeft de jury ook gedaan bij de modespellen en alle beoordelingsspellen. Daar hadden wij ook geen invloed op wat de jury doet. Ook nu vind ik dat elk jurylid voor zichzelf moet bepalen OF hij/zij een extra lootje in/of uit de bokaal haalt op basis van hoe en wat zij tijdens het spel hebben gezien. Ik vind dat het dan niet aan mij is om te zeggen kies mij.. daarom en daarom.. zo wil ik het spel niet spelen  ::ohno::
Maar waar zou de jury dan op moeten beoordelen? Als iedereen een pitch doet dan kunnen ze daar in ieder geval nog een beetje op beoordelen voor wie ze gaan ;).
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [finale] Het Mozaïekkanaal
« Reactie #153 Gepost op: 8-05-2013, 19:00:44 »
Ehm, okee... Interessante berichten hier. ::)

Daisy wil met MV naar de finale, K@ren wil met Fabiann naar de finale. ::)

Blijkbaar sta ik er nu alleen voor: geen probleem, het maakt mij helemaal niets uit met wie ik naar de finale ga, als ik er zelf maar bij ben. ::jaja::

Maar daarom hoop ik dus dat de juryleden en oud-kandidaten mij geen extra lootjes geven. :)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [finale] Het Mozaïekkanaal
« Reactie #154 Gepost op: 8-05-2013, 19:01:27 »
Maar waar zou de jury dan op moeten beoordelen? Als iedereen een pitch doet dan kunnen ze daar in ieder geval nog een beetje op beoordelen voor wie ze gaan ;).
Deels mee eens, als een pitch een verplicht onderdeel was had ik waarschijnlijk met tegenzin een pitch gehouden (omdat ik mezelf niet wil ophemelen ten overstaande van de andere deelnemers), maar zoals ik al zei: de juryleden hebben een groot deel van het spel meegemaakt/gevolgd. Op basis van dingen die ze in het spel gezien hebben kunnen ze vast wel een keuze maken lijkt me :)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [finale] Het Mozaïekkanaal
« Reactie #155 Gepost op: 8-05-2013, 19:03:40 »
Ehm, okee... Interessante berichten hier. ::)

Daisy wil met MV naar de finale, K@ren wil met Fabiann naar de finale. ::)

Blijkbaar sta ik er nu alleen voor: geen probleem, het maakt mij helemaal niets uit met wie ik naar de finale ga, als ik er zelf maar bij ben. ::jaja::

Maar daarom hoop ik dus dat de juryleden en oud-kandidaten mij geen extra lootjes geven. :)
ik wil wel met jou naar de finale ::hyper::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [finale] Het Mozaïekkanaal
« Reactie #156 Gepost op: 8-05-2013, 19:03:55 »
Deels mee eens, als een pitch een verplicht onderdeel was had ik waarschijnlijk met tegenzin een pitch gehouden (omdat ik mezelf niet wil ophemelen ten overstaande van de andere deelnemers), maar zoals ik al zei: de juryleden hebben een groot deel van het spel meegemaakt/gevolgd. Op basis van dingen die ze in het spel gezien hebben kunnen ze vast wel een keuze maken lijkt me :)
okeej, nouja ik zie zo'n pitch juist als iets waarmee je laat blijken moeite te willen doen de jury op het laatste moment nog te overtuigen. Dat kan je zien als jezelf ophemelen, of gewoon echt fanatisme ::jaja::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [finale] Het Mozaïekkanaal
« Reactie #157 Gepost op: 8-05-2013, 19:04:23 »
ik wil wel met jou naar de finale ::hyper::
en naar Florence ;D
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [finale] Het Mozaïekkanaal
« Reactie #158 Gepost op: 8-05-2013, 19:05:03 »
Op basis van dingen die ze in het spel gezien hebben kunnen ze vast wel een keuze maken lijkt me :)

Mee eens. Dus als de juryleden en oud-kandidaten mij om de een of andere reden toch liever niet het einde zien halen, ondanks mijn prestaties tot nu toe, dan moeten ze me vooral een extra lootje geven. Die hindernis overleef ik ook wel weer! ::jaja::

 ;D
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [finale] Het Mozaïekkanaal
« Reactie #159 Gepost op: 8-05-2013, 19:05:17 »
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.