Auteur Topic: [finale] Het Mozaïekkanaal  (gelezen 78398 keer)

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [finale] Het Mozaïekkanaal
« Reactie #180 Gepost op: 8-05-2013, 21:12:33 »
Dat moet denk ik ook wel, met mijn manier van spelen. Als je confrontatie zoekt, ben je al snel de bitch. (ook al laat ik t ook altijd weten wat ik juist de goede kanten van mensen vind) Dus moet je wel laten zien dat anderen ook echt wel dirty aan het spelen zijn. Maar dat geeft ook niet, dat moet ook wel. Er zijn nu eenmaal afvallers in het spel en als je wil zorgen dat jij geen afvaller bent, moet je zorgen dat iemand  anders dat wordt, dat doen we allemaal.

Succes nog de laatste spelletjes!  ::zwaai::

::jaja:: klopt waar er afvallers zijn is het part of the game (zou bijna zeggen survival of the fittest :P ). En blijkbaar zijn wij met zn 5'en the fittest van alle deelnemers. Jij/jullie ook succes de komende spellen  ::ok::

Offline Vanessaa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [finale] Het Mozaïekkanaal
« Reactie #181 Gepost op: 8-05-2013, 21:13:09 »
namens mij ook iedereen nog succes  ::ok::

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [finale] Het Mozaïekkanaal
« Reactie #182 Gepost op: 8-05-2013, 21:19:23 »
Verder heb ik geen overzicht van wie wat wanneer gewonnen heeft en hoe iemand heeft gespeeld, dus ik denk dat ik niet genoeg 'diep' in het spel bezig heb gezeten om te beslissen over het lot van de finalisten.
Wellicht biedt het onderstaande een goed overzicht voor je? ;D

🜃

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [finale] Het Mozaïekkanaal
« Reactie #183 Gepost op: 8-05-2013, 21:22:19 »
T is een concurrent maar op basis van de moeite voor dit schema zou ik al zeggen haal maar een lootje weg uit de bokaal van Fabiann  ;D (heb je ook zoiets voor de zwakste schakel? :P)

Offline Vanessaa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [finale] Het Mozaïekkanaal
« Reactie #184 Gepost op: 8-05-2013, 21:23:41 »
Mooi overzichtje Fabiann  ::bravo::
En als ik er zo naar kijk heb ik het voor een 1e keer nog best goed gedaan  8)

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [finale] Het Mozaïekkanaal
« Reactie #185 Gepost op: 8-05-2013, 21:24:16 »
Bij de Hunger Games was er geen winnaar :-X. En bij The Apprentice heb ik het als een teamwinst genoteerd ::jaja::. Maar voor de rest komen onze overzichten volgens mij helemaal overeen.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [finale] Het Mozaïekkanaal
« Reactie #186 Gepost op: 8-05-2013, 21:28:05 »
Bij de Hunger Games was er geen winnaar :-X. En bij The Apprentice heb ik het als een teamwinst genoteerd ::jaja::. Maar voor de rest komen onze overzichten volgens mij helemaal overeen.
Klopt, maar bij The Hunger Games had KD. wel de meeste punten en ik vind dat elk programma een winnaar en een verliezer heeft.

Bij The Apprentice hebben we inderdaad als team gewonnen. Ik won echter als enige immuniteit voor de volgende ronde.
🜃

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [finale] Het Mozaïekkanaal
« Reactie #187 Gepost op: 8-05-2013, 21:29:07 »
(heb je ook zoiets voor de zwakste schakel? :P)
Uiteraard, maar dat zijn pas 3 kolommen... :P
🜃

Offline K@ren

  • Forumlid
Re: [finale] Het Mozaïekkanaal
« Reactie #188 Gepost op: 8-05-2013, 21:33:09 »
Mooi schema!  ::ok::

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [finale] Het Mozaïekkanaal
« Reactie #189 Gepost op: 8-05-2013, 22:13:36 »
Knap gemaakt hoor Fabiann. ::ok::

Dag Daisy,

Jouw verhaal maakt je pitch een stuk duidelijker, maar 2 vragen zijn nog niet beantwoord:
Denk je niet dat een pitch voor meerderen de pitch afzwakt?
En als het jij of MV naar het finalespel was (dus in de halve finale), wie moest dan winnen?

Extra: Of zelfs nu als bij dit spel 1 van jullie 2 zou moeten afvallen, wie moet dan naar de volgende ronde?

In elk geval nog bedankt voor de inzichten!  ::joehoe::

Om op je eerste vraag antwoord te geven. Misschien. Maar ik heb wel duidelijke motieven aangegeven waarom ik dat heb gedaan. En ik hoop dat dat voor twijfelaars voldoende reden is om een lootje van mij of Mollenvanger uit de schaal te halen.

Op het moment dat het nu tussen MV en mij zou gaan, kies ik voor mezelf. En dat weet Mollenvanger. Zoals ik eerder heb gezegd, ik ben niet mee gaan doen voor de 2e plek. Het is lang geleden dat ik me vol in een groot spel gestort heb met het idee om tot het einde te gaan. En zoals ik eerder schreef, je hebt hulp nodig om zover te geraken, maar uiteindelijk alles voor de winst. Wat dat betreft zitten K@ren en ik daar wel weer op één lijn.

Trouwens K@ren, ik heb je uiteenzetting over iedereen gelezen en ik complimenteer je voor de verwoording. Ik denk dat ik voor jou één van de weinige personen ben met wie je gedurende het spel geen enkele PM hebt uitgewisseld. Je hebt gekozen voor een aanvallende strategie die, zal ik eerlijk toegeven, bij mij soms het bloed onder mijn nagels vandaan haalde. Maar het was duidelijk een rol die je hebt aangenomen om te overleven. Je was immers de grote onbekende in het spel. Door jou manier van spelen ben je één van de opvallenste kandidaten van het spel geworden en weet je je in een eventuele finale zeker gesteund door een aantal ex-kandidaten. Hoe je iedereen het wegespeeld in MP kan ik alleen maar respect voor hebben, want ik vraag me af of het mij gelukt was.

En voor de rest sluit ik me bij KD. aan, er moet nog wat te evalueren blijven voor de finale. En ik weet dat er nog genoeg te evalueren valt, dus dat gaat zeker goed komen.  :)


Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [finale] Het Mozaïekkanaal
« Reactie #190 Gepost op: 8-05-2013, 22:26:23 »
Ik kijk nu de echte film eindelijk !

Knap meisje  ;D
You'll never walk alone

Offline K@ren

  • Forumlid
Re: [finale] Het Mozaïekkanaal
« Reactie #191 Gepost op: 8-05-2013, 22:42:13 »
Trouwens K@ren, ik heb je uiteenzetting over iedereen gelezen en ik complimenteer je voor de verwoording. Ik denk dat ik voor jou één van de weinige personen ben met wie je gedurende het spel geen enkele PM hebt uitgewisseld. Je hebt gekozen voor een aanvallende strategie die, zal ik eerlijk toegeven, bij mij soms het bloed onder mijn nagels vandaan haalde. Maar het was duidelijk een rol die je hebt aangenomen om te overleven. Je was immers de grote onbekende in het spel. Door jou manier van spelen ben je één van de opvallenste kandidaten van het spel geworden en weet je je in een eventuele finale zeker gesteund door een aantal ex-kandidaten. Hoe je iedereen het wegespeeld in MP kan ik alleen maar respect voor hebben, want ik vraag me af of het mij gelukt was.


Dank je wel. Aangezien ik met jou geen pm-contact heb gehad, was ik wel bang dat je mijn aanvallen als persoonlijk kon opvatten. Maar gelukkig zie je in dat dat niet zo was. En jaaa ik was echt goed in de mp he?  ;D Maar er kwam ook elke keer wel een flinke dosis geluk bij kijken hoor.  :-X

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [finale] Het Mozaïekkanaal
« Reactie #192 Gepost op: 8-05-2013, 23:14:58 »
Schitterend overzicht, Fabiann!  ::bravo:: ::bravo::

Edit: wat is het verschil tussen LOW roze en LOW oranje? En de twee kleuren HIGH?
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Go_ahead

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [finale] Het Mozaïekkanaal
« Reactie #193 Gepost op: 9-05-2013, 02:30:17 »
Bedankt voor de pre-evaluatie dames en heren.

Wat een stel zijn jullie bij elkaar  ::rofl::
Ananas

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [finale] Het Mozaïekkanaal
« Reactie #194 Gepost op: 9-05-2013, 03:16:06 »
Edit: wat is het verschil tussen LOW roze en LOW oranje? En de twee kleuren HIGH?
Dat is volgens mij weer een gradie van hoe low of high je stond.

Oranje low is dat je er net niet uit ging en roze low is dan je ook in gevaar was maar eerder gered. Zoals bij Project Runway dat Fabiann en Schulz in de gevarenzone zaten maar Fabiann nog boven Schulz eindigde. Bij High hetzelfde principe maar dan werd de licht blauwe tweede en de donker blauwe 3de.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: [finale] Het Mozaïekkanaal
« Reactie #195 Gepost op: 9-05-2013, 09:42:08 »
't Is in ieder geval een duidelijk schema, maar ik blijf bij mijn standpunt  ;D

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [finale] Het Mozaïekkanaal
« Reactie #196 Gepost op: 9-05-2013, 10:23:45 »
Dat is volgens mij weer een gradie van hoe low of high je stond.

Oranje low is dat je er net niet uit ging en roze low is dan je ook in gevaar was maar eerder gered. Zoals bij Project Runway dat Fabiann en Schulz in de gevarenzone zaten maar Fabiann nog boven Schulz eindigde. Bij High hetzelfde principe maar dan werd de licht blauwe tweede en de donker blauwe 3de.
::jaja:: Alleen bij HIGH is het precies andersom.
🜃

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [finale] Het Mozaïekkanaal
« Reactie #197 Gepost op: 9-05-2013, 10:27:51 »
Ik ben gewoon voor een zo spannend mogelijke finale, en ik denk dat de spannendste tussen KD en Karen is of KD en Fabiann ( The Farm 2.0).
Een finale met KD en Daisy of MV (of Daisy en MV samen) kan ook zeer spannend zijn! Daar ben ik van overtuigd!
Ich bin ein Bärliner!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [finale] Het Mozaïekkanaal
« Reactie #198 Gepost op: 9-05-2013, 10:30:16 »
Inderdaad, ik ga pas pitchen als ik met KD. of K@ren in de finale sta.

The odds zijn op dit moment toch wel in mijn favour dankzij PE. Ik pitch voor nu dus alleen voor K@ren en KD.
Leuk, dus niet als je met MV of Daisy in de finale staat! Dat klinkt wel erg zelfverzekerd. En dat kan je ondergang worden...
Ich bin ein Bärliner!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [finale] Het Mozaïekkanaal
« Reactie #199 Gepost op: 9-05-2013, 10:35:10 »
Bij The Apprentice hebben we inderdaad als team gewonnen. Ik won echter als enige immuniteit voor de volgende ronde.
Tja, maar dat maakt je absoluut niet de winnaar... Wij waren immers allmaal vrijsgesteld van eliminatie na dat spel... Als je het zo zou zien, konden wij niet eens dat spel winnen? Onzin.
Ich bin ein Bärliner!